Opublikowano 16 grudnia 20186 l Autor 1 godzinę temu, XM. napisał: Wy(pipi)ane szczerze mówiąc w fabułę, ważne żeby gameplayowo dało rade, a filmik to zapowiada. Ogólnie wygląda trochę jak dragons dogma 2 co mnie jara. Kiedy to wreszcie wychodzi? Było 2019, ale zmienili na TBA
Opublikowano 16 grudnia 20186 l Czy tylko mi ten styl graficzny kojarzy się z Zeldą? Wygląda i rusza się wspaniale. Może nawet skuszę się na koniec roku jeżeli oczywiście będzie mieć premierę w 2019.
Opublikowano 16 grudnia 20186 l Walka przypomina mi dragon age tyle że ładniejsza grafa i zdecydowanie bardziej efektowna. Wydaje mi sie ze po ostatnim filmiku jest jakby biedniej graficznie, ale moze to tylko zludzenie bo miejscowka jest ponura. Generalnie nie gram w jrpg, ale tutaj bardzo mi przypasowal klimat sredniowiecznego fantasy na wzor Kroniki wojny na Lodoss (podobalo mi sie to anime oglądane lata temu na canal+). Jedyne co psuje ten fantastyczny klimacik to ta biegajaca dziewczynka w halce.
Opublikowano 17 grudnia 20186 l Obejrzałem ten materiał i widać jak japońce się jarają. Widać też, wielkie rozczarowanie jak na ekranie jest full chain, a efekt w walce prawie żaden. No i drewniany dodge, który wyciąga cię z walki na 2 sekundy. Spodziewam się płytkiego, ale efektownego systemu walki.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Platynowi juz nie dlubia przy tym tytule. Niby skonczyl sie kontrakt. No nie wiem co z tego będzie.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Cóż, może zrobili im już system walki, a reszta to już nie ich dłubanina.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Wątpliwe, że oto chodzi bo nawet ich logo zniknelo że strony granblue i nana stronie pg też już w zakładce gier nie ma granblue.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Chciałbym dodać, że w takim wypadku Cygames zachowuje wszystkie assety i kod/logikę/animacje stworzone przez PG - dodatkowo większość prac i tak odbywała się w Cygames Osaka. Platynowi znowu złą passę mają (gra mobilna, nad którą pracowali, też jest w limbo od dłuższego czasu) - takie kroki zwykle nie następują jeśli wydawca jest zadowolony ze współpracy. Z drugiej strony, w przypadku tej gry, to PG odpowiadało za dość ograniczony proces developingu. Wszystko i tak jest tylko zgadywaniem, równie dobrze strony mogły rozejść się w dobrych relacjach, w końcu zastrzyk finansowy od Cygames bardzo pomógł PG po problemach ze Scalebound, a zatrudnienie PG pomogło w spokojnym budowaniu własnego studia w Osace.
Opublikowano 6 lutego 20196 l No wlasnie nie wiem co z tym PG. Kiedys wydawali perelki - Bayo1, Vanquish - pozniej wydawali jedna gre tygodniowo, a teraz nie wydaja nic w ogole. Szkoda studia.
Opublikowano 15 grudnia 20195 l Autor Update - pokazali 4-osobowy co-op multi. Nadal bez daty premiery. Chcą uniknąć crunchu, więc oszczędnie dawkują informacje o grze.
Opublikowano 16 grudnia 20195 l Gra prezentuje się bardzo fajnie, ale znowu nic konkretnego nie podali. Ktoś ma jeszcze złudzenia że to wyjdzie w 2020?
Opublikowano 29 kwietnia 20204 l Mam nadzieję że żyje bo zapowiadała sie kozacko.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Autor Chyba można postawić mały krzyżyk na tę gierkę - premiera dopiero na 2022. Nie no, bez jaj do tej pory to już wyjdzie choćby takie FF XVI czy nawet part 2 rimejku siódemki Coś tam się nieźle musiało w developingu pokiełbasić. Edytowane 12 grudnia 20204 l przez Cedric
Opublikowano 12 grudnia 20204 l No ewidentnie - delikatnie mówiąc - nie byli zadowoleni z tego co zrobiło Platinum, bo wygląda na to, że developing zaczął się prawie od nowa :v
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Pg to chyba w nienajleoszej formie sa w ogole. Wydali sami jakas dobra gierke od czasow bayonetty2? Bo robienie systemu walki w nierze to nie licze.
Opublikowano 12 grudnia 20204 l Autor Astral Chain niby zebrało dobre oceny. Ale nie grałem, to nie wypowiadam się czy faktycznie dobra gierka. No i remastery Bayo i Vanquisha wyszły
Opublikowano 12 grudnia 20204 l No problem PG, to branie wielu srok za ogon, przy dość małym zasobie ludzkim, a w Japonii nie jest różowo jeśli chodzi o zatrudnianie devów do projektów AAA. Dlatego zawsze mnie bawią zapytania dlaczego Sony/MS nie otworzą nowych studiów developerskich w JP, w domyśle AAA - no nie otworzą, bo nie ma odpowiedniej puli pracowników, z tym się borykają już istniejące teamy dużych wydawców, które szukają pracowników poza KKW (Malezja/Filipiny - częsty kierunek, ale nawet EU, jak shippowałeś grę AAA, wykażesz zainteresowanie językiem, to nie jest trudno o zatrudnienie w japońskim gamedevie obecnie).
Opublikowano 23 stycznia 20232 l No wygląda dobrze, bardzo lubię taki system walki coś w stylu: Star Ocean, Grandi i Talesów
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Czekam. Teraz zwłaszcza po bijatyce Versus (która też dostanie potężny upgrade grafiki, conententu czy rollback netcode), gdzie zapoznałem się trochę z postaciami i innymi mangowymi laseczkami (Narmaya).
Opublikowano 17 sierpnia 20231 r W dniu 23.12.2017 o 19:39, Cedric napisał: Premiera 2018 rok w Japonii. drugie final fantasy 15 się robi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.