Skocz do zawartości

Call Of Duty: Modern Warfare 2 (2022)


Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Hubert249 napisał:

Rozi czy ty na serio masz pretensje do ludzi grających w Call of Duty, że grają jak w Call of Duty? Myślałeś, że Modern Warfare II załata  dziurę w twoim serduszku, po tych żabich gównach w postaci BFV & BF2042? 

 

10 minut temu, Qbon napisał:

Do tego sbmm, który jest kolejnym nieporozumieniem, bo jest się karanym za to, że idzie dobrze wrzucając po kilku dobrych rundach do lobby gdzie nie da się grać komuś nawet w miarę dobremu.

Na to narzekam.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Qbon napisał:

Nie chodzi o to żeby skakać jak wiewiórka ale żeby biegać i nie być przez gre karanym za to jak ma to miejsce od mw19 i jest ewidentnym ukłonem w kierunku takich graczy od tej części, kamperstwo ma ułatwione życie, głośność kroków to jest jakieś nieporozumienie, bo siedzi gdzieś taki i słyszy dokładnie skąd się biegnie, brak martwej ciszy w perkach również wprowadzone przez mw19 jest czymś niedorzecznym. Do tego sbmm, który jest kolejnym nieporozumieniem, bo jest się karanym za to, że idzie dobrze wrzucając po kilku dobrych rundach do lobby gdzie nie da się grać komuś nawet w miarę dobremu. Jak chce sobie pograć bardziej taktycznie w multi to odpalam jakiegokolwiek battlefielda, który w podboju zjada na śniadanie ten ground war w codzie a w coda zawsze się grało dla run n' gun tylko takie granie zostało mocno ukrócone, cod teraz sam nie wie czym tak naprawdę chce być, a raczej jego twórcy bądź najpewniej wydawca. 

Gościu ale od takiego biegania z SMG na luzie to masz Vanguarda. Każdy CoD jest inny. Mi osobiście siada MW, Kubsonowi i Cezare siada Black Ops. Dla każdego coś dobrego. Te gry wychodzą co roku. To nie jest model, który wyłazi jak BF co pięć lat. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Hubert249 napisał:

Gościu ale od takiego biegania z SMG na luzie to masz Vanguarda. Każdy CoD jest inny. Mi osobiście siada MW, Kubsonowi i Cezare siada Black Ops. Dla każdego coś dobrego. Te gry wychodzą co roku. To nie jest model, który wyłazi jak BF co pięć lat. 

No to w porządku gościu, masz swoją opinię, inni mają swoją, od tego jest chyba forum żeby mówić co się podoba a co nie. Są rzeczy, które mi się w nowych codach podobają a są takie, które wg wielu osób w ogólne nie powinny powstać w umysłach devów, np taki sbmm, który niszczy rywalizację multi jaka była kiedyś. Grałem we wszystkie cod-y poza cod 3 w multi włącznie z cod 1 + united offensive i mam porównanie oraz pogląd na to co jest teraz lepiej zrobione a co gorzej. 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, number_nine napisał:

A Ty bóldupiącym lamerem, który nie rozumie, że wystarczy sie przemieszczać cicho między głównymi ścieżkami, korzystać z gadżetów ułatwiających gre, sprawdzać narożniki itd. biegasz jak debil bo myślisz, ze core rozgrywki to "run&gun" i płaczesz, ze gra niezbalansowana bo gryziesz glebe XD robisz to, bo jesteś ciągle na widoku i ludzie z mózgiem to wykorzystują. nigdy nie stałem dłużej niż 30sek w jednym miejscu, no chyba ze broniąc punktu kiedy widziałem na radarze zblizających sie przeciwników. I czytaj chłopie cały post zanim sie odpalisz, bo pisałem w jakich trybach gram i do każdego dostosowuje swój styl gry, ale dla ciebie to tylko oznacza, że kampie XD Widzę, że urażona duma gracza wzięła górę

 

Po pierwsze, nigdzie nie płakałem, że "gryzę glebę", napisałem tylko, że czasem ciężko wygrać ze skillowymi kolesiami. tzw. "spoceńcami" CQB 1vs1 przez braki w refleksie. Po drugie z tego co piszesz to Twój cały skill opiera się na leżeniu po kątach i zapierdalaniu na ukucku przez całą mapę, żeby Cię nikt nie usłyszał i żebyś miał czas studiować radar i, nie daj boże, żeby Twoje kroki nie zagłuszyły Ci innych, także zapewne na drabinie lamerstwa w fpsach jesteś o wiele wyżej niż ja. 

A tacy "taktycy" jak Ty rozpierdalają tą grę na fajnych szybkich trybach.

Odnośnik do komentarza

Co to za śmieszne wywody, każda mapa potrzebuje innej taktyki, setu, perków itd. Tu nie ma złotego środka żeby wygrywać gra jest szybka, zdecydowanie szybsza od edycji z 2019 ale do wszystkiego da się przywyknąć, do zapierdalania na wyższych obrotach też tylko trzeba dobrze rozkminić mapy, ot i cała filozofia. Kampera łatwo jest skasować tak jak i skaczącego bolka z adhd ale nie po tygodniu grania a mam wrażenie że co niektórzy to chcieliby od razu mieć god mode on.    

Odnośnik do komentarza

Z tym "refleksem" też śmieszna sprawa, bo w bezpośrednim pojedynku gdy obu graczy siebie zauważa i zaczyna strzelać w podobnym momencie, zazwyczaj już raczej decyduje to, który gracz ma lepsze połączenie z serwerem, input laga na TV itp. nie mówiąc już o mocy samej broni. Gram w CoDa praktycznie od dzieciństwa i jakoś nie czuję żeby mój refleks wraz z wiekiem się pogarszał. Ba, myślę że obecnie jest o wiele lepiej grając na zdecydowanie większym TV/monitorze i w wyższej rozdzielczości, a w dodatku posiadając kilkadziesiąt razy szybszy Internet. Na pewno dostaje bardziej po dupie niż w starszych CoDach, ale to już jest kwestia SBMM, przez co trafia się na graczy o zbliżonym poziomie do swojego. Też mnie wkurza, że już praktycznie w ogóle nie trafiam na słabe lobby, ale to nie powód żeby przestać w ogóle grać.

 

Klasyczne tryby na pewno są o wiele lepsze niż w poprzednim MW, jak i same mapy, gdzie nawet te najgorsze pokroju korku na autostradzie są mniej wkurzające, niż te "najlepsze z MW2019. W tamtej części mapy na których dało się fajnie grać to te z klasycznych MW... Jedyny minus MWII to Ground War, gdzie mapy są o wiele gorsze niż w poprzedniej części i zdecydowanie mniej dynamiczne, bo wszyscy kampią ze snajperkami po przeciwnych stronach. Aczkolwiek to też wina po prostu kiepskiego zaprojektowania tych dużych map.

 

Najbardziej boli okrojona zawartość. Brak wyzwań oprócz tych do kamuflaży, których i tak jest mało oraz są dziecinnie łatwe. Poziom odblokowywania broni i dodatków niby utrudniony, ale "czyste" bronie są na tyle mocne, że nie odczuwam potrzeby używania jakichś specjalnych dodatków. To na pewno ułatwia wejście nowym graczom, z niższym levelem.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie w zasadzie jedyną kontrowersją jest w tej części nieco pokrętny sposób odblokowywania dodatków i kamuflarzy do broni. To w zasadzie jedyna IMO znacząca nowość w stosunku do poprzednich części. Dawniej bowiem było tak, że aby odblokować coś w danej broni trzeba było po prostu non stop nią nakurwiać. Teraz zaś aby to zrobić trzeba sporo grać innymi spluwami. Dla mnie w sumie spoko, bo i tak nie chwaląc się byłem dość wszechstronny w poprzednich częściach grając głównie snajperkami, precyzyjnie szyjącymi karabinami samopowtarzalnymi w stylu EBR-14 lub obrzynami, nieco mniej preferując samograje w postaci wszelakich SMG, M4 czy kałacha. Ale nimi też grałem. Większość z tego co zauważyłem gra jedną bronią non stop.

Jestem bardzo zdziwiony tym, że pomimo tej pokrętności i tego, że gra jest na rynku zaledwie od kilku dni to już widziałem kosmitów biegających z pukawkami ze złotym camo. Pytanie mam: jak zdobyć złoty kamuflarz do broni? Przecież jest ich tam od licha i ciut ciut jak się wejdzie w zakładkę Dostosuj. Trzeba odblokować te wszystkie bodaj 80 żeby dostać złoto? Jak to w ogóle możliwe w tak krótkim czasie?

Edytowane przez Czezare
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Czezare napisał:

Jestem bardzo zdziwiony tym, że pomimo tej pokrętności i tego, że gra jest na rynku zaledwie od kilku dni to już widziałem kosmitów biegających z pukawkami ze złotym camo. Pytanie mam: jak zdobyć złoty kamuflarz do broni?

Ja też już mam w M4, jest to banalnie proste w tej części - wystarczy odblokować cztery wyzwania kamuflaży dla broni i złoto wskakuje.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Rozi napisał:

Ja też już mam w M4, jest to banalnie proste w tej części - wystarczy odblokować cztery wyzwania kamuflaży dla broni i złoto wskakuje.

A ja myślałem, że wszystkie które pojawiają się po prawej stronie. Pewnie one będą potrzebne do odblokowania "ostatecznych" kamuflarzy, jakiś onyksowych, galaktycznych or smth...

Swoją drogą ciekawe czy tak jak w poprzednich częściach są też platynowe camo po odblokowaniu wszystkich złotych w danej grupie broni. Jak dotąd we wszystkich częściach w jakie grałem dążyłem do zdobycia platyn w snajperkach, karabinach wyborowych i shotgunach. Szturmowe i SMG olewałem.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Moldar napisał:

Ogólnie mam wrażenie, że obecna część częściej dzieli serwery z myszkami niż wcześniej. Niestety dziwne to ostatnio czasy, że mało kto myśli, aby zrobić cross play ale z podziałami na kontrolery.

 

No chyba po to, żeby tym na klawiaturach grało się łatwiej. Poprzedni i obecny COD ma tak mocny AA, że większość na PC i tak gra na padzie. Jak były turnieje w Warzone to w czołówce same pady i jakieś pojedyncze osoby na M&K.

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, ElGritar napisał:

Z tym "refleksem" też śmieszna sprawa, bo w bezpośrednim pojedynku gdy obu graczy siebie zauważa i zaczyna strzelać w podobnym momencie, zazwyczaj już raczej decyduje to, który gracz ma lepsze połączenie z serwerem, input laga na TV itp. nie mówiąc już o mocy samej broni. Gram w CoDa praktycznie od dzieciństwa i jakoś nie czuję żeby mój refleks wraz z wiekiem się pogarszał.

 

Żeby po zauważeniu się zacząć strzelać w podobnym momencie potrzebny jest właśnie, uwaga!, refleks. A to że się pogarsza z wiekiem to zwyczajny naukowy fakt, a to czy Ty to odczuwasz czy nie nie ma nic do rzeczy.

 

Sory, myślałem, że połączy.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, bartiz napisał:

 

Perk GHOST jest zepsuty :dynia:  jeśli mamy założony tłumik na broni i aktywnego ghosta, to w momencie strzelania nadal pojawiamy się na mini mapie.

 

 

Niestety to raczej nie jest bug, a zamierzony sposób działania perku :nosacz2: Kiedyś to było, dead silence jako perk, ghost z krwi i kości umożliwiający bycie niewidocznym w każdych warunkach i człowiek mógł latać po mapce jak prawdziwy demon.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy zbalansują bronie chociaż trochę, bo w sumie M4, AK-74u i SPRs wraz z tą kolejną co się odblokowuje w tym drzewku, biją na głowę całą resztę. Po co grać LMG albo Battle riflem, jak takie M4 robi za nie wszystko lepiej. 

 

I tak a propos bazowych map:

1667742822361.thumb.jpg.48a7ae052a2adb18b10edc7f38ee3881.jpg

 

Dlatego wciąż uważam, że FARM 18 jest najlepszą mapą. Ma klimat i strukturę starych codów oraz jest w settingu, który pasuje do MW.  

FARM 18 > Meksyksńskie miasteczko > reszta > gówno > autostrada. 

Edytowane przez Metoda
Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Metoda napisał:

Ciekawe czy zbalansują bronie chociaż trochę, bo w sumie M4, AK-74u i SPRs wraz z tą kolejną co się odblokowuje w tym drzewku, biją na głowę całą resztę. Po co grać LMG albo Battle riflem, jak takie M4 robi za nie wszystko lepiej. 

 

Nie zawsze i nie we wszystkich sytuacjach. Dziś na Silverstone wyjaśniałem kolesi z M4 na krótkim i średnim dystansie za pomocą EBR-14. O długim nawet nie wspominam, bo to przepaść. EBR to pierwsze moje złote camo. Faktycznie...banał jeśli chodzi o jego zdobycie, a ja myślałem, że to będzie fizyka kwantowa. Następny w kolejce do ozłocenia będzie Signal 50, moja ulubiona snajpa.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, tjery napisał:

 

Żeby po zauważeniu się zacząć strzelać w podobnym momencie potrzebny jest właśnie, uwaga!, refleks. A to że się pogarsza z wiekiem to zwyczajny naukowy fakt, a to czy Ty to odczuwasz czy nie nie ma nic do rzeczy.

 

Sory, myślałem, że połączy.

Ja z kolei widziałem badania naukowe pokazujące, że ci co grają od dziecka generalnie mają lepszy refleks niż ci, którzy w ogóle nie grają w gry... Wszystko zależy na jakiej grupie były przeprowadzane wspomniane przez Ciebie badania. No ale może faktycznie jeszcze jestem za młody (przed 30), żeby dostrzec jakieś zmiany w sposobie działania mojego mózgu. Niemniej kwestia jakości połączenia z serwerem, inputa lag na TV itp. również jest niedoceniania w tych bezpośrednich pojedynkach. Kiedyś u znajomego grałem na TV, który miał takiego laga, że nawet granie w głupią Forze było dla mnie uciążliwe. On z kolei opóźnienia nie zauważał... W grach FPS ten input lag jest bardzo ważny.

Odnośnik do komentarza

Mam 30 któryś level i dopiero dzisiaj pierwszy raz grałem na elektrowni i autostradzie xd 

 

nie ogarniam jak to możliwe że w takim Black Opsie selekcja map jest ideolo, a tutaj, sraka jak w mw2019 

 

w końcu udało mi się odblokować lockwood :fsg: wspaniała broń. Jak zawsze byłem fanatykiem AR i SMG tak teraz latam z marksman i smg 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...