Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Hendrix napisał:

Spider-Man, czy jakikolwiek współczesny Assassin's Creed lub ostatnie Metro - te gry to też GaaS, 

Nie wiem czy forum zaakceptuje takie bluźnierstwa:[

 

Długo kiedyś męczyłem o to bułe na forum, w samym modelu rozwijania gry po premierze nie ma niczego złego. Bo chyba każdy z nas lubi gdy jego ulubiona gra dostaje nowy dodatek fabularny czy nowy tryb. Problemem jest to że takie gry często niestety startują z ubogą zawartością na premiere lub mają agresywny model monetyzacji.

 

Wiec tak jak Hendrix pisze, na razie wstrzymalbym konie i nie przekreślał z tego powodu gry gdy nic tak naprawdę o niej nie wiadomo. 

 

Zresztą Suteq ostatnio sam zagrywał sie w Wildlands czyli jedną z flagowych gier uslug ubisoftu:ragus:

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Gameplay wygląda prosto, ale całkiem obiecująco, aby wyszedł z tego tytuł na "8". Po tych fragmentach rozgrywki, i z takimi korytarzowymi misjami, nawet jako sandbox w stylu ostatniego Spidera, mają u mnie mały kredyt zaufania. Szkoda tylko, że art design, to raczej kibel (naprawdę kiepskie modele postaci i animacje twarzy). Plus tytuł nieudolnie chce kopiować klimat MCU.

Odnośnik do komentarza

Na targach, hehe. Gra jest dostępna do ogrania dla prasy, na normalny gameplay długo nie powinniśmy czekać. Nie do końca rozumiem narzekanie na artstyle... no wygląda jak Avengersi :v Ciekawe jak dużo osób będzie narzekać, bo przyzwyczaiło się do MCU. Jeśli chodzi o jakość modeli postaci - nie widzę dużej różnicy między innymi grami CD, to nadal technicznie bardzo dobre modele.

Spodziewam się dobrej gry, rozwijanej latami.   Brak płatnych season passów, rozszerzenia za darmo, brak loot boxów,. Model rozwoju mi pasuje. W sumie czekam. Teraz czas na odpowiedź Rocksteady - ciekawe jak im wyjdzie, bo tam będzie dosłownie jak w Division/Destiny :V  Chociaż to pewnie cross-gen/next-gen only.

Recap wiadomości o grze:


 

  • Launching May 15, 2020
  • Beta is exclusive to PS4
  • Third-person
  • "Epic Action-Adventure with Cinematic Storytelling"
  • Story-driven
  • Up to 4 player co-op online but can be played solo offline if you want with the AI taking control of the other 3 heroes
  • Live service game with a regular content delivered over multiple years and an "Ever-Expanding Universe"
  • The plan is to release heroes as post-launch content
  • Roster of playable heroes at launch so far is Captain America, Thor, Iron-Man, Black Widow and Hulk with the presentation teasing Ant-Man although we don't know if he'll be available at launch or not
  • All new post-launch heroes and regions will be entirely free
  • "No lootbox or pay-to-win scenarios"
  • "Unique benefits to PlayStation players"
  • Crystal Dynamics' take on Marvel Heroes and Villains
  • Story begins at A-Day celebrating Avengers West Coast Headquarters
  • Avengers are outlawed and disband following A-Day Tragedy
  • 5 years after, an evil forces the Avengers to reassemble
     
Edytowane przez Hendrix
Ugh, niewyspanie, powtórzenia [*]
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Te darmowe wsparcie po premierze zapowiada się aż za dobrze. Chociaż wyrażenie "all new post-launch heroes and regions will be entirely free" trochę sugeruje, że fabularne dlc będą jednak płatne. I fajnie w końcu byłoby zobaczyć jak wygląda trzon gameplayu (oprócz tych całych 'skrypto-akcji').

Odnośnik do komentarza

Spodziewam się tylko płacenia za skiny na bohaterów, S-E i Crystal/Eidos mają "tylko" kilkadziesiąt lat komiksów do wykorzystania. Skiny do tej gry będą kopalnią złota, oczywiście jeśli gra się przyjmie i będzie dobra.


Na co stawiam. Wychodzi w idealnym momencie, po Endgame i chwilowej suszy dla fanów "assemblowania" :V

@Kalel
Jest na targach, ale trzeba mieć umówione wcześniej spotkanie, to samo w przypadku FFVII.  Nie ma chyba na open floor dla zwiedzających E3. No i trzeba pamiętać. Targi otwierają się dopiero dzisiaj (w okolicach 17-18 naszego czasu). E3 oficjalnie się jeszcze nie rozpoczęło.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mam mieszane odczucia jak na razie. Na początku miałem wrażenie że oglądam zwiastun CGI z tych gier komórkowych Marvela, które często odpalają sie na YouTube. 

 

Ale po chwili zaczyna się widzieć, że to są cutscenki na silniku. Design trochę MCU wanna-be, a z drugiej nie chciałbym Kapitana jak w komiksach czy Thora. Myśle, że dvpy to nie urywa ale jest spoko. 

 

Same gwiazdy voice afrontu są w grze wiec wiadomo, że pod tym względem gra dostarczy. Największe obawy mam o fabule bo to Crystal Dynamics. Ale nadzieje robi Eidos. Zo ba czy my. 

 

@MLeKSk Tak, Spider Manen Marvel zaczął swoje uniwersum gier wiec Avengersi na bank bedą w tym samym uniwersum. Szczególnie że mamy wieże Avengersow że Spider-Mana. 

 

Nie zdziwię się jak na PS4 ekskluzywna postacią będzie Spider-Man. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Hendrix napisał:

Za scenariusz (i reżyserię) odpowiada były co-director Lost Legacy, powinno być ok pod tym względem.

 

Najsłabsza w tym względzie część serii to jak dla mnie średnia rekomendacja. 

 

Ogólnie wygląda to strasznie mdło, ale może będzie jak z pająkiem, do premiery miałem na grę wywalone, później recenzje i opinie mnie przekonały i okazało się, że wyszła fajna giereczka na 8. 

 

W dniu 1.06.2019 o 10:56, ASX napisał:

Bo chyba każdy z nas lubi gdy jego ulubiona gra dostaje nowy dodatek fabularny czy nowy tryb.

 

No ja na przykład nie lubię. Wolę mieć kompletne "doświadczenie" od razu. Tym bardziej, że przerwa między premierą gry a kolejnych dodatków jest zazwyczaj na tyle długa, że tytuł poszedł dawno w odstawkę (inb4 "poszedł na pchli targ"). Za dużo tytułów do ogrania. Zresztą ceny są zazwyczaj mocno nieadekwatne (polecam ME2 albo 3 z zestawem dodatków xd). Zresztą wg Waszej definicji w zasadzie mamy z Gaas do czynienia od poprzedniej generacji (DLC po roku? gaas), a dobrze wiecie, że nie o to się rozchodzi. 

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, kotlet_schabowy napisał:

No ja na przykład nie lubię. Wolę mieć kompletne "doświadczenie" od razu.

no to raczej jesteś wyjątkiem ;)

11 minut temu, kotlet_schabowy napisał:

Tym bardziej, że przerwa między premierą gry a kolejnych dodatków jest zazwyczaj na tyle długa, że tytuł poszedł dawno w odstawkę (inb4 "poszedł na pchli targ") Za dużo tytułów do ogrania.

no to już wina twojego nastawienia. Ja nie traktuje gier jak jednorazówki, lubię do nich wracać tym bardziej gry regularnie dostaje nowe rozdziały historii, a świat żyje i cały czas ewoluuje.

11 minut temu, kotlet_schabowy napisał:

Zresztą ceny są zazwyczaj mocno nieadekwatne (polecam ME2 albo 3 z zestawem dodatków xd)

no to już osobna kwestia są gry które rzeczywiście mają agresywną monetyzacje i "doją graczy". Są takie które są świetnie rozwiązane. Polecam pierwszych unikać i grać tylko w te drugie ;)

11 minut temu, kotlet_schabowy napisał:

Zresztą wg Waszej definicji w zasadzie mamy z Gaas do czynienia od poprzedniej generacji (DLC po roku? gaas), a dobrze wiecie, że nie o to się rozchodzi.  

a o co się rozchodzi? zawsze możesz nie zgodzić się z ogólnie znaną definicją i stworzyć lepszą ;)

 

Mówię to raczej wina twojego nastawienia, bo w samym pomyśle że tworzymy grę i ją rozwijamy, dodajemy nową zawartość, nową fabułe, nowe lokacje, postaci, przeciwników nie ma nic złego. Ale nie mogę ci zabronić się buntować ;)

 

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

Z wypowiedzi twórców wynika, że gra będzie miała 'normalną' kampanię singleplayer, gdzie będziemy kierować poszczególnymi bohaterami w zależności od fabuły plus dodatkowo (nieobowiązkowe) misje pod co-opa, które będą w przyszłości rozbudowane o kolejne wyzwania/bohaterów. Do tego każdy superhero będzie miał własne drzewko umiejętności i system walki, typu Hulk - oczywiście totalna rozpierducha, Iron man - coś w stylu anthema czy Thor - ostatni gow (nie ma co się dziwić, skoro za system walki odpowiada ten sam gościu co przy Kratosie).

 

Czyli wychodzi na to, że można to traktować jako normalną grę single i nie przejmować się całym tym "gaas'em", jeśli komuś to wadzi. 

 

A i ps4 nie będzie miało bety na wyłączność, tylko wcześniejszy dostęp do niej.

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza
14 minut temu, MBeniek napisał:

Czyli wychodzi na to, że można to traktować jako normalną grę single i nie przejmować się całym tym "gaas'em", jeśli komuś to wadzi. 

No dobra ale pytanie teraz brzmi: czy gra na premierę będzie mieć wystarczająco zawartości i nie skończy jak Anthem? 

 

Bo ja tam jestem zainteresowany ale jak tam nie będzie co robić lub misje będą jak z jakiegoś mmo to jebac. 

Odnośnik do komentarza

 

W dniu 11.06.2019 o 15:03, ASX napisał:

no to raczej jesteś wyjątkiem ;)

 

Raczej nie :) 

 

Jak chcesz i bardziej pasuje to do Twojej wersji, to trzymaj się jakiejś "książkowej" (jeśli taka istnieje) definicji, wg której gaas to nawet TES: Oblivion, ale dobrze wiesz, od kiedy termin w ogóle funkcjonuje i z czym powszechnie się kojarzy. Prosty sposób na wyciąganie kasy niskim kosztem, bez konkretnej wizji na spójną grę jako całość. Rozwijanie latami xd no fajne mydlenie oczu. 

 

W dniu 11.06.2019 o 15:03, ASX napisał:

no to już wina twojego nastawienia. Ja nie traktuje gier jak jednorazówki, lubię do nich wracać tym bardziej gry regularnie dostaje nowe rozdziały historii, a świat żyje i cały czas ewoluuje.

 

Nie rozumiem, czemu używać nacechowanego negatywnie "wina". Masz swoje podejście do gejmingu, ja swoje, "za stary" jestem na taką zabawę, próbuję nadrobić backlog i zaliczać te kilka faktycznie interesujących premier rocznie, po czym wskakuję na nową generację, a nie śledzę co tam nowego w jakimś tytule 7/10 sprzed 3 lat. Wrócić to ja mogę do Vice City albo pyknąć parę rundek w CS 1.6, które nie musiały być gaas, żebym nadal miał na to ochotę. 

 

W dniu 11.06.2019 o 15:03, ASX napisał:

bo w samym pomyśle że tworzymy grę i ją rozwijamy, dodajemy nową zawartość, nową fabułe, nowe lokacje, postaci, przeciwników nie ma nic złego.

 

Daj mi przykład takiej gry, która nie okazała się wpadką albo nie została dawno zapomniana. A czy nie ma nic złego? Wspomniany już wyżej brak spójności wizji chociażby, nie mówiąc o zwyczajnie komercyjnym nastawieniu na ciągłe wyciąganie kasy. Nie płacisz dalej: zostajesz "w tyle". Nie lubię wciskania, że coś, co jest po prostu nowym sposobem na większy zarobek, to tak naprawdę robienie klientowi dobrze. 

 

Offtop się zrobił, więc z mojej strony koniec. Czas pokaże, czym okaże się Avengers, ale z dużą dozą prawdopodobieństwa można powiedzieć, że raczej nie będzie to ten Twój utopijny, wspaniały, wieloletni rozwój. 

 

W dniu 11.06.2019 o 16:27, Voytec napisał:

No raczej nie. Golden Abyss i Uncharted 3 są niżej w klasyfikacji, zdecydowanie. I do tego jest lepiej wyważona od Uncharted 4. 

 

W GA nie grałem, ale zdecydowanie U3>LL. Zresztą jak gra, w której mamy Drake'a i Sully'iego może wypaść scenariuszowo gorzej, niż ta bez nich? Pamięta ktoś w ogóle głównego "złego" w LL xdd? 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, kotlet_schabowy napisał:

Daj mi przykład takiej gry, która nie okazała się wpadką albo nie została dawno zapomniana. A czy nie ma nic złego? Wspomniany już wyżej brak spójności wizji chociażby, nie mówiąc o zwyczajnie komercyjnym nastawieniu na ciągłe wyciąganie kasy. Nie płacisz dalej: zostajesz "w tyle". 

Na przykład Monster Hunter World czy Sea of Thieves są dobrymi przykładami tzw gier usług. Trudno nazwać te gry wpadkami czy zapomnianymi . A caly czas dostają nową zawartość, lokacje, zadania fabularne, przeciwników. Do tego nie mają tego tego o czym piszesz, rozwój jest darmowy więc nie ma ryzyka że zostaniem w tyle. Nie można im też zarzucić "braku spójności" Celowo dalem tez za przyklad gry z naciskiem na aspekt przygodowy bo gdybym podal inne to pewnie bym uslyszał o zlym multi i grach o grindowaniu

 

Nie możesz celowo ignorować dobrych przykładów tylko dlatego że coś ci się "źle kojarzy" ;)

 

Ja też już kończe, nie chciałem cie przekonywać do tego abyś nagle przestał sprzedawac gry, liczyłem po prostu na rzeczową dyskusje bez uprzedzeń ;)

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

Słuchając Q&A z twórcami, wygląda na to, że: gra ma dwa tryby, linearna kampania single-player (i tylko single, brak co-opa) oraz tryb otwartych misji, które możemy grać solo (z A.I) albo w co-opie. Struktura tych drugi brzmi trochę jak podział na planety w Destiny, czyli małe, otwarte mini-open worldy, w których trzeba wykonać dane objective'y. Wybór między misjami kampanii a otwartymi, będzie odbywał się z huba gry.

Dodatkowe postacie i regiony będą właśnie do tego trybu, nie do kampanii. Reszta rzeczy zbyt niejasna, żeby wyciągać jakieś wnioski.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...