Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano
11 minut temu, ogqozo napisał(a):

Jak napisałem wszystko, co myślę o tym DS2, to mi wyszło, że chyba moderacja mi zlimitowała posty lol, bo się nie wysyła. No, dorośli mężczyźni. Bardzo dorośli.

Tyle narzekania, a ja żadnej 5 gwiazdki nie robiłem przez powtarzanie, wystarczyło zrobić większość zadań i przynieść dużo znajdziek z terenu. Mam parę miejsc gdzie mam 5 gwiazdek a zadania nie zrobione których nie robiłem wcześniej (matecznik np.)

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 93,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano

Ja np. z chęcią maksowałem bazę w MGS V i gwiazdki w DS1, ale tutaj mi będzie szkoda czasu, nie dlatego, że coś źle, tylko po prostu już to gdzieś wcześniej widziałem. Mogli się pokusić o trochę więcej zmian w tym "rozwoju" np. właśnie Magellana, a nie tylko dostawy i dostawy.

Dla fabuły warto i w sumie dzięki temu gra jest dla mnie lepsza i mnie nie wypaliła po kilku dniach, bo nie zajęła mi 80h żmudnych dostaw, a 38h, gdzie głównie robiłem zadania "fabularne", szczególnie te chaptery 11-16.

Jestem ciekaw, co Kojima zrobi z open worldem w Physincie, znowu będzie Afganistan i cośtam, czy może jeden open world, a może jednak odpuści graczom i zrobi szyny xD.

Opublikowano

No ale po to to opisałem dokładnie w tym "długim" opisie - przecież nie chodzi mi o powtarzanie zadania które się tak samo nazywa, tylko że ogólnie nie robisz nic nowego w kolejnych. Ja nawet nie umiałbym powiedzieć, czy zadanie już zrobiłem, czy nie, bo tego jest tyle, że tak czy siak przechodzisz podobne drogi kolejny raz.

Gdyby ekwipunek nie był fizycznie limitowany, tylko "zbierasz do magicznego wora" jak w innych grach, to oczywiście można by po prostu zbierać wszystkie zguby do danej lokacji cały czas, i je dawać potem wielkimi porcjami, no ale nie można, więc "robienie większości zadań i przynieść dużo znajdziek" jak dla mnie nadal zaczyna się robić mocno pracoholiczne.

Opublikowano

Na szczęście w 3 części będą już

Spoiler

robiły

to za

Spoiler

Nas

Spoiler

maszyny

Opublikowano

Z tymi gwiazdkami to jeszcze zauważyłem że z pierwszą dostawą w dane miejsce nie ma co dostarczać razem z cargo z misji pogubionych paczek zgarniętych po drodze na ten sam adres. W 1 kojarzę podobnie robiłem po chwili bo jakoś gra uważa że masz dostać półtora gwiazdki z pierwszą wizytą i tyle dostaniesz.

Opublikowano

Tam to jest dziwny system, raz przyniosłem paczkę wartą 93 like'i a skoczyło prawie 2 gwiazdki.

W grze jest trochę rzeczy do zrobienia, z tego co sam znalazłem:

  • Spoiler

    • łapanie summonów BT

    • ukryty boss

    • gorące źródełka

    • drogi lv2

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano
5 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Na szczęście w 3 części będą już

Spoiler

robiły

to za

Spoiler

Nas

Spoiler

maszyny

Spoiler

Nano-maszyny

kaz

Opublikowano

Też ominęliście scenę z pierwszym pojawieniem się red ninja na moście w Meksyku? Chyba początek gry gdy się wraca do schronu, musiałem widocznie jechać dołem a nie głównym przęsłem.

Ninja u mnie pojawił się pierwszy raz dopiero w fabryce.

Opublikowano

Polecam od czasu do czasu udać się do Magellana aby się przespać. Sam ma niezłe sny (a może raczej koszmary). Na youtubie widziałem nawet jak sen uaktywnił się jak Sam po prostu spał gdzieś na zewnątrz (Higgs + macki).

Opublikowano

Dałeś radę Kojima-san, te wszystkie irytujące rzeczy z jedynki tutaj są poprawione. Nowe mechaniki na plus:

kombinowałem dobre 10 min jak ominąc rwącą rzekę po deszczu, szukając najwęższego miejsca w korycie

Szkoda że to jednak bezpieczny sequel bez drastycznych zmian, bo potencjał był na lepsze odwzorowanie miast

, ludzi

ale mocno na plus, grafika nawet w 30 fps na amatorze nie męczy, idzie się przyzwczaić

Opublikowano

Ja ostatnio zrobilem sobie siec tyrolek i kilka mi wysiadlo. Pozniej patrze a one umieszczone byly na srodku koryta rzeki ktorego wczesniej tam nie bylo notlikethis

Nie wiecie czy jest pozniej dostep do szybszych wersji trojkolowcow? Widze ze mozna tunningowac ale nigdzie nie widze dopalacza?

Opublikowano

Jest perk na informowanie przy budowaniu, powinno pomóc stawiać rzeczy w bezpiecznych miejscach.

Fajnie, że usprawnili tyrolki i można teraz zaginać tor, szkoda tylko, że po zbudowaniu nie można go zmienić. A i fajnie jakby podróż później była szybsza, bo jak się jedzie któryś raz dana trasą, to się ciągnie.

53 minuty temu, Alpha Trion napisał(a):

grafika nawet w 30 fps na amatorze nie męczy, idzie się przyzwczaić

Nie ma trybu Wydajności na zwykłej?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.