Opublikowano 17 maja17 maj Mi muzyka póki co siadła ale jestem metalheadem. Jest cięższa niż riffy z poprzednich odsłon, a bass przypomina mi płytę Hell Awaits Slayera, której okładka idealnie pasuje do nowego Dooma.
Opublikowano 17 maja17 maj 16 godzin temu, _Shaman_ napisał(a):Na razie jest średnio. Jakimś wielkim fanem poprzednich części nie jestem, ale wspominam je dobrze, zwłaszcza grafika swego czasu robiła wrażenie. Nie wiem, czy to ja jestem ślepy, ale na series x to wygląda bardzo nierówno, na pewno gorzej od eternala. Do gameplaya też jakoś trudno się przyzwyczaić.Nie wiem czy to jakieś bugi ale dużo tekstur jest rozpaćkanych jak poniżejNa PC też jakość niektórych tekstur (jak góra tego murku na pierwszym planie) trochę odstaje jakością, ale ogólnie widać, że na konsolach troszku zjebali z tymi teksturami.Ale ogólnie (przynajmniej na PC) gra wygląda bardzo dobrze, ten pierwszy level z burzą, deszczem, błyskawicami daje radę, szczególnie w ruchu świetnie to wyglądaSzkoda też, że tak spłycili desing demonów, w sensie, że nie ma już strzelania w otwartą mordę do oka czy zestrzelenie wieżyczki ze skorpiona jak to było w eternalu. Dużo mniej unikatowi się przez to wydają i wystarczy po prostu w każdego strzelać bez znaczenia czym, jak i gdzie.
Opublikowano 17 maja17 maj 9 minut temu, tjery napisał(a):Dużo mniej unikatowi się przez to wydają i wystarczy po prostu w każdego strzelać bez znaczenia czym, jak i gdzie.słabiutko to brzmi ale dla każuli co w Eternalu narzekali ze trzeba zmieniać bronie czy ze ammo brakuje pewnie się podobają takie zmiany
Opublikowano 17 maja17 maj Polecam po przejściu odpalić Eternala, to wtedy widać jaki to jest regres, nie wiem, tak jakby totalnie inna ekipa to robiła
Opublikowano 17 maja17 maj Ja dziś odpaliłem sobie Eternala na godzinkę żeby porównać właśnie. Nie grałem w niego od ładnych kilku miesięcy a mimo to zassało od razu. Dla mnie bez porównania zupełnie. Praktycznie pod każdym względem. Sama obecność piły i układania gameplanu tak by odpowiednio odbudowywać braki w ammosach, pancerzu i zdrowiu robi tutaj ogromną różnice. O stronie audio czy poruszaniu nie wspominam nawet bo to jest przepaść.
Opublikowano 17 maja17 maj Pisałem to tutaj kiedyś ale nadal jestem tego zdania, że Doom: Eternal to był peak singlowych shooterów i długo nie powstanie nic lepszego w tym gatunku bo tam wszystko zagrało jak należy. Widocznie nawet sami twórcy mają problemy przeskoczyć poprzeczkę którą sami zawiesili
Opublikowano 17 maja17 maj Wzięliby się teraz za Quake'a, jak już w tym Doomie zaliczyli trochę regresu. Ale w sumie, kurwa, Quake to też była gierka nastawiano na szybkość i dynamikę. W sumie to już nie wie, za co mogliby się wziąć. Najchętniej od tych developerów zobaczyłbym nowego Księcia Duke'a, ale szkoda, że to niech ich marka i leży pogrzebana w pizdu jego mać.
Opublikowano 17 maja17 maj Quake to też przykład gier które na przestrzeni trzech części różnią się od siebie diametralnie. Chyba każdy wiedział, że TDA nie będzie drugim Eternalem i chwała im za to.
Opublikowano 17 maja17 maj A jak tam się bawie świetnie i w sumie troche nie rozumiem większości zarzutów brzmią jakbyście nienawidzili tej gry tylko dlatego że nie jest eternalem a powtórze po raz kolejny że to tylko zaleta bo nie potrzeba dwóch identycznych gier i to jeszcze w zakresie jednej serii. Też jestem zdecydowanie team eternal, ale nie zdziwie się jak będą i fani tego podejścia
Opublikowano 17 maja17 maj Po Obskurynie dzisiaj zacząłem i no jest zmiana względem Eternala potężna. Muszę pograć i się oswoić, ale wstępnie jestem na tak, bo rzeź jest dobra. Mniej intensywna i o wiele mniej dynamiczna od poprzedniej, jest po prostu inaczej. No i ok, jedziemy z kurwami
Opublikowano 17 maja17 maj Mogą się wziąć za Quake ale też za bardziej zapomniane Hexen i Heretic. Fajnie byłoby też pograć w remake Return to Castle Wolfenstein.
Opublikowano 17 maja17 maj Godzinę temu, Pupcio napisał(a):A jak tam się bawie świetnie i w sumie troche nie rozumiem większości zarzutów brzmią jakbyście nienawidzili tej gry tylko dlatego że nie jest eternalem a powtórze po raz kolejny że to tylko zaleta bo nie potrzeba dwóch identycznych gier i to jeszcze w zakresie jednej serii. Też jestem zdecydowanie team eternal, ale nie zdziwie się jak będą i fani tego podejścianajważniejsze że wrogowie już nie są aż tak chamsko przypisani do słabości danej broni, najgorszy ficzer ever
Opublikowano 17 maja17 maj 48 minut temu, Figaro napisał(a):najważniejsze że wrogowie już nie są aż tak chamsko przypisani do słabości danej broni, najgorszy ficzer ever
Opublikowano 17 maja17 maj Dobry ficzer, bo mogłeś każdą bronią grać i wykorzystać potencjał danej spluwy na słabościach potworów. Teraz byle jaki shotgun robi pupupupu każdemu. No chyba, że se zobaczysz niebieskie tarcze, to chwilo przełączasz na broń, żeby zrodupcyć grupkę, a tak to nic więcej.
Opublikowano 17 maja17 maj Tak to właśnie wygląda granie gdy nie ma tych ficzerów, dwiema broniami na zmianę cały czas latam, tej bazooki czy tej z tą kulą może użyłem raz żeby zobaczyć jak działa XD Gold i te rubiny się kurzą, bo nie ma na co i potrzeby by wydawać. Edytowane 17 maja17 maj przez Rotevil
Opublikowano 17 maja17 maj haha, ale się Eternalniaki odpaliły :) . W Doomie oryginalnym było to już lepiej rozegrane, dany wróg był słabszy na daną broń, ale nieznacznie. Mogłeś grać swobodnie, ale i efektywnie jeżeli chcesz.
Opublikowano 17 maja17 maj 11 minut temu, Rotevil napisał(a):Tak to właśnie wygląda granie gdy nie ma tych ficzerów, dwiema broniami na zmianę cały czas latam, tej bazooki czy tej z tą kulą może użyłem raz żeby zobaczyć jak działa XD Gold i te rubiny się kurzą, bo nie ma na co i potrzeby by wydawać.Te goldy najlepiej wydaje się na początku upgrade łapy, tarczy, bo z tych korzystasz non stop.
Opublikowano 17 maja17 maj Nauczony eternalem odpaliłem normal i już nie jest tak idealny jak tam, jest zdecydowanie za łatwo
Opublikowano 17 maja17 maj 15 minutes ago, Pupcio said:Nauczony eternalem odpaliłem normal i już nie jest tak idealny jak tam, jest zdecydowanie za łatwoNormal? To nie jest nazewnictwo Doomika :)Gra jest zajebista, właśnie ubiłem dziwactwo i system parowania kolorków to coś pięknego, prawdziwe dance macabre.
Opublikowano 17 maja17 maj Widzę jakieś stękanie tutaj, ale jak dla mnie gra jest zajebista. Ta tarcza mi tak siadła że łojezus, siekam jak wściekły. Szalony setting, ale zero nudy W Eternala nie grałem, ale Doomik 2016 śmiało rozjebany. Może za wyjątkiem muzyki, bo tam to był majstetsztyk jednak, a tu tylko momentami robi.Gram na Ultraprzemoc i jest satysfakcjonujące wyzwanie.
Opublikowano 17 maja17 maj Etap na smoku? Babciu, to jest zajebiste!Panzer Dragoon zdetronizowane jeśli chodzi o smocze strzelanki.
Opublikowano 17 maja17 maj Cały Lovecraft rozjebany! Co tu się dzieje w drugiej połowie gry to masakra. Coraz lepszy rozpierdol.
Opublikowano 17 maja17 maj 50 minut temu, jimmy napisał(a):W Eternala nie grałemTo nadrabiaj jak skończysz Dark Ages. Gry są tak kompletnie różne od siebie, że warto. No i Eternal to chyba najlepsze co stworzono na planecie Ziemia w temacie singlowych FPSów, czysty fun.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.