Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

Opublikowano

Początek o gommage faktycznie mocne ale jeszcze lepiej by wybrzmiało gdyby troche bardziej poznac relacje G i S. Tylko pewnie prolog by się z tego za długi zrobił.

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 97,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bzduras
    Bzduras

    Dobra, przespalem się, pograłem chwilę w Dooma i przetrawiłem sobie oba zakończenia. Ta gra zasługuje na coś więcej niż tylko wlepienie jej 10/10, więc napisanie chyba najdłuższego posta w mojej forum

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • Patrzcie co znalazłem :)

Opublikowano

Prolog to dla mnie końcówa crisis core - wiesz co sie wydarzy, ale i tak sie jakos tak duszno robi i mglisto na oczach dla chłopa, bo klimat i muzyka tylko amplifikują emocje.

Opublikowano
11 minut temu, LiŚciu napisał(a):

Początek o gommage faktycznie mocne ale jeszcze lepiej by wybrzmiało gdyby troche bardziej poznac relacje G i S. Tylko pewnie prolog by się z tego za długi zrobił.

Imo totalnie nie potrzebne. Dla mnie to był podobny case co w prologu tlou, wiadomo co się stanie a i tak człowiek rozjebany

Opublikowano
40 minut temu, LiŚciu napisał(a):

Początek o gommage faktycznie mocne ale jeszcze lepiej by wybrzmiało gdyby troche bardziej poznac relacje G i S. Tylko pewnie prolog by się z tego za długi zrobił.

Z tym, że prolog jest na tyle długi na ile chcesz sobie pozwiedzać. Bo możesz tam spędzić i dwie godziny robiąc sobie jakieś dialogi i poboczne rzeczy. Drugą sprawą jest to, że był pokazany na trailerach częściowo i nie było szansy nie wiedzieć, co się stanie chyba, że ktoś naprawdę wziął grę w ciemno do ręki. Trochę przegrana sprawa, bo jakkolwiek by tego nie przeciągnęli to już od pierwszej chwili gdy widzimy Sophie wiadomo, co ją czeka - odwlekanie tego to tylko odwlekanie nieuniknionego.

Jak tak teraz o tym myślę to ładnie spina się to z zakończeniem

Spoiler

Verso

Wiadomo, co musi się wydarzyć, wszystko przed tym to tylko próba złapania dodatkowej chwili zanim ten moment nadejdzie.

Opublikowano

Polecam odpalić początek komuś kto nic o tej grze wcześniej nie słyszał i kompletnie nie wie co się zaraz odbagietuje np. jakiemuś niegraczowi. Tak tylko na chwilę pokazałem grę dziewczynie, żeby zobaczyła czym się jaram i no kurde, chyba nawet jak jej świnka morska padła, to nie zalała się tak łzami jak przy filmiku z gommage beksa Chciałem ją później dobić

Spoiler

śmiercią Noco, bo wiem że darzy dużą sympatią takie śmieszne stworki

ale mnie przejrzała i nie chciała oglądać CoolStoryBro

Edytowane przez Josh

Opublikowano

Niesamowite jak przy budżecie który starczyłbym na jedno koło w samochodzie w GTA VI, francuzy stworzyli tak świetnie wyglądającą grafikę, chodzisz i się rozglądasz.

Gra świateł, design, top 5, do tego za cenę z roku 2010. Widać nie trzeba krzyczeć trzy lub cztery bomby żeby stworzyć arcydzieło i mieć problem z produkcją egzemplarzy. Każdy rzut tej gry był od razu czyszczony, musiałem się napocić żeby zdobyć mój egzemplarz.

Jakoś nie widzę żeby się ludzie rzucali na ASS creed shadows czy inny bubel

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

image.png

Opublikowano
7 godzin temu, Josh napisał(a):

Polecam odpalić początek komuś kto nic o tej grze wcześniej nie słyszał i kompletnie nie wie co się zaraz odbagietuje np. jakiemuś niegraczowi. Tak tylko na chwilę pokazałem grę dziewczynie, żeby zobaczyła czym się jaram i no kurde, chyba nawet jak jej świnka morska padła, to nie zalała się tak łzami jak przy filmiku z gommage beksa Chciałem ją później dobić

Spoiler

śmiercią Noco, bo wiem że darzy dużą sympatią takie śmieszne stworki

ale mnie przejrzała i nie chciała oglądać CoolStoryBro

Ja nic nie wiedziałem o grze, kupiłem bo był hajp i początek, i cały pierwszy akt mnie rozwalił, niesamowite sceny, kapitalnie przedstawione i kopara na ziemi. Cieszę się że w ogóle tym tytułem się nie interesowałem. banderas

Opublikowano
7 godzin temu, Alpha Trion napisał(a):

Niesamowite jak przy budżecie który starczyłbym na jedno koło w samochodzie w GTA VI, francuzy stworzyli tak świetnie wyglądającą grafikę, chodzisz i się rozglądasz.

Gra świateł, design, top 5, do tego za cenę z roku 2010. Widać nie trzeba krzyczeć trzy lub cztery bomby żeby stworzyć arcydzieło i mieć problem z produkcją egzemplarzy. Każdy rzut tej gry był od razu czyszczony, musiałem się napocić żeby zdobyć mój egzemplarz.

Jakoś nie widzę żeby się ludzie rzucali na ASS creed shadows czy inny bubel

I to jeszcze na tym unrealowym obsrańcu gdzie połowa gier działa jakby chciała a nie mogła i wygląda jak zrobiona z gotowych assetów. No w każdej kwestii czuć tu postaranko

Opublikowano
W dniu 25.05.2025 o 11:27, Uzytnik30 napisał(a):

Jakaś top taktyka, żeby ubić w/w jegomościa? Póki co z ciekawości podszedłem do tej walki, 88 level, dwa podejścia i oklep życia dostałem (

Sciel jako wsparcie (gniew fortuny, Interwencja) Luna jak główny DPS i oczywiście Verso do nakładania statusów i DPS - wszystkie pikto szybkość i sznasa na CRT (HP w ogóle nie ma sens)

Sciel - Auto Death / druga szansa plus buffy, które sprawiają, że przeciwnik dostaje status po tym jak nasza postać umrze(pasek przełamania, płonięcie, punkty PA itp), skille Gniew Fortuny i Interwencja, plus wszystko co może pomóc w napełnieniu paska ładunku gradientowego - Broń - Litheson

Luna - idziesz w tarczę In medis Res / auto death/ocalały / potężna osłona / wieź z osłoną/u progu śmierci/ szklane działo / ruletka itp plus to Luna dostaje buffy od Sciel (gniew i interwe) - Bron - Scaverim - Skille sztuczka z żywiołami / Źródło żywiołów/Zamęt plus to nią puszczasz atak gradientowy maksymalny 3/3

Verso - swobodny strzał i ilość punktów akcji ma być bardzo wysoka, tak abyś mógł nałożyć statusy takie jak przełamanie, oznaczenie., dobić do rangi S i pakować pasek grandientowy - Broń Sireso do dzielenia obrażeń. Skill "dobitka" plus rzucamy pęd na wszystkich i oczywiście Phantom Stars.

Luna jako pierwsza atakuje sztuczka z żywiołami / Źródło żywiołów, później Verso swobodny strzał plus potęga i na koniec Sciel Gniew plus Interwencja na Lune fajnie aby zrobić tak, że gniew Luna będzie miała podczas ataku gradientowego i tak aż Pan S padnie :)

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Gadanie o grze roku w maju, komedia kekw

Spoiler

Wiadomo, ze już nic lepszego w tym roku nie wyjdziebanderas

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.