Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 123,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bzduras
    Bzduras

    Dobra, przespalem się, pograłem chwilę w Dooma i przetrawiłem sobie oba zakończenia. Ta gra zasługuje na coś więcej niż tylko wlepienie jej 10/10, więc napisanie chyba najdłuższego posta w mojej forum

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • No myślę, że te reakcje to nie przez to, że gra Ci nie podeszła, tylko przez to co napisałeś w uzasadnieniu. Piszesz, że lubisz np. Finale, a tu po przejściu prologu narzekasz na gameplay loop, jakby

Opublikowano

Intuicja gracza.

Nie no obstawiam dobrą grę jak np. Stellar ale oceny pewnie ~8 podobnie jak tam. Może na forum coś wygra.

Opublikowano
Teraz, messer88 napisał(a):

Intuicja gracza.

Nie no obstawiam dobrą grę jak np. Stellar ale oceny pewnie ~8 podobnie jak tam. Może na forum coś wygra.

Poziom Stellara/Wukonga/Wuchanga pewnie będzie, a może i trochę lepiej patrząc na dotychczasowe zajawki.

Opublikowano
15 minut temu, messer88 napisał(a):

Intuicja gracza.

A o Ekspedycji co ci mówiła intuicja gracza?

Opublikowano

PATCH 1.4.0

Performance & Visuals

DLSS & XeSS Enhancements: Added Frame Generation and Low Latency Mode support for both DLSS and XeSS (compatible GPUs only). Enjoy smoother gameplay and lower input lag!

Quality of Life Improvements

Battle Retry Prompt: A new pop-up window appears after defeat, giving you the option to quickly retry the battle.

Lumina Cost Display: The Pictos menu now clearly displays the Lumina cost of each ability for better planning.

Autoplay Dialogue: Added an optional autoplay feature for dialogues outside cutscenes. You can toggle it in the settings and during dialogues.

Separate Volume Sliders: Audio settings now lets you independently adjust the volume for exploration and combat phases.

Accessibility

Added icons to Lune’s Stains to improve readability and accessibility for colorblind players.

COMBAT

Lune's "Thermal Transfer" skill will no longer grant an extra turn without meeting the Stain consumption requirements

Characters will no longer gain immortality when using the Second Chance pictos combined with Healing Boon and Protecting Death

MISC

Fixed the Rocher holding a crystal occasionally despawning after reentering the Stone Wave Cliffs

Fixed some players being teleported behind the Monolith upon loading a save

Fixed Gameplay modifiers being applied to a New Game save when enabled on other saves

Fixed landing as Esquie without the party spawning, leading to input loss

Fixed the Fog on Flying Manor covering the screen and blocking the view on Steam Deck

Achievements

Fixed journals vanishing after loading a Save File that was created at the exact moment of picking up that journal

The following two trophies should now pop for you when you load your save if you were effected by these bugs:

Fixed "Expeditioner" and "Trailbreaker" achievements not unlocking if the characters reach a level higher than 33 or 66 after a battle

Fixed 'Connoisseur' and 'Follow The Trail' achievements not unlocking after collecting all required items on some savefiles

Environmental Polish

Various environmental bugfixes, tweaks and visual polish across multiple levels for a more immersive experience.

Opublikowano

Kurde faktycznie, w Tides... Jennifer English gra główną bohaterkę, a jej dziewczyna głównego złego lol. Ciekawe czy będzie CHEMIA w scenkach jak nigdy w gierkach video.

Potraktowali Londyn w sumie jak tutaj Paryż, ok, ale na razie na tym mogą się skończyć podobieństwa, gierka wygląda jak dość banalny miks wszystkich trendów jakie są w grach. W sumie to wygląda jak FF XVI bez walk summonów lol.

Opublikowano

Druga walka z Renoirem tak mnie wymęcza, że po tej grze robię sobie sobie przerwę od gier na długi czas. Pojebane, niekończąca seria ataków i te wymazywanie członków ekipy... chore.

Opublikowano

Kolejny raz się utwierdzam w przekonaniu, że JRPG to nie gry dla mnie, skończyłem 3 w życiu w tym Paper Mario i Yakuza.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.