Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 57 minut temu, easye napisał(a):Taki jest plan, co niby tutaj jest takiego "XD" @Rozi , opowiadaj.No poświęciłeś zbyt dużo punktów na takie skille jak żółw, słyszalność podczas wybuchów czy głośność breechowania tylko po to żeby dotrzeć do ostatniego noda na drzewku, który jest czymś gorszym niż zwykły bandaż xD
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Godzinę temu, easye napisał(a):nie przyspiesza regeneracji, bo działa tylko po użyciu ability, które ją opróżnia - dla mnie jeden z tych niszowych skilli - zastępujesz go mobilnością, spacerem, przewrotem, itp, które mam odblokowane.Zamiast 5 sekund po rolce na nastepną czekam 2 sekundy. Po tych 2 sekundach mogę już biegać zamiast się wlec itp. Generalnie działa to dużo lepiej niż się wydaje. Ta "umiejętność" to jest praktycznie wszystko co nie jest zwykłym zyżyciem przez bieg. Imho jeden z najlepszych skilli podbramkowych(dodałbym fight or flight do tego+nie trać rozpędu(braz zużycia wytrzymałości po rolce z biegu - ten duży żółty po lewej i odciążający przewrót - darmowa rolka po przełamaniu przesłony górny duży zielony). Od kiedy mam 3 głebokie wdechy śmierci od rocketeera były pojedyncze jak akurat nie było gdzie uciekać, ale mogę robić kółka wokół windy i nic mi nie zrobi. Zbawienna szybksza rolka/odskok przy ucieczce od PvP to też bajer.Moje drzwko już kiedyś pokazywałem, mam wrażenie że ostatni update znerfił skilla na środku żółtego u góry, wtedy działał jak złoto, teraz wróciły sytuacje kiedy przechodzi nad przeszkodami wolniej. Imho skille pozwalające przeżyć na stojąco są dużo ważniejsze niż te po powaleniu.Imho wszystko co jest na lewo od dwóch dużych zielonych skilli jest w praktyce nie warte pakowania tam punktów, chyba że się chodzi z cięzką bronią to ten skill który obcina wagę broni o połowę jest ok. Edytowane 1 godzinę temu1 godz. przez Kangus
Opublikowano 47 minut temu47 min Godzinę temu, GearsUp napisał(a):No poświęciłeś zbyt dużo punktów na takie skille jak żółw, słyszalność podczas wybuchów czy głośność breechowania tylko po to żeby dotrzeć do ostatniego noda na drzewku, który jest czymś gorszym niż zwykły bandaż xDNo ale to nie jest tak, że ta energia przywracana jest od razu np podczas wymiany ognia? Bo to może być ta jedna kula, której brakuje podczas wymian.acha - teraz obejrzalem ten filmik xDLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.To idzie kolejny reset w takim razie - widze ze w grze totlanie nie ma sensu by robic ten reset postaci, bo nawet perków nie ma w co pakować....Ten surival to tez XD - pakujesz punkty do takich bzdur jak Regenerujący przykuć, wytwarzanie podczas rundy, wędrowny majsterkowicz, by dotrzeć do ostatniego noda - NARUSZENIE BEZPIECZENSTWA, z którego wyciagniesz granat i lekka amunicję. x D
Opublikowano 18 minut temu18 min Godzinę temu, Kangus napisał(a):Zamiast 5 sekund po rolce na nastepną czekam 2 sekundy. Po tych 2 sekundach mogę już biegać zamiast się wlec itp. Generalnie działa to dużo lepiej niż się wydaje. Ta "umiejętność" to jest praktycznie wszystko co nie jest zwykłym zyżyciem przez bieg. Imho jeden z najlepszych skilli podbramkowych(dodałbym fight or flight do tego+nie trać rozpędu(braz zużycia wytrzymałości po rolce z biegu - ten duży żółty po lewej i odciążający przewrót - darmowa rolka po przełamaniu przesłony górny duży zielony). Od kiedy mam 3 głebokie wdechy śmierci od rocketeera były pojedyncze jak akurat nie było gdzie uciekać, ale mogę robić kółka wokół windy i nic mi nie zrobi. Zbawienna szybksza rolka/odskok przy ucieczce od PvP to też bajer.Moje drzwko już kiedyś pokazywałem, mam wrażenie że ostatni update znerfił skilla na środku żółtego u góry, wtedy działał jak złoto, teraz wróciły sytuacje kiedy przechodzi nad przeszkodami wolniej. Imho skille pozwalające przeżyć na stojąco są dużo ważniejsze niż te po powaleniu.Imho wszystko co jest na lewo od dwóch dużych zielonych skilli jest w praktyce nie warte pakowania tam punktów, chyba że się chodzi z cięzką bronią to ten skill który obcina wagę broni o połowę jest ok.To ciekawe jak to jet z Twoim perkiem - Walka badz ucieczka w zielonym:też trzeba odczekać 30 sekund?Wychodzi na to, że jedyny sens z zielonych to Paker, jak ktoś biega z bronią, ale też pewnie małoistotny...Bardzo fajnie masz rozdysponowane perki w surivalu. Daje plusa!
Opublikowano 5 minut temu5 min 1 godzinę temu, Kangus napisał(a):Imho wszystko co jest na lewo od dwóch dużych zielonych skilli jest w praktyce nie warte pakowania tam punktów, chyba że się chodzi z cięzką bronią to ten skill który obcina wagę broni o połowę jest ok.No jest bardzo ok bo jak się zabiera dwie bronie, jedna na krótką, szybką serię pod pvp a druga na dystans np renegat to obcina wagę obu na pół a ten skill poprzedzający czyli dodatkowe materiały z breacha też sobie chwalę czasami lecą z tego sprężynki. Moje aktualne drzewko:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.