Opublikowano 14 maja14 maj Kurcze eksploracja i ogarnainie rzeczy jest super. Doszły również zagadki a'la Silent Hill.Na pewno dla niektórych walka będzie mega minusem. No jest drewno co powiem. To taki Soulslike od jakiś wyrobników w FPP.Naciśnięcie przycisku ataku to zamach bronią dopiero, if you know what I mean.Tyle dobrze, że śmierć nie jest karalna za bardzo. Cofamy się do kapliczki ostatniej, ale cały progress mamy zachowany, bez względu na to kiedy ostatnio przy kapliczce sejwowaliśny. Ważne aby z takową wejścc w interakcje.Jest trochę backtrackingu takiego jak to w survivalach.Pojawia się też motyw Nemezisa, który se nawiedza niektóre piętra i miejscówki. Sami wrogowie też pojawiają się losowo.Ogólnie no jest ciężka, nie trudna, ciężka xdAle kurde atmosfera jest tak gęsta i chce się dalej brnąć zobaczyć co tam będzie dalej. Jestem mega ciekaw pierwszego demona.
Opublikowano 28 maja28 maj Na Steam pojawilo sie demo Phase Zero:PHASE ZERO on SteamPHASE ZERO on SteamA grotesque illness binds the town of Flint Peak. Two survivors try to escape with their lives as mysterious creatures roam the streets. Face horrific monsters, solve puzzles and escape the town in...Pobralo sie i wieczorem zagram zobaczyc jak sie pyka.
Opublikowano 28 maja28 maj 8 godzin temu, pawelgr5 napisał(a):Na Steam pojawilo sie demo Phase Zero:PHASE ZERO on SteamPHASE ZERO on SteamA grotesque illness binds the town of Flint Peak. Two survivors try to escape with their lives as mysterious creatures roam the streets. Face horrific monsters, solve puzzles and escape the town in...Pobralo sie i wieczorem zagram zobaczyc jak sie pyka.Po trailerze czekałem, po demku pewniaczek i ląduje na górze wishlisty. Nawet nie grałem jakoś długo bo nie ma potrzeby, poczekam na fulla. Dobrze graficzke zrobili bo nie zawsze mi się podoba ten psxowy sznyt w niektórych indykach. Na ten moment jedynie celowanie troche ssie pałe. No nie może być tak że dostaje shotguna a twórcy nie pozwalają mi podnieść go do góry żeby rozjebać łeb zombiaka jak w residenciku
Opublikowano 29 maja29 maj Dokladnie to samo pomyslalem. Fajnie ze mozna celowac i chodzic ale slabo ze nie mozna celowac w glowe. Dodatkowo delikatnie zwiekszylbym uczucie "pierdolniecia" ze strzelby bo za slabo zombiaki reaguja na postrzal.
Opublikowano wczoraj o 08:29 1 dzień O ile nie będzie to powtórka z Hollowbody, czyli gierka-demo na 3 godziny, to spoko. Nieźle ich ostatnio powaliło z tymi klonami Residentów, moja survivalohorrorowa wishlista pęka w szwach.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.