Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Battlefield 6

Featured Replies

Opublikowano
28 minut temu, walek napisał(a):

Najbardziej hardcore'owe jest menu w tej grze. Ewidentnie widac, ze jest ono z PC dostosowane do nawigowania myszka. Na konsoli jest maskrycznie. Non stop zle cos wciskam. A gra? Poczekam do nastepnej bety, jak beda jakies istotne zmiany, szczgolnie w piechocie, to moze dam szanse tej grze. Narazie moje wrazenia z gry po 7 godzinach sa umiarkowane, dal bym te becie note 06/10. Po 8 tysiacach w Bf3/4 ciezko sie przyzwyczaic do tego "kaszalota" jakim jest battlefield 6. Sorry, ale przehajpowna jest ta gra ektremalnie. :)

Menu niestety kontynuuje ten dziwny trend bloków jak z Netflixa. Nie wiem skąd się to wzięło ale wiele innych gier też tą ścieżką poszło. Moim zdaniem jest to beznadziejny design i te stare wertykalne menu z BF3 i 4 było znacznie lepsze i bardziej czytelne.

Edytowane przez UberAdi

  • Odpowiedzi 395
  • Wyświetleń 22,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czezare
    Czezare

    Gdyby nie pojazdy pomyślałbym, że to nowy CoD.

  • UberAdi
    UberAdi

    To jest U-100 z BF4 czyli startowa broń supporta. Prawdziwa nazwa to Ultimax 100. Ta broń jest tak zrobiona, że ma minimalny recoil też w rzeczywistości. Problemem jest wolny fire rate i w BF4 nie był

  • Ostatni dobry BF 1 to był z pierwszej wojny światowej.  

Opublikowano
2 godziny temu, MYSZa7 napisał(a):

Mi też to bardziej pasuje, te ograniczenia broni obstawiam, że będą niszowe i dla serwerów na Portalu.

Ja przez ograniczenia broni w BF4 grałem głównie inżynierem i szturmowcem. Snajpa i ckm do mnie nie przemawiają i nie lubię nimi grać, a tak tutaj mogę sobie ustawić dowolną klasę i śmigać na zmianę wypełniając zadania. Chujowo grałoby mi się zwiadowcą, bo lubię zajmować punkty, ale w młynie nie lubię bawić się w precyzyjnie strzały snajpą.

Opublikowano

W teorii tak, ale ja lubię tę dowolność.

Opublikowano

Pograłem dziś trochę dłużej. I przyznaję: to jest wreszcie Battlefield. Ale taki, co wyhodował kompleksy i trąci nieco CoD-em od czasu do czasu.

  • Strzelanie? Kto pierwszy zobaczy, ten pierwszy zabija i elo. Zero wymiany. No i walimy pod znaczniki, bo gdyby nie one, to każdy strzelałby do wszystkiego co się rusza.

  • Blokowanie broni przy wychylaniu zza winkla dodatkowym przyciskiem (żeby ją ustabilizować) brzmi spoko. Ale jak rzucisz nagle granat, to twój żołdak wyłazi z osłony jak debil, i zanim znowu się ustawisz, leżysz. Kto to kurwa projektował, nie da się granatu rzucić zza osłony?

  • Tempo jest w pytę. Ja wiem, że nie mam już 15 lat i refleks nie ten, ale czasem to wygląda jak wyścig flaga-flaga (mogliby się chłopcy czasem zmęczyć, żeby złapać oddech). I niby jakiś teamplay tam w tym wszystkim jest, ale można by spokojnie movement zwolnić (na wafla te wślizgi?).

  • Grafika i audio natomiast na wielki plus, szczególnie zniszczenia i tryb dźwięku 'taśmy wojenne VAL' (czy jak to się tam nazywa) - to wszystko urywa dupę.

  • I już było dobrze... Ale to pstrokate, zasrywające pół ekranu UI. Już się pastwił nie będę w szczegółach, ale pasek życia wrogich pojazdów? Co to jest kurwa Diablo?

  • Nie ma BFa bez dobrych map. Siege of Cairo jest bardzo spoko - jak stare dobre miejskie jatki w stylu Strike at Karkand. Szkoda tylko, że jest za mała, więc nie ma tam śmigłowców szturmowych. Na 3 mapy podobała mi się ta jedna. W finalnej grze ma być ich chyba jakoś 9, w tym połowa to odgrzewane kotlety. Taki pokazany nam Liberation Peak to przecież prawie Narvik z piątki. A Operation Firestorm to mapa z trójeczki.

Mimo że sobie poużywałem, to przyznaję szczerze, że im dłużej grałem, tym było lepiej. Ale wciąż nie mogę uciec od myśli, że BF3 i BF4 to inna liga. Mam ogromny sentyment do trojki, ale wiem, że BF4 to formalnie szczyt serii: z masą map i giwer, tryb hardcore wywalającym znaczniki trafień oraz friendly-fire. I do tego wygląda po dziś dzień po prostu zajebiście jako całość. Nie gadam w próżnię, bo zainstalowałem czwórkę w trakcie bety BF6, żeby na bieżąco porównać sobie różne elementy (w tym oprawę i kontent).

Mówię to z bólem serducha, ale tego zestawienia szóstka nie wytrzymuje. Co wkurza mnie tym bardziej, że koniec zostaje jeszcze cena: ponad 3 stówki za podstawkę premierowo. Pamiętam, że ostatnie dwie części taniały w naprawdę zastraszającym tempie, a samo EA nie rozdaje od dawna kart. Nie widzę więc w tej kwocie wystarczająco atutów, żeby się podpalać.

TL;DR:

SZÓSTKA to w końcu BF, ale taki stojący okrakiem. EA robi grę, która zapierdala jak CoD, wali po oczach pstrokatym UI i próbują nam tego kotleta wcisnąć do gardła za 300 zł+. Kair robi wrażenie, reszta meh.

Opublikowano

Helikoptery najcieplej wspominam z BC2 szczególnie na tej zimowej mapce, siedzisz na działku i cały serwer twój

Potem dlc vietnam to już w ogóle była wisienka na torcie, jeszcze w tle fortunate son i jechane z kurwami.

3 jeszcze była spoko, 4 już tak do mnie nie trafiła i dużo mniej w nią grałem. Nadal Bad Company najlepsze ale to już nie ten sam DICE niestety. Czas ograć jedynkę bo dużo ludzi chwali a grałem tylko w betę.

Opublikowano

ale też rozumiem tych co pamiętali że było wolniej, BF3 na konsolach ledwo w 30 fpsach śmigał

Opublikowano
No image preview

Battlefield 6 wkrótce otrzyma oczekiwaną funkcję. DICE po...

DICE osiągnęło wielki sukces podczas bety Battlefield 6, ale twórcy nie zamierzają zwalniać. Studio już zapowiedziało integrację oczekiwanej funkcji.

Napisali, że będzie przeglądarka w grze głównej, nie tylko Portal. Chociaż nie podali linku potwierdzającego ten news. Ale jeśli to prawda, to DICE, ależ tu mi zaimponowałeś! :)

Opublikowano

Chyba udał im się ten Battlefield, bo naprawdę chciało mi się grać w tę betę. Na pewno jest dużo lepiej niż w dwóch ostatnich częściach, gdzie w testach 2042 sprawiał wrażenie mocno niedorobionego, a w pełnej wersji wcale nie było lepiej. Na minus zdecydowanie za małe mapy i strasznie wkurzający interfejs. No i dziwnie mi się snajperką grało - chyba jestem ślepy, ale prawie w ogóle nie widać pocisku.

Opublikowano

jest bardzo dobrze, gameplayowo to taki BF3 comeback i ja to propsuję. Ja wiem, że w Waszych mózgach "to nie tak było, inaczej to było" ale wystarczy sobie zrobić odświeżenie BF3 na YT i serio jest nawet ciut lepiej. Duży comeback serii wg mnie, ale ma to też swoje wady bo jednak mamy rok 2025 a nie 2011

  1. TTK jest wg nie całkiem ok, nie zgadzam się, że kto pierwszy widzi ten wygrywa - wiem, bo w ch uj pojedynków przegrałem :D jak w porównaniu do BF3 to nawet go wydłużyli, wypada to serio fajnie. po paru setkach godzin w cod fajnie się kapnąć, że rodzaj celownika ma znaczenie w prędkości mierzenia itd. miły powrót do takich smaczków

  1. mapy świetne - wracają clusterfucki trochę jakby metro feeling na B momentami (np jedna z sal na mapie z Kairu). Lubię takie dla rozluźnienia, chaos, napie r dalanie wszystkiego co się rusza. miód

  2. realizacja celów = w ch uj punktów na koniec rundy, czyli stara szkoła, tak jak powinno być. zdobywanie celów daje boost punktowy i można odpalać dodatkowe plusy dla całej drużyny

  3. współpraca i od razu wynik + 1000%. Dobra ekipa czołg + działko + dwóch inżynierów pod ręką i nawet na ciasnej miejskiej mapie siejecie spustoszenie. Do czołg to resp point dla całej drużyny więc to jest kosmos. W ogóle feeling sprzetu cieżkiego jest bardzo dobry

  4. drobne błędy z OP niektórych broni - shotgun co niszczy na hita przydałoby się trochę ogarnąć

  5. mapy z zablokowaną zmianą broni między klasami to sztos - mega ludzie zacznają ogarniać rolę medyka + torby z ammo, inżynier przestaje snajpować tylko szuka ukrycia i naprawia. Ta sama mapa, ten sam tryb a gra kompletnie inna - wincyj miodu zdecydowanie

  6. udźwiękowienie niszczy. Jedyny minus to taki, że po 5 godzinach musiałem zrobić przerwę. Rozku rw na mapie + dźwięki + duzy ekran + mój numer pesel i niestety system nerwowy zaliczył zgon (już nie widziałem co skąd i gdzie)

wątpliwości:

  • brakowało mi trybu rush - jak był, to ja w tym poje bnanym menu nie znalazłem - czy wy go mieliście?

  • nie słyszę żadnych rozmów ani z moim składem (randomy) ani z drużyną - cisza absolutna. też tak macie?

  • do czego przyzwyczaiłem się po Warzone - jednak jak jest murek, którym mam na wysokości na oko klatki piersiowej i nie mogę na niego wskoczyć to mnie to wnerwia. Jak są krzaki to zwykle ze skałami - nie wejdziesz. Jak biegam po Liberation Peak i chcę z półki skalnej wskoczyć na taką samą obok to najczesniej nie doskakuję tego metra. Ja wiem że to nie cod i bardzo dobrze, ale jednak w 2025 roku chciałbym aby po mapach śmigach bez ograniczeń

myślę, że piękny reboot, będzie w co grać. może stara gwardia się pojawi na psn

Opublikowano

@waldusthecyc tryb Rush będzie w następny weekend i dodatkowo z nową mapką w Nowym Yorku.

btw miło Cię widzieć z powrotem lapka

Opublikowano

dużo dinozaurów wyszło spod kamienia wraz z marką battlefield, ale na forumku to tylko gościnnie ;) na psn widziałem wełnę, takeshi, danielskii, widzę uberadi. nie widziałem tommiego i trochę starszej ekipy. wiem, że żyją, nie umarli jeszcze, mimo podeszłego wieku. więc energii na te 2 godziny grania pewnie jeszcze jest

Opublikowano

musi być naprawdę dobry ten bf skoro wróciłeś nawet na chwilę rayos

Opublikowano
6 godzin temu, MYSZa7 napisał(a):

ale też rozumiem tych co pamiętali że było wolniej, BF3 na konsolach ledwo w 30 fpsach śmigał

właśnie dlatego już nie mogę słuchać ani czytać tych stękań o TTK, TTD, call of duty, spłycenie gameplayu itd bo dokładnie to samo parenaście lat temu czytałem, jak wrzucili betę BF3 (która w porównaniu do bety BF6 działała jak gówno) z mapą Operacja Metro. Ludzie po prostu nie pamiętają albo żyją dalej w nostalgii albo robią to co obecnie jest wszechobecne czyli stękają i marudzą dla samego marudzenia bo hehe kiedyś to było a teraz nie ma nic.

A inna sprawa że jest narzekanie że nie ma dużych map w becie a jak zerkam na BF4 to połowa serwerów to Operation Locker, to samo w BF3 i od zawsze tak było, więc jak widać community lubi ten szybki gameplay.

Z kolei mój zarzut odnośnie bety to mam wrażenie że splash damage granatnika jak i pocisków w czołgu jest jakiś dziwny, tj napierdalam z czołu w piechotę 2-3 metry od niech i czasem oni giną a czasem jest 33dmg XD więc albo to jest zbugowane albo trzeba dać buffa.

Dzisiaj nie działa beta a bym grał dalej sadkek

image.png

Opublikowano
50 minut temu, MaZZeo napisał(a):

właśnie dlatego już nie mogę słuchać ani czytać tych stękań o TTK, TTD, call of duty, spłycenie gameplayu itd bo dokładnie to samo parenaście lat temu czytałem, jak wrzucili betę BF3 (która w porównaniu do bety BF6 działała jak gówno) z mapą Operacja Metro. Ludzie po prostu nie pamiętają albo żyją dalej w nostalgii albo robią to co obecnie jest wszechobecne czyli stękają i marudzą dla samego marudzenia bo hehe kiedyś to było a teraz nie ma nic.

dokładnie tak, to miałem na myśli. ciśniemy mając mgłe nostalgii na oczach i kurde wtedy to inaczej było a było dokładnie tak samo lub imo gorzej. Jest naprawdę ok, tylko bym dodał trochę więcej opcji parkouru żeby jednak dało się na te murki wskakiwać a nie biec pół ulicy wzdłuż bo kurde tak sobie to programista wymyślił.

splash damage z granatnika jest w uj słaby (strzał na korpus inaczej kolega musi pomóc), z kolei z czołgu nie zwróciłem uwagi - 2-3 strzały i połowa ekipa przeciwnika na glebie.

btw próbowałeś grać klasykiem czyli c4 na jeepa? u mnie nie bangla

Opublikowano

Ja największą nostalgię i tak mam za Bad Company 1/2, wcale nie za BF3/BF4. Do tego bardzo dobrze wspominam V.

A beta już mnie przekonała, bardzo chętnie zagram w fulla i czekam na te nowe mapki w USA.

Opublikowano
Godzinę temu, MaZZeo napisał(a):

właśnie dlatego już nie mogę słuchać ani czytać tych stękań o TTK, TTD, call of duty, spłycenie gameplayu itd bo dokładnie to samo parenaście lat temu czytałem, jak wrzucili betę BF3 (która w porównaniu do bety BF6 działała jak gówno) z mapą Operacja Metro. Ludzie po prostu nie pamiętają albo żyją dalej w nostalgii albo robią to co obecnie jest wszechobecne czyli stękają i marudzą dla samego marudzenia bo hehe kiedyś to było a teraz nie ma nic.

A inna sprawa że jest narzekanie że nie ma dużych map w becie a jak zerkam na BF4 to połowa serwerów to Operation Locker, to samo w BF3 i od zawsze tak było, więc jak widać community lubi ten szybki gameplay.

Z kolei mój zarzut odnośnie bety to mam wrażenie że splash damage granatnika jak i pocisków w czołgu jest jakiś dziwny, tj napierdalam z czołu w piechotę 2-3 metry od niech i czasem oni giną a czasem jest 33dmg XD więc albo to jest zbugowane albo trzeba dać buffa.

Dzisiaj nie działa beta a bym grał dalej sadkek

image.png

Nawet w ostatnim BFie pierwszą zakładką jest Close Quarters Conquest. Mogą narzekać na zbyt małe mapy, a później najpopularniejszymi są właśnie one, Operacja Metro w trójce czy Operacja Blokada w czwórce są najlepszymi przykładami.

Opublikowano
11 minut temu, waldusthecyc napisał(a):

btw próbowałeś grać klasykiem czyli c4 na jeepa? u mnie nie bangla

nie próbowałem ale widziałem filmiki że działa to tak jak dawniej

19 minut temu, MYSZa7 napisał(a):

Nawet w ostatnim BFie pierwszą zakładką jest Close Quarters Conquest. Mogą narzekać na zbyt małe mapy, a później najpopularniejszymi są właśnie one, Operacja Metro w trójce czy Operacja Blokada w czwórce są najlepszymi przykładami.

ja zrobiłem sobie parę dni przed betą odświeżenie nie tylko BF2042 i BF V ale też BF4 w którego nie grałem chyba z 8 lat, właśnie po to by mieć punkt odniesnia. W nowego BF6 gra sie absolutnie najlepiej. Kwestie map i balansu pojazdów ziemia-powietrze zostawię na moment kiedy będzie premiera.

Opublikowano

ja pierdole banderas na nowo zakochałem się w bfie, ostatni raz byłem tak wciągnięty za czasów bc2 i bf3, od piątku cisnąłem bete aż przez cały weekend od rana do wieczora, nie mogę sie doczekać aż znowu otworzą serwery i potem niestety odwyk na 2 miesiące whyyy aż przypomniały sie czasy kiedy w bc2 zawalało sie szkołe bo trzeba było cisnąć bc2 i opierdol od matki żeby wyłączyć w końcu konsole bo rano do szkoły, a teraz przez cały weekend spotykały mnie te same wrogie spojrzenia spod byka ale tym razem od dziewczyny bo byłem tylko i wyłącznie zajęty tą betą reggie i już sie boje że będę uzależniony od samej premiery jeśli nic nie spyerdolą, bo od czasów bf3 odpuściłem sobie kompletnie bfy z wyłączeniem bf1 gdzie w większości grałem tylko ze swoim składem, ogólnie w becie BF6 podobają mi się wszystkie mapy które mają BF3 vibe + gameplay, TTK też w porządku, w miare zbalansowane bronie gdzie nie czułem żeby jakakolwiek była op, każdy może wybrać coś dla siebie, i jednak jestem fanem z otwartymi klasami gdzie np mogę pograć zwiadowcą z ARką, mam też kilka drobnych zastrzeżeń mianowicie:

  • nie wiem dlaczego szturmowiec ma ammo tylko na 2 magazynki, gdzie reszta klas ma na dobre 6 czy 7 oprócz snajperek czy dmr, wiem że można mieć wtedy drugą broń pod ręką ale jest to tylko karabinek czy shotgun, 2 wystrzały z granatnika i stim shot nie wydaje mi sie OP żeby ograniczać w tej klasie ammo, m.in. dlatego też nie grałem szturmowcem a szkoda, byłoby ok gdyby znowu dałoby sie nim rzucać ammo

  • 4 rzucone c4 na czołg powinny wystarczyć żeby wysadzić go w powietrze, podkradam sie specjalnie pod niego gdzie mogę zginąć na jednego hita albo być skoszony w pół sekundy z działka + zazwyczaj 1 czy 2 inżynierów naprawiających i obstawiających z tyłu więc kaman man, wypadałoby to jakoś wynagrodzić chociaż nvmnd

  • nie wiem czemu ale wydaje mi sie, że rpgi mogłyby mieć większy splash damage, jedynie bezpośrednie trafienie zabija o ile sie nie myle

  • granaty są kompletnie dla mnie nie przydatne tutaj, powinni je polepszyć jakoś bo podczas tego maratonu z betą jedynie raz kogoś nimi zabiłem i raz od kogoś zginąłem XD a na takich bezpośrednich w walce mapkach jakie teraz były w becie oczekiwałoby sie od nich większej roli, ludzie bardziej już spamowali dymnymi

  • ustawienia kontrolera dla nowych to masakra i wydaje mi sie niepotrzebnie skomplikowane, tym bardziej że movement jest bardziej prostszy niż w codzie

  • czasami miałem wrażenie że ginąłem pierwszy pomimo tego że strzelałem pierwszy i powinienem starcie wygrać ale to pewnie przez serwery

no i na razie tyle, ogólnie wrażenia bardzo na plus i czekam znowu na weekendzik, jak na premiere bf6 będzie taki sam albo jeszcze bardziej doszlifowany to zapowiada sie powrót i znowu ostre yebanie jak za dawnych lat banderas

Edytowane przez mersi

Opublikowano

Nie jestem przekonany czy wyrzutnie powinny mieć większy zasięg wybuchu, chyba byłby za duży spam nimi. W sensie w eteku się kiedyś nimi fajnie nawalało w sufit bunkra z plaży i wpadały soczyste multikille, ale w poważniejszej grze już może nie wypada. I tak nieźle, że można nimi kogoś zabić, a nie tylko nawalać w pojazdy.

Granaty, hmm, jak dla mnie działają, wpadło parę fragów rzucając je w dobre miejsca. Again, nie mogą być zbyt mocne, bo byłby chory spam.

Opublikowano

RPG to broń przeciwczołgowa i działa na zasadzie przepalenia pancerza i eliminowania załóg wewnątrz. Bardzo dobrze, że nie jest tak skuteczna przeciwko piechocie, bo byłaby powtórka z Carla Gustava z Bad Company 2. Ale fakt, splash damage granatów i granatników powinni poprawić. I tę cholerną animacje rzucania granatem pechowiec

Opublikowano

O właśnie, przygwożdżenie z LKMów powinno działać nie tylko na regenerację życia. Dzięki temu snajperzy mieliby utrudnione zadanie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.