Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division 2


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Dam wam radę, bo jak wiadomo, ta część w graniu stała się bardziej defensywna i zauważyłem, że w opcjach sterowanie jest Szybkość ruchu przy kryciu się za rogiem - ustawcie to na szybko. Będziecie szybciej przemieszczać się pomiędzy rogami. Z tego, co pamiętam w jedynce chyba nie było (a może pamięć płata mi figla?). Dobry patent na szybkie unikanie kul.

Edytowane przez Faka
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Wredny napisał:


Jak zwykle sam i bawię się przednio :)
Powoli smakuję klimacik, zaglądam w każdy zaułek, czyszczędzielnice z czego się da, najpierw robię side-questy, a później misje główne.
Póki co level ósmy, za dużo jeszcze nie zdziałałem, ale nigdzie się nie spieszę - jest super :)
 


Znaczy, że dużo budynków? Waszyngton to spore miasto, więc ciężko, żeby gra była mniej "zabudowana" :reggie:

A jeśli chodzi o bugi to waćpan nie wiesz, co piszesz - u mnie na liczniku dopiero z 7h, ale ja jestem pod wrażeniem, jak tak duży tytuł, nastawiony na "always online" jest dopracowany.
Trzeba było pograć w AC Unity, Mass Effect Andromeda, czy ostatnio Fallout 76 albo Anthem, to byś w życiu nie pisał takich farmazonów :hi:

Grałem w polowe wymienionych tytułów.

 

Nie zgodzę się.

Odnośnik do komentarza

Musisz spełnić warunki, klikasz na item i przewijasz prawym analogiem do talentu. Np talent potrzebuje 5 lub mniej broni ( te czerwone na kole umiejętności ) to nie możesz mieć więcej jak pięć punktów żeby się aktywował.


Wczoraj dobiłem do 448 gear score i wypadł mi CKM 452 więc może trochę więcej jak 450 uzbierać.
Swoją drogą mody umiejętności są trochę przegięte albo mam jeszcze bardzo słabe wyposażenie. Przykładowo dla szyszki modyfikacja 300+ wymaga ponad 7000pkt elektroniki , gdzie na obecnym mam ok 2000.

Odnośnik do komentarza

Mega mi sie podobal klimat, mechanika gry i feeling ze strzalania w jedynce, ale mialem problemy z problemem trudnosci. Jak czytam podobne opinie na zagranicznych forach ze ktos normalnie wykonuje misje itp, wchodzi majac 7 poziom na misje z przeciwnikami z takim poziomem i ani samemu ani grupie (skalowanie liczby przeciwnikow) nie moze tego przebrnac to mi sie moje koszmary z jedynki przypominaja, gdy rywale robili ze mnie miazge, a ja moimi giwerami ich "smyrałem" co najwyzej.

 

Generalnie juz mialem wczoraj kupic gre, ale jak poczytalem duza ilosc takich opinii to troche sie waham. Rozumiem, ze niektore fragmenty moga byc trudniejsze itp, ale na pewno nie chcialbym miec poczucia grajac misje na moim poziomie ze wszedlem na zle osiedle, jak to bywalo w soulsach czasami :D Jak bede chcial sie pogimnastykowac i mega spinac przy grze to sobie moge wziac Sekiro za dwa dni z dobrze znajoma mechanika, gdzie po podbiciu statsow rywal mi sie nie zeskaluje.

 

Jakie macie odczucia? Nie pytam oczywiscie wymiataczy, ktorzy sobie swietnie radza :) 

Odnośnik do komentarza

lekka przesada, jasne giniesz czasami, ale jak ktos pisał możesz się wyposażyć w dodatkowe UI, ktore naprawia pancerz co 10 sec, system podnoszenia, który automatycznie Cie reanimuje jak popełnisz błąd - odkad z tym biegam raczej nie mam problemow z kończeniem misji nawet samemu, ze znajomym zas w ogole nie ma problemow...

Odnośnik do komentarza

Z tego co czytałem to jeden z DZtów będzie okupowany(cokolwiek to znaczy. Dopiero dobijam do 25 lvl więc tam nie byłem). Nie będzie tam skalowania, będzie firendly fire i system Rogue 1.0 chyba więc o to chodzi.

 

Cytat

Prawo i Sprawiedliwość 

Całe szczęscie się nie zmieści :empathy:

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

430 lvl wbity, pozostało wyczyścić mapke z aktywności i w oczekiwaniu na WT5 zaliczać wyższe poziomy misji + DZ w grupie. Wczoraj tłukliśmy na tym Invaded i było momentami intensywnie i tłoczno :D zestaw Rifle + AR na specjalizacji SS i headshoty wchodzą gęsto i soczyście. Brawa dla Massive za concept world tierów, pozmieniany system perków i za crafting :)

Lata świetlne dzielą anthem od TD2 ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Sydney napisał:

430 lvl wbity, pozostało wyczyścić mapke z aktywności i w oczekiwaniu na WT5 zaliczać wyższe poziomy misji + DZ w grupie. Wczoraj tłukliśmy na tym Invaded i było momentami intensywnie i tłoczno :D zestaw Rifle + AR na specjalizacji SS i headshoty wchodzą gęsto i soczyście. Brawa dla Massive za concept world tierów, pozmieniany system perków i za crafting :)

Lata świetlne dzielą anthem od TD2 ;)

 

430level ? no to ja rozumiem :ohboy:

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, PlastikowySmalec napisał:

 

430level ? no to ja rozumiem :ohboy:

GearScore level! Już tam nie łap za słówka kolegi. A klan zmieni nazwę na Sons of Anarchy tylko rano próbowałem zmienić i nazwa się zmieniła wszystko ładnie potwierdziłem ale po wejsciu w klan wisi cały czas stara nazwa. Nie wiem dlaczemu.  Wieczorem będe z tym jeszcze walczył

Odnośnik do komentarza

Kupiłem Goodrama CX400. Z xkomu + obudowę na USB 3.0. Wybrałem 256 bo chciałem 128GB, ale Xbox akceptuje dyski zewnętrzne od 256GB.

256GB 2,5'' SATA SSD CX400 7mm https://www.x-kom.pl/p/451889-dysk-ssd-goodram-256gb-2-5-sata-ssd-cx400-7mm.html

Obudowa dysku USB3.0 HDD2,5" SATA 6G UASP https://www.x-kom.pl/p/434801-obudowa-dysku-unitek-obudowa-dysku-usb3-0-hdd2-5-sata-6g-uasp.html

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Proponuje więc założyć klan TeamSSD i będą tam mogły być osoby tylko z dyskami SSD( o PS PRO nawet nie wspominam bo to oczywiście standard). Bo co z tego że nam się szybciej będzie ładowała gra jak i tak trzeba czekać na tych biedaków ze zwykłymi dyskami xD Dobra żartowałem :D

Edytowane przez Ryo-San
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

@easye ten Ul też odpowiada za podnoszenie nas? Bo z tego co piszesz, to wnioskuję, że jak padniemy, to automatycznie nas reanimuje. Ono nie działa tylko na towarzyszy? Jak tak, to fajna sprawa.

Wczoraj na full ekipie zrobiliśmy między innymi misje w centrum kosmicznym i póki co najlepsza obok muzeum historii miejscówka. Dropły mi też dwie dobre bronie tam, więc na jakiś czas te pukawki starczą.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, PiotrekP napisał:

Ten Ul też odpowiada za podnoszenie nas? Bo z tego co piszesz, to wnioskuję, że jak padniemy, to automatycznie nas reanimuje. Ono nie działa tylko na towarzyszy? Jak tak, to fajna sprawa.

 

Dokładnie tak jest. Jak masz niebieski UL to jak padniesz jesteś automatycznie podnoszony(ewentualnie możesz go rzucić kumplowi żeby do niego się podczołgał i się podniósł kwadratem. Szkoda że randomy tego jeszcze nie łapią. Rzucam im to a oni dalej się czołgają do mnie). Coś jak drugie życie. Oczywiście jak szybko wyłapiesz kolejny zgon to już Cie nie podniesie.

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...