Skocz do zawartości

Half-Life: Alyx


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Klimat? Jak na samym początku stojąc na dachu przeszedł nad nami strider to od razu wiadomo że będzie dobrze. 

W jakiej grze jak ktoś mówi ręce do góry to je podnosisz? Moja wifeu się uśmiała jak to zobaczyła. 

Grafa i dźwięki to już woogle jest kosmos. 

Swoja droga gra teraz ponad 40k użytkowników. 

https://vrlfg.net/Charts/game/short/1/[546560]

 

Edytowane przez mozi
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Pierwszy moment, gdzie chyba technologia mnie pokona. Mam okropny lęk wysokości i podczas akcji z

 

ratowaniem Eliego z pociągu

po prostu spanikowałem i ściągnąłem gogle. Herbatka na uspokojenie i może podejście numer dwa będzie lepsze, nie wiem - zamknę oczy czy coś :dunno:

 

Dobra, przeszedłem - oparłem się ciałem o ścianę żeby mieć punkt zaczepienia w rzeczywistości i jakoś poszło :dynia: Rewelacyjna gierka.

Edytowane przez Bzduras
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mi przeszkadza to obracanie skokowe. Przez to mimo że gra jest w chuk płynnka czuje się trochę źle. Mam wrażenie że to przez to właśnie. Może to kwestia przyzwyczajenia. Nie miałem tego przy gorzej zoptymalizowanych grach ale za to działającyh z płynnym obrotem. W Asgardzie miałem ustawioną prędkość na "pełną (pipi)e" i szło bez problemu. Mogłem rozpierdalac całe zastepy i zero stresu. 

Niestety - nie mam dużo miejsca i już 2 x za(pipi)ałem z żyrandol. 

 

Odnośnik do komentarza

Mi nadal przeszkadzają tylko sekcje "jesteś wysoko, masz mało miejsca do poruszania się i przejdź sobie tak dłuższy dystans", jednak lifehack z oparciem się o ścianę skutkuje. Mimo tego Valve chyba uwielbia pastwić się nad takimi osobami jak ja :D

Odnośnik do komentarza

Tylko VR. W tradycyjnych gierkach nie robi mi to różnicy - mózg ma informacje o tym, gdzie się znajduje w przestrzeni, są punkty odniesienia w rzeczywistości (czyli całe otoczenie) i jest easy. Wczoraj - bez spoilerów - jak wyszedłem na gzyms budynku i miałem przejść od okna do okna to nie udało mi się to w pierwszym podejściu, wyłączyłem gierkę, strzeliłem melisę na uspokojenie i dopiero za drugim podejściem ze wsparciem ściany za plecami poszło. Immersja, panie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Masz celownik? Bo jeśli tak to pewnie zauważyłeś, że przy celowaniu pojawia się żółta kropeczka - to jest Twój punkt trafienia. Patrząc przez celownik nie zawsze się pojawia, bo nie zawsze lufa jest ustawiona poprawnie względem samego celownika (czyli tego żółtego okręgu). Upgrade "laser sight" eliminuje problem, masz laserek i bez celowania widzisz, gdzie poleci pocisk, przydatny shit.

 

Co do amunicji - przeszukuj otoczenie dokładnie, łącznie z wywalaniem kartonów z półek, zaglądania do drewnianych skrzyń i rozwalania tych opisanych jako Supplies. Ani razu nie miałem problemu z brakiem ammo - w najbardziej krytycznym momencie miałem dwa magazynki do gnata i 6 łusek do shotguna, ale lada moment

 

znalazłem broń kombinatu i 210 pestek do niej :fsg:

Edytowane przez Bzduras
Odnośnik do komentarza

Z tą "kropeczką" to wiem ale raczej chodzi o to że jak krab leci to ma taką chwilę jakby nieśmiertelności? Albo mi się wydaje że mozesz w niego władować cały magazynek a i tak dupa.

Sprawdzę jeszcze. 

Co do skrzyń to liże ściany ale i tak mi brakuje na upgradey. Mam tylko celownik do pistoletu na chwile obecną dorwałem shotguna i latarkę. 

No stresują mnie te headcraby XD dlatego może nie trafiam :>

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, mozi napisał:

Z tą "kropeczką" to wiem ale raczej chodzi o to że jak krab leci to ma taką chwilę jakby nieśmiertelności?

A nie wiem, schodzę im z drogi, obrót i dopiero karmię dziady śrutem. Za to cholernie nie lubię nowych crabów - jak dojdziesz to zobaczysz sam :rayos:

4 minuty temu, mozi napisał:

Co do skrzyń to liże ściany ale i tak mi brakuje na upgradey. Mam tylko celownik do pistoletu na chwile obecną dorwałem shotguna i latarkę. 

Zazwyczaj co drugą stację mogę sobie zrobić upgrade z tym, co znajdę. Teraz już wchodzę w rejony 30-35 resinu na dopałkę, więc pewnie wydłuży się to jeszcze trochę.

5 minut temu, mozi napisał:

No stresują mnie te headcraby XD dlatego może nie trafiam :>

No jest możliwe, łatwo zapomnieć, że to tylko gierka w takich sytuacjach XD

Odnośnik do komentarza

Z tymi czasami ładowania i rzadkimi sejwami nie zgadzam się, ale jako całość bardzo dobrze przedstawia to, czym jest gierca. 

 

A, i prawdziwy mężczyzna oczywiście przeładowuje broń od początku do końca ręcznie, a nie jakimś guziczkiem :shotgun:

Edytowane przez Bzduras
Odnośnik do komentarza

NIedawno pisałem w temacie VR. Kupiłem RIFT S i przed Alyx "grałem" sobie w dema zapoznające z technologią, jakieś darmowe roller-coastery ze sklepu Oculusa. Jeszcze Superhota ukończyłem. Mega zabawa, absolutne 10/10 tylko długość gry mnie zawiodła. Alyx to moja pierwsza 'poważna' gra na VR i muszę stwierdzić, że potencjał tej technologii jest nieograniczony, no mega jest to wszystko. Grafika oraz fizyka to dosłownie inny wymiar :) Nie będę pisał pięknych słów, bo tej technologii się nie da opisać. Tutaj trzeba zagrać. Jak zobaczyłem wymięty dywan w pokoju obserwacyjnym to mimochodem zacząłem go nogą prostować :D Coś wspaniałego :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...