Skocz do zawartości

Console Wars 15: Każdy coś tam dla siebie znalazł

Featured Replies

Opublikowano
1 minutę temu, GearsUp napisał(a):

 

A w filmiku z Dead Space

 

Testował na Ryzenie 3600 (czyli mega słabym procku), więc tu bardziej chodziło o porównanie podobnego CPU do tego z PS5. Ilość/długość stutterów bardzo mocno zależy od CPU na PC.

  • Odpowiedzi 33,1 tys.
  • Wyświetleń 630,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zresztą nie ma co się teraz wykręcać że  granie w lepszej jakości nagle was smieszy bo jeszcze ponad rok temu sami pisaliście że "strata" tych gier "by was zabolała". A przynajmniej schabek tak pisał

  • Kurwa juz sam microsoft przyznaje ze sony robi lepsze gry i legendarne serie XD jak te biedne boty z growego domu dziecka musza sie czuc broniac xkurwy   To jakby waszym ojcem byl Suchodolsk

Opublikowano

Switch powinien wraz z aktualizacją przynajmniej rok temu wprowadzić informacje w menu głównym typu ,,pozbądź się tego gówna póki jest coś warte bo robisz z siebie pośmiewisko dzieciaku'' 
 

Spoiler

potega1.jpg.63c5aa77470d5523999cf5969f7725ad.jpg

potega2.jpg.540be8b4b92d70128cbc8a4788256136.jpg

potega3.jpg.1ac00121bacd272b5922326481daa3f5.jpg

 

Opublikowano

Ale nie rozumiesz, Switch jest najlepszy, bo w Switchu 2 będą lepsze części i TECHNOLOGIE

Opublikowano
7 minut temu, tjery napisał(a):

 

Testował na Ryzenie 3600 (czyli mega słabym procku), więc tu bardziej chodziło o porównanie podobnego CPU do tego z PS5. Ilość/długość stutterów bardzo mocno zależy od CPU na PC.

 

Testował też na i9 12900k i poprawiło to sytuację o 4%

image.thumb.jpeg.b6cfa0de031a9385145cac0a9d334ecf.jpeg

 

Opublikowano

Tak sobie teraz myślę, że można ochujeć korzystając z eshopa to później się pierdoli głupoty. Tak zwane PTSD 

Opublikowano
Teraz, Krzysztof93 napisał(a):

Tak sobie teraz myślę, że można ochujeć korzystając z eshopa to później się pierdoli głupoty. Tak zwane PTSD 

 

To nie korzystaj, kupuj gry w pudełkach :banderas:

Opublikowano

Na tym gównie nawet sklepik chujowo działa a co dopiero gry wideło 

Opublikowano
7 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):

Switch powinien wraz z aktualizacją przynajmniej rok temu wprowadzić informacje w menu głównym typu ,,pozbądź się tego gówna póki jest coś warte bo robisz z siebie pośmiewisko dzieciaku'' 
 

  Ukryj zawartość

 

potega2.jpg.540be8b4b92d70128cbc8a4788256136.jpg

 

 

 

Ultrahand :banderas:

 

Ciekawe kiedy inne gry zaczną zrzynać ten motyw

Opublikowano
3 minuty temu, GearsUp napisał(a):

Ciekawe kiedy inne gry zaczną zrzynać ten motyw

Pewnie przy premierze następnej Zeldy

Opublikowano
3 minuty temu, GearsUp napisał(a):

 

Testował też na i9 12900k i poprawiło to sytuację o 4%

image.thumb.jpeg.b6cfa0de031a9385145cac0a9d334ecf.jpeg

 

 

Na 12900K ma tam 250  fps, czas na wygenerowanie jednej klatki to dużo poniżej 0,5 ms, gdzie na konsoli w 30 fpsach masz 33.3 ms w 30 fps i jakieś 16 ms w 60 fps. Dlatego konsola ma o WIELE więcej czasu na załadowanie assetów w tle i przez to jest mniej stutteru, na PC jak zrobisz kapa klatek na 30 albo na 60 będziesz miał to samo co na kosnoli, bo system będzie miał o wiele więcej czasu na załadowanie assetów w tle.

Opublikowano
4 minuty temu, GearsUp napisał(a):

 

Ultrahand :banderas:

 

Ciekawe kiedy inne gry zaczną zrzynać ten motyw

Ubi w przyszłym roku upada więc pewnie dopiero sony w astrobocie zapierdoli nowy pomysł

Opublikowano

W Astrobocie nie zdążyli bo był już w zaawansowanej formie developingu ale na bank w sequelu to będzie.

 

Nintendo - miejsce gdzie powstają nowe fajne mechaniki a kilka lat później klapy się nad nimi spuszczają :)

Opublikowano

Fajnie jakby i Nintendo ukradło kilka rzeczy od innych, np nie działanie jak guwno 

Opublikowano

Do nintendo niestety trzeba dojrzeć więc  np. taki paolo co się boi potwora typu lizacz w grze rezydencja zła 2 i przez to jej nie skończył raczej nigdy nie dorośnie na tyle żeby zrozumieć FENOMEN Big N

Opublikowano
3 minuty temu, tjery napisał(a):

 

Na 12900K ma tam 250  fps, czas na wygenerowanie jednej klatki to dużo poniżej 0,5 ms, gdzie na konsoli w 30 fpsach masz 33.3 ms w 30 fps i jakieś 16 ms w 60 fps. Dlatego konsola ma o WIELE więcej czasu na załadowanie assetów w tle i przez to jest mniej stutteru, na PC jak zrobisz kapa klatek na 30 albo na 60 będziesz miał to samo co na kosnoli, bo system będzie miał o wiele więcej czasu na załadowanie assetów w tle.

 

Więc albo mniejszy framerate albo większy stutter? Nie brzmi to za optymistycznie 

Opublikowano
4 minuty temu, GearsUp napisał(a):

 

Więc albo mniejszy framerate albo większy stutter? Nie brzmi to za optymistycznie 

 

No tak działa UE czy to na PC czy na konsoli. Śmieszne, że na UE4 było to samo i na UE5 huja poprawili. Chociaż niby w nowym buildzie UE5 to jakoś tam ogarnęli, assety ładują się w inny sposób w tle i nie powodują stutterów, ale SH2 jest na starszej wersji silnika.

Opublikowano
8 minut temu, tjery napisał(a):

 

No tak działa UE czy to na PC czy na konsoli. Śmieszne, że na UE4 było to samo i na UE5 huja poprawili. Chociaż niby w nowym buildzie UE5 to jakoś tam ogarnęli, assety ładują się w inny sposób w tle i nie powodują stutterów, ale SH2 jest na starszej wersji silnika.

 

Jednak coś musi być na rzeczy, że na kanale DF ciągle się tyle o tym mówi odnośnie gier UE4 na PC. Przypomniał mi się Sand Land, John mówi, że na PS5 "run like a dream" a Alex mówi o tym, że na Steam Community powstał duży wątek odnośnie tej gry nazwany Stutter Land.

 

 

Opublikowano

Aloy w następnym Horizonie będzie przyczepiać części z dinusi do dzidy, z rozpędu zapomną też żeby zrobić nową mapę. 

Opublikowano
1 minutę temu, GearsUp napisał(a):

 

Jednak coś musi być na rzeczy, że na kanale DF ciągle się tyle o tym mówi odnośnie gier UE4 na PC. Przypomniał mi się Sand Land, John mówi, że na PS5 "run like a dream" a Alex mówi o tym, że na Steam Community powstał duży wątek odnośnie tej gry nazwany Stutter Land.

 

 

 

No tu to co innego - shader compilation stutter, który jest (a raczej był, bo naszczescie już to devi ogarniają w każdej grze) tylko na PC. Na to nie pomagało nic, nawet najmocniejszy CPU czy kapowanie fps.

Opublikowano

O co chodzi z tym kopiowaniem Nintendo? Ostatnia rzecz którą od nich skopiowano to gałka analogowa, ale już z pierwszym razem ktoś inny zrobił to od razu lepiej.

 

Nintendo jest jak jebany jaskiniowiec co wynalazł koło, szacunek się należy, ale kto w 2024 brałby to prehistoryczne gówno za wzór! :kekw:

Opublikowano

No nie wiem czy jaskiniowiec skoro w 2024 największym sukcesem na Steamie cieszy się gierka, która dosłownie kopiuje wszystko co do joty od Big N.

 

Palworld to świetny przykład what if....

 

co by było gdyby gry Nintendo zawitały na platformę PC. Instant hity. Każdy by w nie ciorał

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano
21 minut temu, tjery napisał(a):

 

Na 12900K ma tam 250  fps, czas na wygenerowanie jednej klatki to dużo poniżej 0,5 ms, gdzie na konsoli w 30 fpsach masz 33.3 ms w 30 fps i jakieś 16 ms w 60 fps. Dlatego konsola ma o WIELE więcej czasu na załadowanie assetów w tle i przez to jest mniej stutteru, na PC jak zrobisz kapa klatek na 30 albo na 60 będziesz miał to samo co na kosnoli, bo system będzie miał o wiele więcej czasu na załadowanie assetów w tle.

Uff dobrze że DF to wyjaśniło. Dead Space nie działa na UE tylko Frostbite, w 50 sek testował z capem 60 i nadal miał mega stutter. A wytłumaczenie jest bardzo proste, gry na PC w większości nie wykorzystują pełnej przepustowości SSD bo build jest robiony po to żeby działał i na HDD i na SSD i jeśli silnik nie wrzuca wcześniej danych do RAMu to podczas loadingu assety muszą przejść drogę SSD>RAM>VRAM. Mocniejszy CPU pomoże w szybszym rozpakowaniu/przygotowaniu/przerzuceniu danych do VRAMu ale problemem jest sam odczyt danych z SSD.

 

Opublikowano

Wersja skrócona= na kąkuterkach jak w lesie

Opublikowano
2 minuty temu, GearsUp napisał(a):

No nie wiem czy jaskiniowiec skoro w 2024 największym sukcesem na Steamie cieszy się gierka, która dosłownie kopiuje wszystko co do joty od Big N.

 

Palworld to świetny przykład what if....

 

co by było gdyby gry Nintendo zawitały na platformę PC. Instant hity. Każdy by w nie ciorał


Nikt by nie ciorał w te gówna stacjonarnie. SteamDeck rozjebał Switcha nie tylko sama wydajnością i biblioteką, a przede wszystkim dlatego, że jest przenosniakiem. To jest również największa zaleta Switcha. Stawiam dolary przeciw orzechom, że Switch full stacjonarny skończyłby jak drugie WiiU.

 

Nintendo nie ma nic do zaoferowania skoro nawet w ich najmocniejszym gatunku bejmaniek Sony rozjebalo ich w drobny mak swoim Astrobotem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1