Opublikowano wtorek o 06:243 dni 13 godzin temu, GearsUp napisał(a):Jak ktoś wygina konsolę jak małpa to w końcu złapiąZ pewnością tak było - każdy w trakcie testu jedyne co robił to wyginał biednego S2 który normalnie działałby jak złoto, ale gracze się na nim wyzywają :((((
Opublikowano wtorek o 06:283 dni No testują, więc jak robi to kilkaset osób to wiadomo że w końcu się poluzuje jak p00lka. Zobacz sobie jakiś filmik, w domowych warunkach nikt tak nie traktuje biednych konsolek. Nie żebym był pewnym jakości wykonania tego elementu po s1
Opublikowano wtorek o 06:313 dni 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):Z pewnością tak było - każdy w trakcie testu jedyne co robił to wyginał biednego S2 który normalnie działałby jak złoto, ale gracze się na nim wyzywają :((((No testowali i to dosyć mocno, widać to było też na filmach na yt. Wyrywali na siłę bez używania przycisku rozłączenia, jakiś wpływ na luz to może mieć. Mi to tam rybka, czekam na Lite :) a ta wersja konsoli będzie jako stacjonarka pod TV.
Opublikowano wtorek o 06:333 dni Z materiałów pamiętam, że mocno tego pilnowano i robili to raczej nagrywający niż przeciętni gracze którym zależało po prostu na gierce i w dupie mieli luzy, czernie, spasowanie albo smak carta.
Opublikowano wtorek o 07:002 dni Ciekawe czy któraś z redakcji bliżej 5 czerwca dostanie swoją sztukę na stan czy do premiery jedyny kontakt świata z konsolą to tylko będą te pokazy. Mega ciekaw jestem pracy baterii, zasięgów joyconow czy gierek z s1 czy odpalają się w trybie stacjonarnym grając przenośnie na Switch2.
Opublikowano wtorek o 17:192 dni Zawiodłem się tym, że wypuszczony dziś Oblivion Remastered nie miał nigdzie znaczka potwierdzającego, że wersja na S2 jest gotowa i czeka na start konsoli. W zasadzie to sama informacja, że portują już by dużo dała. SteamDeck już dziś ma znaczek verified - tak wiem to niewiele znaczy. Niemniej jednak, żeby ten znaczek otrzymać to ktoś musiał nad tym usiąść, potestować według wytycznych Valve i potwierdzić, że "u mnie działa". Bez tego nic by nie dostali. Wspominam o tym bo jednak S2 minimalnie mocniejszy według zapowiedzi więc takie gry powinny na nim działać dobrze, przynajmniej odrobinę lepiej niż na SD a ja właśnie chciałbym żeby takie rzeczy nowej platformy Nintendo nie omijały.Mam nadzieję, że MS już tam ładnie pogadał z N i wszystkie potrzebne narzędzia już u nich są gotowe do pracy nad wersjami nowych gier na S2. AoE2 i nowsze też mam nadzieję, że już w produkcji bo myszka mimo ze według wielu źródeł nie tak wygodna jak by się chciało to jednak może być czasem fajnie tak popykać w RTS czy inna civkę (ta na szczęście już zapowiedziana). Trzymam kciuki, że tylko w okolicach premiery takie gierki będa omijać S2 a od powiedzmy max końcówki Q3 wszystko będzie już "day 1".
Opublikowano wtorek o 17:262 dni Ja jestem totalnie zawiedziony brakiem lawiny ogłaszeń portów czy w ogóle jakiś gierek na switcha2 w czasie po prezentacji. Albo dalej jest embargo i czekają do directa i zielone światła od Nintendo albo serio te dev kity większość świata dostała niedawno
Opublikowano środa o 13:401 dzień Powerhouse z gorsza wydajnością i gorszym ekranem od 3-letniego SteamDecka.
Opublikowano środa o 13:411 dzień Raczej chyba nikt nie ma wątpliwości że 2000zl za przenosniaka z dockiem dzięki czemu odpalimy gierki tez na tv to dobra cena. Za tyle w tym segmencie nic wydajniejszego taniej nie da się kupić wliczając pc handheldy. Oczywiście da się kupić mocniejszą stacjonarke za 2k ale przecież to coś innego.
Opublikowano środa o 13:411 dzień Autor Teraz, Paolo de Vesir napisał(a):Powerhouse z gorsza wydajnością i gorszym ekranem od 3-letniego SteamDecka. Nintendo LifeOpinion: Steam Deck Fans Are Seriously Underestimating Th...And the comparisons are missing one key point
Opublikowano środa o 13:451 dzień 3 minuty temu, GearsUp napisał(a):Nintendo LifeOpinion: Steam Deck Fans Are Seriously Underestimating Th...And the comparisons are missing one key pointNie dam się złapać na bajeczki o mocy S2. Wiem, że będzie dobre wsparcie, może nawet jakieś fajne bajery, ale moc i Nintendo nie idą w parze od czasu Gacka.
Opublikowano środa o 13:511 dzień 150 milionów sprzedanych Switchy, a oni 2 milionów na premierę wyprodukować nie mogą?
Opublikowano środa o 13:511 dzień 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):Nie dam się złapać na bajeczki o mocy S2. Wiem, że będzie dobre wsparcie, może nawet jakieś fajne bajery, ale moc i Nintendo nie idą w parze od czasu Gacka.Mniej więcej deck przenośnie i X2 stacjonarnie, do tego przewaga optymalizacji gierki dla jednego systemu. Taka ta konsola będzie przez te najbliższe 6-7 lat. Trzeba się z tym pogodzić albo olać bo alternatyw przybywa jak grzybów po deszczu i jedynie exy Nintendo pozostaną niezmienną najmocniejszą i chyba jedyną kartą przetargową
Opublikowano środa o 13:521 dzień 1 minutę temu, Daffy napisał(a):Mniej więcej deck przenośnie i X2 stacjonarnie, do tego przewaga optymalizacji gierki dla jednego systemu. Taka ta konsola będzie przez te najbliższe 6-7 lat. Trzeba się z tym pogodzić albo olać bo alternatyw przybywa jak grzybów po deszczu i jedynie exy Nintendo pozostaną niezmienną najmocniejszą i chyba jedyną kartą przetargowąJestem tego absolutnie świadomy, stad lekko bawi mnie określenie „powerhouse”.
Opublikowano środa o 15:231 dzień Digital Foundry zrobiło update jeśli chodzi o sf6, po przeanalizowaniu większej ilości materiału są pewni że gierka używa dlss i natywnie działa w 540p podbijając obraz do full hd. No nie powiem, konkretna jest ta technologia nvidii bo nie widać artefaktów, a obraz ostry.
Opublikowano środa o 15:581 dzień Na Decku FSR działa świetnie, bo mały ekran. DLSS powinno tym bardziej
Opublikowano środa o 16:341 dzień Tak jak nie byłem fanem FSR w wersjach 1 i 2, tak wersja 3 robi robotę. I w Rebirth i w TLOU2 wygląda to świetnie.Dlatego też z nieukrywaną radością przywitam rozwiązanie od NVidii na switchu2.
Opublikowano środa o 16:591 dzień 3 godziny temu, Rozi napisał(a):150 milionów sprzedanych Switchy, a oni 2 milionów na premierę wyprodukować nie mogą?pierwszy wave dla USA z konsolkami made in Vietnam to raptem 750tys, także to nie są jakieś kosmiczne liczby. cośtam się mówiło że chcą mieć 5-ciomilionowy launch ale chyba mocy przerobowych nie starczy. no i nie wiadomo jak z alokacjami na Polskę..
Opublikowano środa o 17:131 dzień Jak wynika z danych urzędów celnych na "konsole do gier z Wietnamu do USA" (co może być tylko jedną rzeczą...), Nintendo dostarcza konsole do USA od stycznia. 750 tysięcy to liczba za sam luty. Czy nie są to kosmiczne liczby? Dużo więcej, niż Switcha 1 przez cały poprzedni rok. Jako że Switch 1 zanotował w Ameryce łączną sprzedaż 1,2 mln sztuk w marcu - i, co chyba ważniejsze, 0,75 mln przez następne kilka miesięcy - to obecna podaż brzmi na bardzo wysoką. Oczywiście z racji ogólnego szaleństwa cłowego i nadchodzącego już niedługo potem okresu rosnącej sprzedaży (coraz bliżej Święta!), pewnie priorytetyzują wysyłki do USA jak nic innego, ale ogólnie brzmi jakby powinni mieć miliony.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.