Skocz do zawartości

Lost in Random


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Gram od wczoraj i kurde no nie spodziewałem się :notbad: Póki co fajna historia, design Burtonowski/baśni braci Grimm, wykręcone postacie, super dialogi, fajny motyw walki a'la karcianka, ładnie wygląda i brzmi. Minus póki co za brak skoku w ogóle xD Ale reszta wynagradza.

Bardzo kojarzy mi się z taką starą grą od Ubi - Evil Twin, bardzo podobna stylistyka. Polecanko :)

Odnośnik do komentarza

To wygląda tak, że na początku rozwalasz procą takie kryształki, które są na wrogach i Twoja kostka je zbiera, dzięki którym zapełnia moc Twoich kart jakby, kilka takich kryształków i możesz rzucać kością, czas się zatrzymuje. Wynik kości odpowiada temu ile kart możesz użyć (każda ma swoją potrzebną liczbę oczek) i jest np:. karta z potionem, mieczem, albo łukiem. Wybierasz i tłuczesz wrogów albo mieczem, albo łukiem. Jak Durability broni się kończy to znowu kryształki zbierasz. Z tym, że podczas walki mieczem czy łukiem te kryształy i tak rozwalasz, także już po zużyciu broni, możesz znowu rzucać kością. Dotarłem do sklepu z kartami, gdzie jest dużo więcej ciekawych rzeczy, które będzie można kombić ze sobą itp:. są karty ofensywne, defensywne, perki różne itp itd. No jest super, po pracy zasiadam znowu. Jest wkręta. A świat przedstawiony, społeczeństwo i jego zasady są miodziooooooooo

Edytowane przez cotek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak w grze się nie skacze i to nie tak, że przyjdzie Ci używać tego Xa przy krawędziach aby przejść jakiś moment ze skakaniem. Tu nie ma platformowania po prostu xD. Im dłużej gram tym bardziej jest to gra przygodowa (rozmowy z postaciami, pomaganie im, szukanie rzeczy itp) + ta walka z karcianą wariacją. Ale wsiąkam dalej, jest wpyte :)

Edytowane przez cotek
Odnośnik do komentarza
54 minuty temu, cotek napisał:

Tak w grze się nie skacze i to nie tak, że przyjdzie Ci używać tego Xa przy krawędziach aby przejść jakiś moment ze skakaniem. Tu nie ma platformowania po prostu xD.

a to w ogóle bym nie zestawiał z Psycho czy Kenią.

 

Szkoda bo jakoś po zapowiedziach myślałem, że będzie bardziej platformowo.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Też ostatnio skończyłem, tak samo miałem lekki vibe jak z Alice Madness Returns. Pod koniec momentami wydaje mi się że za dużo walki tylko wsadzili do gry, a za bardzo urozmaicić się jej nie da - kart nie ma wiele i szybko można poznać które warto mieć w decku a co tylko marnuje slota. I duży plus za narratora. 

Odnośnik do komentarza

Postaci i miejscówki dobrze wpisane w cały świat, nieco Burtonowska oprawa, o dziwo dialogi jak na tego rodzaju grę, to wszystko na plus, ale walka i mix jakiejś karcianki mocno średni, do tego jest tego zdecydowanie za dużo. Aż zrobiłem grzech Wezyra i zmieniłem poziom trudności z docelowego na story, bo jak gameplay nie dostarcza, a tylko przedłuża niepotrzebnie walki, to nie ma sensu się męczyć.

Już pomijam, że nawet w trybie story, jest tego sporo i walczy się dosyć mozolnie. Te 15h skrócić do połowy i byłoby lepiej. No, ale ciekawa rzecz, na pewno warta sprawdzenia, ale żaden cichy hit.

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...