Opublikowano piątek o 17:391 dzień Albo cos zle odczyrales albo jakis blad byl bo jest ze 120 na 116.
Opublikowano piątek o 17:421 dzień 3 minuty temu, smallv86 napisał(a):Albo cos zle odczyrales albo jakis blad byl bo jest ze 120 na 116.Nie Steam, tylko kluczykownia (na łowcach jest).
Opublikowano piątek o 19:101 dzień 1 godzinę temu, smallv86 napisał(a):Albo cos zle odczyrales albo jakis blad byl bo jest ze 120 na 116.
Opublikowano piątek o 19:181 dzień Pograłem godzinkę póki co i cóż można powiedzieć - miłośnicy jedynki odnajdą się tutaj jak w domu. Wygląda i brzmi pięknie (no postaci to wciąż odstają od reszty), stary kochany gameplay loop z klasycznych Residentów. Zauważyłem kilka zmian względem dema (chociaż go nie ukończyłem całego żeby sobie nie psuć frajdy z fulla). Co ciekawe na start dostajemy do wyboru 2 poziomy trudności z 3 (najwyższy zablokowany) oraz 3 fatałaszki do wyboru.Już się nie mogę doczekać kolejnej sesyjki.
Opublikowano piątek o 20:431 dzień Też właśnie zacząłem. Niesamowicie mi się podoba ten utworek grający na menu głównym, ale od razu soczysty fak za brak możliwości grania na hardzie przy pierwszym podejściu. Kurde ziomy, nie zrobiliście przecież tej gry dla cweli wychowanych na Fortnite, tylko dla weteranów którzy zjedli zęby na survival horrorach...
Opublikowano piątek o 22:351 dzień Gierka jest bardzo podobna do pierwszej części, pyka się w to niemal identycznie, co raczej dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem. Nie wiem jak będzie dalej, ale początkowa lokacja ma świetny, gotycki design, pomieszczenia toną w detalach i od razu widać że ktoś się napracował, żeby nadać im klimatu i charakteru. W pierwszej części też były skróty klawiszowe? Bo tutaj są i dzięki bogu, bo co chwilę trzeba tasować między bronią, zapalniczką (bez niej nic nie widać, a ciemność dosłownie zabija), a młotkiem do rozbijania przeszkód.Jest fizyka boobsów chyba nawet lekko przesadzona, bo po najmniejszym ruchu cycole trzęsą się jak brzuch Roziego kiedy próbuje się rano wygramolić z łóżka, no ale i tak spoczko, doceniam takie detale.Ledwo zacząłem, a już trafiłem na pierwszego glitcha. W sypialni mamy szafkę z alternatywnymi ciuszkami: za każdym razem jak przebiorę laseczkę i wyjdę z tego pomieszczenia, to jest ubrana w swój domyślny strój. Niby pierdoła, ale trochę mnie to wkurzyło. Mam nadzieję, że zaraz nie wyjdą na wierzch większe babole, bo w pierwszej części trafiłem na buga, który zablokował mnie na amen i musiałem zaczynać całą zabawę od nowa. Edytowane piątek o 22:381 dzień przez Josh
Opublikowano wczoraj o 08:47 1 dzień Ten normal nie jest wcale taki latwy, ammo jest póki co na styk - trzeba stosować taktykę powalenia ścierwa na dystans, a potem polerowanie młotkiem aby oszczędzać gwoździe.Wrogów od początku jest więcej i wyskakują po kilku na raz, więc trzeba się napocić (grając na tank controlsach jest dość ciężko manewrować między atakami).Co do ciuchów to ja używam pierwszego stroju zawsze w pierwszym przejściu, więc obadałem je tylko w przebieralni, a potem zapodałem defaultowy. Jeżeli faktycznie jest taki bug no to dziwne, że to przeszło pod radarem przed patchem. Nie zaszkodzi robić save na oddzielnych slotach w razie czego.Muzyka w save room'ie chyba nie tak dobra, jak w jedynce. Ale może to kwestia osłuchania się.Byle do wieczora i lecymy dalej.
Opublikowano wczoraj o 11:49 1 dzień Ja to się nie zdziwię jak ktoś utknie w pierwszym pomieszczeniu Zagadka z dzwonami bardzo pomysłowa, ale pękła w 3 minuty, więc czekam na kolejne wyzwania. Mój mózg jest jeszcze rozgrzany po skończeniu Silent Hill f
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Łamigłówka z telefonem rozwiązał ktoś? Siedzę nad tym już drugą godzinę i póki co zero pomysłu jak to ugryźć, a nie chcę się szmacić korzystaniem z youtube'a
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 11 minut temu, Josh napisał(a):Łamigłówka z telefonem rozwiązał ktoś? Siedzę nad tym już drugą godzinę i póki co zero pomysłu jak to ugryźć, a nie chcę się szmacić korzystaniem z youtube'aWlasnie to znalazlem i musialem skonczyc granue, ale wydaje mi sie ze kluczem jest dokladne obejrzenie obu stron .W ogole klimat w katakumbach to jest petarda, i te kadry kamery zywcem z SH1 jak sie idzie po itemik nawiazujacy do Evil Dead Bylem bardziej obsrany niz przec cale SHf. Zagadeczki prima sort.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 1 minutę temu, smoo napisał(a):Wlasnie to znalazlem i musialem skonczyc granue, ale wydaje mi sie ze kluczem jest dokladne obejrzenie obu stron .Na tę drugą stronę patrzę od dwóch godzin i mam wrażenie, że bez niej byłoby łatwiej to rozwiązać xD daj znać później czy dałeś radę (bez podawania rozwiązania oczywiście)Katakumby tak jak piszesz: sztos. Wersja za lustrem, to już jest Silent Hill pełną gębą SCHIZAnieźle podkręcili design w tej części
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Pogralełem 1.5h. Co tu duzo mowic, to klasyczny survival horror, tak samo jak jedynka zreszta. Znow sie poczulem jakbym gral w starego Residenta. Zagadka z dzwonami pekla od razu, ale wyobrazam sobie, ze ktos bez znajomosci angielskiego moze na chwile tu utknac (chociaz angielski na poziomie B1 starczy by zrozumiec ten tekst).Gra wciaga od poczatku. Dawno juz w taki horror nie gralem. Az zapomnialem jak grac z tym czolgowym sterowaniem. Zbieranie tasm do zapisu jest, safe roomy sa, rezydencja jest, jest dobrze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.