Skocz do zawartości

Sea of Thieves

Featured Replies

Opublikowano

Czyli będą kolejne testy ale tylko dla ograniczonej ilości graczy? Trochę to głupie skoro już zrobili betę pół otwarta, teraz myślę że czas na open beta i walkę z Krakenem :banderas:

 

Co do wersji na koxa to ma wsparcie HDR ale rozdziałka chyba nie jest za wysoka, pewnie jak na eskach.

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 262,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To ja piszący sam ze sobą posty w tym temacie

  • Dzisiejszą wyprawę, mimo kilku niedociągnięć i błędów po stornie gry, muszę uznać za bardzo udaną.  Świry z FPE mają to do siebie, że nie pitolą się w tańcu i zamiast na rozruszanie obadać sobie 

  • zmontowałem krótki filmik z klipów @zloto (przepraszam za jakość ale pierwszy raz montowałem film, jeszcze nie wszystko ogarniam )   Widzimy się za dwa miesiące w pełnej wersji Panowie

Opublikowano

No dziwną mają politykę, gdyby nie ta analiza plików gry z każdym updatem to w ogóle nie mielibyśmy pojęcia co znajdzie się w grze ;D Ale z drugiej strony to bardzo miłe urozmaicenie od ogólnie przyjętych w branży standardów kiedy to wiemy o grze wszystko na długo przed premierą. 

 

BTW wiedziałem że najlepsza kryjówka to schować się bocianim gnieździe ;D 

 

Opublikowano

@Moldar

jest już pierwsze spojrzenie DF więc może łatwiej Ci będzie podjąć decyzje

Gra na starym Xboxie działa 1080p (tacy z nas eksperci że nawet co do tego nie byliśmy pewni xD ) 

Edytowane przez asax

Opublikowano

Heh to ja jestem pionierem? Mam bete dopiero od września albo sierpnia. Spoko ktoś jeszcze dostał patcha?

Opublikowano

wszyscy :) ael tylko pionierzy moga grac

Opublikowano

nie blant ;)

 

pionierem są osoby które grały w alphe i aktywnie dzieliły się swoim feedbackem i pomysłami na usprawnienie gry na oficjalnym forum. Gra ściąga update wszystkim, ale tylko pionierzy będą mogli grać. 

Edytowane przez asax

Opublikowano

BTW tak wyglądał wczesny prototyp gry, widać m.in Spencera który złożył wizytę w Rare :D

 

Sea of Thieves przeszło dłuuugą drogę 

Opublikowano

Craig Duncan o tym jak działa matchmaking w SoT

i w pełni się z nim zgadzam, zwiększenie liczby graczy przy tym rozmiarze świata zaburzyłoby delikatny balans i sprawiłoby że spotkania z innymi graczami przestałyby być tak ekscytujące, a zamiast tego dostalibyśmy zwykłe PvP

 

i jednocześnie mały teaser

chodzi zapewne o słynnego Krakena i być może Statek Widmo?

zKnO4Y.gif

czyli tak jak @zloto podejrzewał, spotkania z Krakenem i innymi atrakcjami będą w dużej mierze losowe co jeszcze bardziej podniesie napięcie i zbuduje klimat 

 

Opublikowano

ta beta wypaliła w  moim sercu taką pustkę że jedyne co robie od jej zakończenia  to szukam nowych materiałów, oglądam screenshoty i czytam o grze, tracąc zupełnie ochotę na granie w cokolwiek innego. Nie pamiętam kiedy ostatnio grałem w coś tak oryginalnego. 

 

no ale do rzeczy, natrafiłem na ciekawy materiał z ComicConu sprzed roku. Gdzie Rare wspomina że w ramach inspiracji pojechali zwiedzać okręty i przewodnik opowiadał im o szczurach żyjących na okręcie. Otóż jednym z najbardziej oczywistych sygnałów że z okrętem dzieje się coś złego był widok szczurów uciekających z dolnych pokładów na górę. 

Podobno był to jeden z pierwszych pomysłów zaimplementowanych do gry jako sygnał dla gracza że nabiera wody. Bardzo fajny musicie przyznać. Niestety w becie nic takiego nie było, więc istnieje ryzyko że w procesie developingu wywalono ten patent. No ale chociaż ostały się grafiki 

JEpOI9x.jpg

Opublikowano

Pad jest świetny, ale cena za stacje ładującą to jakiś piracki żart ;D

Edytowane przez pistaczek

Opublikowano

Liquid Treasure również w miarę prosty, no ale póki co ostatni wygrywa. 

Opublikowano

W sumie wszystkie są okej poza tym pierwszym (gdyby zaliczał także szkieletory, to ok, ale PVP mówię nie).

Edytowane przez wrog

Opublikowano

 

 

prace nad Krakenem idą pełną parą, mają już jedną mackę :obama: 

Edytowane przez asax

Opublikowano

 

 

Edytowane przez asax

Opublikowano

Odpalasz nowy filmik, który Asax wrzucił do tematu. Liczysz na jakiś nowy materiał hype'ujący gierke. Słyszysz swój głos. XDD 

Opublikowano

Sorry nie mogłem się powstrzymać :D 

 

na usprawiedliwienie mogę wrzucić skan z Art Booka który sugeruje, że być może będzie nieco większa różnorodność przeciwników 

 

81oNTMs58vL.jpg

Opublikowano

EMBARGO NA ZAPOWIEDZI MINĘŁO :)

 

Zapowiedź PCGamera nt. endgame'u i Krakena 

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ezge-ed_wIwJ:https://www.pcgamer.com/sea-of-thieves-kraken-and-endgame-explained-and-rares-plans-post-launch/+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=us&client=safari

 

czytając to trudno pozbyć się wrażenia że Rare szykuje coś wyjątkowego 

 

-Głównym celem gry jest wykonywanie zadań i osiągnięcie tytułu "Pirate Legend"

-Jak już wiemy zadania będziemy otrzymywać od 3 kompani (szukanie skarbów, zabijanie szkieletów i przewożenie towarów) oraz od postaci niezależnych porozrzucanych po świecie gry

-Po uzyskaniu legendarnego tytułu uzyskamy dostęp do naszej własnej pirackiej kryjówki, ukrytej za wodospadem jaskini, zamieszkiwanej przez duchy legendarnych piratów, którzy będą zlecać nasz legendarne questy 

En4qnwEGhduBzGHpb7HMiN-650-80.png

- kryjówka jest fizyczną lokacją, bez żadnych ekranów ładowania itp. co ciekawe była dostępna już w becie :D ale ze względu że nie jest oznaczona na mapie, trudno na nią trafić

-Gracze po osiągnięciu tytułu legendy nie są odcinani od reszty, więc  wystarczy że jeden gracz w ekipie uzyskał tytuł aby wszyscy uzyskali do niej dostęp, wykonywali te same endgame'owe raidy/questy itd. (genialny patent)

-Poza tym po gracze otrzymają dostęp do specjalnych elementów kustomizacji (stroju i statku) tak aby inni gracze z daleka wiedzieli z kim mają do czynienia. Co może się okazać zarówno błogosławieństwem (będziemy wzbudzać strach bo inni będą wiedzieli że mają do czynienia z doświadczonym wilkiem morskim) jak i przekleństwem (skarby które będziemy przewozić w ramach endgame'u będą warte fortune co sprawi że pewnie znajdzie się wielu naiwnych którzy spróbują nam ten dorobek ukraść) 

-Co do Krakena to nie jest to klasyczny boss w rozumieniu innych gier ze swoją instancją itp. Rare porównuje go raczej do siły natury, to znaczy że jest całkowicie nieprzewidywalny i może zaatakować statek lub statki w każdym momencie 

-Oczywiście gracze otrzymają jakieś ograniczone ostrzeżenia jak np. plamy atramentu pojawiające się na wodzie. Co sprawi że funkcja obserwatora jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, bo teraz nie tylko będzie musiał wypatrywać statków, nawigować sternikowi który nic nie widzi ale także uważać na potwora morskiego 

-Kraken będzie dysponować różnymi atakami i każde spotkanie z nim ma być inne (Cory Barlog powiedziałby że tak jak w Fifie xD)

-W grze dostępne będą również Raidy na forty które widzieliśmy już w trailerze sygnalizowany taką czaszką

Ppq8sPRVVrJkjnMCu3EYcm-320-80.jpg

cały myk polega na tym, że wszyscy gracze zobaczą ten sygnał, więc prawdopodobnie znajdzie więcej niż jedna chętna ekipa na skarb. Rare chcę  aby tworzyły się chwilowe sojusze, rozejmy, zdrady. Dlatego  w forcie jest wystarczająco dużo złota aby podzielić to na kilka statków co ma zmusić graczy do chwilowej współpracy. Ale przecież nikt nie powiedział że nie można zdradzić swojego sojusznika, tuż po zdobyciu fortu i zagarnąć cały łup dla siebie :lapka: 

Edytowane przez asax

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.