Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

4 minutes ago, Dahaka said:


Pewność siebie, wiara w to co tworzysz, no i oczywiście siła marki. Nie pokazują dużo, bo nie muszą. Z BOTW było to samo - wszystkie trailery i gameplaye pokazały w sumie może z 10% gry.

No nie do końca tak było, kilka h praktycznie finalnego gameplayu z BOTW było na E3 2016, wiadomo że to dalej tylko mała część gry ale już wtedy było widać czego można się spodziewać i że szykuje się rewolucja w serii.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Bigby napisał:

Fajnie gdyby oprócz Ascend był jeszcze skill Descend. I cyk, schodzisz do podziemnego dungeona.

Sorki Bigby ale nie pokazali tego w żadnym trailerze więc nie licz na to :/ w grze będzie można robić tylko to co na dzisiejszym gameplayu czyli sadzenie grzyba na tarczy i walka z jedynym typem przeciwnika :nosacz2:

  • Plusik 1
  • Haha 2
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Myślę że wszystko o czym piszecie kręci się wokół tego że pokazali nie to czego większość się spodziewała. Że będą dungeony, nowi bossowie itp coś nowego. Może jakieś nakreślenie story delikatne, o co w tym wszystko będzie chodziło.

Prawdopodobnie wszystko to w grze się znajdzie i wielu atrakcji faktycznie nie pokazali, ale no na dziś to tak nie do końca trafili. Jeszcze w połączeniu z naprawdę umierającym Switchem i tą nieszczęsną mapą z BotW, no zobaczymy 

Odnośnik do komentarza

Zobaczcie ile będzie możliwości z tymi silnikami, albo z łukiem, samemu będzie można tworzyć strzały, nie tylko zamrażające, czy ogniste, oko spowodowało to, że strzała stała się samonaprowadzająca, a widzieliście ile tego było? Strzelam, że skrzydło spowoduje to, że strzała będzie lecieć prosto bez fizyki jak na przykład w Horizonie, będzie dobre na mobków w oddali na wieżyczkach :banderas:

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Pupcio napisał:

Sorki Bigby ale nie pokazali tego w żadnym trailerze więc nie licz na to :/ w grze będzie można robić tylko to co na dzisiejszym gameplayu czyli sadzenie grzyba na tarczy i walka z jedynym typem przeciwnika :nosacz2:

 

A no fakt. Nowego soundtracku też nie będzie bo ta sama muzyka przygrywa jak się jedzie na koniu. :notlikethis:

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, _Shaman_ napisał:

No nie do końca tak było, kilka h praktycznie finalnego gameplayu z BOTW było na E3 2016, wiadomo że to dalej tylko mała część gry ale już wtedy było widać czego można się spodziewać i że szykuje się rewolucja w serii.

I cały ten gameplay to było the great plateau, czyli teren tutorialowy, który stanowi jakieś 3% całej gry, na którym w zasadzie masz tylko wprowadzenie mechanik i nic więcej.

Jeśli są jeszcze jakieś nowe mechaniki , to je pewnie pokażą + rzucą story trailer z jakimiś lekkimi smaczkami i elo. Eksploracja to główny hook gry, więc nawet jeśli są jakieś zupełnie nowe kozak miejscówki, albo znaczne zmiany w istniejących, to nie sądzę, żeby pochwalili się nimi na trailerach, tak jak nie chwalili się na trailerach BOTW. To już trzeba będzie zobaczyć grając/z opowieści kolegów z forumka/na YT po premierze.

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza
Teraz, Daffy napisał:

Już bez przesady xddd na pewno będą nowe utwory....tak jak i stare

 

Jestem ciekaw co zastąpi shriny, dalej brak info czy będą, czy wymyślą coś nowego. Na starym Hyrule też w żadnym trailerze/pokazie ich nie zauważyłem lub czegoś podobnego

 

Z soundtrackiem żartowałem. Wiadomo, że będą nowe utwory.

Tak samo jak i cała masa innych rzeczy, o czym zresztą Aonuma wspominał.

 

Shrine'y chyba dalej są:

 

FCtuxYl.png

 

I jakieś jaskinie.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Daffy napisał:

Już bez przesady xddd na pewno będą nowe utwory....tak jak i stare

 

Jestem ciekaw co zastąpi shriny, dalej brak info czy będą, czy wymyślą coś nowego. Na starym Hyrule też w żadnym trailerze/pokazie ich nie zauważyłem lub czegoś podobnego

 

Nie obawiałbym się bo zagadki to main trademarks całej serii tych gier. Patrząc na nowe mechaniki (zwłaszcza łączenia wielu przedmiotów) to imo otwierają możliwości na jeszcze lepszą zabawę niż w BOTW

Odnośnik do komentarza

Jednak obejrzałem ten filmik i muszę stwierdzić, że to budowanie mi się w chuj nie podoba. Jestem przekonany, że zaraz w sieci wyskocza poradniki jak zbudowac funkcjonalny komputer, porsche 911 i koenig tigera, ale mnie nadal sie to nie podoba. Niewiele się to rozni koncepcyjnie od Nuts&Bolts, pewnie wykonanie bedzie lepsze. Zobaczymy co bedzie.

 

Smoki w BoTW to ogromny zawód. Poza jednym ich rola zostala sprowadzona do bycia upierdliwym zrodlem materialow.

Odnośnik do komentarza
51 minut temu, Homelander napisał:

Jednak obejrzałem ten filmik i muszę stwierdzić, że to budowanie mi się w chuj nie podoba. Jestem przekonany, że zaraz w sieci wyskocza poradniki jak zbudowac funkcjonalny komputer, porsche 911 i koenig tigera, ale mnie nadal sie to nie podoba. Niewiele się to rozni koncepcyjnie od Nuts&Bolts, pewnie wykonanie bedzie lepsze. Zobaczymy co bedzie.

 

Smoki w BoTW to ogromny zawód. Poza jednym ich rola zostala sprowadzona do bycia upierdliwym zrodlem materialow.

Ten jeden który robił za zadanie był fajny :smutas:

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Lukas_AT napisał:

Mam niestety obawy, że budowanie tych tratw może potem być tylko męczące. Chcesz dostać się na drugi brzeg/dopłynąć do wyspy? Buduj tę samą tratwę z części, które leżą 200m dalej. Już wolałem tę tratwę po prostu mieć gotową na brzegu. 3 razy zbuduję i starczy fascynacji nowym ficzerem.

 

Albo po prostu przepłyń bez budowania czegokolwiek.

Albo użyj gotowych tratw, które na pewno będą w określonych miejscach.

Albo użyj zamrażania

 

I tak dalej.

Kolejna z opcji.

Odnośnik do komentarza

Ciekaw jestem jaki będzie limit wielkości budowanych rzeczy. Szkoda, że Switch to taki śmieć, bo na mocnym sprzęcie to by można było zbudować jakieś pojebane konstrukcje, a tutaj konsola zacznie się pewnie dławić jak złożysz więcej niż 10 kłód :sapek: 

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Dahaka napisał:

Ciekaw jestem jaki będzie limit wielkości budowanych rzeczy. Szkoda, że Switch to taki śmieć, bo na mocnej konsoli to by można było zbudować jakieś pojebane konstrukcje, a tutaj konsola zacznie się pewnie dławić jak złożysz więcej niż 10 kłód :sapek: 

 

Pewnie im większa konstrukcja tym szybciej ten wskaźnik baterii co był na filmiku będzie się zużywał albo coś w ten deseń

Odnośnik do komentarza

Wszystko będzie według naszej wyobraźni, wyciągniemy tyle z gry ile będziemy chcieli, będzie można szukać dobrych broni, albo tworzyć swoje, grzyba przypiętego do tarczy będzie można przypiąć do strzały, zresztą strzał będzie kilkanaście rodzai, jak nie więcej, lodowa, ognista, wybuchowa, samonaprowadzająca, dymna itd..

 

Niech tylko dowiozą w innych aspektach, na które niektórzy tu narzekali, a dowiozą i będziemy wszyscy się tu jarać, będzie 97% na mecie i same ochy i achy, tak mówi moja kryształowa kula.

Edytowane przez zdrowywariat
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...