Opublikowano 23 marca 20205 l Klimat? Jak na samym początku stojąc na dachu przeszedł nad nami strider to od razu wiadomo że będzie dobrze. W jakiej grze jak ktoś mówi ręce do góry to je podnosisz? Moja wifeu się uśmiała jak to zobaczyła. Grafa i dźwięki to już woogle jest kosmos. Swoja droga gra teraz ponad 40k użytkowników. https://vrlfg.net/Charts/game/short/1/[546560] Edytowane 23 marca 20205 l przez mozi
Opublikowano 24 marca 20205 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. GOTY https://gfycat.com/amplerareflounder
Opublikowano 24 marca 20205 l Pierwszy moment, gdzie chyba technologia mnie pokona. Mam okropny lęk wysokości i podczas akcji z ratowaniem Eliego z pociągu po prostu spanikowałem i ściągnąłem gogle. Herbatka na uspokojenie i może podejście numer dwa będzie lepsze, nie wiem - zamknę oczy czy coś Dobra, przeszedłem - oparłem się ciałem o ścianę żeby mieć punkt zaczepienia w rzeczywistości i jakoś poszło Rewelacyjna gierka. Edytowane 24 marca 20205 l przez Bzduras
Opublikowano 24 marca 20205 l Mi przeszkadza to obracanie skokowe. Przez to mimo że gra jest w chuk płynnka czuje się trochę źle. Mam wrażenie że to przez to właśnie. Może to kwestia przyzwyczajenia. Nie miałem tego przy gorzej zoptymalizowanych grach ale za to działającyh z płynnym obrotem. W Asgardzie miałem ustawioną prędkość na "pełną (pipi)e" i szło bez problemu. Mogłem rozpierdalac całe zastepy i zero stresu. Niestety - nie mam dużo miejsca i już 2 x za(pipi)ałem z żyrandol.
Opublikowano 24 marca 20205 l Mam nadzieję że szybko dadzą jakiegoś patcha. Pomimo ustawienia obrotu na 15 stopni, jest nadal niekomfortowo
Opublikowano 24 marca 20205 l Nie macie miejsca zeby obracac sie w kierunku w ktorym patrzycie? Wtedy jest kompletnie smooth.
Opublikowano 24 marca 20205 l Sprawdzę jeszcze ale coś mi nie pasowało przy tym obracaniu głowa i ręką.
Opublikowano 25 marca 20205 l Dzięki za info - chociaż mi to już tak bardzo nie przeszkadza. Grałem wczoraj 3h i luz.
Opublikowano 25 marca 20205 l Mi nadal przeszkadzają tylko sekcje "jesteś wysoko, masz mało miejsca do poruszania się i przejdź sobie tak dłuższy dystans", jednak lifehack z oparciem się o ścianę skutkuje. Mimo tego Valve chyba uwielbia pastwić się nad takimi osobami jak ja
Opublikowano 25 marca 20205 l A jak grasz na monitorze to tez masz problem z takimi sekcjami? Czy to tylko immersja VR wzmaga leki? Pytam z ciekawosci
Opublikowano 25 marca 20205 l Tylko VR. W tradycyjnych gierkach nie robi mi to różnicy - mózg ma informacje o tym, gdzie się znajduje w przestrzeni, są punkty odniesienia w rzeczywistości (czyli całe otoczenie) i jest easy. Wczoraj - bez spoilerów - jak wyszedłem na gzyms budynku i miałem przejść od okna do okna to nie udało mi się to w pierwszym podejściu, wyłączyłem gierkę, strzeliłem melisę na uspokojenie i dopiero za drugim podejściem ze wsparciem ściany za plecami poszło. Immersja, panie.
Opublikowano 25 marca 20205 l A mnie wkurza coś innego. Na headcraby potrzeba 4 kul. Masz np 20 pociskow i 5 crabow. Już jest słabo bo jak Ci się skończą pociski jesteś w czarnej d. Do tego nie zawsze trafiam z pistoletu lub shotguna. Niby strzelam ale gra nie interpretuje tego jak trafienie.
Opublikowano 25 marca 20205 l Masz celownik? Bo jeśli tak to pewnie zauważyłeś, że przy celowaniu pojawia się żółta kropeczka - to jest Twój punkt trafienia. Patrząc przez celownik nie zawsze się pojawia, bo nie zawsze lufa jest ustawiona poprawnie względem samego celownika (czyli tego żółtego okręgu). Upgrade "laser sight" eliminuje problem, masz laserek i bez celowania widzisz, gdzie poleci pocisk, przydatny shit. Co do amunicji - przeszukuj otoczenie dokładnie, łącznie z wywalaniem kartonów z półek, zaglądania do drewnianych skrzyń i rozwalania tych opisanych jako Supplies. Ani razu nie miałem problemu z brakiem ammo - w najbardziej krytycznym momencie miałem dwa magazynki do gnata i 6 łusek do shotguna, ale lada moment znalazłem broń kombinatu i 210 pestek do niej Edytowane 25 marca 20205 l przez Bzduras
Opublikowano 25 marca 20205 l Z tą "kropeczką" to wiem ale raczej chodzi o to że jak krab leci to ma taką chwilę jakby nieśmiertelności? Albo mi się wydaje że mozesz w niego władować cały magazynek a i tak dupa. Sprawdzę jeszcze. Co do skrzyń to liże ściany ale i tak mi brakuje na upgradey. Mam tylko celownik do pistoletu na chwile obecną dorwałem shotguna i latarkę. No stresują mnie te headcraby XD dlatego może nie trafiam :>
Opublikowano 25 marca 20205 l 3 minuty temu, mozi napisał: Z tą "kropeczką" to wiem ale raczej chodzi o to że jak krab leci to ma taką chwilę jakby nieśmiertelności? A nie wiem, schodzę im z drogi, obrót i dopiero karmię dziady śrutem. Za to cholernie nie lubię nowych crabów - jak dojdziesz to zobaczysz sam 4 minuty temu, mozi napisał: Co do skrzyń to liże ściany ale i tak mi brakuje na upgradey. Mam tylko celownik do pistoletu na chwile obecną dorwałem shotguna i latarkę. Zazwyczaj co drugą stację mogę sobie zrobić upgrade z tym, co znajdę. Teraz już wchodzę w rejony 30-35 resinu na dopałkę, więc pewnie wydłuży się to jeszcze trochę. 5 minut temu, mozi napisał: No stresują mnie te headcraby XD dlatego może nie trafiam :> No jest możliwe, łatwo zapomnieć, że to tylko gierka w takich sytuacjach XD
Opublikowano 25 marca 20205 l https://steamcommunity.com/gid/103582791465746636/announcements/detail/2100307193365928745 Mam nadzieje że już będzie git Co do ammo, to magazynków leży mnóstwo tak jak pisał @Bzduras wystarczy przeszukiwać uważnie otoczenie i truposzy
Opublikowano 25 marca 20205 l Z tymi czasami ładowania i rzadkimi sejwami nie zgadzam się, ale jako całość bardzo dobrze przedstawia to, czym jest gierca. A, i prawdziwy mężczyzna oczywiście przeładowuje broń od początku do końca ręcznie, a nie jakimś guziczkiem Edytowane 25 marca 20205 l przez Bzduras
Opublikowano 25 marca 20205 l W dniu 24.03.2020 o 08:39, teddy napisał: GOTY https://gfycat.com/amplerareflounder nk 'rozi ty kurwo'
Opublikowano 25 marca 20205 l NIedawno pisałem w temacie VR. Kupiłem RIFT S i przed Alyx "grałem" sobie w dema zapoznające z technologią, jakieś darmowe roller-coastery ze sklepu Oculusa. Jeszcze Superhota ukończyłem. Mega zabawa, absolutne 10/10 tylko długość gry mnie zawiodła. Alyx to moja pierwsza 'poważna' gra na VR i muszę stwierdzić, że potencjał tej technologii jest nieograniczony, no mega jest to wszystko. Grafika oraz fizyka to dosłownie inny wymiar Nie będę pisał pięknych słów, bo tej technologii się nie da opisać. Tutaj trzeba zagrać. Jak zobaczyłem wymięty dywan w pokoju obserwacyjnym to mimochodem zacząłem go nogą prostować Coś wspaniałego
Opublikowano 26 marca 20205 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 12 godzin temu, maciucha napisał: nk 'rozi ty kurwo' Mówisz i masz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.