Opublikowano 9 października 20249 paź 1 minutę temu, GearsUp napisał(a): A w filmiku z Dead Space Testował na Ryzenie 3600 (czyli mega słabym procku), więc tu bardziej chodziło o porównanie podobnego CPU do tego z PS5. Ilość/długość stutterów bardzo mocno zależy od CPU na PC.
Opublikowano 9 października 20249 paź Switch powinien wraz z aktualizacją przynajmniej rok temu wprowadzić informacje w menu głównym typu ,,pozbądź się tego gówna póki jest coś warte bo robisz z siebie pośmiewisko dzieciaku'' Spoiler
Opublikowano 9 października 20249 paź Ale nie rozumiesz, Switch jest najlepszy, bo w Switchu 2 będą lepsze części i TECHNOLOGIE
Opublikowano 9 października 20249 paź 7 minut temu, tjery napisał(a): Testował na Ryzenie 3600 (czyli mega słabym procku), więc tu bardziej chodziło o porównanie podobnego CPU do tego z PS5. Ilość/długość stutterów bardzo mocno zależy od CPU na PC. Testował też na i9 12900k i poprawiło to sytuację o 4%
Opublikowano 9 października 20249 paź Tak sobie teraz myślę, że można ochujeć korzystając z eshopa to później się pierdoli głupoty. Tak zwane PTSD
Opublikowano 9 października 20249 paź Teraz, Krzysztof93 napisał(a): Tak sobie teraz myślę, że można ochujeć korzystając z eshopa to później się pierdoli głupoty. Tak zwane PTSD To nie korzystaj, kupuj gry w pudełkach
Opublikowano 9 października 20249 paź Na tym gównie nawet sklepik chujowo działa a co dopiero gry wideło
Opublikowano 9 października 20249 paź 7 minut temu, Krzysztof93 napisał(a): Switch powinien wraz z aktualizacją przynajmniej rok temu wprowadzić informacje w menu głównym typu ,,pozbądź się tego gówna póki jest coś warte bo robisz z siebie pośmiewisko dzieciaku'' Ukryj zawartość Ultrahand Ciekawe kiedy inne gry zaczną zrzynać ten motyw
Opublikowano 9 października 20249 paź 3 minuty temu, GearsUp napisał(a): Ciekawe kiedy inne gry zaczną zrzynać ten motyw Pewnie przy premierze następnej Zeldy
Opublikowano 9 października 20249 paź 3 minuty temu, GearsUp napisał(a): Testował też na i9 12900k i poprawiło to sytuację o 4% Na 12900K ma tam 250 fps, czas na wygenerowanie jednej klatki to dużo poniżej 0,5 ms, gdzie na konsoli w 30 fpsach masz 33.3 ms w 30 fps i jakieś 16 ms w 60 fps. Dlatego konsola ma o WIELE więcej czasu na załadowanie assetów w tle i przez to jest mniej stutteru, na PC jak zrobisz kapa klatek na 30 albo na 60 będziesz miał to samo co na kosnoli, bo system będzie miał o wiele więcej czasu na załadowanie assetów w tle.
Opublikowano 9 października 20249 paź 4 minuty temu, GearsUp napisał(a): Ultrahand Ciekawe kiedy inne gry zaczną zrzynać ten motyw Ubi w przyszłym roku upada więc pewnie dopiero sony w astrobocie zapierdoli nowy pomysł
Opublikowano 9 października 20249 paź W Astrobocie nie zdążyli bo był już w zaawansowanej formie developingu ale na bank w sequelu to będzie. Nintendo - miejsce gdzie powstają nowe fajne mechaniki a kilka lat później klapy się nad nimi spuszczają
Opublikowano 9 października 20249 paź Fajnie jakby i Nintendo ukradło kilka rzeczy od innych, np nie działanie jak guwno
Opublikowano 9 października 20249 paź Do nintendo niestety trzeba dojrzeć więc np. taki paolo co się boi potwora typu lizacz w grze rezydencja zła 2 i przez to jej nie skończył raczej nigdy nie dorośnie na tyle żeby zrozumieć FENOMEN Big N
Opublikowano 9 października 20249 paź 3 minuty temu, tjery napisał(a): Na 12900K ma tam 250 fps, czas na wygenerowanie jednej klatki to dużo poniżej 0,5 ms, gdzie na konsoli w 30 fpsach masz 33.3 ms w 30 fps i jakieś 16 ms w 60 fps. Dlatego konsola ma o WIELE więcej czasu na załadowanie assetów w tle i przez to jest mniej stutteru, na PC jak zrobisz kapa klatek na 30 albo na 60 będziesz miał to samo co na kosnoli, bo system będzie miał o wiele więcej czasu na załadowanie assetów w tle. Więc albo mniejszy framerate albo większy stutter? Nie brzmi to za optymistycznie
Opublikowano 9 października 20249 paź 4 minuty temu, GearsUp napisał(a): Więc albo mniejszy framerate albo większy stutter? Nie brzmi to za optymistycznie No tak działa UE czy to na PC czy na konsoli. Śmieszne, że na UE4 było to samo i na UE5 huja poprawili. Chociaż niby w nowym buildzie UE5 to jakoś tam ogarnęli, assety ładują się w inny sposób w tle i nie powodują stutterów, ale SH2 jest na starszej wersji silnika.
Opublikowano 9 października 20249 paź 8 minut temu, tjery napisał(a): No tak działa UE czy to na PC czy na konsoli. Śmieszne, że na UE4 było to samo i na UE5 huja poprawili. Chociaż niby w nowym buildzie UE5 to jakoś tam ogarnęli, assety ładują się w inny sposób w tle i nie powodują stutterów, ale SH2 jest na starszej wersji silnika. Jednak coś musi być na rzeczy, że na kanale DF ciągle się tyle o tym mówi odnośnie gier UE4 na PC. Przypomniał mi się Sand Land, John mówi, że na PS5 "run like a dream" a Alex mówi o tym, że na Steam Community powstał duży wątek odnośnie tej gry nazwany Stutter Land.
Opublikowano 9 października 20249 paź Aloy w następnym Horizonie będzie przyczepiać części z dinusi do dzidy, z rozpędu zapomną też żeby zrobić nową mapę.
Opublikowano 9 października 20249 paź 1 minutę temu, messer88 napisał(a): Aloy w następnym Horizonie będzie przyczepiać części z dinusi do dzidy, z rozpędu zapomną też żeby zrobić nową mapę. To już potwierdzone https://gamerant.com/horizon-3-zero-dawn-forbidden-west-same-map-good/
Opublikowano 9 października 20249 paź 1 minutę temu, GearsUp napisał(a): Jednak coś musi być na rzeczy, że na kanale DF ciągle się tyle o tym mówi odnośnie gier UE4 na PC. Przypomniał mi się Sand Land, John mówi, że na PS5 "run like a dream" a Alex mówi o tym, że na Steam Community powstał duży wątek odnośnie tej gry nazwany Stutter Land. No tu to co innego - shader compilation stutter, który jest (a raczej był, bo naszczescie już to devi ogarniają w każdej grze) tylko na PC. Na to nie pomagało nic, nawet najmocniejszy CPU czy kapowanie fps.
Opublikowano 9 października 20249 paź O co chodzi z tym kopiowaniem Nintendo? Ostatnia rzecz którą od nich skopiowano to gałka analogowa, ale już z pierwszym razem ktoś inny zrobił to od razu lepiej. Nintendo jest jak jebany jaskiniowiec co wynalazł koło, szacunek się należy, ale kto w 2024 brałby to prehistoryczne gówno za wzór!
Opublikowano 9 października 20249 paź No nie wiem czy jaskiniowiec skoro w 2024 największym sukcesem na Steamie cieszy się gierka, która dosłownie kopiuje wszystko co do joty od Big N. Palworld to świetny przykład what if.... co by było gdyby gry Nintendo zawitały na platformę PC. Instant hity. Każdy by w nie ciorał Edytowane 9 października 20249 paź przez GearsUp
Opublikowano 9 października 20249 paź 21 minut temu, tjery napisał(a): Na 12900K ma tam 250 fps, czas na wygenerowanie jednej klatki to dużo poniżej 0,5 ms, gdzie na konsoli w 30 fpsach masz 33.3 ms w 30 fps i jakieś 16 ms w 60 fps. Dlatego konsola ma o WIELE więcej czasu na załadowanie assetów w tle i przez to jest mniej stutteru, na PC jak zrobisz kapa klatek na 30 albo na 60 będziesz miał to samo co na kosnoli, bo system będzie miał o wiele więcej czasu na załadowanie assetów w tle. Uff dobrze że DF to wyjaśniło. Dead Space nie działa na UE tylko Frostbite, w 50 sek testował z capem 60 i nadal miał mega stutter. A wytłumaczenie jest bardzo proste, gry na PC w większości nie wykorzystują pełnej przepustowości SSD bo build jest robiony po to żeby działał i na HDD i na SSD i jeśli silnik nie wrzuca wcześniej danych do RAMu to podczas loadingu assety muszą przejść drogę SSD>RAM>VRAM. Mocniejszy CPU pomoże w szybszym rozpakowaniu/przygotowaniu/przerzuceniu danych do VRAMu ale problemem jest sam odczyt danych z SSD.
Opublikowano 9 października 20249 paź 2 minuty temu, GearsUp napisał(a): No nie wiem czy jaskiniowiec skoro w 2024 największym sukcesem na Steamie cieszy się gierka, która dosłownie kopiuje wszystko co do joty od Big N. Palworld to świetny przykład what if.... co by było gdyby gry Nintendo zawitały na platformę PC. Instant hity. Każdy by w nie ciorał Nikt by nie ciorał w te gówna stacjonarnie. SteamDeck rozjebał Switcha nie tylko sama wydajnością i biblioteką, a przede wszystkim dlatego, że jest przenosniakiem. To jest również największa zaleta Switcha. Stawiam dolary przeciw orzechom, że Switch full stacjonarny skończyłby jak drugie WiiU. Nintendo nie ma nic do zaoferowania skoro nawet w ich najmocniejszym gatunku bejmaniek Sony rozjebalo ich w drobny mak swoim Astrobotem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.