Skocz do zawartości

Overwatch


Metoda

Rekomendowane odpowiedzi

Pograłem trochę i już zaczyna mi się w(pipi) odpalać. Nie będzie tu nowości jak napiszę, że gra samemu jest skazana w 9/10 przypadkach na porażkę (czasem tak sromotne, że moim niekwestionowanym rekordem jest przegrany mecz w niespełna 3 minuty :D )

 

Powoli klarują mi się ulubione postacie i jako osoba lubiąca support/obronę oraz czasem agresywniejszą grę to mój top 4 na tą chwilę to "76", Junkmen, Lucio i Mei. 

 

Dobra idę grać dalej :D

Odnośnik do komentarza

 

Niemiecka firma Bossland ponownie jest na celowniku pracowników firmy Blizzard, tym razem w związku z programem „ułatwiającym” zabawę w sieciowej strzelance Overwatch.

Kością niezgody jest aplikacja Watchover Tyrant, umożliwiająca widzenie wrogów przez ściany czy na specjalnym radarze, z informacjami na temat stanu zdrowia, dystansu i tak dalej. Cena? 60 euro (ok. 267 zł) za licencję na rok.

Blizzard zdecydował się złożyć pozew w sądzie w Kalifornii, chcąc w ten sposób dotrzeć do niemieckiej firmy, której zarzucane są przeróżne naruszenia praw autorskich i konkurencji.

Co więcej, sprzedaż takiego oprogramowania miała sprawić, że producent gry stracił „dziesiątki lub setki milionów dolarów przychodów i poniósł niemożliwe do naprawienia szkody na wizerunku i reputacji” - informuje serwis TorrenFreak.

Prostszy Overwatch Cheat ukazał się już kilka dni po premierze produkcji. „Pozwani starają się zniszczyć lub trwale zaszkodzić tytułowi, zanim ten ma okazję się rozwinąć” - dodaje Blizzard.

Firma domaga się odszkodowania oraz zaprzestania sprzedaży aplikacji Watchover Tyrant.

Tymczasem Zwetan Letschew - dyrektor generalny firmy Bossland - to już „dobry znajomy” dla studia Blizzard. W samych Niemczech toczy się przeciwko niemu podobno nawet dziesięć spraw sądowych, więc próba pozwu także w Stanach Zjednoczonych może być nową taktyką.

Ostatnio o konflikcie wspominaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, gdy producent pozwał kilka osób zaangażowanych w tworzenie botów do gier, automatyzujących rozgrywkę w World of Warcraft, Diablo 3 czy Heroes of Storm.

Z nazwiska wymieniono wtedy jedynie Jamesa „Apoc” Enrighta, odpowiedzialnego rzekomo za jedne z najpopularniejszych programów tego typu, z rodziny „Buddy”: HonorBuddy, DemonBuddy czy StormBuddy.

Właśnie bazowanie na zewnętrznych twórcach i jedynie rozprowadzanie ich programów to standardowa taktyka - i linia obrony - w przypadku firmy Bossland.

http://www.eurogamer.pl/articles/2016-07-05-w-walce-z-oszustami-w-overwatch-blizzard-siega-po-prawnikow

Odnośnik do komentarza

Ja korzystam z indywidualnych ustawień dla każdej postaci, jednak wciąż mam ustawione wolniejsze celowanie - od 20 do 35 dla osi X i od 20 do 25 dla osi Y. Najwolniejsze ustawienie dotyczy "snajperów" (Hanzo, McCree, Wdowa itp.), a najszybsze bohaterów z bronią obszarową (Winston i Reinhardt). Najlepiej samemu poeksperymentować :)

 

Tymczasem Blizzard zaczyna ujawniać informacje dotyczące kolejnego bohatera..

 

13582042_656021001212572_127431055783280

 

 Źródło: Overwatch.pl

 

Sądząc po zaprezentowanej broni i wcześniejszych przeciekach, nowym bohaterem będzie Sombra :)

Edytowane przez Vexilium
Odnośnik do komentarza

Od kiedy wprowadzili rankedy, nie mam siły do tej gry i coraz bardziej mi zbrzydła. Tyle głupich rozwiązań, to już dawno nie widziałem: Insta przegrana, jak Cię rozłączy, nawet gdy wrócisz do gry po 10 sec i ją wygrasz. Jak z przeciwnej drużyny ktoś ucieknie z meczu to dostajesz 1/10 xp do zdobycia wyższej rangi mimo, że wygrasz. Mniej xp do rangi za wygraną jak grasz supportem, ponieważ nie robisz dmg i innych dupereli, oczywiście dopadło tę gierkę widmo mobek. Jak nie masz healera to gra przegrana z automatu (jak to w grach blizzarda bywa), ludzie pickują co im się podoba bez żadnej komunikacji i sensu. I wiele innych dupereli, jak np sudden death.

 

Po rozegraniu gier potrzebnych do określenia rangi, przy win ratio koło 55%-60% spadłem z 61 rangi na 57, przez to, że ten system jest tak z(pipi)any, że ho ho.

 

Chyba się starzeje, i już nie nadaję się do grania rankedów, bo za bardzo się denerwuje :reggie:

Edytowane przez Metoda
Odnośnik do komentarza

Grasz glownie sam czy z ziomkami?

Jesli sam lub bez pelnego teamu 6 osob to nie ma co sie stresowac, zawsze tak bedzie.

Ja wiekszosc czasu gram Junkratem i Reaperem (zalezy od mapy i czy attack/defend) lub Mercy/Reinh/Bastion jesli potrzeba czegos innego.

Glownie gram sam, wiec wiekszosc czasu cisne Quick Playe, bo samemu rankow nie ma sensu (rank 42 solo) bo ludzie zachowuja sie tak jak wspominasz - czesto biora postacie, ktore sie nie sprawdzaja po prostu.

Jako, ze dobrze ogarniam tylko 4-5 postaci niedlugo zaczne lamic w quickach innymi aby sie podszkolic. Na celownik wezme chyba Mei bo to jest jedna z najbardziej w(pipi)iajacych postaci jakie spotykam, a grana dobrze potrafi pieknie wybronic nawet solo.

Odnośnik do komentarza

Ja tam sie rankedami nie przejmuje i traktuje je jak quickplaye, jedyna roznica jest taka ze dodatkowo farmujesz te punkty na zlote bronie. Poza tym akurat osobiscie mam wrazenie ze na rankedach graja bardziej ogarnieci ludzie, przynajmniej na moje wczorajsze 5 meczow. Co do solo Q to widzialem ze ludzie potrafili wtluc range 80+ bo do bicia druzynowego potrzeba naprawde dobry team. Za solo tracisz mniej expa przy porazce i dostajesz wiecej za dobry wynik. Pierwsza iteracja rankedow w grach blizzarda zazwyczaj ssie i beda to zmieniac na pewno. Jak dla mnie najglupszy pomysly to coinflip w sudden death i to bicie rangi jako support. To ze healer jest wymagany w dobrym teamie uwazam akurat za plus bo to nie UT ze liczy sie tylko dobry aim i movement

 

Moj filmik z wczorajszego rankeda jako Soldier 69 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Coin Flip nie wiem jak on dziala ale 5 Coin Flipow zawsze jakims dziwnym trafem musze atakowac i zawsze atakuje 4 dziadkow Raina i Healera... Z 51 spadlem na 44 a ze czesto gram Supportem albo Healerem Exp leci dosc wolno jak wszyscy dostaja level to ja dostaje tylko pol a gdy przegram wiadomo trace caly.

 

Te Rankedy to (pipi) nieziemskie sezon bedzie bardzo krotki wiec trzeba wygrywac 5 gier dziennie na jedna zlota bron przez kolejne 2 miesiace. Na konsolkach granie Obrony ogranicza sie do Mercy Reina 3 2 dziadkow i Bastiona/Kolejnego dziadka tylko trzeba sie dobrze porozkladac. Ja koncze z Ranked koncentruje sie na Quick Play i otwieraniu skrzyneczek z (pipi)owym Lootem moze S2 bedzie lepszy i wy(pipi)a mozliwosc wybierania tych samych postaci w ilosciach hurtowych.

 

MOOOOOOOLTEEEEEENNNNNN COOOOOOORE!!!!

 

Ranked Chuy.

Odnośnik do komentarza

Akurat podczas Sudden Death atakować jest o wiele łatwiej - dwa Winstony i Lucek lecą od razu na punkt, robi się chaos, rozproszeni obrońcy giną i już nie zdążą dobiec. Przynajmniej na PC. Torbjornów też za wiele nie ma, może tylko na B w Anubisie bierze się dwójkę do obrony. Najpierw grając solo q z rangi 47 spadłem na 43, teraz z teamem 4-6 osób wspiąłem się do 52, mimo że ratio win/lose mam 1:1 i gram głównie supportem. Tak więc da się coś ugrać.

Odnośnik do komentarza

Na PC Torbjorn jest w ogole niezbyt czeszto wybierana postacia w Ranked ale na konsolach to jest plaga z ponad 67% Win ratio na obronie ( dlatego ma dostac 30% Damage nerfa ) I tak nie uda mi sie zarobic tych 300 pts zeby sobie kupic zlote Shotguny do Reapera wiec (pipi)ac koncentruje sie na wbijaniu drugiego Prestige ;f

Odnośnik do komentarza

Ana, aną ale idzie #dobrazmiana

 

 

 

Gameplay

 

If a match goes into Overtime for more than 20 seconds, the fuse will now start to "burn down" more quickly

Players now respawn more slowly during Overtime (increased spawn time by 2 seconds)

 

Competitive Play

 

Competitive Play matches can now only have one of each hero per team. For more info, click here.

 

Miscellaneous

 

Added Ana as an AI-controlled hero in Practice vs. AI, Play vs. AI, and Custom Game modes

Timing on Zenyatta's Rapid Discord achievement is more lenient

Targeted teammates now respond by saying "I'm with you," when players use the “Group Up” communication

Renamed five sprays to avoid duplicate titles

 

HERO BALANCE UPDATES

 

General

 

Self-healing abilities now charge ultimate abilities. As a result, some heroes’ ultimate costs have been adjusted (see below).

 

Bastion

 

Configuration: Tank

Ultimate cost increased by 10%

 

D.Va

 

Defense Matrix

Cooldown decreased from 10 seconds to 1 second

A new resource meter has been added. This meter will deplete while Defense Matrix is active and then recharge when it’s not in use.

Defense Matrix takes 10 seconds to reach full charge from empty

At a full charge, Defense Matrix will last for 4 seconds

Defense Matrix will now remain active as long as its assigned hotkey is held

Defense Matrix has been reclassified as an alternate fire and is now bound to RMB (by default)

An option to “Toggle Defense Matrix” has been added under Options > Controls > D.Va

Self-Destruct

Ultimate cost decreased by 15%

Explosion delay reduced from 4 seconds to 3 seconds

Explosion no longer damages D.Va (the player who activates it)

 

Developer Notes: D.Va isn't being selected as often as our other tanks, and we feel a lot of that stems from the underperformance of her damage absorption abilities. So, we've reconfigured her Defensive Matrix, making it more flexible and giving players the ability to use it more often. We’ve also given Self-Destruct a little more oomph, because it felt slightly underwhelming when compared to many of Overwatch's other ultimate abilities.

 

Lúcio

 

Sound Barrier

Ultimate cost increased by 10%

 

McCree

 

Peacekeeper

Now maintains full damage at longer distances, but will deal less damage at extreme ranges

 

Developer Notes: While the game does feel better following the nerf to McCree’s close-range damage in a previous patch, it left him a little too weak. So, we're increasing his effective distance, making his range similar to Soldier: 76’s. This should hopefully give players another option for dealing with pesky long-range damage dealing heroes like Pharah and Hanzo. 

 

Mercy

 

Caduceus Staff

Damage Boost

Bonus damage increased from 30% to 50%

Effect will no longer stacks with bonus damage provided by another Mercy

Resurrect

Ultimate charge cost increased by 30%

Movement is no longer prevented during activation

Guardian Angel instantly resets upon use

 

Developer Notes: Mercy's ultimate is one of the most powerful abilities in the game; however, players would often fly into the fray and die while using it. With this update, Resurrect will now take a bit longer to charge, but Mercy will be a lot safer when activating the ability in the middle of combat. In addition, we always intended Mercy’s Damage Boost beam to be her primary method for dealing damage, but it often felt so weak that you were better off pulling out your blaster. To help address this, we've slightly increased its potency.

 

Roadhog

 

Whole Hog

Ultimate cost increased by 45%

 

Soldier: 76

 

Heavy Pulse Rifle

Spread recovery will begin after a short delay (rather than instantly)

Tactical Visor

Ultimate cost increased by 10%

 

Zenyatta

 

Base shields increased by 50 (now 50 Health/150 Shield)

Orb of Discord and Orb of Harmony

Projectile speed has been increased from 30 to 120

Transcendence

Movement speed is now doubled upon activation

Healing amount increased from 200 to 300 health per second

 

Developer Notes: While Zenyatta has never had the healing abilities of Lúcio or Mercy, he made up for it by dealing more damage. However, his lack of mobility and low health has meant he’s struggled to find a place in many games. To increase his effectiveness, we've made several changes, the biggest of which is an increased shield pool. This will allow him to go head-to-head with more enemies. The Orb of Harmony and Discord changes are also a quality of life change, helping Zenyatta move his orbs around and apply their effects more quickly. And lastly, we’ve increased Transcendence’s healing throughput. This ultimate was designed to be the most effective against sustained, high-damage fire and least effective against short, high-damage bursts (like D.Va’s or Junkrat's ultimates). But, due to the amount of healing it provided, there were times when it was possible for even sustained fire to overcome Transcendence’s output. We’ve made the heal powerful and also allowed Zenyatta to move around more quickly while it’s active. 

 

UI UPDATES

 

Game Options

 

Players can now enter numerical values for any option that also has slider (e.g. FoV, volume, sensitivity, etc.)

Controls

Mouse sensitivity can now be adjusted out to two decimals

Gameplay

Mid-match tips can now be toggled on or off (this will enable/disable tips that pop up after a player dies)

Social

Friend Request toasts can now be toggled on or off

Friend notifications can now be toggled on or off

Whispers can now be toggled on or off

Video

Added 21:9 aspect ratio support

Players can now enable a real-world clock by toggling the "Display System Clock" setting 

 

Social Features

 

Certain commendations will now appear less frequently during end-of-round voting (e.g. Zenyatta’s Transcendence Healing and Zarya’s Projected Barriers Applied)

 

BUG FIXES

 

General

 

The Hero Gallery now remembers the last hero you were looking at and will properly highlight that hero whenever returning to the gallery

Fixed a bug that caused the “payload is nearing its final destination” music to continue playing even after the match was over

Fixed a bug that caused the UI to disappear whenever the game was forced into windowed mode by an external application

Fixed a bug that would sometimes cause visual healing effects to appear on the wrong hero whenever multiple players attempted to up a Health Pack

Fixed a bug that would sometimes cause different heroes’ victory poses to clip into each other

Fixed several lighting issues with the killcam

 

Maps

 

The payload on King’s Row will no longer retreat back inside its starting location if the attacking team fails to push it

Adjusted the Hero Select screen volume for the attacking team on Watchpoint: Gibraltar

Added Spectator camera collision to most maps

Fixed issues with player collision across multiple maps

Fixed issues with ambient lighting and shadows across multiple maps

 

Heroes

 

Fixed a bug that caused D.Va to sometimes ignore player collision when summoning her mech

Fixed a bug where Mei’s Ice Wall would persist in the game world even after the player switched heroes or left the game

Fixed even more bugs that allowed Reaper to Shadow Step to unintended locations

Fixed a bug that sometimes caused Reinhardt’s Barrier Field to get stuck in the “on” position if the player used the “Toggle Barrier” setting

Fixed a bug that sometimes caused Roadhog to accidentally Chain Hook targets standing behind him

Fixed a bug that caused Winston’s Barrier Projector shield to ignore the “Sound Effects Volume” setting

 

 

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20178523

 

Z wazniejszych: limit do jednej postaci w competetive, buffy dla zenyaty i divy, nerf dla roadhoga, soldiera i mercy

Edytowane przez teddy
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...