Opublikowano piątek o 17:425 dni 3 minuty temu, smallv86 napisał(a):Albo cos zle odczyrales albo jakis blad byl bo jest ze 120 na 116.Nie Steam, tylko kluczykownia (na łowcach jest).
Opublikowano piątek o 19:105 dni 1 godzinę temu, smallv86 napisał(a):Albo cos zle odczyrales albo jakis blad byl bo jest ze 120 na 116.
Opublikowano piątek o 19:185 dni Pograłem godzinkę póki co i cóż można powiedzieć - miłośnicy jedynki odnajdą się tutaj jak w domu. Wygląda i brzmi pięknie (no postaci to wciąż odstają od reszty), stary kochany gameplay loop z klasycznych Residentów. Zauważyłem kilka zmian względem dema (chociaż go nie ukończyłem całego żeby sobie nie psuć frajdy z fulla). Co ciekawe na start dostajemy do wyboru 2 poziomy trudności z 3 (najwyższy zablokowany) oraz 3 fatałaszki do wyboru.Już się nie mogę doczekać kolejnej sesyjki.
Opublikowano piątek o 20:435 dni Też właśnie zacząłem. Niesamowicie mi się podoba ten utworek grający na menu głównym, ale od razu soczysty fak za brak możliwości grania na hardzie przy pierwszym podejściu. Kurde ziomy, nie zrobiliście przecież tej gry dla cweli wychowanych na Fortnite, tylko dla weteranów którzy zjedli zęby na survival horrorach...
Opublikowano piątek o 22:355 dni Gierka jest bardzo podobna do pierwszej części, pyka się w to niemal identycznie, co raczej dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem. Nie wiem jak będzie dalej, ale początkowa lokacja ma świetny, gotycki design, pomieszczenia toną w detalach i od razu widać że ktoś się napracował, żeby nadać im klimatu i charakteru. W pierwszej części też były skróty klawiszowe? Bo tutaj są i dzięki bogu, bo co chwilę trzeba tasować między bronią, zapalniczką (bez niej nic nie widać, a ciemność dosłownie zabija), a młotkiem do rozbijania przeszkód.Jest fizyka boobsów chyba nawet lekko przesadzona, bo po najmniejszym ruchu cycole trzęsą się jak brzuch Roziego kiedy próbuje się rano wygramolić z łóżka, no ale i tak spoczko, doceniam takie detale.Ledwo zacząłem, a już trafiłem na pierwszego glitcha. W sypialni mamy szafkę z alternatywnymi ciuszkami: za każdym razem jak przebiorę laseczkę i wyjdę z tego pomieszczenia, to jest ubrana w swój domyślny strój. Niby pierdoła, ale trochę mnie to wkurzyło. Mam nadzieję, że zaraz nie wyjdą na wierzch większe babole, bo w pierwszej części trafiłem na buga, który zablokował mnie na amen i musiałem zaczynać całą zabawę od nowa. Edytowane piątek o 22:385 dni przez Josh
Opublikowano sobota o 08:474 dni Ten normal nie jest wcale taki latwy, ammo jest póki co na styk - trzeba stosować taktykę powalenia ścierwa na dystans, a potem polerowanie młotkiem aby oszczędzać gwoździe.Wrogów od początku jest więcej i wyskakują po kilku na raz, więc trzeba się napocić (grając na tank controlsach jest dość ciężko manewrować między atakami).Co do ciuchów to ja używam pierwszego stroju zawsze w pierwszym przejściu, więc obadałem je tylko w przebieralni, a potem zapodałem defaultowy. Jeżeli faktycznie jest taki bug no to dziwne, że to przeszło pod radarem przed patchem. Nie zaszkodzi robić save na oddzielnych slotach w razie czego.Muzyka w save room'ie chyba nie tak dobra, jak w jedynce. Ale może to kwestia osłuchania się.Byle do wieczora i lecymy dalej.
Opublikowano sobota o 11:494 dni Ja to się nie zdziwię jak ktoś utknie w pierwszym pomieszczeniu Zagadka z dzwonami bardzo pomysłowa, ale pękła w 3 minuty, więc czekam na kolejne wyzwania. Mój mózg jest jeszcze rozgrzany po skończeniu Silent Hill f
Opublikowano sobota o 20:274 dni Łamigłówka z telefonem rozwiązał ktoś? Siedzę nad tym już drugą godzinę i póki co zero pomysłu jak to ugryźć, a nie chcę się szmacić korzystaniem z youtube'a
Opublikowano sobota o 20:414 dni 11 minut temu, Josh napisał(a):Łamigłówka z telefonem rozwiązał ktoś? Siedzę nad tym już drugą godzinę i póki co zero pomysłu jak to ugryźć, a nie chcę się szmacić korzystaniem z youtube'aWlasnie to znalazlem i musialem skonczyc granue, ale wydaje mi sie ze kluczem jest dokladne obejrzenie obu stron .W ogole klimat w katakumbach to jest petarda, i te kadry kamery zywcem z SH1 jak sie idzie po itemik nawiazujacy do Evil Dead Bylem bardziej obsrany niz przec cale SHf. Zagadeczki prima sort.
Opublikowano sobota o 20:484 dni 1 minutę temu, smoo napisał(a):Wlasnie to znalazlem i musialem skonczyc granue, ale wydaje mi sie ze kluczem jest dokladne obejrzenie obu stron .Na tę drugą stronę patrzę od dwóch godzin i mam wrażenie, że bez niej byłoby łatwiej to rozwiązać xD daj znać później czy dałeś radę (bez podawania rozwiązania oczywiście)Katakumby tak jak piszesz: sztos. Wersja za lustrem, to już jest Silent Hill pełną gębą SCHIZAnieźle podkręcili design w tej części
Opublikowano sobota o 20:484 dni Pogralełem 1.5h. Co tu duzo mowic, to klasyczny survival horror, tak samo jak jedynka zreszta. Znow sie poczulem jakbym gral w starego Residenta. Zagadka z dzwonami pekla od razu, ale wyobrazam sobie, ze ktos bez znajomosci angielskiego moze na chwile tu utknac (chociaz angielski na poziomie B1 starczy by zrozumiec ten tekst).Gra wciaga od poczatku. Dawno juz w taki horror nie gralem. Az zapomnialem jak grac z tym czolgowym sterowaniem. Zbieranie tasm do zapisu jest, safe roomy sa, rezydencja jest, jest dobrze.
Opublikowano niedziela o 18:183 dni 21 godzin temu, Josh napisał(a):Łamigłówka z telefonem rozwiązał ktoś? Siedzę nad tym już drugą godzinę i póki co zero pomysłu jak to ugryźć, a nie chcę się szmacić korzystaniem z youtube'aUdalo mi sie rozwiac po 2 minutach. Jakos od razu wpadlem na ten wlasciwy trop.3h gry za mna. Juz chyba 4 zagadki zaliczone i kazda byla ciekawa i logiczna, co cieszy. Poki co poziomu pierwszej czesci nie ma.Zajerzalem do neta tylko raz by rozwiazac zagadke z szachami. Ale nie by zobaczyc wlasciwe rozwiazanie zagadki, a po to by zobaczyc jak wygladaja poszczegolne figury. W szachy nigdy nie gralem, wiec tylko sprawdzilem ktore figury to Skoczek i Goniec.
Opublikowano niedziela o 18:193 dni Josh chyba wczoraj zmeczony byl juz, bo zagadka z telefonem poszla szybko. Tak jak pisalem wystarczylo obejrzec obie strony kartki i rozwiazanie samo sie "widzi".Niemniej pierwsze 2h gry bija pod wzgledem zagadek shf na glowe. Wspanialy jest ten oldachoolowy feeling.Troche duzo jumpscareow z potworami, pare razy podskoczylem fest.Lokacje sa wykonane przepieknie, a swiatlo zapalniczki robi giga robote. Dobra teraz ja utknalem bo nie wiem gdzie szukac wskazowki do lustra .Niewazne, rozwiazanie bylo blisko . Edytowane niedziela o 18:463 dni przez smoo
Opublikowano niedziela o 19:373 dni Juz dawno nie mialem takiej przyjemnosci grania w klasyczny survival horror. Tormented Souls 2 przypomnialo mi jak dobre sa te klasyczne horrory. Az chce sie wiecej. Chyba odswieze sobie jedynke po przejsciu dwojki.Lokacje sa przepiekne. Walka jest soczysta. W broniach czuc power. Ciekawe jakby sobie poradzili ci co narzekali na mala ilosc amunicji w Cronosie. Tu liczba amunicji w grze jest przypisana do gry na stale jak w starych Residentach.
Opublikowano niedziela o 19:443 dni Jestem już daleko, niedługo będę kończył i póki co zrobiłem wszystkie zagadki samodzielnie poza tym telefonem. Dałem radę z takimi grami jak Signalis, SH2R, Silent Hill f (w obu zagadki na hard) czy pierwsze Daymare, ale to całkowicie mnie to pokonało Najlepsze jest to, że tak jak piszes smoo, nawet nie było trudne xD wymagało raczej spostrzegawczości niż myślenia. Anyway jestem zdania, że łamigłówki to godna kontynuacja tych z poprzedniej części: jest ich bardzo dużo, są zrobione z pomysłem i raczej mało które da się rozwiązać po jednym rzucie oka, więc można sobie elegancko i powoli gotować komórki mózgowe na małym ogniu przez całą przygodę. Pierwsze Residenty to przy tym mały pikuś.Co do reszty się na razie nie wypowiadam, jak skończę to się więcej rozpiszę, ale widać że skala gry jest dużo większa niż w pierwszym Tormented i wciśnięto tu znacznie więcej pomysłów (jest sporo z RE i Silent Hilla, ale też trochę z Lovecrafta). Podoba mi się masa nawiązań do lat 90, np obecność kaset VHS albo odniesień do dzieł popkultury z tamtych czasów. Nawiązanie do He-Mana i Toy Story mnie rozjebało Polecam bawić się przedmiotami obracając je na różne stronysoft spoiler Edytowane niedziela o 19:523 dni przez Josh
Opublikowano niedziela o 19:543 dni Autor Widziałem na reddicie easter egga z DMC5 więc oczywiście gra roku Ale niestety za dużo dobroci ostatnio i musi poczekać w kolejce, bo doby mi brakuje.
Opublikowano niedziela o 20:273 dni Sa tez nawiazania do Leona i Marii .Otherworld wyglada zayebiscie, oby blooberzy robili notatki pod kolejny remake.
Opublikowano niedziela o 23:013 dni Cmentarz nawet nie wiedziałem że na tak małej powierzchni da się upchnąć aż CZTERY dojebane i skomplikowane łamigłowki. Przegapisz jeden item albo podpowiedź = leżysz. Źle zinterpretujesz wierszyk albo obrazek z hintem = kwiczysz. Oczekiwałeś luzackiego horrorku z szukaniem kluczy i tępym klikaniem w co popadnie = zaczynasz się zastanawiać czy to na pewno gra dla Ciebie. Na tym etapie poważnie rozważam czy to jeszcze survival horror czy już bardziej gra logiczna, więc jak ktoś ma awersję do zagadek, to współczuję, tym razem to zdecydowanie większość gameplayu. Btw, fajne odniesienie do RE4smaczuśSamo zwiedzanie i odkrywanie takich rzeczy to niezła frajda Wrzucajcie więcej jak coś znajdziecie. Edytowane niedziela o 23:123 dni przez Josh
Opublikowano poniedziałek o 11:132 dni Nie chcę za dużo spoilerować gdzie jeszcze przyjdzie Wam śmigać, ale napiszę tylko, że kolejna lokacja po cmentarzu MIAŻDŻY klimatem. Myślałem, że w tym roku nic nie przebije Silent Hill f jeżeli chodzi o design, gore czy zagadki, ale TS2 kładzie na łopaty giereczkę Azjatów i w zasadzie każdego klona RE jaki wyszedł w ciągu ostatniej dekady (jedyną poważną konkurencję jaką widzę to Echoes of the Living). Chyba ta gra dołączy do mojej świętej trójcy 2025 roku obok Clair Obscur i Silksong. Aż strach pomyśleć co ci ludzie mogliby zmontować gdyby dać im budżet jakim dysponuje chociażby Bloober. Edytowane poniedziałek o 11:172 dni przez Josh
Opublikowano poniedziałek o 11:322 dni 17 minut temu, Josh napisał(a):Nie chcę za dużo spoilerować gdzie jeszcze przyjdzie Wam śmigać, ale napiszę tylko, że kolejna lokacja po cmentarzu MIAŻDŻY klimatem. Myślałem, że w tym roku nic nie przebije Silent Hill f jeżeli chodzi o design, gore czy zagadki, ale TS2 kładzie na łopaty giereczkę Azjatów i w zasadzie każdego klona RE jaki wyszedł w ciągu ostatniej dekady (jedyną poważną konkurencję jaką widzę to Echoes of the Living). Chyba ta gra dołączy do mojej świętej trójcy 2025 roku obok Clair Obscur i Silksong. Aż strach pomyśleć co ci ludzie mogliby zmontować gdyby dać im budżet jakim dysponuje chociażby Bloober.Mam nadzieje, że się sprzeda. Widać nawet z trailerów, że więcej jest napracowanka overall.
Opublikowano poniedziałek o 11:482 dni Rozmiar gry, skala lokacji, ilość zagadek i zróżnicowanie przeciwników to lekko ze 3, a może nawet 4x względem pierwszego TS. Niech zarobią jak najwięcej, to będzie ich stać żeby do kolejnej odsłony zatrudnić dobrych animatorów od facjat postaci i jakiegoś konkretnego scenarzystę, bo to jedyne rzeczy jakie mi tu kuleją.
Opublikowano poniedziałek o 12:142 dni o kurde czyli jednak nie zwykłe dlc, nie spodziewałem się że aż tak rozbudują.
Opublikowano poniedziałek o 12:282 dni Ocenki też sypią się ładniutkie, jak na tego typu grę, początkowo zapowiadało się na 73-74, jak jedynka, a tutaj lecą nawet 9/10.Ja już mam kupione, czekam na jakiś wolniejszy wieczór, żeby dobrze usiąść do tego indie sztosiwa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.