Opublikowano 29 kwietnia 20232 l Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: Grałem z path tracingiem i DLSS - nie wygląda to dla mnie lepiej niż Horizon...na mojej 3080 Ciężko, żeby wyglądało lepiej na karcie, która nie ma szans tego odpalić w jako takiej jakości. Co Ty człowieku pierdolisz. Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: dlss perfomance ucinającym jakość grafiki, więc to raczej ciekawostka, bo RT psycho też wygląda świetnie, a demand 3x mniejszy i nawet na 4090 nikt tego nie będzie odpalał, bo lepiej grać w wyższym klatkarzu. Ponownie, przestań pierdolić, bo dosłownie jak tylko zabierasz "głos" w temacie technikaliów to oczy krwawią, nie masz o tym pojęcia, a pozujesz na znawcę. Na 4090 z DLSS Quality + FG jest z RT Overdrive 80-100 fps na max ustawieniach. Zapodaj sobie "demand 3x mniejszy" na pierdolenie głupot. Edytowane 30 kwietnia 20232 l przez tjery
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l Godzinę temu, tjery napisał: Ciężko, żeby wyglądało lepiej na karcie, która nie ma szans tego odpalić w jako takiej jakości. Co Ty człowieku pierdolisz. Ponownie, przestań pierdolić, bo dosłownie jak tylko zabierasz "głos" w temacie technikaliów to oczy krwawią, nie masz o tym pojęcia, a pozujesz na znawcę. Na 4090 z DLSS Quality + FG jest z RT Overdrive 80-100 fps na max ustawieniach. Zapodaj sobie "demand 3x mniejszy" na pierdolenie głupot. czyli RT overdrive wyglada inaczej w zaleznosci od ilosci klatek na sekundę RTX 3080 vs 4090? Aha, bo myslalem, ze klatki na sekundkę to odpowiadają za ilość KLATEK, a nie grafikę, ja jebię, ale jesteś geniusz xDD. btw to temat konsol wars, PCtów nie zaproszono :). Odpaliłem to, tak jak mówiłem - wygląda średnio. A żre jak dobra świnia, zresztą zawsze gram na PC z RT off. Szkoda klatkarzu.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 5 godzin temu, PanKamil napisał: Mnie najbardziej śmieszy opinia o lenistwie developerów. Nikt nie będzie siedział dodatkowych 5 lat nad optymalizacja kazda możliwa konfigurację. Nie ma czegoś takiego jak lenistwo tylko budżet. Później lepiej to polatać. Zresztą konsole i tak zawsze ciągnąć komputerki w dół. Dopóki nie przyszła nowa generacja konsol to gierki nie wymagały w ogóle ssd, a teraz co widzę nowe wymagania w tych pc to ssd must have już chyba jest powszechny. Blacharze muszą zrozumieć, że to konsole dyktują warunki parytetu produkcji gier. To nie czasy gdzie pc miały własny lineup a konsole własny. Oczywiście nvidia może wprawdzie jakie innowacje graficzne w stylu RT ale na takich bajerach się kończy. Oczywiście, że konsole dyktują i będą dyktowały. NVidia fajnie sobie wywindowała podzespoły, ale to też był pandemiczny hype, a jak widać, wykorzystanie tych bebechów to już śmieszek.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l Nie wiem przyjebaliscie się do tego jednego crapa, który na konsoli 10/10 działa w 900p i ma zjazdy do 30 fpsow jakby był wyznacznikiem czegokolwiek. Dzisiaj odpalam 99% innych multiplatform z grafiką i płynnością, której dlugo na konsolkach nie zobaczymy, ale żeby nie było, exy na PS5 mają przepiekna grafikę, a developerzy to magicy, Horizon jest bardzo dobrym przykladem, ale nie zapominaj że do tego stanu jaki jest obecnie też czekaliśmy parę miesięcy i bardzo dużo patchy wyszło, zanim uporali się z trybem performance.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 5 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: Odpaliłem to, tak jak mówiłem - wygląda średnio. Widzę, że nie wziąłeś sobie rady sprzed 7 godzin do serca.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l Przecież jedyna myltiplatforma, która wygląda świetnie na konsolach to obecnie Dead Island 2. Reszta w 60fps ni nie oszukujmy się wygląda średnio. No może CP jeszcze. Oczywiście w porównaniu do PC. Jedynie exy Sonki super.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 1 minutę temu, Donatello1991 napisał: Przecież jedyna myltiplatforma, która wygląda świetnie na konsolach to obecnie Dead Island 2. Reszta w 60fps ni nie oszukujmy się wygląda średnio. No może CP jeszcze. Oczywiście w porównaniu do PC. Jedynie exy Sonki super. Exy to inna liga. Multiplatforma zawsze będzie cierpieć na premierę brakiem optymalizacji takiej jakości jak gra ekskluzywna i tak jest od lat. Ex ostatni naprawdę spierdolony to był Days Gone, kilka lat minęło, teraz to jest nowy level optymalizacji, bo dochodzą tryby. W sumie to tęsknię za czasami, gdzie konsole nie wymagały niczego do zapoznania sie z produkcja. Teraz np. W Hogwarts naście trybów jak na PC... to już dla konsol przesada moim zdaniem. Na Switcha to w zasadzie nikt nie patrzy jak działa, ale kilka multiplatform tam to nie powinno nawet ujrzeć światła dziennego, nawet na standardy tej konsoli, w kilka takich grałem. Tylko to jest jednak inna grupa klienterii, którzy mają na to wyjebane i cieszą sie grami, trybów grafiki nie mają :). Dead Island zrobil to dobrze, akupili sie na 1 trybie 60 klatek na PS5 I XSX i nie ma porównań :).
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l No XSX odchodzi od współczesnej mody i spowrotem daje tylko jeden tryb graficzny nie musząc iść na kompromisy ze swoimi 12 teraflankami....30fps. Może oldshool to droga, która powinni pójść.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l Teraz, Donatello1991 napisał: No XSX odchodzi od współczesnej mody i spowrotem daje tylko jeden tryb graficzny nie musząc iść na kompromisy ze swoimi 12 teraflankami....30fps. Może oldshool to droga, która powinni pójść. Tru true
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 6 godzin temu, easye napisał: Dzisiaj odpalam 99% innych multiplatform z grafiką i płynnością, której dlugo na konsolkach nie zobaczymy, Zależy, ostatni jedi ma lepszy framerate w performance mode na konsolach niż mocniejszy PC, nie zapominając o eksluzywnym dla tej platformy wianuszku problemów. 4 godziny temu, Donatello1991 napisał: No XSX odchodzi od współczesnej mody i spowrotem daje tylko jeden tryb graficzny Framerate i rozdziałka może być, jest to użyteczne czasami, ale na pewno takiej maniany jak w ghostwire lepiej żeby nie powtarzać.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l W dniu 28.04.2023 o 20:48, YETI napisał: No chyba jednak rigged, bo rzeczywistość jest trochę inna
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 33 minuty temu, ASX napisał: Te spadki do 17 klatek w trybie 30 FPSow Natywna rodzialka na PS5: 972p-1242p w trybie 30fps 648p-864p w trybie 60fps Oczywiście potem jest upscalowana przez FSR2 Tak na podsumowanie dyskusji o tych świetnych portach konsolowych.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l Konsole? Zawsze najlepszy stosunek ceny do jakości, a PC zawsze najlepszy stosunek analny.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: jakości Edytowane 30 kwietnia 20232 l przez tjery
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l 8 godzin temu, aph napisał: Zależy, ostatni jedi ma lepszy framerate w performance mode na konsolach niż mocniejszy PC, nie zapominając o eksluzywnym dla tej platformy wianuszku problemów. Framerate i rozdziałka może być, jest to użyteczne czasami, ale na pewno takiej maniany jak w ghostwire lepiej żeby nie powtarzać. xD Może dlatego,że nikt na PC nie testuje gier w 720p w 2023r. 1 godzinę temu, mozi napisał: Szkoda ze miałem racje. Okolice 720p w trybie perormance i to widać True Nextgen Experience w 31 fpsach w trybie PERFORMANCE. Dajcie już spokój z tym crapem.
Opublikowano 30 kwietnia 20232 l W dniu 26.04.2023 o 09:59, Shen napisał: Biora przyklad z nintendo, jak zarobic, ale sie nie narobic A Xbox idzie swoją drogą...lepiej w ogóle nie robić żeby się nie narobic
Opublikowano 1 maja 20232 l Niezła hipokryzja u klapersów podczas gdy w ryj dostają czymś takim w rwących fpsach i potężnym doczytywaniem 1152x648p to jest kurwa mniej niż gry z 2005 na X360
Opublikowano 1 maja 20232 l Wiadomo gdzie są recenzje kolejnej perły knurzyska? Jest szansa na dobrą bekę.
Opublikowano 1 maja 20232 l 4 godziny temu, Daddy napisał: Niezła hipokryzja u klapersów podczas gdy w ryj dostają czymś takim w rwących fpsach i potężnym doczytywaniem 1152x648p to jest kurwa mniej niż gry z 2005 na X360 Ile "p" jest na xsrace?
Opublikowano 1 maja 20232 l 1 godzinę temu, Jakim napisał: Ile "p" jest na xsrace? Tyle ile szarych komórek u dadiego. Czyli nie za wiele.
Opublikowano 1 maja 20232 l 8 godzin temu, Daddy napisał: Niezła hipokryzja u klapersów podczas gdy w ryj dostają czymś takim w rwących fpsach i potężnym doczytywaniem Przecież te niebieskie głąby i tak nie graja w gry. Kończy się jak zawsze u klaperskich, zestawem: metacritic, recka na ppe.pl i gameplay na YT
Opublikowano 1 maja 20232 l Zielone szmaty wyszły z jaskinii @Donatello1991 PS5 bije nawet 10x silniejsze sprzęty swoją mocą wielomywiarowego Dualsense'a. O czym świadczy jednoznacznie ilość sprzedanych konsol w 2023.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.