Skocz do zawartości

Gears 5


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Chyba? Ten mięsisty gunplay połączony z lekką zmianą formuły gry? To nie będzie spoko, to będzie czołówka roku jak nie generacji. Pełen kredyt zaufania.

Wole podchodzic do tych tekstów ze spokojem, wieke razy prasa przehajpowala jakis tytuł. Najważniejszs że za kilka dni kazdy zagra sam i wyda swoją opinie ;)

 

W bonusie gif

 

ElaborateHardtofindBirdofparadise-size_r

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, ASX napisał:

Wole podchodzic do tych tekstów ze spokojem, wieke razy prasa przehajpowala jakis tytuł. Najważniejszs że za kilka dni kazdy zagra sam i wyda swoją opinie ;)

 

Prasa hype'uje, Gearsy lubię, a te zmiany (zakładam podobne do tych z ostatniego GoWa) też mi pasują także hat-trick jaranka. Mnie czeka ciutkę dłuższe czekanie (do 20-stego), ale od razu w godlike quality 4K/60 z HDR-em. :banderas: 

6 minut temu, MaZZeo napisał:

Mnie nadal rozwala jak obi osiągneli 4k@60fps w kampanii

 

Skillami w programowaniu. ;) Już Gearsy 4 wyglądały obłędnie, zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę jak słabym sprzętem jest bazowy Xbox. Na Scorpionie musieli mieć el Dorado. 

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

teraz widać o co chodziło Fergussonowi gdy lata temu mówił że czwórkę zrobią możliwie bezpiecznie, aby udowodnić sobie i innym że potrafią robić gearsy, a zmiany zostawią na następne części.

 

Zmiany w serii były bardzo potrzebne, wiadomo wszystkim się nie dogodzi i częśc starych fanów być może będzie jojczyć, ale po tych zapowiedziach nareszcie jestem podekscytowany nowymi zmienionymi gearsami, czego na pewno nie mógłbym powiedzieć gdyby zaserwowano nam kolejny raz odgrzanego kotleta w starej formule

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

4K, 60fpsów, split dla 3 graczy i gra w jakimś stopniu jest w otwartym świecie do tego wygląda jak miliard dolarów, Coaltion to Magicy:

Cytat

Between that, a better handling on the mature Unreal Engine 4, "close work" with Microsoft's Visual Studio team, a dedicated mesh-management system via Simplygon, and a physics-system swap to Havok (now wholly owned by Microsoft), Rayner said that the team could not only double the engine's enemy count but also double the game's core simulation speed. Plus, somehow, The Coalition has pushed the engine to such limits that it's rendering every single one of its campaign cinematic scenes in real time, all while loading the next gameplay level's assets in the background.

nextgenowe gierki od XGS to będzie kosmos   :obama:

 

 

 

Edytowane przez Daddy
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...