Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages

Featured Replies

Opublikowano

Mi muzyka póki co siadła ale jestem metalheadem. Jest cięższa niż riffy z poprzednich odsłon, a bass przypomina mi płytę Hell Awaits Slayera, której okładka idealnie pasuje do nowego Dooma.

81D47r8+7VL._UF1000,1000_QL80_DpWeblab_.jpg

  • Odpowiedzi 491
  • Wyświetleń 39,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czezare
    Czezare

    Dla mnie strzelanka arcade pozbawiona segmentu multiplayer nie powinna zasługiwać na ocenę wyższą niż 7/10. Zrozumiałbym, gdyby Multi chcieli stworzyć kolesie od Metro czy Stalkera, którzy nie potrafi

  • Ten Doom jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku dla mnie. Uwielbiam szybki gameplay Eternala, dlatego troszkę się obawiam o spowolnienie rozgrywki i dodanie warstwy fabularnej w formie c

  • Jukka Sarasti
    Jukka Sarasti

    Zmian jest sporo, choć niekoniecznie jestem ich fanem - na pewno jednak gra się inaczej, niż w poprzednie dwa Doomy. Więcej napiszę, jak przejdę, niemniej to dobra gra, choć wolałem poprzedniczki. Po

Opublikowano
16 godzin temu, _Shaman_ napisał(a):

Na razie jest średnio. Jakimś wielkim fanem poprzednich części nie jestem, ale wspominam je dobrze, zwłaszcza grafika swego czasu robiła wrażenie. Nie wiem, czy to ja jestem ślepy, ale na series x to wygląda bardzo nierówno, na pewno gorzej od eternala. Do gameplaya też jakoś trudno się przyzwyczaić.

Nie wiem czy to jakieś bugi ale dużo tekstur jest rozpaćkanych jak poniżej

f77478b4-f32c-4944-8372-114a8d981b58.thumb.png.ecb7f0b35c826d8f9b34ef1df4dda786.png

img%5D

Na PC też jakość niektórych tekstur (jak góra tego murku na pierwszym planie) trochę odstaje jakością, ale ogólnie widać, że na konsolach troszku zjebali z tymi teksturami.

Ale ogólnie (przynajmniej na PC) gra wygląda bardzo dobrze, ten pierwszy level z burzą, deszczem, błyskawicami daje radę, szczególnie w ruchu świetnie to wygląda


img%5D

Szkoda też, że tak spłycili desing demonów, w sensie, że nie ma już strzelania w otwartą mordę do oka czy zestrzelenie wieżyczki ze skorpiona jak to było w eternalu. Dużo mniej unikatowi się przez to wydają i wystarczy po prostu w każdego strzelać bez znaczenia czym, jak i gdzie.

Opublikowano
9 minut temu, tjery napisał(a):

Dużo mniej unikatowi się przez to wydają i wystarczy po prostu w każdego strzelać bez znaczenia czym, jak i gdzie.

słabiutko to brzmi ale dla każuli co w Eternalu narzekali ze trzeba zmieniać bronie czy ze ammo brakuje pewnie się podobają takie zmiany

Opublikowano

Polecam po przejściu odpalić Eternala, to wtedy widać jaki to jest regres, nie wiem, tak jakby totalnie inna ekipa to robiła unknown

Opublikowano

Ja dziś odpaliłem sobie Eternala na godzinkę żeby porównać właśnie. Nie grałem w niego od ładnych kilku miesięcy a mimo to zassało od razu. Dla mnie bez porównania zupełnie. Praktycznie pod każdym względem. Sama obecność piły i układania gameplanu tak by odpowiednio odbudowywać braki w ammosach, pancerzu i zdrowiu robi tutaj ogromną różnice. O stronie audio czy poruszaniu nie wspominam nawet bo to jest przepaść.

Opublikowano

Pisałem to tutaj kiedyś ale nadal jestem tego zdania, że Doom: Eternal to był peak singlowych shooterów i długo nie powstanie nic lepszego w tym gatunku bo tam wszystko zagrało jak należy. Widocznie nawet sami twórcy mają problemy przeskoczyć poprzeczkę którą sami zawiesili dunno

Opublikowano

Wzięliby się teraz za Quake'a, jak już w tym Doomie zaliczyli trochę regresu. Ale w sumie, kurwa, Quake to też była gierka nastawiano na szybkość i dynamikę. W sumie to już nie wie, za co mogliby się wziąć. Najchętniej od tych developerów zobaczyłbym nowego Księcia Duke'a, ale szkoda, że to niech ich marka i leży pogrzebana w pizdu jego mać.

Opublikowano

A jak tam się bawie świetnie i w sumie troche nie rozumiem większości zarzutów niki brzmią jakbyście nienawidzili tej gry tylko dlatego że nie jest eternalem a powtórze po raz kolejny że to tylko zaleta bo nie potrzeba dwóch identycznych gier i to jeszcze w zakresie jednej serii. Też jestem zdecydowanie team eternal, ale nie zdziwie się jak będą i fani tego podejścia

Opublikowano

Po Obskurynie dzisiaj zacząłem i no jest zmiana względem Eternala potężna. Muszę pograć i się oswoić, ale wstępnie jestem na tak, bo rzeź jest dobra. Mniej intensywna i o wiele mniej dynamiczna od poprzedniej, jest po prostu inaczej. No i ok, jedziemy z kurwami

Opublikowano
Godzinę temu, Pupcio napisał(a):

A jak tam się bawie świetnie i w sumie troche nie rozumiem większości zarzutów niki brzmią jakbyście nienawidzili tej gry tylko dlatego że nie jest eternalem a powtórze po raz kolejny że to tylko zaleta bo nie potrzeba dwóch identycznych gier i to jeszcze w zakresie jednej serii. Też jestem zdecydowanie team eternal, ale nie zdziwie się jak będą i fani tego podejścia

najważniejsze że wrogowie już nie są aż tak chamsko przypisani do słabości danej broni, najgorszy ficzer ever

Opublikowano
48 minut temu, Figaro napisał(a):

najważniejsze że wrogowie już nie są aż tak chamsko przypisani do słabości danej broni, najgorszy ficzer ever

Gq2ho1rWoAEG-Qm.jpeg

Opublikowano

mma-fame.gif

Dobry ficzer, bo mogłeś każdą bronią grać i wykorzystać potencjał danej spluwy na słabościach potworów. Teraz byle jaki shotgun robi pupupupu każdemu. No chyba, że se zobaczysz niebieskie tarcze, to chwilo przełączasz na broń, żeby zrodupcyć grupkę, a tak to nic więcej.

Opublikowano

Tak to właśnie wygląda granie gdy nie ma tych ficzerów, dwiema broniami na zmianę cały czas latam, tej bazooki czy tej z tą kulą może użyłem raz żeby zobaczyć jak działa XD Gold i te rubiny się kurzą, bo nie ma na co i potrzeby by wydawać.

Edytowane przez Rotevil

Opublikowano

haha, ale się Eternalniaki odpaliły :) . W Doomie oryginalnym było to już lepiej rozegrane, dany wróg był słabszy na daną broń, ale nieznacznie. Mogłeś grać swobodnie, ale i efektywnie jeżeli chcesz.

Opublikowano
11 minut temu, Rotevil napisał(a):

Tak to właśnie wygląda granie gdy nie ma tych ficzerów, dwiema broniami na zmianę cały czas latam, tej bazooki czy tej z tą kulą może użyłem raz żeby zobaczyć jak działa XD Gold i te rubiny się kurzą, bo nie ma na co i potrzeby by wydawać.

Te goldy najlepiej wydaje się na początku upgrade łapy, tarczy, bo z tych korzystasz non stop.

Opublikowano

Nauczony eternalem odpaliłem normal i już nie jest tak idealny jak tam, jest zdecydowanie za łatwo

Opublikowano
15 minutes ago, Pupcio said:

Nauczony eternalem odpaliłem normal i już nie jest tak idealny jak tam, jest zdecydowanie za łatwo

Normal? To nie jest nazewnictwo Doomika :)

Gra jest zajebista, właśnie ubiłem dziwactwo i system parowania kolorków to coś pięknego, prawdziwe dance macabre.

Opublikowano

Widzę jakieś stękanie tutaj, ale jak dla mnie gra jest zajebista. Ta tarcza mi tak siadła że łojezus, siekam jak wściekły. Szalony setting, ale zero nudy banderas

W Eternala nie grałem, ale Doomik 2016 śmiało rozjebany. Może za wyjątkiem muzyki, bo tam to był majstetsztyk jednak, a tu tylko momentami robi.

Gram na Ultraprzemoc i jest satysfakcjonujące wyzwanie.

Opublikowano
50 minut temu, jimmy napisał(a):

W Eternala nie grałem

To nadrabiaj jak skończysz Dark Ages. Gry są tak kompletnie różne od siebie, że warto. No i Eternal to chyba najlepsze co stworzono na planecie Ziemia w temacie singlowych FPSów, czysty fun.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.