Opublikowano 20 listopada 202420 lis 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dobra, to kto dzisiaj testuje na konsoli? Nie ukrywam, że klimat wydaje się być gęsty, że można ciąć nożem. Akurat na jesienne, deszczowe noce. Sprawdzę może gre na XSS.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis https://futurebeat.pl/newsroom/tyle-lat-pracy-a-to-wciaz-wyglada-jak-wersja-beta-recenzja-techni/zc2b701
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): https://futurebeat.pl/newsroom/tyle-lat-pracy-a-to-wciaz-wyglada-jak-wersja-beta-recenzja-techni/zc2b701 A to nie jakiś test PROSIAKA, bo wymaż wymaluj w dechę!
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 15 minut temu, Czoperrr napisał(a): Nie wiem czemu devi się uparli na UE5, przecież ten Stalker wygląda słabo i nie widzę tu niczego czego nie oferowałby UE4 a wydajność była by większa. Bo im mówili, że działa, okazuje się, że nikt go jeszcze nie okiełznał :).
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Na faktycznie dobrą grę pod UE5 czekać trzeba będzie na Gearsy 6.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Czemu te wszystkie Gotiki, Stalkery, Kingdomy zawsze mają wspólne cechy
Opublikowano 20 listopada 202420 lis No to nie wygląda zachęcająco, ale mam w co grać. Ledwo Death Stranding zacząłem, bawię się w emulatorze Switcha więc Stalker ląduje w kolejce aż to doprowadzą do porządku... O ile są w stanie. Trochę szkoda mi czasu na pobierania miliona GB gry i łatek do tytułu który i tak chodzi jak goowno. Edytowane 20 listopada 202420 lis przez Dalhi
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Trzeba czekać na port na PS5 Pro, na Stalkera nawet komp Tjerego jest za słaby.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 14 minut temu, Rotevil napisał(a): Moderzy będą mieli w chuj roboty Na pewno zrobią to szybciej i lepiej niżeli DEVowie
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 42 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dobra, to kto dzisiaj testuje na konsoli? Nie ukrywam, że klimat wydaje się być gęsty, że można ciąć nożem. Akurat na jesienne, deszczowe noce. Ja sprawdzę, darmo to uczciwa cena
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 30 minut temu, GearsUp napisał(a): Czemu te wszystkie Gotiki, Stalkery, Kingdomy zawsze mają wspólne cechy Nie bez powodu powstał termin "eurojank".
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Czyli wynika z tego że to dobra gierka, ale drewniana, zabugowana i z problemami technicznymi? No kto by się tego spodziewał po Stalkerze. Duch serii został zachowany najwyraźniej
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Zaraz jakiś fan poprawi modem to czego deweloperzy nie potrafi przez tyle czasu.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Ale do tej gry raczej trzeba mieć indywidualne podejście i trzeba iść na pewne kompromisy. Takie jest moje zdanie. Chyba wszyscy mieliśmy za duże oczekiwania co do twórców i samego tytułu. Ja nie patrze na średnią, bo nie raz po czasie okazywało się, że średniak stawał się hitem. Ogram, z wielkim bananam na twarzy, tym bardziej że czekałam na nią bardzo długo.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 42 minutes ago, GearsUp said: Czemu te wszystkie Gotiki, Stalkery, Kingdomy zawsze mają wspólne cechy Pomysłów ludziom nie brakuje, ani kreatywności. Ale umiejętności i zasobów już tak. Więc gry robią ambitne, ale technicznie nie domagają. Czekam na Indianę w dalszym ciągu. RE Village wciągnął mnie bez reszty, więc nawet nie patrzę w stronę Stalkera
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Oni nawet jakby mieli spokój, to należało się spodziewać surowizny, a patrząc w jakich warunkach ta gra powstawała było to wręcz nierealne, żeby oczekiwać cudu.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Gdzieś tam widziałem kogoś kto recenzował, że kilka redakcji wydało oświadczenie jakoby gra była już z grubsza naprawiona (te 140gb patchy ?) a wersja recenzencka była tak zabugowana. Ile w tym prawdy to oczywiście nie wiem, pozostaje obserwować.
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 14 minut temu, SlimShady napisał(a): (...)a patrząc w jakich warunkach ta gra powstawała było to wręcz nierealne, żeby oczekiwać cudu. A w jakich powstawała?
Opublikowano 20 listopada 202420 lis 5 minut temu, Qbon napisał(a): Gdzieś tam widziałem kogoś kto recenzował, że kilka redakcji wydało oświadczenie jakoby gra była już z grubsza naprawiona (te 140gb patchy ?) a wersja recenzencka była tak zabugowana. Ile w tym prawdy to oczywiście nie wiem, pozostaje obserwować. ACG grał na najnowszej łatce z tego co mówił, a i tak technicznie wyszło jak wyszło. Najwyraźniej mamy do czynienia z Cyberpunkiem na mniejszą skalę - dobra gra pogrzebana pod problemami technicznymi i wypuszczona za szybko. 5 minut temu, Boomcio napisał(a): A w jakich powstawała? Bumcio, a wiesz, że zaraz obok nas jest wojna, prawda?
Opublikowano 20 listopada 202420 lis Coś się dzieje w internecie, że niby wersję recenzeckie lipne były, a teraz po patchach jest dobrze. Hmmm
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.