Skocz do zawartości

NieR: Automata


amsterdream

Rekomendowane odpowiedzi

NieR to była rewelacyjna gra, bardzo niezasłużenie niedoceniona przez ogół graczy, z najlepszą muzyką, jaką kiedykolwiek w grach słyszałem. Dwójką jestem podjarany jak nastolatek pierwszym ciupciankiem :D

 

Ta gra, plus Ni-Oh i będzie można bardzo poważnie zacząć myśleć o zakupie trójnoga  :P

 

PS: Tylko kiedy to wszystko wyjdzie...2017 rok? :ermm:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gameplay i muza niesamowicie robią. Oficjelowi Sony odpowiedzialnemu za konferencję, należy się przynajmniej degradacja za niezaprezentowanie tego zwiastunu.

 

NieR to była rewelacyjna gra, bardzo niezasłużenie niedoceniona przez ogół graczy, z najlepszą muzyką, jaką kiedykolwiek w grach słyszałem. Dwójką jestem podjarany jak nastolatek pierwszym ciupciankiem :D

 

Ta gra, plus Ni-Oh i będzie można bardzo poważnie zacząć myśleć o zakupie trójnoga  :P

 

PS: Tylko kiedy to wszystko wyjdzie...2017 rok? :ermm:

 

Koei Tecmo i Platinium Games to nie są twórcy babrający się latami nad swoimi grami. Skoro podali 2016 to z dużym prawdopodobieństwem wtedy zobaczymy te produkcje. 

Odnośnik do komentarza

Świetnie się zakręcili tej generacji. Nie boję się o Nier2. Jedynka zjadła absolutnie każdy jRPG poprzedniej generacji, a że w tej biorą się za nią takie koty? Tylko brać PS4 i na(pipi)iać do nieprzytomności :)

Odnośnik do komentarza

 

Bohaterka NieR Automata (PS4), 2B, może i nie jest prawdziwą kobietą, a androidem, ale i tak nosi spódniczkę, która będzie się niszczyć wraz z przyjmowanymi obrażeniami. W wywiadzie dla magazynu Famitsu ujawniono kilku ciekawych szczegółów:

Famitsu: A swoją drogą, będzie można jakoś zmieniać wygląd 2B? Jakieś zmiany ubioru?

Taro Yoko (reżyser): Square Enix chce dodatkowej zawartości do ściągnięcia i to mogą być alternatywne kostiumy.

Yosuke Saito (producent): Wciąż nie mamy ostatecznej wersji, ale wygląda na to, że będzie można pozbyć się spódniczki.

Famitsu: Eee, pozbyć się?

Yoko: Ulegnie zniszczeniu po otrzymaniu pewnej ilości obrażeń.

Saito: Spokojnie, pod spodem jest biały trykot,

Yoko: To pierwszy raz, kiedy poruszamy w wywiadzie temat spódniczki. Ale to istotna informacja (śmiech).

Z dalszej części wywiadu wynika, że:

  • 2B to jeden (jedna) z trzech głównych bohaterów, chociaż Saito powiedział, że jeśli miano "głównego bohatera" definiujemy w tradycyjny sposób, to będzie ich tylko dwójka;
  • w grze pojawią się androidzi-mężczyźni;
  • 2B to android przypominający kobietę, bo Yoko woli dziewczyny od umięśnionych facetów, a Saito zaproponował artystom stworzenie czegoś, co będzie dobre do cosplayu;
  • pojawi się wiele rodzajów broni, któych jeszcze nie widzieliśmy;
  • latające ustrojstwo ze zwiastunów to Pot, który atakuje wrogów z dystansu, by gracz mógł zająć się walką w zwarciu;
  • Pot mówi, ale nie ma emocji i głównie służy jako nasza nawigacja;
  • trwają prace nad jazdą na dziku, ale pojawią się też inne zwierzęta, na których pojeździmy (m. in. jeleń);
  • Znajomość poprzedniczki nie będzie niezbędna do rozumienia fabuły;
  • na następne informacje na temat gry poczekamy do wiosny przyszłego roku.

http://www.pssite.com/news/45526/bohaterce-nier-automata-bedzie-mozna-zedrzec-spodniczke-tworcy-ujawniaja-nowe-szczegoly.html

Odnośnik do komentarza

 

Podczas transmisji na żywo za pośrednictwem portalu JeuxVideo.com producent Yosuke Saito oraz reżyser Taro Yoko wyjawili wiele informacji odnośnie samej gry i jej początków.

  • Saito przyznał, że NieR nie sprzedał się zbyt dobrze, ale marka zyskała wielu zagorzałych fanów,
  • kombinacja PlatinumGames i Sqare Enix wraz z postaciami od Akihiko Yoshidy to spełnienie marzeń,
  • spójność światów z NieR i NieR Automata jest dziełem samego Taro Yoko. Fani poprzedniego NieR nie będą zawiedzeni,
  • gra wiele zyskuje dzięki doświadczeniu PlatinumGames w grach akcji oraz dzięki stylowi graficznemu Akihiko Yoshidy,
  • Square Enix nie spodziewało się tak ogromnego zainteresowania marką. Fani wciąż kupują płyty ze ścieżką dźwiękową z gry,
  • na początku gra miała nazywać się NieR: Androids, ale były problemy z uzyskaniem znaku towarowego, a słowo „Androids” brzmiało zbyt prosto,
  • pierwszy prototyp gry powstał w lipcu 2014 roku,
  • wiele uwagi poświęcono na krytykę poprzedniej części. Zadaniem Saito jest utworzenie zespołu, który stworzy wspaniałą grę,
  • Saito pamięta, że wielu zagranicznych recenzentów wypominało słabą oprawę graficzną, ale mimo to nie mogli oderwać się od gry,
  • stworzony prototyp miał za zadanie sprawdzenie jak układa się współpraca pomiędzy PlatinumGames a reżyserem Taro Yoko,
  • w związku z grą Yoko postanowił przeprowadzić się z Tokio do Osaki,
  • Taro Yoko zastanawiał się czy nowy NieR ma być jedynie grą akcji. Po rozmowie Takahisa Taura postanowili stworzyć unikalne dzieło,
  • plotki jakby NieR Automata miało być grą na urządzenia mobilne nie ma pokrycia w rzeczywistości. Yako rozważał w przeszłości stworzenie adaptacji NieR na PS Vita,
  • Emi Evans nie pracuje nad NieR Automata,
  • kompozytor Keiichi Okabe i Taro Yoko nie gwarantują wyjątkowości nowej ścieżki dźwiękowej ponieważ nie wiedzą dlaczego ta z poprzedniej gry stała się tak popularna. Mimo wszystko zrobią co w ich mocy by to uczynić,
  • Saito dostał zadanie by muzyka w NieR Automata przypominała tę z poprzedniej części,
  • w niektórych poziomach znajdą się miejsca niedostępne przy zwyczajnym skakaniu - konieczne będzie użycie Pod by się do nich dostać,
  • pomiędzy sekwencjami walki będą sekwencje eksploracji. W przeciwieństwie do zwiastuna w grze nie będzie wyłącznie akcji. Pojawią się elementy przygody, będą dialogi z innych postaciami oraz rozwiązywanie zagadek,
  • Pod będzie latał wokół nas, ale nie będzie się zachowywał jak Grimoire Weiss. Jego zachowanie będzie przypominał raczej GPS, mimo wszystko nie będzie wyłącznie akcesorium
  • zmiany broni można dokonać w prosty sposób, tak samo jak zmiany walki z zwarciu na walkę dystansową. Bronie dystansowe przechowywane są w Pod,
  • granica pomiędzy mrocznym światem a komedią czyni z NieR coś wyjątkowego więc Yoko podobny efekt chce uzyskać w NieR Automata, ale nie zamierza robić drugi raz dokładnie tego samego,
  • na tę chwilę ekipa skupia się w całości na NieR Automata, o możliwym remasterze NieR pomyślą po skończeniu nowej gry,
  • Saito nie może zagwarantować wersji demonstracyjnej, ale chciałby by taka się pojawiła,
  • coś, co wygląda jak bandaż na twarzy YoRHa 2B nie jest opatrunkiem. W rzeczywistości są to specjalne okulary, które wyświetlają przydatne informacje,
  • powód, dla którego nie widzimy oczu YoRHa 2B jest częścią historii więc Yoko nie chce niczego ujawniać. Saito wspomniał, że ma to związek z petryfikującym spojrzeniem Emila z poprzedniego NieR,
  • Yoko wspomniał, że jego ikoniczna maska jest cztery razy bardziej gorętsza niż możemy sobie wyobrażać,
  • potwierdzono, że gra powstaje wyłącznie na PS4,
  • bronie YoRHa 2B nie dotykają jej pleców (unoszą się za nią) spowodowane jest tym, że mają własne pole magnetyczne. Dzięki temu można używać ich jako miecze lub rzucać niczym shurikenami.

http://www.pssite.com/news/45700/masa-szczegolow-na-temat-nier-automata.html

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...