Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie jak dowiozą dobre strzelanie do nazistów, a w tym chyba są najlepsi, trochę cringowych tekstów i nieco elementów przygodówki to już przepis na udany tytuł.

Podejrzewam że na banger pokroju Uncharted to raczej nie ma co liczyć. Co nie znaczy że gra nie może być całkiem przyjemna.

Nawet jak coś pokażą to raczej krótki trailer, jeżeli faktycznie premiera ma być w ciągu roku to na czerwcowych imprezach będzie więcej.

 

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza
37 minut temu, Czoperrr napisał:

Cieszę się, że za Indiana Jonesa nie bierze się Arkane :obama:

Wiesz że Arkane robiło poziomy do ich ostatniego Wolfensteina, nawet jingle w komunikatach radiowych są żywcem z Prey.

Ide o zakład że ludzie którzy zwalniali się z firmy w trakcie prac nad Redfall, a to ponoć duża część pracowników jak się wygadali, znalazła pracę między innymi w Machine Guns.

Podejrzewam że i w tym przypadku potrzebowali dodatkowych rąk do pracy i inne studia Bethesdy pomagały w tworzeniu przygód Indiego.

Odnośnik do komentarza
28 minutes ago, Dalhi said:

Wiesz że Arkane robiło poziomy do ich ostatniego Wolfensteina, nawet jingle w komunikatach radiowych są żywcem z Prey.

Ide o zakład że ludzie którzy zwalniali się z firmy w trakcie prac nad Redfall, a to ponoć duża część pracowników jak się wygadali, znalazła pracę między innymi w Machine Guns.

Podejrzewam że i w tym przypadku potrzebowali dodatkowych rąk do pracy i inne studia Bethesdy pomagały w tworzeniu przygód Indiego.

Tak i był to najgorszy Wolf w serii. Pomagać mogą, ale fajnie, że nie będzie to (prawdopodobnie) gra z art stylem Arkane jak Redfall, Dishonored czy zapowiedziany Blade.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, ASX napisał:

Poczekamy zobaczymy, ale z maili które były dowodem w sprawie przeciwko przejęciu Activision wynika że ten Indiana to nie będzie taka popierdółka. 

Nikt nie pisze że popierdółka, tylko niektórzy chyba zbyt się napalają na kolejnego Tomb Raidera, skoro grę robi mały team i to machine games.

44 minuty temu, devilbot napisał:

 

GDadBvJWsAAB7Ft.thumb.jpeg.9a5565ccf9ec4846500210d5b8744614.jpeg

Forza to 2025

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, Daddy napisał:

Nikt nie pisze że popierdółka, tylko niektórzy chyba zbyt się napalają na kolejnego Tomb Raidera, skoro grę robi mały team i to machine games.

Forza to 2025

Oblivion i f3 to mają być remaki.

 

Sorry za quote - dopiero widzę, że do devil wrzucił grafikę.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, messer88 napisał:

Age of Mythology faktycznie remasterują/rimejkują?

 

Tak, nawet trailer jest. 

Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał:

Miał być słaby rok, a znowu będzie trzeba urlopy marnować na granie :/. 

 

Stare, ale nie wiem, czy było

 

image.thumb.png.b95e654cef185e3627e01e00604a678e.png

 

Pentiment to taki typowy projekt tworzony aby osoba prowadząca projekt miała jakąś odskocznię, a przy okazji miała dobry PR.

 

Grounded natomiast to spory sukces. Po wprowadzeniu ostatniej aktualizacji z trybem na wzór "forge" z Halo, popularność gry skoczyła niemal o 100%. Na Steam wcześniej grało do 4-5k w peaku, a teraz 8-9k w peaku. I to już ponad 2 lara od premiery.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nuts&Bolts było świetne, dostało jej się od ortodoksyjnych fanów starych częsci bo nie była klasycznym Collectathonem i platformówką w stylu starych odsłon. A zamiast tego spróbowała czegoś nowego i patrząc jakie zachwyty zebrała Zelda TOTK, jaką popularnością cieszą się teraz wszystkie gry oparte na kreatywności i budowie pojazdów, to Nuts&Bolts w 2008 roku po prostu wyprzedziło  swoje czasy. Oceny zebrało bardzo dobre, bo na poziomie 8/10 ale niestety nie było hitem.

 

Tak czy inaczej jeśli powstaje nowa część lub remake to na bank będzie żerować na nostalgii i skupią się na tym co przyniosło sukces w dwóch pierwszych odsłonach.  

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Preorderowałem to. Grałem w dniu premiery. Gra nie była słaba, bo była inna niż poprzednie części. Gra była słaba, bo marnie robiła to co chciała zrobić. Budowanie było nieintuicyjne i skomplikowane, mapy nieciekawe i nudne. Nawet design był porażkowy. Nie, gra nie była niedocenianą perełką. Była po prostu słaba. Spróbuj w to pograć, jest w gamepass

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Grałem w okolicach premiery, potem po kilku latach przeszedłem ponownie, wciąż posiadam swój egzemplarz w kolekcji  i podtrzymuje swoje zdanie. Swoją droga ma bardzo fajne replaybility, bo konstrukcja wyzwań jest taka że ogranicza nas tylko wyobraźnia w kwestii tego jak chcemy zaliczyć jakieś zadanie, więc drugie przejście może być zupełnie inne od pierwszego. 

Nie wiem jak można było mieć problemy z budowaniem, było banalne i bardzo intuicyjne nawet gdy miałem około 15 lat. Prędzej miałbym zarzuty do modelu  jazdy. Lokacje pełniły tylko rolę tła dla wyzwań, same w sobie nie były zbyt interesujące do eksploracji, ale wciąż pamiętam Xboxa 720 i kręcącymi się płytami w środku i zakłócenia obrazu gdy uderzyliśmy w kartę graficzną. Design to kwestia dyskusyjna, mnie osobiście się podobał, ale rozumiem też tych którzy nie zaakceptowali odejścia od starego stylu. 

Do tego bardzo fajny humor i łamanie czwartej ściany. 

 

tutaj jest fajne podsumowanie jak pomysły z Nuts&Bolts wyprzedziło swoje czasy 

 

Odnośnik do komentarza

Nuts&Bolts miało kiepsko zaplanowane misje, nieciekawą rozgrywkę i bardzo słaby model fizyki. Solidny średniak i nic więcej. Dostałem to w okolicach premiery i skończyłem tylko dlatego ,że nie miałem w co innego grać. O wiele lepiej wypadało Kameo i Viva Pinata jeśli chodzi o gierki w podobnej stylistyce. 

  • Plusik 2
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...