Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę że wszyscy jesteście strasznie przeczuleni na punkcie swoich konsol. 

Ja tam swoją konsolę kupiłem do grania, a nie by na siłę przykładać ucho do konsoli i wyszukiwać czy coś puknie, stuknie, pienię czy za śwista... 

Owszem może są jakieś sztuki których cewki ewidentnie bardziej piszczącza od innych (niestety to ich przypadłość i pewnie jakiś błąd konstrukcyjny) i to rzeczywiście może w(pipi)iać, zwłaszcza grając w nocy gdzie jest zupełna cisza. No ale wtedy, nie ma co marudzić i pytać się o to samo w kółko kolegów co by zrobili, tylko jeśli Ci to przeszkadza nękać serwis i niech w końcu zaczną to ogarniać!!!

A skoro Wy wysyłacie najpierw do serwisu zapytanie czy to jest wada jak piszczy cewka to pomyślcie co odpowie Wam na to serwis... A no powie że to norma bo mają przecież stała pensje, a nie płacone od naprawionej sztuki. Stąd lepiej nie narobić się wcale, a kasę i tak taką samą dostaną. 

Jedno jest pewne sprzęt produkują teraz z coraz gorszych komponentów by jak najwięcej zaoszczędzić, a zarobić krocie. 

A to wszystko później odbija się niestety na jego jakości i awaryjności... 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Też jednak wczoraj słyszałem te całe cewki. Przy 120fps w Destiny 2. Myślałem, że to praca wentylatora ale zdecydowanie się zmieniał gdy przeskakiwałem między gra a dashem. Potem wyłączyłem wyciszenie telewizora i dalej grałem i już nic nie było słychać ... W życiu bym na to uwagi nie zwrócił, ot praca sprzętu.



Odnośnik do komentarza

 

I to właśnie miałem na myśli, pisząc że porównywanie czegoś takiego do ewidentnie zrypanej, wyłączającej się w trakcie grania konsoli jest głupie - to jak z przestępstwem i wykroczeniem - na wszystko są osobne paragrafy i rzucenie papierka na chodnik jest zupełnie inaczej traktowane niż morderstwo, więc jeśli ktoś próbuje wszystko wrzucić do jednego worka to jest zwyczajnym debilem. :reggie:

Odnośnik do komentarza

Ale@Wredny, to Ty mnie w to wmieszałeś używając w swoim poście. Ja o Tobie w ogóle nie pisałem i Twojej konsoli. Więc nie wiem po co szukasz debila, skoro sam zaczynasz (pipi) burze.

Dla mnie cewki to problem i o tym pisze. Spójrz wyżej i masz innych z tym samym problemem. Więc gadka, że nie ma problemu albo jest mały, jest z dupy totalnie. To, że Tobie nie przeszkadza cewka i grasz przyjemnie, nie znaczy, że inni mają tak samo.

Wysrane argumenty, że kupuje X sztuk i jestem debilem, są tak żenujące, że szkoda gadać. Chcę grać w gierki więc kupuje, licząc, że trafię cichą. Proste w ch*.

Chce grać w gry od Sony więc muszę mieć PlayStation, ale nie muszę akceptować jej tragicznej jakości, bo płacę za to pieniędzmi które zarabiam. Jak by mi dali za darmo to bym miał to w dupie. Ale płacę za konsole niby premium, a dostaje jakość wykonania gorszą wiele od tańszego o wiele One X.

  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

No ale ja nigdy nie napisałem nigdzie, że to jest większy problem. Wiadomo, że jak nie działa to jest kibel totalny, a cewki jedynie irytują

Masz w planie zakup ps5? Myślę, że możemy wrócić do tematu jak będziesz miał obie konsole i zrozumiesz, jak to bardzo irytuje gdy masz porównanie z xbox.

Odnośnik do komentarza

Jednak nic nie zdziałam muszę się przyzwyczaić do dźwięku konsoli serwis odpowiedział mi tylko abym zgłosił się jak będzie chodziła dużo głośniej . 

odp Sony 

 

Dziękujemy za niedawny kontakt z Centrum Obsługi Klienta PlayStation w sprawie PS5.
 
Przykro nam, że masz problem. 

Nieco głośniejsza praca jest normalnym objawem działania konsoli. Jeśli nie zaobserwowałeś inych niepokojących objawów, oznacza to, że konsola działa prawidłowo.
 
Jeśli głośność pogorszy sie do bardzo niepokojących wartości, najlepszym sposobem na uzyskanie pomocy w zakresie PlayStation 5 jest wejście do naszej usługi Fix & Replace, która umożliwia diagnostykę i rozwiązanie problemów, a także umówienie naprawy lub wymiany!

 

i pytanie do was ile nam gwarancji 12 czy 24 m-c . Konsola kupiona w media - markt 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, LeifErikson napisał:

 

12 miesięcy gwarancji producenta, 24 miesiące rękojmi sklepu, o ile się nie mylę. 

No tak chyba jest ale wytłumaczcie mi Panowie jak to rozumieć... 

Czyli po tych 12mc zanoszę konsole tylko i wyłącznie do sklepu, a nie serwisu Sony, tak? 

Pytam bo dawno już nie korzystałem z napraw gwarancyjnych, a szczególnie po tych 12mc.

 

**********

A odnośnie odpowiedzi Sony

 

Cytuje #

"Przykro nam, że masz problem. 

Nieco głośniejsza praca jest normalnym objawem działania konsoli. Jeśli nie zaobserwowałeś inych niepokojących objawów, oznacza to, że konsola działa prawidłowo.
 
Jeśli głośność pogorszy sie do bardzo niepokojących wartości, najlepszym sposobem na uzyskanie pomocy w zakresie PlayStation 5 jest wejście do naszej usługi Fix & Replace, która umożliwia diagnostykę i rozwiązanie problemów, a także umówienie naprawy lub wymiany!" 

 

To beznadziejne tłumaczenie bo każdy z nas ma inne poczucie i odczucie słowa "nieco głośniejsza praca" lub "głośność pogorszy się do bardzo niepokojących wartości". 

Jeden powie że głośniejsza praca to, to że słyszy już cewki z odległości metra, a serwis pewnie z dopiero 5m. lub dalej...  A pogorszenie głośności to już pewnie serwis będzie uważał jak konsola stoi w pokoju, a słychać ją u sąsiada, ścianę obok... 

I teraz człowieku bądź mądry i użeraj się z takim serwisem, który na czarne powie że to białe i kropka...

 

Edytowane przez maxoffe
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, maxoffe napisał:

 

Czyli po tych 12mc zanoszę konsole tylko i wyłącznie do sklepu, a nie serwisu Sony, tak? 

Pytam bo dawno już nie korzystałem z napraw gwarancyjnych, a szczególnie po tych 12mc. 

 

Nie jestem tu jakimś ekspertem, bo nie pamiętam kiedy ostatnio cokolwiek mi się popsuło (jeśli mówimy o sprzęcie elektronicznym :D ), ale generalnie tak - producent daje rok gwarancji, a sklep zobowiązany jest do dwuletnich świadczeń na zasadach rękojmi. Czyli przez rok jak się coś dzieje masz wybór do kogo się zwrócić, a po roku zostaje tylko rękojmia w sklepie. Co do szczegółów to już proponuję wygooglac, bo nie wiem, ale z tego co pamiętam, to rękojmia jest chyba korzystniejsza dla konsumenta.

Odnośnik do komentarza

To wtedy po upływie tych 12mc. jak nie ma już gwarancji producenta to co robi sklep jak oddajemy do niego np. konsole ? 

Gdzie on ją serwisuje i na swój koszt? 

 

*******

 

Panowie nie wiem czy wczoraj byłem już zmęczony po kilku godzinnej sesji w CoD'a i tylko mi się wydawało ale miałem wrażenie że podczas grania miałem coraz częstsze i większe spadki fpsów. 

Wydawało mi się jak by zaczął działać tzw. THROTTLING. 

Miałem dosyć ciepło w pokoju, konsola działała tak myślę z min. 5 godzin lub więcej i nie wiem czy z powodu niewystarczającej mocy chłodzenia nie zaczęła po prostu działać z mniejszym powerem. 

Jeśli to faktycznie throttling to nie wiem ale latem przy 30-40 stopniach może być nieciekawie... 

Mam jedynie nadzieję że to raczej moje "zboczenie" z PC i bardziej przesadnie to odebrałem, a niżeli to, to o czym myślę. 

 

Dajcie znać czy u was też po dłuższej grze w ciepłym mieszkaniu nie zauważyliście jakiś większych spadków fpsów. 

Edytowane przez maxoffe
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, maxoffe napisał:

To wtedy po upływie tych 12mc. jak nie ma już gwarancji producenta to co robi sklep jak oddajemy do niego np. konsole ? 

Gdzie on ją serwisuje i na swój koszt? 

 

*******

 

Panowie nie wiem czy wczoraj byłem już zmęczony po kilku godzinnej sesji w CoD'a i tylko mi się wydawało ale miałem wrażenie że podczas grania miałem coraz częstsze i większe spadki fpsów. 

Wydawało mi się jak by zaczął działać tzw. THROTTLING. 

Miałem dosyć ciepło w pokoju, konsola działała tak myślę z min. 5 godzin lub więcej i nie wiem czy z powodu niewystarczającej mocy chłodzenia nie zaczęła po prostu działać z mniejszym powerem. 

Jeśli to faktycznie throttling to nie wiem ale latem przy 30-40 stopniach może być nieciekawie... 

Mam jedynie nadzieję że to raczej moje "zboczenie" z PC i bardziej przesadnie to odebrałem, a niżeli to, to o czym myślę. 

 

Dajcie znać czy u was też po dłuższej grze w ciepłym mieszkaniu nie zauważyliście jakiś większych spadków fpsów. 

Moje PS4 zawsze mega głośno pracowało latem jak były wysokie temperatury. 
 

Kto wie, być może jeszcze nie wiemy na co stać PS5 :) 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Zajcik napisał:

Moje PS4 zawsze mega głośno pracowało latem jak były wysokie temperatury. 
 

Kto wie, być może jeszcze nie wiemy na co stać PS5 :) 

PS4 było mega głośne, jednak to szum przepływu powietrza, potocznie mówiąc efekt suszarki. 

Ale nie przeszkadzało mi to mega mocno, gorzej jest jak np. słychać łożyska w wentylatorze (terkotanie, chrobotanie itp.) lub jego nierówną pracę (raz szybsze obroty, a za chwilę wolniejsze). 

Nie zmienia to faktu że Sony zawsze ma jakąś dziwna politykę odnosnie swojego systemu chłodzenia... Jak by nie można zrobić coś na dużym, wolno obrotowym wentylatorze. 

Xbox pod tym względem rozkłada Sony na łopatki... 

Jednak trochę obawiam się także lata i wysokich temperatur... Ale skoro mam gwarę do dam konsoli porzadnie popalić, jak się zrypie to wymiana i tyle :-) 

Odnośnik do komentarza

U mnie trochę terkocze wentylator, wprawiając dodatkowo obudowę w lekkie rezonowanie jak stoi w pionie. :D Ale za to cewek chyba nie słychać, albo nie jestem na to czuły. Po doświadczeniach z PS4, PS4 Pro, XOne i wieloma innymi konsolami (czy tam jakimikolwiek urządzeniami elektronicznymi i nie tylko) szczerze mówiąc nie zwracam na to uwagi.

 

Jedyna konsola, która jak dla mnie była absolutnie bezgłośna i nieslyszalna było PS3 SuperSlim. Wspaniala maszynka. Przez 4-5 lat przegrałem na niej jakieś tysiące jeśli nie kilkanaście tysięcy godzin i nawet pod koniec nie robiła się głośniejsza. Kupiłem bodaj za 850, sprzedałem po tych wielu latach za 500 i jestem przekonany, że nadal super działa. :D

 

Szkoda życia na nasłuchiwanie i liczenie decybeli, lepiej się skupić na graniu. ;)

 

A co do rękojmi- kiedyś reklamowałem w ten sposób słuchawki BT (zrywały połączenie z telefonem), chcąc wymiany na produkt wolny od wad (taka jest jedna z opcji rękojmi, która sam wybierasz, składając reklamację - pozostałe to m.in. zwrot kasy, naprawa i cos tam jeszcze, nie pamiętam). Ale jako że model nie był dostępny, to mi oddali po prostu kasę.

 

Więc wydaje mi się (ale zaznaczam, że tylko wydaje, mogę się mylić:D ), że z PS5 po gwarancji producenta byłoby podobnie- jakbyś zażyczył sobie naprawy i oni mogli to jakoś naprawić, to by naprawili, a jeśli nie mieliby takiej możliwości to by zaproponowali inne rozwiązanie (nowy sprzęt, zwrot kasy itp).

Odnośnik do komentarza
W dniu 20.03.2021 o 13:15, PiPoLiNiO napisał:

Masz w planie zakup ps5? Myślę, że możemy wrócić do tematu jak będziesz miał obie konsole i zrozumiesz, jak to bardzo irytuje gdy masz porównanie z xbox.


Oczywiście, że mam - chciałem kupić w październiku tego roku, ale coraz częściej nachodzą mnie myśli o wstrzymaniu się do wersji przynajmniej "Slim" (PROsiaka raczej nie doczekam).
 

17 godzin temu, LeifErikson napisał:

 

Nie jestem tu jakimś ekspertem, bo nie pamiętam kiedy ostatnio cokolwiek mi się popsuło (jeśli mówimy o sprzęcie elektronicznym :D ), ale generalnie tak - producent daje rok gwarancji


Microsoft daje 2 lata na XSX i bez minusów mi tu proszę, bo to są FAKTY, a nie żadne CW, jakby kogoś ta informacja zabolała z jakiejś niezrozumiałej przyczyny :reggie:
 

2 godziny temu, LeifErikson napisał:

A co do rękojmi- kiedyś reklamowałem w ten sposób słuchawki BT (zrywały połączenie z telefonem), chcąc wymiany na produkt wolny od wad (taka jest jedna z opcji rękojmi, która sam wybierasz, składając reklamację - pozostałe to m.in. zwrot kasy, naprawa i cos tam jeszcze, nie pamiętam). Ale jako że model nie był dostępny, to mi oddali po prostu kasę.

 

Więc wydaje mi się (ale zaznaczam, że tylko wydaje, mogę się mylić:D ), że z PS5 po gwarancji producenta byłoby podobnie- jakbyś zażyczył sobie naprawy i oni mogli to jakoś naprawić, to by naprawili, a jeśli nie mieliby takiej możliwości to by zaproponowali inne rozwiązanie (nowy sprzęt, zwrot kasy itp).


Ja właśnie za pomocą rękojmi od razu załatwiałem z RTVeuroAGD sprawę mojej konsoli, bo wiem, że te śmieszne serwisy mają gdzieś naprawianie tych sprzętów.
Oczywiście od razu napisałem "wymiana sprzętu/zwrot gotówki", ale sklep ma prawo podjąć się naprawy, na którą klient musi wyrazić zgodę.
Wiedziałem więc, że będzie to zmarnowany czas, ale musiałem na to pozwolić, wiedząc że kiedy sprzęt wróci do mnie tak samo popsuty to sklep wykorzystał swoje ostatnie koło ratunkowe i teraz już prawnie zmuszony jest spełnić moje żądania.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...