Skocz do zawartości

Half-Life: Alyx

Featured Replies

Opublikowano

Klimat? Jak na samym początku stojąc na dachu przeszedł nad nami strider to od razu wiadomo że będzie dobrze. 

W jakiej grze jak ktoś mówi ręce do góry to je podnosisz? Moja wifeu się uśmiała jak to zobaczyła. 

Grafa i dźwięki to już woogle jest kosmos. 

Swoja droga gra teraz ponad 40k użytkowników. 

https://vrlfg.net/Charts/game/short/1/[546560]

 

Edytowane przez mozi

  • Odpowiedzi 183
  • Wyświetleń 36,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • GOTY https://gfycat.com/amplerareflounder

  • Mówisz i masz.    

  • Czyli rozumiem, że generalnie gra jest super, i jeśli ktoś ma sprzęt VR za kilka tysięcy złotych oraz duży pusty salon to bardzo polecana. Kurna dzięki Valve, wielki powrót do świata singlowych gier.

Opublikowano

Pierwszy moment, gdzie chyba technologia mnie pokona. Mam okropny lęk wysokości i podczas akcji z

 

ratowaniem Eliego z pociągu

po prostu spanikowałem i ściągnąłem gogle. Herbatka na uspokojenie i może podejście numer dwa będzie lepsze, nie wiem - zamknę oczy czy coś :dunno:

 

Dobra, przeszedłem - oparłem się ciałem o ścianę żeby mieć punkt zaczepienia w rzeczywistości i jakoś poszło :dynia: Rewelacyjna gierka.

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

Mi przeszkadza to obracanie skokowe. Przez to mimo że gra jest w chuk płynnka czuje się trochę źle. Mam wrażenie że to przez to właśnie. Może to kwestia przyzwyczajenia. Nie miałem tego przy gorzej zoptymalizowanych grach ale za to działającyh z płynnym obrotem. W Asgardzie miałem ustawioną prędkość na "pełną (pipi)e" i szło bez problemu. Mogłem rozpierdalac całe zastepy i zero stresu. 

Niestety - nie mam dużo miejsca i już 2 x za(pipi)ałem z żyrandol. 

 

Opublikowano

Mam nadzieję że szybko dadzą jakiegoś patcha. Pomimo ustawienia obrotu na 15 stopni, jest nadal niekomfortowo :[

Opublikowano

Nie macie miejsca zeby obracac sie w kierunku w ktorym patrzycie? Wtedy jest kompletnie smooth.

Opublikowano

Sprawdzę jeszcze ale coś mi nie pasowało przy tym obracaniu głowa i ręką. 

Opublikowano

Dzięki za info - chociaż mi to już tak bardzo nie przeszkadza. Grałem wczoraj 3h i luz. 

Opublikowano

Mi nadal przeszkadzają tylko sekcje "jesteś wysoko, masz mało miejsca do poruszania się i przejdź sobie tak dłuższy dystans", jednak lifehack z oparciem się o ścianę skutkuje. Mimo tego Valve chyba uwielbia pastwić się nad takimi osobami jak ja :D

Opublikowano

A jak grasz na monitorze to tez masz problem z takimi sekcjami? Czy to tylko immersja VR wzmaga leki? Pytam z ciekawosci

Opublikowano

Tylko VR. W tradycyjnych gierkach nie robi mi to różnicy - mózg ma informacje o tym, gdzie się znajduje w przestrzeni, są punkty odniesienia w rzeczywistości (czyli całe otoczenie) i jest easy. Wczoraj - bez spoilerów - jak wyszedłem na gzyms budynku i miałem przejść od okna do okna to nie udało mi się to w pierwszym podejściu, wyłączyłem gierkę, strzeliłem melisę na uspokojenie i dopiero za drugim podejściem ze wsparciem ściany za plecami poszło. Immersja, panie.

Opublikowano

A mnie wkurza coś innego. Na headcraby potrzeba 4 kul. Masz np 20 pociskow i 5 crabow. Już jest słabo bo jak Ci się skończą pociski jesteś w czarnej d. Do tego nie zawsze trafiam z pistoletu lub shotguna. Niby strzelam ale gra nie interpretuje tego jak trafienie. 

Opublikowano

Masz celownik? Bo jeśli tak to pewnie zauważyłeś, że przy celowaniu pojawia się żółta kropeczka - to jest Twój punkt trafienia. Patrząc przez celownik nie zawsze się pojawia, bo nie zawsze lufa jest ustawiona poprawnie względem samego celownika (czyli tego żółtego okręgu). Upgrade "laser sight" eliminuje problem, masz laserek i bez celowania widzisz, gdzie poleci pocisk, przydatny shit.

 

Co do amunicji - przeszukuj otoczenie dokładnie, łącznie z wywalaniem kartonów z półek, zaglądania do drewnianych skrzyń i rozwalania tych opisanych jako Supplies. Ani razu nie miałem problemu z brakiem ammo - w najbardziej krytycznym momencie miałem dwa magazynki do gnata i 6 łusek do shotguna, ale lada moment

 

znalazłem broń kombinatu i 210 pestek do niej :fsg:

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

Z tą "kropeczką" to wiem ale raczej chodzi o to że jak krab leci to ma taką chwilę jakby nieśmiertelności? Albo mi się wydaje że mozesz w niego władować cały magazynek a i tak dupa.

Sprawdzę jeszcze. 

Co do skrzyń to liże ściany ale i tak mi brakuje na upgradey. Mam tylko celownik do pistoletu na chwile obecną dorwałem shotguna i latarkę. 

No stresują mnie te headcraby XD dlatego może nie trafiam :>

Opublikowano
3 minuty temu, mozi napisał:

Z tą "kropeczką" to wiem ale raczej chodzi o to że jak krab leci to ma taką chwilę jakby nieśmiertelności?

A nie wiem, schodzę im z drogi, obrót i dopiero karmię dziady śrutem. Za to cholernie nie lubię nowych crabów - jak dojdziesz to zobaczysz sam :rayos:

4 minuty temu, mozi napisał:

Co do skrzyń to liże ściany ale i tak mi brakuje na upgradey. Mam tylko celownik do pistoletu na chwile obecną dorwałem shotguna i latarkę. 

Zazwyczaj co drugą stację mogę sobie zrobić upgrade z tym, co znajdę. Teraz już wchodzę w rejony 30-35 resinu na dopałkę, więc pewnie wydłuży się to jeszcze trochę.

5 minut temu, mozi napisał:

No stresują mnie te headcraby XD dlatego może nie trafiam :>

No jest możliwe, łatwo zapomnieć, że to tylko gierka w takich sytuacjach XD

Opublikowano

Z tymi czasami ładowania i rzadkimi sejwami nie zgadzam się, ale jako całość bardzo dobrze przedstawia to, czym jest gierca. 

 

A, i prawdziwy mężczyzna oczywiście przeładowuje broń od początku do końca ręcznie, a nie jakimś guziczkiem :shotgun:

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

NIedawno pisałem w temacie VR. Kupiłem RIFT S i przed Alyx "grałem" sobie w dema zapoznające z technologią, jakieś darmowe roller-coastery ze sklepu Oculusa. Jeszcze Superhota ukończyłem. Mega zabawa, absolutne 10/10 tylko długość gry mnie zawiodła. Alyx to moja pierwsza 'poważna' gra na VR i muszę stwierdzić, że potencjał tej technologii jest nieograniczony, no mega jest to wszystko. Grafika oraz fizyka to dosłownie inny wymiar :) Nie będę pisał pięknych słów, bo tej technologii się nie da opisać. Tutaj trzeba zagrać. Jak zobaczyłem wymięty dywan w pokoju obserwacyjnym to mimochodem zacząłem go nogą prostować :D Coś wspaniałego :)

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
12 godzin temu, maciucha napisał:

nk 'rozi ty kurwo'

Mówisz i masz.

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.