Jump to content
Vexilium

Wiedźmin - NETFLIX

Recommended Posts

Młody Eddie Murphy w roli jaskra byłby dobry

 

eddie-murphy-young-814388297.jpg

Edited by Sebas

Share this post


Link to post

A ciekawa sprawa - nie jest przypadkiem tak, że CD Projekt Red ma prawa do nazwy "The Witcher"?

 

Bo jeśli tak, to ciekaw jestem czy się dogadają. A jak się nie dogadają to... jak będą mówić na Wiedźminów w serialu?

Edited by Cedric

Share this post


Link to post

 

W roli głównej musi być jakaś 'hot' gwiazda zachodu - Michael B Jordan choćby. Niecni REDzi zabronili czarnym dostępu do świata Wiedźmina to teraz Sapek, ojciec frenczajsu, will make things right.

No skoro to bedzie adaptacja po rynek amerykanski to na pewno pojawi sie roznorodnosc rasowa, pozostaje miec tylko nadzieje ze za bardzo nie poplyna w tym aspekcie.

 

 

Kurcze, teraz zobaczylem ze data zapowiedzi pokrywa sie z urodzinami szproty i pawcia... ehhhh, a taki byl potencjal.

Tak? A gdzie masz czarnych w Grze o Tron?

 

Do mnie cały czas nie dociera ze to prawda. Netflix robi Wiedźmina. Przecież to są mokre sny od tylu lat ze zupełnie straciłem nadzieje na serial o Wiesku.

 

Gra o Tron sie skończą to wypuszcza Wiedzmaka i przejmą pałeczkę. Rozpocznie sie zupełna dominacja Białego Wilka.

 

W ogóle chciałbym żeby serial nazywał sie Biały Wilk a nie Wiedźmin.

Share this post


Link to post

A ciekawa sprawa - nie jest przypadkiem tak, że CD Projekt Red ma prawa do nazwy "The Witcher"?

 

Bo jeśli tak, to ciekaw jestem czy się dogadają. A jak się nie dogadają to... jak będą mówić na Wiedźminów w serialu?

 

The Hexer / Hexers

 

Tak? A gdzie masz czarnych w Grze o Tron?

 

Ale co, mam ci zdjecia wkleic? Bo moge.

 

Dodatkowo serial robi Netflix a nie HBO, Netflix nawet w postac L, czyli turbo bialego emo wcielili osobe czarnoskórą.

Share this post


Link to post

A co, jeżeli Biały Wilk będzie Czarnyn Wilkiem?

Share this post


Link to post

A ciekawa sprawa - nie jest przypadkiem tak, że CD Projekt Red ma prawa do nazwy "The Witcher"?

Ma i już przy filmie nie chcieli się podzielić, więc może "Geralt of Rivia"? Będzie "blisko" do Game of Thrones ;) GoR i GoT :P

Edited by MBeniek

Share this post


Link to post

CDPR ma prawa do 'The Witcher' oraz 'Geralt' - prawa obejmują filmy, seriale, zabawki no i gry.

Share this post


Link to post

Zawsze mogą użyć któregoś z tytułów książek. Ew. każdy sezon okraszony innym podtytułem. 

Edited by Hum

Share this post


Link to post

No to Hexer albo biały wilk albo gwynnbleid albo (pipi)a przygody wiedźmiaka gerwanta :sapek:

Share this post


Link to post

I tak sporo osob nie potrafi poprawnie wypowiedziec jego imienia wiec od razu moga go nazwac Gerald z Riviery

Share this post


Link to post

Zobaczymy jak oni chcą za te 'kilka milionów dolarów' wyczarować bogaty i piękny świat Wiedźmina.

Trochę ciężko mi sobie wyobrazić, że Netflix daje grube miliony na seriale pokroju Jessica Jones czy Luke Cage, ale nagle przy wiedźminie szczędzi i rzuca jakieś ochłapy. Tak samo Bagiński chciał robić 2h film z budżetem w okolicach 30 mln$, ale rzucił to i robi 8-10h serial za kilka milionów :P No bez przesady...

Share this post


Link to post

A czy cd projekt red nie może za $ uzyczyć licencji na nazwy czy tym podobne przy produkcji serialu?

Share this post


Link to post

A czy cd projekt red nie może za $ uzyczyć licencji na nazwy czy tym podobne przy produkcji serialu?

Przez lata wypracowali z sukcesem globalny wizerunek marki The Witcher i teraz mają ją komuś użyczyć bez żadnej kontroli?

Share this post


Link to post

18527953_843739109112242_427842901974393

alebym ogladal

 

Idryś goty aktor, moze nie jako Gerardo, ale jako jakis piekny ksiaze albo magnat nieruchomosci z Ofiru? A jak najbardziej.

Share this post


Link to post

Mikkelsen w sumie tak sepleni, że można udawać, że mówi po polsku

Share this post


Link to post

Jest zbyt smutny. Sapek na bank się nie zgodzi na jakąś czarną postać jako jeden z głównych bohaterów.

Share this post


Link to post

Jest zbyt smutny. Sapek na bank się nie zgodzi na jakąś czarną postać jako jeden z głównych bohaterów.

producent może się nie zgodzić, konsultant może mieć opinię jak mu pozwolą

 

myślę, że ludzie odpowiedzialni za ten serial w netflixie mieliby mokro w gaciach gdyby mikkelsen wyraził zainteresowanie

Share this post


Link to post

Sapek jako konsultant to za duzo tam do powiedzenia nie bedzie mial, co najwyzej bedzie sobie mogl miny strugac. :sapek:

 

Ale wtedy podstawia mu tylko pol litra pod pysk i od razu sie usmiechnie.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.