Opublikowano 4 stycznia 20178 l Generalnie to ms coś tam probuje wydawać z nowych ip ale są to raczej przeciętniaki. Brakuje nowych ip które byłyby takimi zabójcami jak halo czy gearsy w swoim czasie. A te stare ip są już z deka wyeksploatowane. Ja tam i tak większość czasu gram w multi halo 5. Ale te serie mają już ponad dekadę. Pewnie przydałoby się coś jak last of us na boxa. Niekoniecznie chodzi o kopię tej gry tylko pod wzgledem świeżości, skali i jakości wykonania.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l No tak wiadomo o co chodzi Korekta źle zadziałała. To co tam dodatkowego wyciskają poza 4K?
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Crackdown jedynka było bardzo fajna gra ale szybki sequal zaoral ta markę. Teraz MS trochę zyebal że pokazał na start moc chmury i zniszczenia, a potem dopiero się okazało że ma być jakaś gra z singlem i coopem. W dodatku singiel do ogrania offline, a te zniszczenia tylko w jakim trybie multi. No trochę to wszystko skomplikowane jak na grę o której mało kto pamieta. Co do nowych IP to się w zupełności zgodzę. W(pipi)ia mnie podeście ma że jedno studio = jedna gra, a najgorsze że nie widać żeby to się zmieniło. Edytowane 4 stycznia 20178 l przez hav7n
Opublikowano 4 stycznia 20178 l No tak wiadomo o co chodzi Korekta źle zadziałała. To co tam dodatkowego wyciskają poza 4K? No właśnie niewiele, i mam nadzieję, że taki stan rzeczy się utrzyma i powtórzy w przypadku Skorpiona.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Chce czegoś świeżego, nie kolejny usprawniony silnik, lub edycje, która dodaje tylko mały szczegół, a sam silnik już dawno został wyeksploatowany. Pamiętacie jak Frostbite w B3 robił? Albo pierwsza edycja Cryteka w grze Crysis? Fizyka w GTA IV? Takedowny w Burnoucie 3? Rzucanie silnikami w Fighting Force? To trafiłeś pod zły adres. Najmocniejsze tytuły MSu to wyrobione latami doświadczeń i eksperymentów gatunki: w sferze TPP i FPS czy ścigałek z prawdziwymi autami naprawdę ciężko jest o coś nowego. Nic tutaj nie wymyślisz, więc albo masz studia jak Naughty Dog, które tworzą doskonałość w starych ramach albo masz kolejny nienatchniony sequel. Ew. możesz liczyć, że MS dogada się na jakiś ekskluzywny deal jak Sony z From Software przy produkcji Bloodborne (wariacja nt. świeżego materiału wśród action RPG). Scalebound, Sea of Thieves czy Crackdown 3 mogą Ci się nie podobać, ale przynajmniej zapowiadają się na coś odmiennego. Microsoft może uratować Scorpio przed nijakością jeśli tylko zainwestuje w jakieś nowe studia. No i liczę mocno na RARE. Jeśli uda im się zrobić coś nowego i dobrego, a potrafią (vide Viva Pinata) to liczę na większe wsparcie MSu w sprawie ich gier. Nowe silniki tu nic nie zmienią.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Nowych IP wcale nie brakuje. Problem w tym, że albo nie zaspokajają oczekiwań, albo nie są się w stanie przebić do mas.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Wg. mnie takie Sunset Overdrive pokazało klasę, ale te inne nowe IP o których mówisz gdzieś mi umknęły.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Tak jak pisze wrog. Z większych nowych IP wyszło: Sunset Overdrive, Quantum Break, Ryse czy Killer Instinct. Wszystkie schodziły, schodzą jak krew z nosa bez względu na jakość czy przyjęcie wśród recenzentów/graczy. Nie mogą się wstrzelić bez względu na gatunek. Paradoksalnie, największe szanse na utrwalenie serii AAA miało Ryse, gdzie MS chciał kupić IP i zlecić produkcję kolejnych części, ale Crytek stanęło okoniem - pewnie dzięki takim decyzjom teraz plajtują Niestety rynek gier robi się coraz dziwniejszy. Jak nawet gry które mają combo jakości/dobrych ocen/dobrego przyjęcia przez graczy nie zarabiają na koszty produkcji, to jest źle, heh. Każde kolejne nowe IP to "hit or miss", nie ma praktycznie niczego "pomiędzy". Edytowane 4 stycznia 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Zagrałbym w nowego Ryse nie powiem. Tak teraz patrząc co się dzieje w branży i jakie tytuły dostają nagrody to wcale nie była to zła gra.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Ale czy w tej generacji ms wygenerował jakieś mocarne ip? No ja sobie jakoś tego nie przypominam. Faktycznie najbliżej tego było sunsetowi no ale to gra tworzona przez zewnętrzne studio. I czy nadaje się aby ją dalej rozwijać w formie kolejnych części? Jakoś nie widziałem żeby ludzie domagali się jej na forum.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Ale czy w tej generacji ms wygenerował jakieś mocarne ip? No ja sobie jakoś tego nie przypominam. Faktycznie najbliżej tego było sunsetowi no ale to gra tworzona przez zewnętrzne studio. I czy nadaje się aby ją dalej rozwijać w formie kolejnych części? Jakoś nie widziałem żeby ludzie domagali się jej na forum. To w takim razie co rozumiesz przez mocarne IP? Każda dobra gra nadaje się do tego aby ją kontynuować w formie sequeli. Nie wiem też jakie to ma znaczenie czy grę tworzy wewnętrzne studio czy third party. Jakby wszystkie gry miały dawać fun jak Sunset Overdrive, Forza Horizon czy State of Decay, to mogą je robić sami zewnętrzni developerzy. Edytowane 4 stycznia 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Moim zdaniem, patrząc na to co się dzieje na Pro, MS powinien ogłosić że gry na Scorpio będą mieć 2 tryby - 1080p60FPS i 4k/1800p 30 FPS, przy czym oba tryby powinny wykorzystywać pełną moc konsoli, z naciskiem na wersję 1080p. Kupić wyłączność na 1/2 popularne marki, opłacić marketing gier 3rd party jak to robi teraz Sony, no i dowalić nowymi gameplayami/trailerami na konfie prezentującej konsolę. Sony pokazało Tlou 2 które Bóg wie kiedy wyjdzie i wszyscy się jarają, więc ten manewr można powtórzyć.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l No i nie, żeby forumek w temacie nie drżał na każdą wzmiankę o sequelu ;/
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Sony pokazało Tlou 2 które Bóg wie kiedy wyjdzie i wszyscy się jarają, więc ten manewr można powtórzyć. Gry powinno się zapowiadać na max rok przed rzeczywistą premierą. Zapowiedziami na kilka lat do przodu jara się tylko januszeriada.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Ale czy w tej generacji ms wygenerował jakieś mocarne ip? No ja sobie jakoś tego nie przypominam. Faktycznie najbliżej tego było sunsetowi no ale to gra tworzona przez zewnętrzne studio. I czy nadaje się aby ją dalej rozwijać w formie kolejnych części? Jakoś nie widziałem żeby ludzie domagali się jej na forum.To w takim razie co rozumiesz przez mocarne IP? Każda dobra gra nadaje się do tego aby ją kontynuować w formie sequeli. Nie wiem też jakie to ma znaczenie czy grę tworzy wewnętrzne studio czy third party. Jakby wszystkie gry miały dawać fun jak Sunset Overdrive, Forza Horizon czy State of Decay, to mogą je robić sami zewnętrzni developerzy.Fun funem ale coś te sprzedaż konsol musi napedzać. Horizon to jeszcze xbox360. Reszta nie jest jakimiś system sellerami. Halo, forza, czy gearsy to już ponad dekade mają jako serie. I np. mój brat który jarał się nimi na poprzednich generacjach teraz ma wywalone na nowe części i mówi że to wszystko to samo co kiedyś. I trudno częściowo się z tym nie zgodzić. Ja gram nadal ale takiego hypu też nie mam już.Komentarze pod zapowiedzią tlou 2 były strasznie źałosne. Przypominało to mdlejące gruppies na koncertach backstreet boys. Edytowane 4 stycznia 20178 l przez bloody_gipsy
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Moim zdaniem, patrząc na to co się dzieje na Pro, MS powinien ogłosić że gry na Scorpio będą mieć 2 tryby - 1080p60FPS i 4k/1800p 30 FPS, przy czym oba tryby powinny wykorzystywać pełną moc konsoli, z naciskiem na wersję 1080p. Kupić wyłączność na 1/2 popularne marki, opłacić marketing gier 3rd party jak to robi teraz Sony, no i dowalić nowymi gameplayami/trailerami na konfie prezentującej konsolę. Sony pokazało Tlou 2 które Bóg wie kiedy wyjdzie i wszyscy się jarają, więc ten manewr można powtórzyć. Tylko debil by sprzedał markę na wyłączność na xboxa gdzie ps4 jest dwa razy więcej i ma jeszcze dwa razy tyle potencjalnych klientów dla swojej gry i dlc z których też hajs płynie strumieniem.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Crackdown - bardzo ciekawa ta mechanika niszczenia otoczenia (te piętra w budynku ładnie się rozpadają ) ale czy poza tym gra będzie miała jakąś mechanike poza pif paf i wszystko sie rozpada? Infamous coś tam próbował i ostatecznie skończył jako średniaczek z bardzo uproszczoną mechaniką zabijania i eksploracji miasta. Musieliby mieć jakiś pomysł na tą fizykę, jakieś ciekawe misje fabularne, albo randomowość jakakolwiek? To daje w grach dobrą zabawe i ciekawość. Może za dużo narzekam, ale ktoś temu Sony mógłby trochę utrzeć nosa po prostu, Scorpio wydaje się jedynym kandydatem :walec:
Opublikowano 4 stycznia 20178 l moze po prostu nigdy nie grales w crackdowna więc nie masz pojecia ze tam gameplay sprawia 100 razy wiecej frajdy od wszystkich infamousow lacznie, nawet bez destrukcji z chmury
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Gry powinno się zapowiadać na max rok przed rzeczywistą premierą. Zapowiedziami na kilka lat do przodu jara się tylko januszeriada. Bzdura, konferencja ma wywołać efekt marketingowy, ma być hype, posty na forumku i spusty na PPE. Sony swego czasu zaorało Xboxa trailerami FF 7 Remake, Shenmue III i TLG, i od tamtej pory poza tą ostatnią cisza w temacie. Twoja opinia jest właściwa tylko z akademickiego punktu widzenia. Gierki wideo to jest biznes. 90% widzów konfy czeka tylko na nowe zapowiedzi i gameplaye. Edytowane 4 stycznia 20178 l przez aphromo
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Tylko debil by sprzedał markę na wyłączność na xboxa gdzie ps4 jest dwa razy więcej i ma jeszcze dwa razy tyle potencjalnych klientów dla swojej gry i dlc z których też hajs płynie strumieniem. Nie mówię o sprzedaży całego IP, mówię o zleceniu exa 2nd party jak Scalebound, tylko żeby teraz to była jakaś nośna marka, nie wiem, Prince of Persia, Devil may Cry, cokolwiek żeby ludzie kojarzyli. Napis na pudełku również ma znaczenie dla sprzedaży.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l No tutaj to akurat była zarówno marketingowa ( niejasny status, udzielanie nieprawdziwych informacji i unikanie pytań przez MS ), jak i sprzedażowa porażka ( premiera obok F4). Mam na myśli sposób jak to zrobiło Sony z Bloodbornem, Nierem itp. Po prostu ta gra będzie tylko u nas, wyjdzie kiedyś tam.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Gry powinno się zapowiadać na max rok przed rzeczywistą premierą. Zapowiedziami na kilka lat do przodu jara się tylko januszeriada. Bzdura, konferencja ma wywołać efekt marketingowy, ma być hype, posty na forumku i spusty na PPE. Sony swego czasu zaorało Xboxa trailerami FF 7 Remake, Shenmue III i TLG, i od tamtej pory poza tą ostatnią cisza w temacie. Twoja opinia jest właściwa tylko z akademickiego punktu widzenia. Gierki wideo to jest biznes. 90% widzów konfy czeka tylko na nowe zapowiedzi i gameplaye. Patrzę z perspektywy gracza, który chce grać, a nie oglądać rendery na YT. A Nier i BB to te nośne marki? Pierwszej nikt nie kupi, a druga sprzedała się na PS4 jak SO na Xone, więc dobór przykładowych IP zupełnie nie trafiony.
Opublikowano 4 stycznia 20178 l Żadne time exy czy podkupione marki nie pomogą. MS nie ma prawa do SO czy Ryse i szkoda ale już takie Scalebound to IP micro i ma takie gry zieloni muszą stawiać + powrót Conkera, Perfect Dark czy Banjo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.