Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Czyli coś na wzór madagaskaru w u4 czy dodatku. Jestem za. Jak całkowicie openworldy mogą już nudzić bo są wszędzie, tak korytarze przeplatane z małymi piaskownicami jak bardziej mi pasują i dodają trochę różnorodności.
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Chyba? Ten mięsisty gunplay połączony z lekką zmianą formuły gry? To nie będzie spoko, to będzie czołówka roku jak nie generacji. Pełen kredyt zaufania. Wole podchodzic do tych tekstów ze spokojem, wieke razy prasa przehajpowala jakis tytuł. Najważniejszs że za kilka dni kazdy zagra sam i wyda swoją opinie W bonusie gif
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Ja jestem ciekaw tego progresu na wzór gier RPG, ktoś coś więcej o tym pisał? Tego typu rzeczy, dobrze zrobione zawsze trzymają mnie przy gierce.
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Będzie split-screen/co-op na pc? Ok, już wiem https://gamerant.com/gears-5-3-player-co-op-split-screen/ Edytowane 30 sierpnia 20195 l przez MBeniek
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Będzie dzisiaj jakiś gameplay z kampanii czy tylko opinie dziennikarzy ?
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Teraz, funditto napisał: Będzie dzisiaj jakiś gameplay z kampanii czy tylko opinie dziennikarzy ? trwa embargo na materiały wideo z kampanii
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l 56 minut temu, ASX napisał: Wole podchodzic do tych tekstów ze spokojem, wieke razy prasa przehajpowala jakis tytuł. Najważniejszs że za kilka dni kazdy zagra sam i wyda swoją opinie Prasa hype'uje, Gearsy lubię, a te zmiany (zakładam podobne do tych z ostatniego GoWa) też mi pasują także hat-trick jaranka. Mnie czeka ciutkę dłuższe czekanie (do 20-stego), ale od razu w godlike quality 4K/60 z HDR-em. 6 minut temu, MaZZeo napisał: Mnie nadal rozwala jak obi osiągneli 4k@60fps w kampanii Skillami w programowaniu. Już Gearsy 4 wyglądały obłędnie, zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę jak słabym sprzętem jest bazowy Xbox. Na Scorpionie musieli mieć el Dorado. Edytowane 30 sierpnia 20195 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l kiedy ostatnio wyszła gra AAA z 3-osobowym splitscreenem? Edytowane 30 sierpnia 20195 l przez ASX
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Kurde no jaram się, mam nadzieje ze kampania dostarczy, a później wsiąknę w multi
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l 13 minut temu, suteq napisał: Ja to chyba jednak wolałbym korytarz. Będziesz miał korytarze połączone HUBem.
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l Tez bym wolał korytarz bez dwóch zdań, no ale czy wtedy nie było by płaczu że szósty raz to samo?:) mam nadzieje ze kampania siądzie mi bardziej niż w czwórce
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l korytarz siadlby najwiekszym fanom girsow ale ip by padlo na ryj bez zmian i juz 6 nigdy by nie powstala zmiany byly potrzebne jak tlen, z opinii preview chyba sa trafione wiec powiew świeżości przyciągnie moze nowych graczy premiera na steam tez moze mocno pomóc
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l teraz widać o co chodziło Fergussonowi gdy lata temu mówił że czwórkę zrobią możliwie bezpiecznie, aby udowodnić sobie i innym że potrafią robić gearsy, a zmiany zostawią na następne części. Zmiany w serii były bardzo potrzebne, wiadomo wszystkim się nie dogodzi i częśc starych fanów być może będzie jojczyć, ale po tych zapowiedziach nareszcie jestem podekscytowany nowymi zmienionymi gearsami, czego na pewno nie mógłbym powiedzieć gdyby zaserwowano nam kolejny raz odgrzanego kotleta w starej formule
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l @blantman przyszły piątek rozumiem masz wolny? Nie planujesz szukać żadnej lampki nocnej?
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l na różnorodność lokacji chyba nie będzie można narzekać Edytowane 30 sierpnia 20195 l przez ASX
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l 47 minut temu, Figuś napisał: @blantman przyszły piątek rozumiem masz wolny? Nie planujesz szukać żadnej lampki nocnej? piatek po 19 jak najbardziej ale też czwartek jak kiribati pozwoli po 20
Opublikowano 30 sierpnia 20195 l 4K, 60fpsów, split dla 3 graczy i gra w jakimś stopniu jest w otwartym świecie do tego wygląda jak miliard dolarów, Coaltion to Magicy: Cytat Between that, a better handling on the mature Unreal Engine 4, "close work" with Microsoft's Visual Studio team, a dedicated mesh-management system via Simplygon, and a physics-system swap to Havok (now wholly owned by Microsoft), Rayner said that the team could not only double the engine's enemy count but also double the game's core simulation speed. Plus, somehow, The Coalition has pushed the engine to such limits that it's rendering every single one of its campaign cinematic scenes in real time, all while loading the next gameplay level's assets in the background. nextgenowe gierki od XGS to będzie kosmos Edytowane 30 sierpnia 20195 l przez Daddy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.