Jump to content

The Invincible


20inchDT

Recommended Posts

Czy ja wiem czy takie bullshoty? Zobaczcie sobie te screeny na pełnym ekranie. Tam nie ma nic "niemożliwego" do wykonania, a nawet widać pewne uproszczenia (np. kombinezon). Jak się przypatrzyć skałom to wydaje mi się, że wyglądają nawet gorzej niż w takim DS, a tu jednak mówimy o grze tylko na next-geny i robionej w UE5, więc przeskok generacyjny i tak musi być widoczny.

Edited by MBeniek
Link to comment
13 godzin temu, 20inchDT napisał:

 

Ależ ciareczki wrzuca ten kawałeczek :fsg:

 

Wywiad z listopada zeszłego roku

- gra powstaje od 2018 roku

- celują w przedział cenowy do 35$ ale od tego czasu mogło się to zmienić

- rozważają wersję na Switcha ale nie jest to 100% pewne

- nie wykluczali ekskluzywności dla którejś z platform

- gra tworzona na Unreal Engine

to takie sprawy co wyłapałem na szybko słuchając w robocie po łebkach

 

Eh-KtwGWoAIolkI?format=jpg&name=large

  • Upvote 1
Link to comment
  • 3 weeks later...
W dniu 16.09.2020 o 14:05, XM. napisał:

Walking simulator?

na 99% tak

How much action are we going to find in The Invincible? Some players have likened the trailer to something similar to Bioshock or Prey, and both feature significant action elements.

Mariusz: Indeed, both games utilise retro-future visual styles, and both are story-heavy, so naturally they may come to mind as references. In The Invincible you’ll be in action all the time, but the gameplay is centered on engaging and immersing storytelling, which I believe will deliver a more holistic and believable gaming experience.

 

tutaj cały wywiad

https://wccftech.com/the-invincible-interview-bringing-stanislaw-lems-sci-fi-to-life-with-unreal-engine-5/

Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

16 stron i okładka o symulatorze chodzenia? Na podstawie książki która głównie składa się z opisów wszystkiego dokoła? Oczywiście.

 

 

- główna inspiracja growa - bez ukrywania: Firewatch. 

- druga w kolejności to chyba Alien Isolation, ale tutaj tylko w sensie metod budowania nastroju w grze, rozgrywka nie będzie raczej nic z Alienem miała wspólnego

- tak że, jeśli chodzi o interaktywność, rozgrywkę - to jest gra, gdzie chodzisz naukowcem i uprawiasz naukę. Sprawdzasz jakieś pomiary itp. Nie wygląda, jakby na jakimkolwiek etapie miał się z tego zrobić Half-Life

- scenariusz opiera się na nowych postaciach. Na planetę Regis przylatuje nowy, trzeci statek, z ledwie kilkuosobową załogą, w tym naszą bohaterką. [Oczywiście ich cele i los można przewidzieć]

- nowy jest też wątek dwóch mocarstw, które wysłały swoje pojazdy w kosmos. Inspiracja jest oczywista, ale nie będą to 1:1 odpowiedniki USA i ZSRR

 

- kluczowe jest znane z wielu książek Lema wyobrażenie Obcego jako dość realny randomowy efekt praw fizyki, a nie ludzi z czułkami. Tutaj obce formy życia (jeśli można to tak nazwać) to coś innego - nie da się ich zrozumieć, nie da się z nimi walczyć, nie da się z nimi komunikować, w ramach praw fizyki on/to uszkodzi twój mózg i ciało na poje'bane sposoby, ale kompletnie jest mu to obojętne

 

- ważny jest też pewien naukowy realizm przedstawienia wszystkich sprzętów, tutaj też wiadomo, jaki jest Lem. Twórcy przestudiowali grafiki sci-fi, ale też m.in. twórczość Galiny Bałaszowej, opierając design wszystkiego w tej grze na faktycznych urządzeniach z tamtych czasów i tego, jak wtedy wyobrażano sobie możliwy postęp technologiczny. To może być najmocniejsza strona gry.

- Duża część tekstu poświęcona jest zachwytom nad tym, jak cool wyglądają różnorakie gadżety, ekrany, slajdy i rysunki

- w zapowiedzi niewiele jest o samych postaciach...

 

- "Niezwyciężony pokazuje nam historię bardzo dobrze (...) szkoda, że tyle o niej też gada. Postaci komentują wszystkie wydarzenia tak uporczywie, że na myśl przychodzi nowy Horizon (...) średnia angielszczyzna pisarzy nie pomaga, ale studio mówi, że pracuje nad tym"

 

 

Ogólnie to w całej zapowiedzi nie za bardzo pada nawet standardowe zdanie o tym, żeby gra zapowiadała się dobrze mdr. Bardziej wygląda to dobry materiał żeby pokazać różne ładne grafiki przygotowane przez twórców. Podśmiechu'jki ze scenariusza gry opartej tak mocno na opowieści też trochę zastanawiają, no a przecież można spodziewać się, że tak jak to robili kiedyś w CD Projekcie, twórcy lekko jednak Lema "zamerykanizują".

 

280541432_539622854227067_2822578607087793235_n.thumb.jpg.c487e1ffc0ec90ee67744e4cdb1759db.jpg280088580_293413742873231_6057949730732407473_n.thumb.jpg.6cd994ed67983e54f10dd40d4389da1e.jpg

  • Upvote 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.