Opublikowano 13 godzin temu13 godz. W dniu 16.12.2025 o 19:17, markusGDA napisał(a):jęczenie na KEY cardy, no wszyscy już to wiedząNajwyraźniej teraz już wie samo Nintendo skoro wydawca twierdzi, że "Nintendo announced two new smaller cartridge sizes for Nintendo Switch 2". Jednak opłaca się JĘCZEĆedit: co do chuya, jakim cudem zamieniło mi twyta na trailer Divinity xd
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Przypominam klasyczne wideo:Ciekawe jak sie sytuacja rozwinie.Jako, ze serce mam nintendowca, chcialbym uwierzyc ze cos sie zmieni na lepszeFajnie, ze cos kombinuja.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Skoro mówią, że cena wobec tego rośnie o 10 euro, to wychodzi, że koszt kartridża "małego" to okolice 50 zł, tak jak "dużego" to bliżej stówy. Część osób kupi, bo chce mieć dane na kartridżu. Część nie, bo drożej. Wielkość obu grup jest niestała. Jest to decyzja do rozważenia dla gry adresowanej do kolekcjonerów. Zobaczymy, ilu wydawców z tego skorzysta. Zaznaczmy, że praw fizyki nie złamano, i pod względem szybkości przesyłu, kartridże mniejsze będą "jeszcze wolniejsze" od obecnych:
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Autor Someone on Era said he’s getting 60fps in certain areas now! So it might be double buffer v-syncedCoś się dzieje w temacie. Jak nadal przy tym dłubią to może jest jeszcze szansa na te 60
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. @Bzduras wyjebali tego twita xdd jest nowy i tej samej treści z wywalonym tekstem że Nintendo udostępniło dwie nowe mniejsze pojemności więc chyba Nintendo nie chce się tym oficjalnie chwalić xdddW każdym bądź razie dobry news bo może wreszcie zatrzyma tą psychiczną wręcz lawinę wszystkiego prócz gierek Nintendo na gej karcie
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Na pewno xd duże gry i tak się nie zmieszczą na tych mniejszych kartridżach. Z indykami się poprawi pewnie.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 4 minuty temu, Ukukuki napisał(a):Na pewno xd duże gry i tak się nie zmieszczą na tych mniejszych kartridżach. Z indykami się poprawi pewnie.No przecież o to mi chodziło Teraz są psychopatyczne akcje że gry co ważą prawie nic i tak lądują na gej karcie.Gej kart do gigantyczne ważących gierek przekraczających 64gb jest logiczny przecież
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 7 minut temu, Daffy napisał(a):Gej kart do gigantyczne ważących gierek przekraczających 64gb jest logiczny przecieżIle jest gier które nie zmieszczą się na 64GB na Switchu? Remake Finala 7 i na razie tyle. A i tak prawie wszystko ląduje na gejkarcie.To nie pojemność jest problemem tylko cena tego rozwiązania.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 12 minut temu, Daffy napisał(a):Gej kart do gigantyczne ważących gierek przekraczających 64gb jest logiczny przecieżPopraw mnie jeśli się mylę, ale jeszcze przedwczoraj jebałeś FF7 za "gejkart z 96GB do pobrania...". Co tam się pozmieniało w międzyczasie?
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Nie przewiduje większej zmiany w przypadku dużych wydawców, ale indyki i mniejsi wydawcy albo firmy które będą potrzebowały na gwałt pozytywnego pr'u pewnie sie skuszą
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Ludzie wszystko kupiaNawet takie gowno g*jkartoweWiec nadal beda wychodzic gierki o pojemnosci 1300MB na tym czymsI ludzie beda to kupowacCoz mozna dodacOd siebie dodam tylko toJebac g*jkarty pradem, tyle o tym
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. a te star warsy to tłumaczyli ze do pobrania, dlatego ze pamięć wewnętrzna switcha jest szybsza niż na kartridżu także ten
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 26 minut temu, grzybiarz napisał(a):a te star warsy to tłumaczyli ze do pobrania, dlatego ze pamięć wewnętrzna switcha jest szybsza niż na kartridżu także tenNa pewno to był powód xd dlatego też wydali na key karcie. Tak samo z tego samego powodu Ubisoft wydał The Rogue Prince of Persia na key card. Szanuję Nintendo za tą walkę aby gra dalej odpalała się bezpośrednio z nośnika bez instalacji na konsoli. Jak dawniej, wkładasz gierkę i od razu gracz bez żadnej instalacji jak na PC czy konsolach konkurencji. Jednak skoro jest to tak drogie to może prościej i lepiej by było jednak wypuścić kartridże dużo wolniejsze a gry by się po prostu za każdym razem instalowały na konsoli.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Autor A propo jeszcze SkyrimaGra śmiga teraz w przedziale 30-45 fps bo taki cap ustawili. Zamiast przyciąć te ustawienia graficzne jak draw distance PS5 like to poszli w graficzkę i teraz robią coś pokroju Batmana z Xboxa gdzie też był jakiś dziwny cap ustawiony. Jeszcze gdyby to było 40 to byłoby to zrozumiałe na 120Hz panelu ale 45 to tak z dupy Edytowane 6 godzin temu6 godz. przez GearsUp
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.