Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność PS5

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Wyświetleń 333,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo może to błahostka a jakby oddał to już nie miałby konsoli cieciu?

  • to nie cewki tylko mały chińczyk siedzi w środku i sypie pieprzem 

  • Stary srasz się o zakup konsoli jakbyś ostatnie pieniądze z komunii wydawał i koniecznie musi to być sprzęt bezawaryjny, bo komunię to ma się tylko jedną. Pisałeś coś wcześniej, że INTERESUJESZ SIĘ TE

Opublikowano

Ale zależy czy ustawisz zasilanie USB na 3h w czuwaniu czy na stałe. Jeśli po 3h czuwania wyłączy zasilanie USB to konsola nadal świeci na pomarańczowo do czasu jej włączenia.

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I stało się, przerobiłem kilka konsol w życiu i żadna mi do tej pory nie siadła. Piąteczka dwa miesiące od zakupu zaledwie z +/- 90 godzinami na liczniku… :facepalm: Człowiek chciał pograć w Returnala po urlopie. Ekran migocze (raz jest menu raz nie ma) pojawiają się czarno białe glicze. Gdzie tam uderzać żeby w miarę sprawnie poszło?

 

Włączyłem i wyłączyłem 5 razy i jest dobrze :blink:

Edytowane przez chodznaspacer

Opublikowano

Gwarancja producenta door 2 door, zgłoszenie robisz przez stronę albo telefonicznie. 

Opublikowano
8 minut temu, Soul napisał:

Gwarancja producenta door 2 door, zgłoszenie robisz przez stronę albo telefonicznie. 

Dzieki

Opublikowano
Godzinę temu, Soul napisał:

Gwarancja producenta door 2 door, zgłoszenie robisz przez stronę albo telefonicznie. 

A nie czasem 1 rok gwarancja producenta, a 2 lata ew. rękojmi? 

Opublikowano

Przez pierwszy rok masz gwarancję producenta, więc do niego uderzasz, no chyba, że kupiłeś konsole, która dokonała żywota w pierwszych 14 dniach. 

Opublikowano
23 godziny temu, Soul napisał:

Przez pierwszy rok masz gwarancję producenta, więc do niego uderzasz, no chyba, że kupiłeś konsole, która dokonała żywota w pierwszych 14 dniach. 

Nie koniecznie do producenta, może skorzystać z rękojmi wtedy chyba do sklepu. 

Ale mogę się mylić bo to trochę poje....bane z tą rękojmią. 

Edytowane przez maxoffe

Opublikowano

Z rękojmi możesz skorzystać od razu, nie trzeba czekać roku aż skończy się gwarancja producenta

Opublikowano

 

Panowie mówiliśmy kiedyś że PS5 ma słaby wentylator, znaczy chodzi mi o jego jakość itp... 

Zobaczcie na tym filmiku 0.40 sek. gościu wymontował i okazuje się że to jeden z najlepszych wentylatorów na rynku... 

Firmy DELTA gdzie w Chinach wołają za niego ponoć 550zl!!! 

Także Sony nie po szczędziło kasy jeśli chodzi o wentylator. Uczą powoli się na swoich błędach, to dobrze... 

Opublikowano

bylo juz o tym ze poczatkowa partia miala 3 rodzaje wiatraczkow. Ten z filmiku byl najrzadziej spotykany wiec akurat typ mial farta. 

Opublikowano

Witam.Nie wiem czy już było ale mnie się przytrafiło.. Moja PS 5 sprawowała się wzorowo aż do wczorajszego dnia.Grając do końca w Residenta po napisach końcowych zadowolony z gry chciałem odpalić Returnal.Niestety ale płyta z Residentem nie chciała wysunąć się z napędu, tylko jakieś zgrzyty,terkotanie i dupa blada.Wsparcie Sony po telefonie do nich według instrukcji ręcznego odzyskania płyty nie zadziałał..Wtorek kurier i prawdopodobnie do Francji..

Opublikowano

Kolego upewnij się że odeślą ci płytę. Serio. Znajomy wysłał konsole z tym samym problemem i do tej pory od nich nie odzyskał Demon Souls, które było w konsoli, mimo że na zgłoszeniu mają o tym wspomniane.

Opublikowano

Podczas zgłoszenia też zaznaczyłem,że w  napędzie konsoli została gra Resident i nie można żadnym sposobem jej wydostać.A kolega dostał nową konsolę czy naprawioną??No i co z grą??Zrekompensowali w jakiejś formie??

Opublikowano

U mnie też leci na reklamacje. Konsola z pierwszego premierowego rzutu. Ostatnio któregoś dnia  zauważyłem że po włączeniu przyciskiem na konsoli czy to na padzie, z napędu coś trzeszczy. I tak za każdym razem teraz,  tak jakby czujnik się spieprzył i za każdym razem z włączeniem konsoli  napęd automatycznie chcial wciągać płytę... Ogólnie mimo tego wszystko działa ale jednak tak być nie powinno i wolę nie ryzykować że się całkiem zepsuje. Jutro umawiam odbiór konsoli i wypad na serwis... 

Opublikowano

Pytanie ponawiam do WisnieR pisałeś,że kolega miał taki sam problem z konsolą co ja.Wymienili mu na nową czy tylko naprawa napędu? Pozdrawiam.

Opublikowano

Nie wiem czy tylko u mnie taka awaria wystąpiła.Przeglądałem forum i nic nie przeczytałem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miło patrzeć, że temat awaryjności ucichł. :) Wszyscy nauczyli się żyć z cewkami a i chyba stabilność jest już OK po aktualizacjach softu. :) Oby jak najmniej wpisów było w tym wątku.

Opublikowano
20 godzin temu, RadkoR napisał:

Miło patrzeć, że temat awaryjności ucichł. :) Wszyscy nauczyli się żyć z cewkami a i chyba stabilność jest już OK po aktualizacjach softu. :) Oby jak najmniej wpisów było w tym wątku.

Temat głośnych cewek raczej nie ucichł tylko ludzie zaczęli w końcu grać w gry (bo od tego w końcu jest konsola), a nie siedzieć z uchem przyłożonym do Pleyki i nadsłuchiwać stukań lub pisków z wnętrza sprzętu... 

Stąd cisza w temacie :-) 

Opublikowano

Odpaliłem swoje wczoraj na YT test czarnego ekranu na mojej PS5, link poniżej:

 

Filmik

 

I na dole i boku telewizora pojawił się zielony pasek. Próbowałem na innym kablu hdmi, na innych wejściach HDMI w telewizorze, ale efekt ten sam.

Podłączyłem laptopa i tych pasków nie ma.  Czy ma ktoś z Was podobnie? Zastanawiam się czy zgłaszać to na gwarancję

 

spacer.png

Opublikowano
Godzinę temu, niunias101 napisał:

Odpaliłem swoje wczoraj na YT test czarnego ekranu na mojej PS5, link poniżej:

 

Filmik

 

I na dole i boku telewizora pojawił się zielony pasek. Próbowałem na innym kablu hdmi, na innych wejściach HDMI w telewizorze, ale efekt ten sam.

Podłączyłem laptopa i tych pasków nie ma.  Czy ma ktoś z Was podobnie? Zastanawiam się czy zgłaszać to na gwarancję

 

spacer.png

Jaki to TV? Też to mam, ale tylko na YT i nie w każdym filmiku (xD) - ja olałem temat, gry na konsoli tego nie mają a to najważniejsze.

Opublikowano
Godzinę temu, Snake_Plissken napisał:

Jaki to TV? Też to mam, ale tylko na YT i nie w każdym filmiku (xD) - ja olałem temat, gry na konsoli tego nie mają a to najważniejsze.

Sony Xf9005.  Ja też tego nie widzę w grach, obawiałem się że po prostu coś złego zaczyna się dziać z konsolą, ale jeśli to powszechne to faktycznie nie ma co się spinać  

Opublikowano
11 godzin temu, niunias101 napisał:

Sony Xf9005.  Ja też tego nie widzę w grach, obawiałem się że po prostu coś złego zaczyna się dziać z konsolą, ale jeśli to powszechne to faktycznie nie ma co się spinać  

TV cały czas wypas na topie więc obraz musi być cacy. 

Natomiast skoro w grach i np. filmach z BD ten efekt nie występuje to olej to z góry i ciesz się dobrym obrazem... 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.