Skocz do zawartości

Wanted: Dead


Czezare

Rekomendowane odpowiedzi

Na sejwie 9:30, właśnie poleciały napisy. Trochę za mało w tej grze wszystkiego, od broni, miejscówek, combosów aż po fabułę, ale bawiłem się pysznie przy niej i może za jakiś czas przejdę ją ponownie. Wygląda to trochę tak, jakby Suda51 chciał zrobić coś w swoim stylu, ale bardziej krwawo i jeśli nie macie napinki na granie tylko w AAA najwyższej próby czy nowe, przełomowe doświadczenia w gierkach to warto ją pożyczyć od kogoś znajomego czy złapać na ostrej przecenie.

Odnośnik do komentarza

I dobrze Ci się kojarzy, bo to podobna liga. Wet, Death To Rights, Lollipop Chainsaw, Total Overdose, te rejony budżetu i mechaniki. Tak jak wspominam ciągle - na ostrym promo tak, za pełną cenę nie. 95% ludu odbije się od tej gierki, a te pozostałe 5% jak poczuje bakcyla to będzie się przy niej fajnie bawić, bo choć pod koniec wkrada się już monotonia to i tak chciałem lecieć dalej i odpalałem tę grę chętniej niż Dead Space Remake, którego do dzisiaj jeszcze nie skończyłem, za to Wanted w cztery dni pykło xD Może dziadzieję powoli, ale spoko giereczka do bezmyślnego pociachania.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Bzduras napisał:

I dobrze Ci się kojarzy, bo to podobna liga. Wet, Death To Rights, Lollipop Chainsaw, Total Overdose, te rejony budżetu i mechaniki. Tak jak wspominam ciągle - na ostrym promo tak, za pełną cenę nie. 95% ludu odbije się od tej gierki, a te pozostałe 5% jak poczuje bakcyla to będzie się przy niej fajnie bawić, bo choć pod koniec wkrada się już monotonia to i tak chciałem lecieć dalej i odpalałem tę grę chętniej niż Dead Space Remake, którego do dzisiaj jeszcze nie skończyłem, za to Wanted w cztery dni pykło xD Może dziadzieję powoli, ale spoko giereczka do bezmyślnego pociachania.

Nie jesteś odosobniony w tym myśleniu. Trochę dłużyły mi się te chaptery w DS a sam odpalałem przecież niedawno takiego Otogi, który jest podzielony na krótkie misje i przyjemnie było do takiego oldschool wrócić.

Cieszy, że Wanted nie okazał się jednak takim Devil's Thurd, który był okropnym zlepkiem pomysłów.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

No dobra, trochę pograłem, przeszedłem pierwszy chapter i raczej Ameryki nie odkryję mówiąc, że jest rajcownie, ale siermiężnie xD Pierwsze chwilę z grą i od razu się kojarzy z Sudą51. Najbardziej chyba z Killer is Dead. Najlepsze mięsko to walka, która mi się zajebiście podoba, ale raczej zbyt głęboka się nie wydaje. Chyba, że skille z dołu drzewka są jakimiś gamechangerami. I też chwilę mi zajęło aby przestawić się z Gaidena, którego nie dawno znowu ogrywałem, ale już jest miodzio. Design postaci też jest super. Voice-acting to tragedia, wiem, że zamierzony, ale still. Lokacje są mega słabe, pustawe póki co. Ogólnie to targają mną skrajne emocje podczas grania, ale skończę na pewno, bo ciacha się fajnie i podoba mi się cała otoczka :D  

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Przeszedłem i (daje w spoiler ale raczej nie ma tam niczego, co mogło by popsuć zabawę):

 

Spoiler

- walka - fajna przez pierwsze 3 godziny. Są dosłownie 2 combosy - z lekkimi wariacjami ale nie robiącymi większej różnicy, to nadal tylko 2 kombinacje ciosów. Gdyby nie finishery byłaby totalna gameplayowa bieda, a tak jest po prostu bieda. 

- sposób mówienia głównej bohaterki - typiara mówi jakby robiła to za karę i na odpierdol. Na początku myślałem, że robi sobie jaja i zacznie zaraz mówić normalnie. Nie zaczęła. Era pierwszych dubbingów się przypomina. Joseph!!!! Dramat. Jedyną osobą, która do voice actingu się przyłożyła był dzieciak, który gadał jakieś 4 zdania. 

- fabuła - jak to po angielsku mówią is all over the place. Ni to ładu, ni to składu nie ma. Nadal do końca nie wiem czy walczyłem z androidami czy z ludźmi. 

- dodatkowe aktywności - między misjami idziemy na ramen i karaoke w formie qte. O ile nie mam problemu z takimi odskoczniami od głównej rozgrywki i je lubię, tak tutaj są wrzucone nagle. W jednej sekundzie kroisz typów na kawałki, a chwilkę później śpiewasz po niemiecku 99 czerwonych balonów. 

- przeciwnicy - 85% to identycznie wyglądający żołnierze, reszta to żołnierz opancerzony i ninje w 3 kolorach. Nędza. 

- bossowie - design całkiem fajny ale jak przez zwykłych ludków przechodzisz jak przecinak tak na każdym z bossów się zatrzymasz na kilka(naście) restartów...dopóki nie odkryjesz taktyki trzymania się blisko, maszowanie kwadratu i parowanie niektórych ataków. 

 

Podsumowaując - 5/10, czekać na przeceny. 

Edytowane przez kiseki
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

spacer.png

 

 

Pograłem kilka godzin. John Wick spotyka Czarną Mambę z Kill Billa i idą robić krwawą rozpierduchę - tak w skrócie można określić tę grę. Brudne, spocone casuale szybko odbiją się przez wysoki poziom trudności oraz niski budżet (grafika jak na PS3, a voice acting niewiele lepszy niż w pierwszym Residencie. Autentyk, od niektórych kwestii opadają uszy), za to fani hardkorowych slasherów będą w siódmym niebie. Praktycznie non stop akcja, lokacje zalewane przez armie przeciwników, zabawa polegająca na umiejętnym tasowaniu bronią białą oraz palną, szybkie combosy, błyskawiczne uniki, konieczność stosowania parry, a nawet kontr na wzór mikiri z Sekiro, od czasu do czasu rzucenie granacika w grupkę frajerów z tarczami, no i absolutnie kozacko wyreżyserowane finishery podczas których nasza ruda heroina zakłada wrogom dźwignie, rzuca nimi o podłogę, w slow motion kroi ich na kawałki, przystawia im własną pukawkę do głowy i pociąga za spust albo szybkim susem podbiega do nieszczęśnika, sprzedaje mu krótką serię z pistoletu w klatę po czym wykonuje efektowny obrót o 360 stopni i nadziewa gostka na miecz robiąc z niego szaszłyk :tokar: Co prawda czuć w tym wszystkim lekkie drewno (na pewno nie jest to płynność Ninja Gaiden) i brakuje bardziej zaawansowanych combosów, niemniej mix wysokiej trudności z efekciarstwem i sporą dawną brutalności sprawia, że ciężko się od tej gry oderwać. A z czasem, po odblokowaniu nowych skillsów (klasyczne drzewka rozwoju postaci) robi się jeszcze ciekawiej. Dla mnie rewelacja.

 

 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 6
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dzisiaj mocno pograłem, chyba jestem jakoś w połowie gry. Powoli zaczyna się wkradać monotonia, bo jednak cały czas robi się to samo i jedyne czym gierka zaskakuje na dłuższą metę to dziwnymi mini-gierkami w stylu karaoke, gdzie trzeba rytmicznie wciskać symbole (hardcore jak cholera), no ale mi to nie przeszkadza bo jak wspomniałem walczy się super, a po odblokowaniu kilku fajnych bajerów na drzewku rozwoju (np. slow-motion w trakcie strzelania lub instant kill na przeciwnikach pozbawionych członków :vegeta_smile2: ) jeszcze lepiej. W ogóle to szok jak szybko w tej grze zdobywa się punkty na nowe skille, mam już zdobyte 80% wszystkiego o_O Może to dlatego, że staram się zbierać każdą znajdźkę po drodze, a one też się liczą do punktacji. 

 

Nie wspomniałem wcześniej o bardzo dużym plusie Wanted: Dead, a mianowicie o muzyce. Podczas walki na ogół leci ostra elektronika, która dodatkowo zgrzewa do morderczego baletu, za to w naszej bazie wypadowej można posłuchać przyjemnych, popowych kawałków Stefanie Joosten, a więc babeczki która użyczała głosu i twarzy Quiet w MGSV Phantom Pain (tutaj zresztą też wciela się w jedną z postaci). Na tym podobieństwa z MGSem się nie kończą, bowiem nawet walki z niektórymi szefkami kojarzą się ze sztandarową serią Konami (pierwszym bossem jest taki mini-metal gear, a jednym z kolejnych dupeczka w stylu Grey Foxa). Czasem też trafią się odniesienia do innych gier, np. do Resident Evil 2, kiedy NPC wspomina o tajemniczym bodyguardzie zwanym Mr.X :whatuh:

 

Jest nieźle, dzisiaj pewnie nawet skończę gierkę. Wstępnie daję 8-/10. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Koniec. Gra zajęła mi jakieś 9 godzin, a grałem na hardzie :yao:  Podejrzewam że gdyby nie wysoki poziom trudności to byłaby do rozpykania w 4 godzinki max.

 

Nie mam za dużo do dodania poza tym, że jeżeli ktoś jest fanem hardkorowych slasherów i nie przeszkadza mu brzydka grafika, to zdecydowanie powinien wziąć ten tytuł na celownik i kupić go przy okazji jakiejś obniżki. Proste zasady, maksymalnie liniowa rozgrywka, ostra jatka od początku do samego końca, momentami niezły test skilla (zwłaszcza w finałowych etapach), turbo-efektowne animacje finisherów, które nigdy się nie nudzą i naprawdę fajny tyłeczek naszej rudej bohaterki. Mogło być znacznie lepiej, bo fundamenty tej gry są bardzo solidne, niestety przez cały czas czuć, że zabrakło tu budżetu i więcej czasu na dopracowanie poszczególnych elementów. Ale i tak jest przyzwoicie i chętnie bym kiedyś zagrał w sequel. Dam 8=/10. 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Josh napisał:

Koniec. Gra zajęła mi jakieś 9 godzin, a grałem na hardzie :yao:  Podejrzewam że gdyby nie wysoki poziom trudności to byłaby do rozpykania w 4 godzinki max.

 

Nie mam za dużo do dodania poza tym, że jeżeli ktoś jest fanem hardkorowych slasherów i nie przeszkadza mu brzydka grafika, to zdecydowanie powinien wziąć ten tytuł na celownik i kupić go przy okazji jakiejś obniżki. Proste zasady, maksymalnie liniowa rozgrywka, ostra jatka od początku do samego końca, momentami niezły test skilla (zwłaszcza w finałowych etapach), turbo-efektowne animacje finisherów, które nigdy się nie nudzą i naprawdę fajny tyłeczek naszej rudej bohaterki. Mogło być znacznie lepiej, bo fundamenty tej gry są bardzo solidne, niestety przez cały czas czuć, że zabrakło tu budżetu i więcej czasu na dopracowanie poszczególnych elementów. Ale i tak jest przyzwoicie i chętnie bym kiedyś zagrał w sequel. Dam 8=/10. 

 

Kurczę jak ma byc sequel to trzeba chyba kupic w folii by się przyczynić do tego choć w malym stopniu :obama:

 

 

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak się ta gra ogólnie sprzedaje, ale patrząc po ilości grających na PSN Profiles, to podejrzewam że szału nie ma. Mam nadzieję, że dev nie stwierdzi, że nie opłaca mu się już robić takich gier i nie zajmie się tworzeniem jakiegoś szajzu na telefony komórkowe:notlikethis: 

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Josh napisał:

Nie wiem jak się ta gra ogólnie sprzedaje, ale patrząc po ilości grających na PSN Profiles, to podejrzewam że szału nie ma. Mam nadzieję, że dev nie stwierdzi, że nie opłaca mu się już robić takich gier i nie zajmie się tworzeniem jakiegoś szajzu na telefony komórkowe:notlikethis: 

 

Wszystko zależy jakie byly oczekiwania producenta. Bo core rozgrywki maja, wystarczyloby na tym silniku troche szlifu zrobic przez kolejne 3lata i sequel moglby nawet wskoczyć oczko wyzej w ocenie, czego im życzę z calego serduszka.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 11 miesięcy temu...

Wczoraj wleciał paczyk 1.13 do gierki i trochę chyba się pozmieniało (wzięte z PC, ale 95% z tego jest też adekwatne dla konsolet):

Cytat

Combat improvements:

Skill Tree rework: The Skill Tree has been expanded, adding several new skills, and modifying some of the existing ones. (Players will need to re-distribute the skill points on any previously started playthroughs.)

Melee and ranged weapon rebalancing has been introduced.

Weapons no longer become invisible after releasing the chainsaw during the handgun attack animation.

 

Updated Skills:

Sliding Attack: This attack can now knock a shield out of an opponent's hand.

Severed Limb Finishing Strike: Leg finisher and arm finisher combined in one skill.

Finishers: Grants adrenaline gauge, around the same as normal kill.

Bullet Time Aim: Duration increased, only enemies are slowed down.

Grenade\Incendiary Grenade: A quick button press now tosses grenades closer to the players allowing usage in melee (toss grenade, roll back etc.)

Extended dodge and combo: Can be initiated after being unlocked from the beginning of the game and doesn't show in the skill tree.

Extended dodge i-frames (x3) unlocked from the beginning of the game and doesn't show in the skill tree.

Extended parry window (x2) unlocked from the beginning of the game and doesn't show in the skill tree.

Charge Attack: Can now flinch\disrupt enemies canceling their attacks\getting thru super armor.

Cutting limbs and stunning enemies with headshots (works better with improvement skills described below) and then using finishers will give players adrenaline.

 

New Skills:

Sliding Shot: Players can shoot a handgun while sliding multiple times.

Adrenaline Rush: After using Bullet Time players will automatically activate slow-mo mode for 10 seconds. Receiving damage during this time will decrease duration instead of HP.

Dismemberment Up: During Adrenaline Rush, dismemberment with melee attacks increased by 30%.

Stun Up: During Adrenaline Rush, Katana and Handgun stun increased by 50%.

Damage Reduction Up: During Adrenaline Rush all incoming damage is reduced by 50%.

Limb Shooter: Shooting at enemy limbs with primary or secondary weapons has a chance to cut them off.

This skill synergises with "Severed Limb Finishing Strike."

Concussion: Headshots stun increased by 50%.

With this skill there is a possibility to stun an enemy instead of killing it thus gaining opportunity for a finisher.

Improved Limb Shooter: During Bullet Time Aim dismemberment chance with ranged attacks increased by 30%.

Improved Concussion: During Bullet Time Aim Headshots stun increased by additional 50%.

During Adrenaline Rush mode players can attack additional enemies before using finishers to set up multi-finishers and regain a good chunk of adrenaline.

 

Melee balance changes:

Y-X-X-X-X

: Additional 20% stun for every katana move (Handgun only had +5% from ranged weapons balance).

Y-X-Y-X-X-X

: Additional 20% damage for 3 moves (Handgun has +5% stun from ranged weapons balance and one attack had +20% stun from combo buff above).

 

Ranged weapons balance changes:

Handgun stun chance increased by 2x (From 5% to 10%).

Gunsmith Rifle base damage now correctly applies 133% damage bonus (from 60 to 79.8 damage).

LMG Hellhound damage increased by 70% (from 70 to 120).

SMG Hyena base damage increased by 20% (from 54 to 65) and stun value increased by 4x (From 5% to 20%).

SMG Avenger base damage increased by 42% (from 42 to 60) and stun value increased by 3x (From 5% to 15%).

 

Optimizations and graphics:

PSO cache has now been implemented for the Steam version.

Framerate has been improved in QTE minigames after finishing a level.

Cutscenes watched in the Memory menu now play with improved quality.

Fixed flickering lighting in Club Deaf Panther during the slow-motion sequence of the Ninja appearance.

Enemies no longer display a ghosting effect when walking with the DLSS option on.

 

Minigames improvements:

The Space Runaway minigame rules have been modified so that the speed and weapon upgrades do not restart upon death.

The framerate no longer becomes uncapped after exiting from the Crane minigame.

Playing the Space Runaway minigame no longer switches the framerate to 60FPS.

The requirements for the "Ramen World Legend" Trophy/Achievement have been decreased to 250 combo hits.

 

Health bar fixes:

Mr. Holiday’s health bar no longer disappears after defeating his twin.

Fixed an issue where the Spider Tank’s HP bar would disappear after defeating an enemy.

The health bar of the first Ninja no longer flickers green at full health.

August’s health bar no longer flickers when hitting enemies with GL Flying Pig or grenades.

The health bar of the Tanks in Kowloon Street now disappears when they are defeated.

 

Grenades:

Hannah is no longer able to change the grenade type while it is still in flight.

The red trajectory line for grenade throws now displays instantly.

Grenade indicators are now visible all the time, even if Hannah is not close to it. Being in grenade range is now shown with a flashing red icon.

 

Controls changes:

Default weapon swap controls have been changed to left d-pad press on controllers or “2” on keyboard.

Default grenade swap controls have been changed to right d-pad press on controllers or “3” on keyboard.

 

Bug Fixes:

Fixed an issue where Hannah was not able to pick up a Stimpack after previously walking over it with a full set of Stimpacks and using one to heal.

Fixed an issue where a Stimpack would become inactive when an attempt to pick it up was interrupted by an enemy melee attack.

Fixed an issue where Stimpacks would sometimes not be visible in the area before the Ninja fight.

The Cover Mode option is now correctly included when restoring default settings.

Manual cover prompts are no longer displayed when using iron sight.

Manual cover is no longer performed alongside item pickup whenever Hannah picks up an item next to a cover spot.

Fixed an issue where prompts would sometimes disappear after progressing an entire level without aiming.

Hannah is no longer able to return to the previous location after saving and loading on Kowloon Street.

Some redundant, non-functioning prompts have been removed from Kowloon Street.

Fixed an issue where skill points earned prior to the Ninja Fight checkpoint would persist when reloading a save from that checkpoint.

Fixed an issue where the sword would reappear in its display case after respawning at the Ninja Fight checkpoint.

Other bug fixes and stability improvements.

Idealna wymówka, żeby wrócić do giereczki i przejść ją sobie raz jeszcze :tokar:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...