Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HALO 5 - Kampania & Cooperative (fabula, ustawki na coop, porady itp.)

Featured Replies

Opublikowano

ins, yap, kubson, dziś 21?

Powinienem byc

 

Btw nam zostały 3 misje do końca :obama:

  • Odpowiedzi 249
  • Wyświetleń 164,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Okej przeszedłem już grę 2 razy więc mogę wydać konkretną opinię.   Gra mi się oczywiście bardzo podobała. W kwestiach czysto gameplayowych Halo 5 sra na Halo 4. Ciekawsze miejscówki (Sunaion <3)

  • patch dla KOXa już wyszedł      i ciekawostka po zwolnieniu Briana Reeda za tragiczną fabułę Halo 5 nowym Narrative Diirector został Paul Crocker, odpowiedzialny za serie Arkham w Rocksteady. Nares

Opublikowano

Ja juz jestem w sumie, ale tak na 21.30 daloby rade? Do 12ej mozna podusic.

Opublikowano

@Hum, Czezare, Juan

 

Co z naszym przejściem kampanii na Legendary? Wrócimy jeszcze kiedyś do co-op'owej gry?

je chetny, ustalmy jakis dzien i lecimy dalej

Opublikowano

Ja dzisiaj z zona ide na Bonda, wiec na singla (coopa) moge sie pisac najwczesniej jutro wieczorem...

Opublikowano

MaZZeo, Yap, kubson, kończymy dziś co-opa ?

ja bede 21

 

wiec cisniemy

 

Edycja:

 

Gra skończona na legendary w co-opie :obama:

 

Jeżeli chodzi o gameplay, level design,muzykę to miazga :banderas:

 

Jeżeli chodzi o fabule i ogólne odczucia to niestety czuje sie zawiedziony

 

Za mało Master Chiefa, przecież to jest jakaś porażka że tak wybiórczo został potraktowany

Moim zdaniem powinni wyje,bać całe to osiris team i zrobić z tego osobna gre jak ODST. w zamian za to pokazać jak MC skompletował sobie ekipę i np dać możliwość grania Arbitrem podczas wojny domowej.

Rownież

zrobienie z Cortany głównego złego to tez lipa, chociaz rozumiem ze to pewnie ma związek z tym co działo sie z nią w H4.

Cała gre czekałem na potyczkę z guardianem lub didactem i sie nie doczekałem xD

 

 

Nie jestem halo freakiem, uniwersum znam tylko z gier i to powierzchownie, ale wydaje mi sie ze zmarnowali potencjał, chyba ze specjalnie tak zrobili żeby zakończyć wszystko w Halo 6

 

Teraz musę ukończyć solo na legendary :obama:

Edytowane przez kubson

Opublikowano

No ale po co mają cisnąć do znudzenia samego MC, po 14 latach chyba styka ;)

Opublikowano

Zrozumiałe i nikt by nie miał nic przeciwko gdyby na jego miejsce dali jakąś fajną charyzmatyczną postać, a nie bezpłciowców z Osiris z nudnym Lockiem na czele. Jedynie Buck sprawia dobre wrażenie i jako jedynego bym nie wywalał z przyszłych gier.

Opublikowano

Dobra dzisiaj Carolek Figus i kolega figusia o 19 nadal aktualne? Ciśniemy dziś do oporu ? Muszę przygotować research więc dajcie znać :D

Opublikowano

No gurwa. Ciśniemy aż do napisów końcowych! 

 

Osiris > Blue 

Locke > MC

 

:lapka:

Opublikowano

Jeśli sciągne cyfrówkę z angielskiego sklepu i przełaczę język w dashu na polski. To będę miał polskie napisy w grze, z oryginalnym voice actingiem? Sprawdzał ktoś? Dubbing w kampanii mi nie przeszkadza w sumie. Ale jeżeli chodzi o multi, to się nie godzi po prostu.

Opublikowano

osiris team jest mega bez wyrazu, locke jest mega slaby, tylko master chief 

Opublikowano

Do godziny powinienem byc

Opublikowano

Dzięki chłopaki za grę w 5,5 godziny zrobiliśmy 7 misji i koniec na legendary. Proponuje tym samym składem gears of war 3 i 4 we czterech :)

 

Bardzo dobra ekipa. Carolek i Badzamby dobrze kitrający się i mało umierający oraz ja i figuś lecący na pałę na rozpoznanie :D Dobrze się dobraliśmy. Możecie mówić że ps4 to lepsza konsola ale tylko na xbox one tyle gier do genialnego coop na 4 :) halo 5 w singlu mnie nie powaliło ale w coopie to masakrator.

Opublikowano

Do zasług blantmana należy dopisać to, że zebraliśmy wszystkie czachy i intele. Co najważniejsze, sumienna i pewna ekipa, wszystkie ustawki wypaliły i to dokładnie o umówionych godzinach.

Ja kampanii jeszcze nie zostawiam, pocisnę sobie legendary solo tym razem, a i pobawię czaszkami. Lubię killroomy, lubię jak 1 strzał zabija, lubię kamperstwo (w singlu), lubię Ozyrysów, będę grał w grę. Ofkoz multi teraz przejmie większość czasu, jeszcze trochę wprawiania i testów na warzone, a później też na szlak dla zawodowców :]

 

Dzięki coopowcy kamperoszturmowcy.

Opublikowano

Okej przeszedłem już grę 2 razy więc mogę wydać konkretną opinię.

 

Gra mi się oczywiście bardzo podobała. W kwestiach czysto gameplayowych Halo 5 sra na Halo 4. Ciekawsze miejscówki (Sunaion <3), znacznie bardziej rozbudowane levele, wiele opcji eksterminacji wrogów. Granie solo z 3 botami też wykonano porządnie, koledzy z drużyny ani nie są ułungami którzy nie trafiają w nic, ani też nie zabierają nam fragów. Jest w sam raz.

 

AI wrogów znacznie poprawiono od poprzedniej części, chociaż nadal mam wrażenie że to nie poziom Halo Reach. Elity na legendarnym poziomie znacznie częściej flankują, chowają się za osłonami, w odpowiednim momencie rzucają granatami. Jackale również potrafią wejść za skórę, a grunty jak to grunty - mięso armatnie. Huntery IMO najmocniejsze w całej serii.

 

Prometheanie o wiele wiele lepiej zaprojektowani niż w Halo 4. Dodano Soldierów w  3 odsłonach (podstawowe jednostki, twardsze z rogami na głowie i snajperzy z binary rifle) którzy idealnie wypełniają lukę między crawlerami a Knigthami. Szybkie jednostki, często się teleportują i ukrywają się za osłonami podobnie jak Elitarni. Knightowi dodali 3 czułe punkty, dzięki czemu możemy go rozwalać na kawałki i wiemy dokładnie czy jest bliżej śmierci czy nie. Watchery spełniają podobne zadanie jak w Halo 4 czyli rzucają niebieskie osłony i odtrącają nasze granaty. Tandem Knight + Watcher to jedne z najciekawiej zaprojektowanych przeciwników w fpsach.

 

Spartan Abilities rozszerzają wachlarz naszych możliwości i dobrze się wpasowują w walce, szczególnie na levelach gdzie walka prowadzona jest wertykalnie (np. w levelu blue team albo sword of sanghelios). Nic tak nie bawi jak cisnąć ground pounda w tłum gruntów i patrzeć jak im zielone butle na plecach wybuchają.

 

Ciężko nawet wskazać jakiś słaby moment w grze jak np. level Cortana z Halo 3. Trzy levele, w których jedynie rozmawia się z NPC nie nazwałbym w ogóle levelem i nie wiem czemu 343 zdecydowało się wydzielić te momenty zamiast je scalić z innymi misjami. Z drugiej strony też nie ma w tej części niczego wybijającego się poza standard serii, no może poza

 

 

zjazdem na magetycznych butach po "kręgosłupie" Gurdiana. Jezu jakie to było dobre za pierwszym razem, coś niesamowitego. I ten widok w tle <3

 

 

kampania trzyma raczej stały wysoki poziom. Warto zauważyć że tak wielu przeciwników na ekranie jeszcze nie było, mnóstwo jednostek, mnóstwo strzelania i kombinowania. Jeszcze w żadne Halo nie grało się tak dobrze IMO.

 

Graficznie jest bardzo dobrze, jak dla mnie to przez większość gry jest rozdzielczość 1080p i bliska jej, ciężko było w ogóle zauważyć tą zmianę rozdzielczości. Tekstury ostre (z małymi wyjątkami), dobre oświetlenie i świetny art design jak zwykle. Niestety widać momentami ząbki i LOD, ale w zamian mamy karbonowe 60fps.

 

Soundtrack przyjemny, nadal nie jest to poziom Halo 1-3 ale wpadają w ucho kawałki, i w końcu je też SŁYCHAĆ, i nie były przytłumione jak w Halo 4. Dobrze podkreślał charakter danego momentu w grze. Takie połączenie klasycznej muzyki Halo z czymś nowoczesnym.

 

To co mnie totalnie rozczarowało to oczywiście fabuła, o tym w spoilerze

 

 

 

- gdzie ta reklamowana rywalizacja między Lockiem a Chiefem? Kończy się ona przy pierwszym ich spotkaniu i pojedynku na pięści. Nie czuć w ogóle tej całej misji pogoni za Master Chiefem. Gdzie chociażby te momenty ukazane w live action trailerach jak Locke celuje w leżącego Chiefa i na odwrót? c(pipi) 343 naprawdę

 

- nie mam w zasadzie jakiś większych zastrzeżeń do Osiris Team, uważam że Lokce jest całkiem ok, Buck również, oczywiście laski odstają i zapominałem jak się nazywają. Skandaliczne było natomiast ustalenie proporcji miedzy nimi a Blue Team wynoszące 12 misji do 3 misji. TRZY MISJE JAKO BLUE TEAM KUR.WA? człowiek miał ochotę poznać genezę tego jak znowu Chief się spotkał ze swoimi kolegami sprzed lat a tutaj nic nie zostało wyjaśnione przez ten krótki kawałek gry który im poświęcono.

 

- Arbiter, miło że jest ale też został potraktowany po macoszemu, 343 mogło lepiej ukazać charakter wojny domowej na Sanghelios. W Halo 2 czuło się tą spinę między elitami a brute'ami, pokazano, że Covenanci to nie jacyś nołnejmowi kosmici tylko rasa z własnymi problemami. W Halo 5 nie czuć tego za bardzo, a Arbiter pojawia się zbyt rzadko. I nie spotyka się z Chiefem :(

 

- gdzie Didact? ponoć zginął w jakieś noweli wypuszczonej przed premierą gry i tu jest problem, 343 znowu tworzy historię, która się zazębia z literaturą, do której nie wszyscy mają dostęp. Przez to nawet ci wieloletni fani mają problem z ogarnięciem fabuły

 

- Warden Eterdnal. Fajna postać, ale nie na tyle żeby walczyć z nią 6 czy tam 7 razy. 343 wzięło do serca narzekania odnośnie braku bossów w Halo 4, a tutaj przedobrzyli. Warden Eternal wkur.wiał momentami równie mocno jak Tartarus z Halo 2. Można było go o wiele lepiej zaprojektować. Mogliby mu dać rozwalający się pancerz jak i Knighta, dzięki czemu ja jako gracz wiedziałbym lepiej kiedy on jest mocno nadszarpnięty a kiedy nie. Mógłby jakoś lepiej wystawiać swoją kulę życia zeby można było go zabić w bardziej sensowny sposób. Ten boss został zaprojektowany ewidentnie pod co-op. bo grając solo przez 99% czasu jest do nas odwrócony twarzą, przez co nie mamy w zasadzie żadnych szans by strzelić mu w plecy, gdzie ma czuły punkt

 

- Cortana jako antagonista? IMO krok w dobrą stronę, ale mogłaby sobie darować monologi które chyba zasłyszała u Didacta

 

- cliffhanger oczywiście, chociaż nie taki perfidny jak w Halo 2

 

ogólnie odnośnie scenariusza to jest naprawdę dziwny. Mam wrażenie, że historia została zaprojektowana tak, że będzie ona miała ręce i nogi dopiero jak Halo 6 wyjdzie. Czyli powtórka z tego, co było z Halo 2 i Halo 3.

 

 

ogółem za kampanię mogę dać 8+/10, podobało mi się ale teraz mam jeszcze więcej pytań niż przed premierą gry odnośnie fabuły

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.