Opublikowano 25 lipca 20241 r Hmmm, a myślałem, że chociaż Kassandra zmobilizowała Cię w końcu do szybkiego skończenia
Opublikowano 30 lipca 20241 r https://www.eurogamer.pl/ban-dla-kazdego-kto-twierdzi-ze-yasuke-nie-byl-samurajem-subreddit-assassins-creed-stawia-granice Cytat Moderatorzy subreddita Assassin's Creed postawili granicę w dyskusjach nad historyczną autentycznością statusu Yasuke w Assassin's Creed Shadows. Każdy, kto zakwestionuje, że pochodzący z Afryki przybysz był samurajem, otrzyma bana na forum. Jak na piewców wolności i różnorodności, to coś słabo lewakom idzie tolerowanie odmiennego zdania. Edytowane 30 lipca 20241 r przez Observer
Opublikowano 30 lipca 20241 r Premiera. Kupuje day one, wybieram kobiete i czarnego na oczy niezobacze? A styl gry będzie stealth ninja?
Opublikowano 30 lipca 20241 r Mają być misje "dedykowane" dla obu postaci, ale w większości będzie wybór, czy wolimy atakt frontalny, czy po cichuJa bym wolał po cichu
Opublikowano 30 lipca 20241 r Jak wyżej, z tym, że exp ma być dzielony na obie postacie, tak wynikało z preview, więc w teorii granie Japoneczką można ograniczyć do minimum . Edytowane 30 lipca 20241 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 31 lipca 20241 r 18 godzin temu, Paolo1986 napisał(a): czy po cichuJa bym wolał po cichu To murzyn bardziej, lepszy pod stealth w nocy.
Opublikowano 31 lipca 20241 r A pickpocket dla murzyna będzie czy to tylko przypadkiem będzie zarezerwowane dla shinobi?
Opublikowano 16 sierpnia 20241 r daleko mi do fana Ubi, ale tu w 100% zgoda, jeśli animacja lub jakiś inny assett wygląda dobrze to nie ma sensu robić go od nowa i lepiej w tym czasie się skupić na tworzeniu faktycznie nowych rzeczy
Opublikowano 16 sierpnia 20241 r No coraz śmieszniejsze te przypierdolki do Ubi, proponuję wrócić do tematu murzyna
Opublikowano 16 sierpnia 20241 r Firma: używa gotowych assetów ze swojej poprzedniej gry z tej samej serii bo to normalne Gracze:
Opublikowano 17 sierpnia 20241 r 16 godzin temu, Pupcio napisał(a): To właśnie wyróżnia gry wybitne (rdr2) od giereczek (ac cienie) Spoiler
Opublikowano 17 sierpnia 20241 r Niezła próba asaxa jedno drzewo vs animacja poruszania która przez ludzi z talentem może być wykorzystana jako kolejny z elementów charakteryzacji bohatera jak z tego gta 5 powyżej gdzie każdy bohater inaczej się poruszał. Inna LIGA, tyle
Opublikowano 17 sierpnia 20241 r jeśli koniecznie chcesz przykłady z animacji to też coś się znajdzie tak jak mowilem wszyscy tak robią, Rockstar również i dobrze, bo zamiast czekania 7 lat na GTA VI czekałbyś drugie tyle, gdyby wszystko mieli robić od podstaw i nie używać assetów z RDR2, GTAV i starszych gier
Opublikowano 17 sierpnia 20241 r Wiecie zelda totk wykorzystuje 99,9% assetów z botw a i tak jest to gra na poziomie NIEOSIĄGALNYM dla ubiszczochów więc może niech nauczą się robić gry to ludzie nie będą im wytykać rzeczy które są normalne w tej branży. A z tą animacją chodzenia po pijaku przykra sytuacja i nawet nie wiem co powiedzieć
Opublikowano 17 sierpnia 20241 r Parkour z Mirage to " parkour " z Valhali. A ten jest gówniany. Więc jeśli przenoszą assety z Mirage to parkour będzie ssał.
Opublikowano 17 sierpnia 20241 r Niestety tego się trochę obawiam. Mnie rzeczywiście wqrwiał trochę ten parkour w Mirage. Kiepsko z płynnością poruszania się po Bagdadzie bywałoMam nadzieję, że w Shadows będzie z tym lepiej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.