Opublikowano 5 lutego 20196 l uuu dobra nuta, trochę mi z początku ff8 zajechało ale w sumie to tez na plus.Wygląda na to że czas się przełamać w końcu i sprawdzić tą serię.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Polecam mocno, tylko możesz mieć problem, żeby przełamać się przez jedynkę, bo jest już dosyć archaiczna. Te handheldowe części w sumie też, za to nadrabiają fabułą.
Opublikowano 5 lutego 20196 l 59 minut temu, Josh napisał: Polecam mocno, tylko możesz mieć problem, żeby przełamać się przez jedynkę, bo jest już dosyć archaiczna. Te handheldowe części w sumie też, za to nadrabiają fabułą. Akurat kolegą @Schranz1985 kocha archaiczne jrpg więc się odnajdzie. Tak dawno nie grałem w kh 2 (w to grałem jeszcze na PS2) że zapomniałem o piratach w tamtej części. Dopiero sobie przypomniałem po rozmowie z Jackiem Sparrow Świat let it be skończony. Jeden z lepszych w nowej części.
Opublikowano 6 lutego 20196 l Przy którymśtam świecie Disney'a w końcu się uspokajają z cut-scenkami, ale pod koniec gry znowu zaczyna się bombardowanie. Tylko, że wtedy są to takie cut-scenki, że będziesz chciał ich jeszcze więcej.
Opublikowano 6 lutego 20196 l Czy coś da się tu ominąć? Czy to wszystkiego da się wrócić i wymaksować, np.: zdjęcia, lucky emblems? Czy mini-gra taniec co była w tangled będzie później dostępna (bardzo mi się podoba)? I co z tym gumiszipem? Rozumiem, że dany model ma maksymalną pojemność klocków - każdy klocek ma inną wartość - no i to się sumuje, ale czasami mogę to przekroczyć i normalnie zapisać taki statek? Jak buduję własny model i robię np. działka jakieśtam a przed nimi wstawię inny klocek np.: wielki kwadrat to te działka będą strzelały w ten kwadrat a nie we wrogów? Edytowane 6 lutego 20196 l przez michu86-
Opublikowano 6 lutego 20196 l 15 minut temu, michu86- napisał: Czy coś da się tu ominąć? Czy to wszystkiego da się wrócić i wymaksować, np.: zdjęcia, lucky emblems? Czy mini-gra taniec co była w tangled będzie później dostępna (bardzo mi się podoba)? I co z tym gumiszipem? Rozumiem, że dany model ma maksymalną pojemność klocków - każdy klocek ma inną wartość - no i to się sumuje, ale czasami mogę to przekroczyć i normalnie zapisać taki statek? Jak buduję własny model i robię np. działka jakieśtam a przed nimi wstawię inny klocek np.: wielki kwadrat to te działka będą strzelały w ten kwadrat a nie we wrogów? Nie da się pominąć, można wracać do światów już odwiedzonych. Warto to robić bo właśnie dostępne są minigry oraz inne atrakcje. W świecie frozen np mamy zjazd na tarczy :). Co do gummiship to nie do mnie pytanie bo ja korzystam z gotowców i co najwyżej zmieniam działka ze słabszych na mocniejsze Edytowane 6 lutego 20196 l przez blantman
Opublikowano 6 lutego 20196 l Możesz przekroczyć i zapisać ale nie polecisz tym. Przekroczona wartość kosztu nie dotyczy Special Blueprints, nimi można latać do woli. Jeśli chodzi o działka to nie wiem czy zasłanianie ich w czymś przeszkadza. Sam lasery dałem w kierunku skrzydeł a i tak strzelały (naprowadzały się w przeciwników) jak należy. JEdnak laser to nie działo więc cholera wie. Spróbuj. Zajmie Ci to maks 5 minut. Edytowane 6 lutego 20196 l przez szczudel
Opublikowano 6 lutego 20196 l 9 godzin temu, Josh napisał: Przy którymśtam świecie Disney'a w końcu się uspokajają z cut-scenkami, ale pod koniec gry znowu zaczyna się bombardowanie. Tylko, że wtedy są to takie cut-scenki, że będziesz chciał ich jeszcze więcej. Ile zajęło ci przejście wątku głównego?
Opublikowano 6 lutego 20196 l 2 godziny temu, Jakim napisał: Ile zajęło ci przejście wątku głównego? 30 godzin. Hard, żadnego konkretnego grindowania, tyle tylko że tłukłem wszystko co się nawinęło po drodze. 4 godziny temu, michu86- napisał: Czy coś da się tu ominąć? Czy to wszystkiego da się wrócić i wymaksować, np.: zdjęcia, lucky emblems? Czy mini-gra taniec co była w tangled będzie później dostępna (bardzo mi się podoba)? I co z tym gumiszipem? Rozumiem, że dany model ma maksymalną pojemność klocków - każdy klocek ma inną wartość - no i to się sumuje, ale czasami mogę to przekroczyć i normalnie zapisać taki statek? Jak buduję własny model i robię np. działka jakieśtam a przed nimi wstawię inny klocek np.: wielki kwadrat to te działka będą strzelały w ten kwadrat a nie we wrogów? Ominąć nic nie można. Taniec jest dostępny cały czas, wystarczy udać się na plac w mieście i pogadać z Roszpunką, żeby powtórzyć mini-gierkę co do gumiszipa to nie jestem pewny, ale klocki raczej nie blokują strzałów.
Opublikowano 6 lutego 20196 l 15 godzin temu, blantman napisał: Akurat kolegą @Schranz1985 kocha archaiczne jrpg więc się odnajdzie. Nie ma czegoś takiego jak archaiczne gry,są tylko dobre gry i ujowe Aż mnie ręka zaswędziała żeby zminusować, wyczułem podtekst do DQ Tak sobie zerknąłem i chyba trzeba by kupić najpierw KH HD remix, i tu zdziwko, dostępność tej gry jest znikoma. 30h na story to lajcik, poprzednie części też takie krótkie były?
Opublikowano 6 lutego 20196 l Zrobilem tą walke w Gumishipie co jest trofeum Chyba ponad godzine probowalem swoim statkiem, az po zmianie za 3 razem padl. Ostry kawal S-syna. Leczenie i torpedy. Bez tego nie do przejscia. Monotonna i schematyczna ta walka. Z innymi Bossami w kosmosie lepiej się bawiłem. Edytowane 6 lutego 20196 l przez szczudel
Opublikowano 6 lutego 20196 l Godzinę temu, Schranz1985 napisał: Nie ma czegoś takiego jak archaiczne gry,są tylko dobre gry i ujowe Aż mnie ręka zaswędziała żeby zminusować, wyczułem podtekst do DQ Tak sobie zerknąłem i chyba trzeba by kupić najpierw KH HD remix, i tu zdziwko, dostępność tej gry jest znikoma. 30h na story to lajcik, poprzednie części też takie krótkie były? Tak wszystkie z głównej serii są na ok 30 h a nawet mniej
Opublikowano 6 lutego 20196 l Skończyłem świat Kubusia Puchatka. Z żadnej części nie lubiłem tej lokacji, ale tutaj to już w ogóle się nie postarali.
Opublikowano 6 lutego 20196 l Jako fan Kubusia, powiem Ci, że teraz to jest kpina. Przedtem fajny był motyw z magiczną książką i lokacjami znanymi z książki. W najnowszej części, dodali to ewidentnie na siłę i w sumie nie wiem po co. Tzn wiem, bo trailery mogły nabić hype. Jedna lokacja. minigra i Keyblade. Jak to brzmi, żenada...
Opublikowano 6 lutego 20196 l Ano pisałem o tym wcześniej świat Puchatka to kpina. Za to Karaiby za(pipi)iste. Dzisiaj 2 godziny latałem po mapie zatapiałem statki i odkrywałem wyspy. Zabawa przednia
Opublikowano 7 lutego 20196 l Właśnie odblokowałem Ultima Keyblade, jak to wygląda i jak rozp*erdala wszystko na swojej drodze warto było się trochę pomęczyć
Opublikowano 7 lutego 20196 l 6 godzin temu, Josh napisał: Właśnie odblokowałem Ultima Keyblade, jak to wygląda i jak rozp*erdala wszystko na swojej drodze Ukryj zawartość warto było się trochę pomęczyć jak sie odblokowuje?
Opublikowano 7 lutego 20196 l Musisz zebrać prawie wszystkie materiały jakie są w grze. Potem jeszcze trzeba ją "wykuć". Trzeba uważać na Orichalum+, bo jedna "ma" wypaść z pocztówki w Twilight Town. Więc jak się ma kilka pocztówek to lepiej zrobić save i dopiero wtedy wsadzić do skrynki. Pozostałe O+ dostajesz za jakieś endgame activities. Idę skrupulatnie w kierunku platyny. Save'uje przed każdym nowym daniem aby był Excellent bez zbytniej straty skłądników. Czyszczę światy zaraz po przejściu. I wszystko jest spoko, ale jak przychodzą te mini gierki to lecą bluzgi na cały dom. Dobrze, że dzieci śpią jak robię clean-up bo by szacunek do ojca straciły. Zawsze zastanawia mnie po co do platyny robi się takie irytujące trofea? Za sobą mam już: -Taniec -Ślizg na Tarczy -Strzelanie w Mechach. Ok, to nie poziom Vanquisha (którego nie platynowałem, ale jest dla mnie wyznacznikiem trudności), ale jednak trzeba kilka/naście prób poświęcić aby zrobić każdą mini grę na perfekt. Nie ma w tym grama satysfakcji, tylko frustracja. Zostało mi jeszcze, podobno, najgorsze - jakieś dwa ursy z Baimaxem. Ale to pewnie dopiero w weekend strzelę.
Opublikowano 7 lutego 20196 l 5 godzin temu, blantman napisał: jak sie odblokowuje? To co napisał szczudel (znalezienie niemal wszystkich materiałów do craftingu i zdobycie 7 sztuk Orichalcum+). Niektóre orichalcum wpadają bez większego wysiłku (leżą sobie w skrzynkach), a przy innych trzeba się strasznie wysilić (np. żyłując rekordy w mini-gierkach). 4 godziny temu, szczudel napisał: Idę skrupulatnie w kierunku platyny. Save'uje przed każdym nowym daniem aby był Excellent bez zbytniej straty skłądników. Czyszczę światy zaraz po przejściu. I wszystko jest spoko, ale jak przychodzą te mini gierki to lecą bluzgi na cały dom. Dobrze, że dzieci śpią jak robię clean-up bo by szacunek do ojca straciły. Zawsze zastanawia mnie po co do platyny robi się takie irytujące trofea? Dobrze, że platyna jest trudna, inaczej to osiągnięcie nic by nie znaczyło. Tzn. mi też nie podobają się niektóre trofiki, ale to na ogół te wymagające grindu albo kolekcjonowania śmieci, natomiast nie mam nic przeciwko hardkorowym mini-gierkom. Trochę śmiechłem jak wbiłem na stronę PowerPyxa, gdzie trudność platynowego dzbana ocenili na 3/10. Może na easy.
Opublikowano 7 lutego 20196 l Ale ja się zasadniczo zgadzam z tą trudnością wystawioną przez PowerPyxa. Wszystko można wbić na Normal (nawet Easy) i zamyka się to w co najwyżej kilkunastu podejściach pod te dziwne trofiki. Wszystkie KH z kolekcji jakie do tej pory wychodziły miały albo idiotyczne trofea (brak stashwania sie poziomów trudności) albo trofea za GummiStatki, których w poprzednich edycjach nie trawiłem, więc je odpuszczałem. Jak to w KH zazwyczaj bywa najbardziej zależy mi na Proud mode + secret ending, ale tutaj platyna jest w zasięgu bez zbędnego wysiłku. Jak się chodzi i zbiera skrzynie to chyba wiele nie zostaje do platyny po przejśiu gry.
Opublikowano 7 lutego 20196 l W sumie tak. Trochę się bałem tych mini-gierek, ale dzisiaj się za nie w końcu zabrałem i wszystkie poszły za 2-3 razem. Kończę powoli platynować, jak na razie jedyna trudność w całej grze to wykucie Ultima Keyblade (przez te Orichalcum+), ale tak poza tym łatwizna nawet na Proud. W porównaniu do platyny z BBS to jest totalny luz.
Opublikowano 8 lutego 20196 l Dark Inferno padł W porównaniu do Sephirotha z KH czy Lingering Will z KH2 kolo jest żałośnie łatwy. Do młodego Xehanorta z Birth by Sleep, to już w ogóle nie ma sensu go porównywać. Oj, Square się ostatnio nie stara z opcjonalnymi bossami. Edytowane 8 lutego 20196 l przez Josh
Opublikowano 8 lutego 20196 l Oj z Lingering Will to popłyneli. Z pozostałymi Bossami się walczyło. Była wymiana ciosów. Ze zbroją ten mial z 80% nietykalność lub nieprzerywalne comba. Jedyny boss do którego podchodziłem i nie zrobiłem z opcjonalnych w KH.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.