Skocz do zawartości

Star Wars Jedi: Fallen Order

Featured Replies

Opublikowano

Przecież ten problem z mieczem świetlnym to znana sprawa. Ostatnie gry, gdzie zachowywał się on normalnie to Jedi Outcast/Academy na PC, a to i tak po aktywowaniu komendą przez konsolę - wtedy można było odcinać członki Trooperom ;) Tak samo Force Unleashed miało ten aspekt schrzaniony, bo miecz tam miał fizykę kija bejsbolowego, którym przeciwnikom dajesz rany obuchowe #dramat.

Z tym odradzaniem przeciwników, to mnie trochę zasmuciliście panowie, bo mechanika jakaś taka od czapy się wydaje.

Edytowane przez Badus

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 104,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @mate6 Dobry temat do rozmowy. I od razu przepraszam za  bardzo (za)długiego posta.   Co do zwrotu z inwestycji zgadzam się absolutnie, ale niestety cały system tak działa. Co do EA, by

  • a ty znowu chcesz dyktować co ludzie mogą robić, a co nie? Jeszcze rok temu sam o mało się nie posikałeś czekając na zapowiedź gry EA i każdy jakoś to znosił. Jeżeli nie podoba ci się że ktoś czeka na

  • No to chyba oglądamy inną grę, bo o ile czasami rzeczywiście jest nierówno, to ogólnie strona graficzna/artystyczna stoi na wysokim poziomie.   Pograłem 4 godziny więc czas na nieco wrażeń i

Opublikowano

No są tu naleciałości z Soulsow właśnie jak ogniska i powracający na miejsca przeciwnicy wtedy jak przy takim ognisku odpoczniemy, ale gra jest dobra. 

Opublikowano

Mnie z początku męczył ten motyw z ogniskiem, odradzaniem i jak sama metroidvania, ale podszedłem do gry na luzie, olałem zbieractwo i jako singlowa gra naprawdę bardzo fajnie się grało. Ciekawa nawet historia, ładna grafika, w 60 FPS bardzo ładnie śmiga, do tego walki czasem wymagające, trochę zagadek. Ogólnie forumek namówił na danie grze szansy i mogę ją śmiało polecić 

Opublikowano
5 godzin temu, KJL napisał:

 

Też nie znam, ale w żadnym z filmów z tego okresu (tj. I-VI + Rogue One) takiej sceny nie kojarzę. Tak samo nie kojarzę tego z gier - ale tutaj się mogę mylić, bo grałem wiele lat temu (Jedi Outcast, Jedi Academy). Za to są sceny jak np. Qui-Gon Jin i Obi Wan topią grube metalowe drzwi właśnie mieczami świetlnymi. Także możliwe, że były sceny, w których szturmowcy bili się pałkami na rycerzy Jedi ale ja teraz to nie pamiętam.

 

Zresztą jak dobrze pamiętam to wracanie z zaświatów do żywych - to właśnie była domena ciemnej strony mocy. Co sugerowałoby, że szturmowcy mają ją opanowaną (zresztą nie tylko oni) :facepalm:. Także jak mówię musiałby się ktoś wypowiedzieć kto lepiej zna temat - ale tak na szybko to też wg mnie spory błąd jeżeli chodzi o te uniwersum.

W legendach miecze świetlne były zajebiste, wszystko niszczyły prócz jednego jakiegoś tam stopu czy czegoś podobnego. Z nowszych filmów to chyba Finn walczył w Przebudzeniu mocy z jakimś teooperem co miał jakąś dokokszoną elektro tonfe i miecz jej nie niszczył także smuteg.

Opublikowano

Ja bym tu oddzielił aspekt logiki i lore (czarne pały odporne na penetrację) od elementów rozgrywki (respawn wrogów). 

Edytowane przez Shankor

Opublikowano

Tylko problem pozostaje i tak. Albo miecze świetlne tną wszystko jak w filmach I-VI albo niech napiszą / wytłumaczą dlaczego tego na czymś nie robią. Gwiezdne Wojny (filmy) to znana przez wszystkich space opera. Filmy i gry (kiedyś) miało dużo wspólnego, teraz lore zostaje w książkach i jeżeli ktoś nie czyta, nie śledzi (jak ja, a przynajmniej nowego EU, bo na "legendach" się wychowałem) to tu jest problem, mój czy osoby, która tego nie czyta. Jeśli gdzieś to jest fajnie wyjaśnione to proszę o tytuł i z chęcią poczytam. W FO zdobyłem platynę, dobrze się bawiłem ale nie wchodziłem w szczegóły. Trochę kuło w oczy w niektórych elementach ale jak to w SW, trzeba przymknąć oko na niektóre rzeczy.

Opublikowano

Nie ma odcinania kończyn i ciecia przeciwnikow na pol, bo jak dadzą na pudelku 18+ to sprzeda sie mniej kopii. No i pewnie nie chce im sie tego programować. Takie jest lore.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Wczoraj zacząłem grać na PS5 i podoba mi się. Walki są dynamiczne, klimacik bardzo fajny. Pokonałem pierwszego bossa

Spoiler

a raczej uciekłem, bo pewnie pokonać się tej Drugiej Siostry teraz nie dało:)

Interfejs, przynajmniej na razie, "minimalistyczny", żadnych znaczników, więc jest uczucie filmowości:)

Opublikowano

Trzeba sobie kiedyś odświeżyć 1, szkoda że 2 poszła w większe lokacje kosztem właśnie fajnych kinowych akcji jakie są w 1. 

Opublikowano

Gram sobie już kilka godzin i jestem w 3 rozdziale. Niespiesznie eksploruję sobie kolejne planety, liżąc ściany:) Jak patrzę na mapę, to i tak mam przeoczone większość sekretów, ale raczej nie wszędzie jestem od razu w stanie dotrzeć.

Propos mapy, ta jest dość toporna jednak.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam pytanie do tych, którzy wbili calaczka. Został mi ostatni pucharek do wbicia

Spoiler

za rozwinięcie wszystkich roślin Greeza

Wszystkie mapy wyczyściłem już na 100% i zastanawiam się, czy latać z planety na planetę, czekając na ich wzrost?

Spoiler

Ostatnia roślina już wykiełkowała

Nie wiem, jak szybko to postępuje:)

Opublikowano

też się nad tym zastanawiałem jak robiłem calaka i ostatecznie ja polatałem trochę po planetach, pozabijałem kilka mobków i wyrosła. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.