Skocz do zawartości

Awarie, usterki, niedomagania


Gość osiol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A to sklada sie z jakich np. diagnoz?

 

Bo typowo przegladowe (na stacji) oraz zbieznosc, elektryke, diagnostyke komputerową robilem.

 

Jakos ASO kojarzy mi sie z wysokimi cenami i niekoniecznie wysoka jakością.

 

Moze i mina, wtedy moja strata i kolejne auto będzie juz tylko z salonu na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Gość Kyo

Czy możesz przypomnieć jaki tam masz silnik? Poruszam się na co dzień Hyundaiami, wcześniej też miałem jak Ty Accenta 1.3 potem i10 a teraz Elantra i zero problemów. Kumpel z pracy też poszedł w Hyundaia i nie narzeka, tak samo jego szwagier (i30 i ix35). Wszystko benzyniaki.

 

Jedyny problem jaki się pojawił w tych wszystkich autkach to przedwczoraj w i10tece mojej żony - światła nie chciały się wyłączyć xD Sprawdziłem bezpieczniki bo podejrzewałem walnięty bezpiecznik od DRL ale wszystko ok. - pomogło dopiero wyjęcie LH RH - bezpieczników od świateł - teraz podejrzewam walnięty przekaźnik - ale że auto na gwarancji to idzie jutro na serwis i niech oni szukają.

 

Edit: serwis Hyundaia nie jest wcale drogi (przynajmniej u mnie w mieście) - serwisowałem tam starego Accenta ('98) i nie było wcale tak źle. Roboczogodzina to z tego co pamiętam 158 zł brutto (dla porównania fiat to 130 zł).

Odnośnik do komentarza

Tak jak Kyo napisał - cenowo nie ma dramatu ale może warto pojechać powiedzieć co boli i niech przy okazji sprawdzą. Najgorsza opcja to serwis u mirka. Jeszcze jak mirek to kolega to pół biedy ale czasem jest lipa. Kumpel dawno temu oddał do "magików" focusa 1 na przegląd i goście odpalili silnik bez oleju.... Oczywiście zrobili remont silnika ale to już nie było to samo.. Po roku od tego zdarzenia padła turbina.

Oczywiście żeby nie było - wcześniej opisywałem jakie jaja miełm z kangurem - to właśnie aso - reguły nie ma. Ale w razie fukckapów - wieksza szansa że się o swoje wykłócisz.

Edytowane przez mozi
Odnośnik do komentarza

Chłopaki dzwonili właśnie, że na pewno sprzęgiełko klimatyzacji jest już rozwalone i się nie załącza (stąd brak klimy i hałas). Drugie podejrzenie to pompa wody, gdzie też coś facet słyszy, ale muszą to rozebrać i przedstawią kosztorys w poniedziałek.

O uszczelce pod głowicą nie było mowy. 

Luknąłem na ceny, same części to ok 200 zł + 130 zł, więc bez tragedii. Robocizna dojdzie oczywiście. Może w końcu będę miał spokój.

Próbuję z tego wyciągnąć lekcję na przyszłość przy kupnie auta używanego i serio chyba by trzeba było rozebrać 50% pojazdu by znaleźć takie detale przy zakupie.

Odnośnik do komentarza

Finalny remont klimy: koło pasowe, cewka magnetyczna. Części z hurtowni 470 zl, wymiana 130 zl. Obsluga klienta wzorowa, kontakt staly, wytłumaczenie co wymieniono, robocizna raczej niska.

 

Wyciekow brak, poza ta nieszczesna mechanika klimy (ktorej nie dalo sie zdiagnozować przy zakupie) auto w stanie jezdnym bdb, wiec potraktujmy to jako niefart:(

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...