Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, kuba9869 napisał:

Dostałem odpowiedz od sklepu w sprawie reklamacji chciałem nowa konsole ale proponują naprawę co wybrać kłócić się o nowa czy lepiej żeby naprawili w nowej jest zawsze ryzyko ze Brdzie to samo 

 

Zadzwoń lub udaj się do Inspekcji Handlowej, oni powiedzą Ci czy masz szansę na np. wymianę na nową czy tylko naprawa. 

Nie do końca znam się na tych przepisach ale jeśli reklamujesz i wybierzesz rękojmię zamiast gwarancji to powinieneś mieć dużą szanse na wymianę.

Ale to dopytaj w tej Inspekcji oni chętnie pomagają. 

Ja osobiście jeśli miał bym wybór to wybrał bym wymiane na nową konsole... 

Odnośnik do komentarza
W dniu 18.03.2021 o 15:57, Red_Storm napisał:

Witam,

Aby podłączyć konsolę do internetu muszę w ustawieniu adresu IP wybrać protokół: "PPPoE". Wklepać swoje ID i hasło. Po wpisaniu konsola próbuje się połączyć z internetem. Ale zamiast to zrobić sama się wyłącza. Przy następnej próbie włączenia konsoli, pojawia się komunikat: " Naprawa pamięci konsoli". po jej ukończeniu konsola się wyłącza. Próbując ją ponownie włączyć, konsola pozostaje martwa, nie uruchamia się. Dopiero gdy odłączę kabel sieciowy,konsola włącza się, pojawia się komunikat o naprawie pamięci i po jej zakończeniu konsola normalnie uruchamia się. Niestety nie mam routera, aby sprawdzić inny sposób podłączenia konsoli. Jedyny sposób, w jaki udało mi się podłączyć konsolę do internetu to gdy telefon ustawiłem w trybie hosta, a w konsoli wybrałem połączenie wifi, które miało korzystać z sygnału z telefonu. Wtedy internet , na konsoli, normalnie działał.

Poprzednią konsolę (PS4 Pro) miałem podłączona przy pomocy kabla, a w ustawieniach adresu IP był wybrany protokół PPPoE i tam chodziło wszystko bez żadnych problemów.

Podsumowując, gdy mam podłączony,  kabel od internetu do konsoli, a w ustawieniach wybiorę połączenie LAN, a w jego ustawieniach adresu IP, wybiorę opcję : PPPoE, konsola sama się wyłącza i nie uruchomi się ponownie dopóki będzie podłączony kabel od internetu.

Dlaczego wybieram w ustawieniach adresy IP opcję: PPPoE, mój dostawca internetu taki sposóp połączenia z internetem ma ustawiony. Tak samo korzystając z internetu na komputerze, muszę skonfigurować protokół PPPoE.

Niestety nie mam routera, aby zobaczyć czy konsola chodziła by na połączeniu wifi, na "kablu" od mojego dostawcy internetu. Czy spotkał się ktoś z was z podobnym problemem.

 

Dodatkowo załączam link do filmu na yuotoubie, gdzie gość ma taki sam problem, jak ja:

 

Konsola wróciła wczoraj z serwisu. To jest moja pierwsza konsola kupiona na premierę. Pierwsza i ostatnia. Po rozpakowaniu okazało się konsola była w kilku miejscach upaćkana jakąś czarną substancją. Czyściło się to bardzo ciężko, ale w końcu puściło. Co do naprawy powyżej opisanego problemu, to jest parodia. Przy próbie podłączenia internetu, w wyżej opisany sposób, okazało się, że problem jest dalej taki sam jak był.  Ekran robił się czarny, konsola sama się wyłączała. Żeby ją ponownie włączyć należało odłączyć kabel od internetu. Po odłączeniu kabla, konsola włączała się, pojawiał się komunikat o naprawie pamięci i dopiero pojawiał się ekran powitalny. A teraz najlepsze. Sprawdziłem czy oprogramowanie konsoli, zostało zaktualizowane do najnowszego. Okazało się, że nie. Ściągnąłem aktualizacje na kompie i wrzuciłem na pen drive. Po zaktualizowaniu systemu okazało się, że internet chodzi bez żadnego problemu. Oni w tym serwisie, nie mają pojęcia o istniejących błędach w oprogramowaniu. Po co był ten cały cyrk z wysyłką konsoli do serwisu.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, Red_Storm napisał:

Sprawdziłem czy oprogramowanie konsoli, zostało zaktualizowane do najnowszego. Okazało się, że nie. Ściągnąłem aktualizacje na kompie i wrzuciłem na pen drive. Po zaktualizowaniu systemu okazało się, że internet chodzi bez żadnego problemu.

Czyli wysłałeś na serwis nie robiąc wcześniej nowej instalacji systemu?

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
30 minut temu, Square napisał:

Czyli wysłałeś na serwis nie robiąc wcześniej nowej instalacji systemu?

Ale on wysłał konsolę zanim ta aktualizacja wyszła, no chyba, że wyszła 3 tyg. temu to wtedy ok. 

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
10 minut temu, Square napisał:

No nie wiemy, która aktualizacja naprawiła problem. Jak wczoraj dostał konsole to pewnie najnowszy firmware nie był dostępny w momencie jak była w serwisie. Mógł to być po prostu błąd, który by ustąpił po ponownej reinstalacji systemu.

Ale wiesz to trochę jakby czoper liczył, że napęd kiedyś tam zacznie działać po updacie. xd

Sam gram dużo online więc konsola wyfrunęłaby do serwisu po czymś takim. 

Odnośnik do komentarza

No ja w pierwszej kolejności bym zrobił reinstalacje FW zanim pozbywał się konsoli na dwa tygodnie czy ile to tam trwało. Czy Red_Storm tak zrobił to nie wiem, bo nie wspomniał o tym w przytoczonym poście, dlatego spytałem.

Czoper jaki miał problem z konsolą? Nie czytała płyt czy wieszała się całkowicie?

Odnośnik do komentarza
6 minutes ago, Square said:

No ja w pierwszej kolejności bym zrobił reinstalacje FW zanim pozbywał się konsoli na dwa tygodnie czy ile to tam trwało. Czy Red_Storm tak zrobił to nie wiem, bo nie wspomniał o tym w przytoczonym poście, dlatego spytałem.

Czoper jaki miał problem z konsolą? Nie czytała płyt czy wieszała się całkowicie?

Miałem problem z XSX, nie czytał niektórych płyt bluray i wszystkich DVD jakie mam (testowałem około 20 płyt - filmy oraz gry z Xbox Classic i 360 - zero reakcji czytnika na płyty). Przestało to działać tak po prostu, wcześniej było okej a płyt rzadko używam. Tutaj software nie pomógł, ani update ani reset do fabrycznych ustawień.

Edytowane przez Czoperrr
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Na to wygląda skoro update pomógł. Kiedyś zabawny przypadek miał kolega z PS4. Nie działał mu internet, nie mógł połączyć się z siecią WiFi. Support w bezsilności też kazał mu wysłać konsolę do Francji po czym okazało się, że było to blokowane przez dostawcę sieci a sama konsola była sprawna :gayos:

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
9 minut temu, Square napisał:

No to brzmi bardziej jak fizyczny problem. gdzie wieszanie się konsoli po podłączeniu do neta chyba bardziej wskazuje na FW.

Niestety nie wiedzieli o tym w serwisie. 

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Square napisał:

Czyli wysłałeś na serwis nie robiąc wcześniej nowej instalacji systemu?

Zrobiłem nową instalację systemu plus najnowsze oprogramowanie ( w tamtym momencie). Zasugerował mi to polski support, niestety nie pomogło. Następnie konsultant, poradził mi, żeby nagrać, jak wygląda problem i wysłać, na podany, przez niego e mail.  Na drugi dzień dostałem wiadomość, że problem jest analizowany i zajmie to kilka dni. Po 3 dniach dostałem informację, że mam odesłać konsolę na serwis. Trochę się zdziwiłem, bo widziałem kilka filmów na yotoube, z tym samym problemem i w komentarzach, kilku gości pisało, że to prawdopodobnie problem z softwarem. Zresztą pytałem konsultanta, czy  to nie jest błąd oprogramowania, to mi odpowiedział, że oni nic na ten temat nie wiedzą.  Ostatnio wyszła ta nowa aktualizacja sony (konsola już była w serwisie) i dopiero po tej aktualizacji wszystko działa jak należy (konsola wróciła z serwisu bez tej aktualizacji). W serwisie system też był przeinstalowany, odesłali konsolę jako naprawioną, a problem nadal występował.

Edytowane przez Red_Storm
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, izon napisał:

No i niestety tyle grałem, że wcisnął mi się X i już tak został:( Właśnie robię zgłoszenie, ktoś wie ile będą mi trzymać tego pada w serwisie?

pewnie okolo 2 tyg...w ciagu 14 dni maja dac info jak zostaje rozpatrzona reklamacja a czas na dostawe, wymiane towaru najszybciej jak to mozliwe.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, izon napisał:

No i niestety tyle grałem, że wcisnął mi się X i już tak został:( Właśnie robię zgłoszenie, ktoś wie ile będą mi trzymać tego pada w serwisie?

Kumpel pada oddawał do sklepu, po dwóch tygodniach dostał nówkę. (bateria mu padła po ładowaniu szybką ładowarką od tel)

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Figuś napisał:

Kumpel pada oddawał do sklepu, po dwóch tygodniach dostał nówkę. (bateria mu padła po ładowaniu szybką ładowarką od tel)

Od to właśnie kiedyś pisałem jak pytałem się o ładowanie pada.... 

Wielu polecało ładowanie czym kolwiek, a także szybkimi ładowarkami od telefonu. 

Teraz widzać jak się to kończy... 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Witam,

Od chwili w moim PS5 pojawił się spory i poważny problem, mianowicie: menu konsoli cały czas przechodzi w dół, tak jakby był wciśnięty przycisk lub gałka w dół.

 

Próbowałem na drugim padzie - to samo. Gdy odpaliłem grę przez włożenie do napędu płyty CD, to menu gry działa normalnie, bez zarzutu.

 

W menu nie da się zrobić nic, wybrać gry, wyłączyć konsoli, wejść w menu, ściągnąć aktualizacji - kompletnie nic. 
 

Czy ktoś z Was miał taki problem?

Edytowane przez dominik.dominik
Odnośnik do komentarza
W dniu 5.04.2021 o 09:27, gnom napisał:

Noc za noca sie tak dzieje od wczoraj. Pradu nie wywalilo raczej, chtba ze jakis chwilowy zanik, gdzie nie wszystkie urzadzenia zdazyly sie wylaczyc.

Podobna sytuacja, konsola na czuwaniu na noc,w celu podladowania padów, rano włącz i martwa, przez kilka min nie reaguje na nic, po jakimś czasie restart i awaryjne uruchomienie. Ostatnie aktualizacje nie naprawiły błędu ze stanem czuwania, mimo iż po trzech godz zostaje odciete zasilanie na usb, konsola swieci na pomarańczowo do nastepnego uruchomienia. 

Odnośnik do komentarza
49 minut temu, newelco napisał:

Podobna sytuacja, konsola na czuwaniu na noc,w celu podladowania padów, rano włącz i martwa, przez kilka min nie reaguje na nic, po jakimś czasie restart i awaryjne uruchomienie. Ostatnie aktualizacje nie naprawiły błędu ze stanem czuwania, mimo iż po trzech godz zostaje odciete zasilanie na usb, konsola swieci na pomarańczowo do nastepnego uruchomienia. 

A to nie jest tak że przy uśpieniu konsola cały czas świeci na pomarańczowo bez względu na to czy USB są zasilane czy nie...? 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.