Skocz do zawartości

Granblue Fantasy Project Re: Link

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, XM. napisał:

Wy(pipi)ane szczerze mówiąc w fabułę, ważne żeby gameplayowo dało rade, a filmik to zapowiada. Ogólnie wygląda trochę jak dragons dogma 2 co mnie jara.

Kiedy to wreszcie wychodzi?

 

Było 2019, ale zmienili na TBA :frog:

  • Odpowiedzi 85
  • Wyświetleń 30,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Czy tylko mi ten styl graficzny kojarzy się z Zeldą? Wygląda i rusza się wspaniale. Może nawet skuszę się na koniec roku jeżeli oczywiście będzie mieć premierę w 2019.

Opublikowano

Walka przypomina mi dragon age tyle że ładniejsza grafa i zdecydowanie bardziej efektowna. Wydaje mi sie ze po ostatnim filmiku jest jakby biedniej graficznie, ale moze to tylko zludzenie bo miejscowka jest ponura. Generalnie nie gram w jrpg, ale tutaj bardzo mi przypasowal klimat sredniowiecznego fantasy na wzor Kroniki wojny na Lodoss (podobalo mi sie to anime oglądane lata temu na canal+). Jedyne co psuje ten fantastyczny klimacik to ta biegajaca dziewczynka w halce. 

Opublikowano

Obejrzałem ten materiał i widać jak japońce się jarają.

 

Widać też, wielkie rozczarowanie jak na ekranie jest full chain, a efekt w walce prawie żaden.

No i drewniany dodge, który wyciąga cię z walki na 2 sekundy.

 

Spodziewam się płytkiego, ale efektownego systemu walki.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Platynowi juz nie dlubia przy tym tytule. 

Niby skonczyl sie kontrakt. 

No nie wiem co z tego będzie. 

Opublikowano

Cóż, może zrobili im już system walki, a reszta to już nie ich dłubanina.

Opublikowano

Wątpliwe, że oto chodzi bo nawet ich logo zniknelo że strony granblue i nana stronie pg też już w zakładce gier nie ma granblue. 

Opublikowano

Chciałbym dodać, że w takim wypadku Cygames zachowuje wszystkie assety i kod/logikę/animacje stworzone przez PG - dodatkowo większość prac i tak odbywała się w Cygames Osaka. Platynowi znowu złą passę mają (gra mobilna, nad którą pracowali,  też jest w limbo od dłuższego czasu) - takie kroki zwykle nie następują jeśli wydawca jest zadowolony ze współpracy. Z drugiej strony, w przypadku tej gry, to PG odpowiadało za dość ograniczony proces developingu.  Wszystko i tak jest tylko zgadywaniem, równie dobrze strony mogły rozejść się w dobrych relacjach, w końcu zastrzyk finansowy od Cygames bardzo pomógł PG po problemach ze Scalebound, a zatrudnienie PG pomogło w spokojnym budowaniu własnego studia w Osace.

Opublikowano

No wlasnie nie wiem co z tym PG. Kiedys wydawali perelki - Bayo1, Vanquish - pozniej wydawali jedna gre tygodniowo, a teraz nie wydaja nic w ogole.

 

Szkoda studia.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
  • Autor

Update - pokazali 4-osobowy co-op multi.

 

Nadal bez daty premiery. Chcą uniknąć crunchu, więc oszczędnie dawkują informacje o grze.

 

 

Opublikowano

Gra prezentuje się bardzo fajnie, ale znowu nic konkretnego nie podali. Ktoś ma jeszcze złudzenia że to wyjdzie w 2020? 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Ta gra żyje w ogóle jeszcze?

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
  • Autor

Chyba można postawić mały krzyżyk na tę gierkę - premiera dopiero na 2022.

 

Nie no, bez jaj do tej pory to już wyjdzie choćby takie FF XVI czy nawet part 2 rimejku siódemki :rotfl:  Coś tam się nieźle musiało w developingu pokiełbasić. 

 

spacer.png

Edytowane przez Cedric

Opublikowano

No ewidentnie - delikatnie mówiąc - nie byli zadowoleni z tego co zrobiło Platinum, bo wygląda na to, że developing zaczął się prawie od nowa :v

Opublikowano

Pg to chyba w nienajleoszej formie sa w ogole. Wydali sami jakas dobra gierke od czasow bayonetty2? Bo robienie systemu walki w nierze to nie licze.

Opublikowano
  • Autor

Astral Chain niby zebrało dobre oceny. Ale nie grałem, to nie wypowiadam się czy faktycznie dobra gierka. No i remastery Bayo i Vanquisha wyszły ;)

Opublikowano

No problem PG, to branie wielu srok za ogon, przy dość małym zasobie ludzkim, a w Japonii nie jest różowo jeśli chodzi o zatrudnianie devów do projektów AAA. Dlatego zawsze mnie bawią zapytania dlaczego Sony/MS nie otworzą nowych studiów developerskich w JP, w domyśle AAA - no nie otworzą, bo nie ma odpowiedniej puli pracowników, z tym się borykają już istniejące teamy dużych wydawców, które szukają pracowników poza KKW (Malezja/Filipiny - częsty kierunek, ale nawet EU, jak shippowałeś grę AAA, wykażesz zainteresowanie językiem, to nie jest trudno o zatrudnienie w japońskim gamedevie obecnie).

  • 2 lata później...
Opublikowano

Światowa premiera rzekomo w tym roku. 

Gra wygląda świetnie! 

 

 

Opublikowano

Będzie ff16 killer, możecie robić screeny 

Opublikowano

No wygląda dobrze, bardzo lubię taki system walki coś w stylu: Star Ocean, Grandi i Talesów :)

Opublikowano

Czekam. Teraz zwłaszcza po bijatyce Versus (która też dostanie potężny upgrade grafiki, conententu czy rollback netcode), gdzie zapoznałem się trochę z postaciami i innymi mangowymi laseczkami (Narmaya:fsg:).

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 23.12.2017 o 19:39, Cedric napisał:

Premiera 2018 rok w Japonii.  

 

 

drugie final fantasy 15 się robi

 

Opublikowano

Zayefajnie to się prezentuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.