Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

Opublikowano
8 minut temu, eX4cT_PL napisał:

I wszyscy wiemy jak to się skończyło :reggie:

Owszem a jak Wiesz historia lubi się powtarzać :ragus: Niemniej jednak zobaczymy jak kolejna generacja się potoczy. 

 

204413-switch-vs-ps4-vs-xbox-one-global-

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 925,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano

Ale mam wy(pipi)ane na te konsole w tej generacji. Taka sr. aka ze szok za tyle pieniędzy. 

 

Wierze w rtxa i tyle. 

 

Nara yanusze. 

Bawcie sie w swoich pol produktach, core'owi gracze graja na nvidii :xboss:

Opublikowano

Ofi zabrales kase ze skarbonki synkowi, ze teraz o rtx myslisz? Myslalem, ze skladasz tego super gurwa wypas pc za 2k z uzywanych czesci.

Edytowane przez 20inchDT

Opublikowano
26 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Tylko AMD mordo, yebać zielonego oprawcę.

 

To AMD bez DLSS? To niezła firma 

Opublikowano

Bez czego? Masakra te konsolomaniaki w 2020. Za moich czasów było lepiej 

Opublikowano

Mówimy tutaj o sprzęcie dla profesjonalistów a nie jakichś konsolkach dla dzieci syneczq

Opublikowano

Skoro lekko skręcamy, to powiem tak.

 

Największe goowno rozmazane to jest na ekranach LCD.

Tzn jest ostro, jak się nic kompletnie nie rusza. Lekko ruszy się kamerą i jakby farbę ktoś rozlał na panelu.

4K w LCD to tylko do zdjęć, bo jakikolwiek ruch i rozdziałka jak 240p.

 

 

Edytowane przez C1REX

Opublikowano

Dobrze ze mam życie :obama:

2 minuty temu, C1REX napisał:

Skoro lekko skręcamy, to powiem tak.

 

Największe goowno rozmazane to jest na ekranach LCD.

Tzn jest ostro, jak się nic kompletnie nie rusza, ale lekko ruszy się kamerą i jakby farbę ktoś rozlał na panelu.

4K w LCD to tylko do zdjęć, bo jakikolwiek ruch i rozdziałka jak 240p.

 

 

Ale to nie dyskusja o HS90

Opublikowano
19 minutes ago, eX4cT_PL said:

Ale to nie dyskusja o HS90

Sony nie potrafi nawet TV do swojej konsoli zrobić, ale nawet Samsung nie przeskoczy realiów, że LCD w ruchu to paćka rozmazana.

 

Przechwytywanie

Polecam kliknąć i zobaczyć różnicę w mniejszych napisach na ciężarówce i tym szybszym samochodem za nią.

Ta ciężarówka nawet szybko nie jechała.

 

https://youtu.be/xjee0qoDwJ4

 

Edytowane przez C1REX

Opublikowano

Mi tego nie musisz mówić, nie rozumiem osób które kupują LCD, albo OLED i idziesz w jakość albo projektor i idziesz w ilość.

Opublikowano
1 minute ago, eX4cT_PL said:

Mi tego nie musisz mówić, nie rozumiem osób które kupują LCD, albo OLED i idziesz w jakość albo projektor i idziesz w ilość.

Mnie bardziej rusza, jak ludzie się pałują przy 4K w konsoli, albo czerni w OLED. Super opcje, ale pomija się to, co jest naprawdę ważne.

Opublikowano
23 minutes ago, 20inchDT said:

:facepalm:

Tacy znawcy potem piszą:
"Jak gram, to nie zwracam uwagi na grafę" i na jednym wdechu "najważniejsza jest rozdzielczość".

LCD nie ma żadnej rozdzielczości w ruchu. 4K w ruchu wygląda gorzej, niż 480p statycznie. 
Na LCD nie da się zwracać na grafę uwagi podczas gry. Albo cutsceniki, albo jak się zatrzymamy w grze tylko.

 

Jednocześnie wchodzę do tematu o TV do gier i wszyscy o tej ku.rwa czerni na OLED. 

No czerń za.je.bista, ale to głównie do cinematic expierence. OLED jako jedyna aktualnie technologia nie rozmazuje gów.na na ekranie.

 

Edytowane przez C1REX

Opublikowano

O czym Ty chłopie pierdolisz. Gdyby jeszcze natywne gry w 4k chodziły w 120 fpsach. Zejdź na ziemię.

Opublikowano

Plotka: Na PS5 RayTracing w Watch Dogs Legion będzie na gorszym poziomie niż na Xbox Series S (na konsoli Sony będzie się ograniczać tylko do cieni).


Czyżby wychodzą braki wielu technologii do optymalizacji, które daje Microsoft oraz brak sprzętowego wsparcia dla RT w PS5?

Opublikowano

Ubisoft powiedział że Series S, PS5 i XSX będą miały te same ustawienia Ray tracingu, i wszelkich różnic trzeba będzie szukać z lupą

Opublikowano

Poważnie ktoś wierzy ze RT na Series S będzie taki sam jak na XSX? Zdziwię się jak okaże się to prawdą.

Opublikowano
2 minutes ago, eX4cT_PL said:

Poważnie ktoś wierzy ze RT na Series S będzie taki sam jak na XSX? Zdziwię się jak okaże się to prawdą.

Zależy jak będą optymalizować grę pewnie. 

Obcinana ma być rozdzielczość i jakość tekstur (tekstury mają wpływać na wielkość instalacji). To są duże oszczędności mocy i  może zostanie mocy na RT.

Opublikowano
1 minutę temu, C1REX napisał:

Zależy jak będą optymalizować grę pewnie. 

Obcinana ma być rozdzielczość i jakość tekstur (tekstury mają wpływać na wielkość instalacji). To są duże oszczędności mocy i  może zostanie mocy na RT.

Legion podobno chodzi na Series S w 1080/30fps więc RTS na poziomie Series X brzmi troche fantasy.

Opublikowano
Cytat

"The fundamentals of the ray-tracing are the same across all platforms that support it. For RTX on PC, we do ray-tracing for rougher surfaces in more situations. Ray-tracing relies on a simplified version of the world that we trace rays into. This has been optimised individually for each platform to maximise the number of rays we can process. Overall, the look is similar on all platforms supporting ray-tracing, but side-by-side, only experts will be able to spot differences"

 

Dla niedowiarków przypominam że już kilka miesięcy temu pokazywali urywki Watch Dogsów z wersji na Series S z widocznym raytracingiem

TWAtIwv.png

Opublikowano

Za kilka dni się pewnie dowiemy. 

Gry na XSS mają zajmować 25-30% mniej miejsca. To są sporo mniejsze tekstury i spore oszczędności mocy. 

Mniejsza rozdziałka też sporo daje.

 

Ja jestem bardzo ciekawy, jak to będzie rozwiązane. Pierwszy raz firma dała dwie tak różne konsole na start generacji.

Opublikowano

Póki co wiadomo, że na XSS Watch Dogs będzie chodzić w "up to 1080p".

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.