Opublikowano 14 kwietnia14 kwi W SR wszystko zależy od opon i stanu zawieszenia. Przy niewłaściwych oponach lub rozwalonym zawieszeniu pojazdy zachowują się zupełnie inaczej.
Opublikowano 15 kwietnia15 kwi To prawda, nie czuć wagi pojazdów, te wielotonowe bydlaki podskakują jak balony na nierównościach (w Taymyrze są takie kłody poukładane w błocie, jak się po tym jedzie to niezła komedia jest).
Opublikowano 15 kwietnia15 kwi To pewnie trochę pozostałości z Mudrunnera, a trochę specjalnie, żeby było trudniej ;)
Opublikowano 15 kwietnia15 kwi 5 hours ago, Bartg said:To pewnie trochę pozostałości z Mudrunnera, a trochę specjalnie, żeby było trudniej ;)Akurat Mudrunner nie ma tego problemu i tam czuć moc i masę pojazdów bardziej niż w Snow. Myślę, że te skaczące auta to pokłosie tego , że gra miała być bardziej dynamiczna niż właśnie Mudrunner i faktycznie - jest szybciej i bardziej dynamicznie, no ale łatwiej jest się wywalić na bok.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Ależ dobre są mapy w Austrii; piękne widoki, sporo błocka, raczej płaskie i zielone tereny i te zamki w tle. Z pojazdów, to raczej niepraktyczny kamper i traktor o sporym potencjale, ale mocno paliwożerny. Jak te kochane pepiczki to robią, że nadal ta gra kręci po setkach godzin babrania się w błocku?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.