Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 19 godzin temu, Pierre Deck napisał(a):PsJaka bron uzywacie? U mnie sztylet i mlotdopakowany mocą javelin (oszczep) robi niezłą czystkę, amunicji też sporo także fajna opcja
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Autor Ja to muszę Wam powiedzieć, że strasznie w to lamie to ja byłem tymi co dawali 7 chyba xd
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 46 minut temu, nero2082 napisał(a):dopakowany mocą javelin (oszczep) robi niezłą czystkę, amunicji też sporo także fajna opcjaCzekaj, czekaj bo cos mi sie wlasnie przysnilo. Wydaje mi sie ze w dowolnym momencie gry kiedy jestesmy przy stacji mozemy zresetowac ulepszenia, czy nie? To by wiele ulatwialo
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 1 minutę temu, MEVEK napisał(a):Wydaje mi sie ze w dowolnym momencie gry kiedy jestesmy przy stacji mozemy zresetowac ulepszenia, czy nie?Nie ma takiej opcji. Javelin jest spoko, ale zadaje małe obrażenia, nawet maksymalnie ulepszony. Później jest fajniejszy karabinek do dyspozycji i na NG+/hard często ratuje sytuacje. W ogóle na NG+ fajna jest zabawa z ostatnim bossem. Przygotowałem się do skurczybyka najlepiej, jak potrafiłem: wszystkie bronie na maksa ulepszone, amunicji po korek, jakieś pociski wybuchowe, pociski do kuszy (tutaj to odpowiednik bazooki), a i tak na oparach jechałem pod koniec walki i musiałem się ratować ostatnimi nabojami w pistolecie. Jakby Bloobery jakiś tryb hardcore dorzucili w patchu, to pewnie z parę atomówek można byłoby na niego zrzucić, a i tak walka skończyłaby się na pięści xD
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. To moze jest jakies skalowanie do tego co mamy aktualnie w kieszeni ?
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Wiecie co mnie jedynie wkurza? Że wypada nam amunicja do broni, której nie mamy w ekwipunku. Walczyłem z bossem w kościele dopakowanym pistoletem i shotgunem a dostawałem amunicję do karabinu. Skończyło się na pustych magazynkach do moich broni i chyba 15 pociskami do oszczepu. Walka mogła zakończyć się tylko w jeden sposób
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Każda broń da się zresetować za 100 "energi|", odzyskujemy wtedy wszystkie punkty energii które wydaliśmy na ulepszenia.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 3 minuty temu, flaczki napisał(a):Każda broń da się zresetować za 100 "energi|", odzyskujemy wtedy wszystkie punkty energii które wydaliśmy na ulepszenia.Faktycznie, najlepsze jest to, że nie zauważyłem tej opcji przechodząc grę trzy razy : ( No ale nawet nie rozważałem takiego wariantu, tylko ulepszałem to, co akurat miałem pod ręką. Z tym, że teraz wpisałem na szybko i tam jest podobno 1000 pkt za pierwszy reset, a póżniej ta wartość się zmniejsza. Edytowane 4 godziny temu4 godz. przez Czokosz
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 23 minuty temu, flaczki napisał(a):Każda broń da się zresetować za 100 "energi|", odzyskujemy wtedy wszystkie punkty energii które wydaliśmy na ulepszenia.Wlasnie cos pamietalem. Zaraz robie savea przy stacji i pobawie sie z inna bronia. Po kombinuje ktora lepsza
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 53 minuty temu, Michu_M napisał(a):Wiecie co mnie jedynie wkurza? Że wypada nam amunicja do broni, której nie mamy w ekwipunku. Walczyłem z bossem w kościele dopakowanym pistoletem i shotgunem a dostawałem amunicję do karabinu. no i to był właśnie ten moment gdzie się przesiadłem na karabin, jak tylko zobaczyłem że sporo ammo do tego dropuje dalej
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Autor Co mi nadal przeszkadza i to jest raczej nie do przeskoczenia dla mnie, to to jak ta gra wygląda, tak od strony artu. Strasznie mi się nie podoba xD Ta paleta barw, miejscówki, wszystko obstrzone w tym żółto-brązowym kolorze. Nie ma tak na dobrą sprawę na czym zawiesić oka imo i stwierdzić - wow, ale ładne. Wiem, że taki akurat kierunek obrany, ale no brzydko xd Pod koniec huty już miałem momentami serio dość tego na co się patrzyłem od godziny.Ale fabułka się zaciaśnia i jest dość ciekawa, twisty z czasem zawsze na propsie
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 11 minut temu, Szermac napisał(a):Co mi nadal przeszkadza i to jest raczej nie do przeskoczenia dla mnie, to to jak ta gra wygląda, tak od strony artu. Strasznie mi się nie podoba xD Ta paleta barw, miejscówki, wszystko obstrzone w tym żółto-brązowym kolorze. Nie ma tak na dobrą sprawę na czym zawiesić oka imo i stwierdzić - wow, ale ładne. Wiem, że taki akurat kierunek obrany, ale no brzydko xd Pod koniec huty już miałem momentami serio dość tego na co się patrzyłem od godziny.Ale fabułka się zaciaśnia i jest dość ciekawa, twisty z czasem zawsze na propsie Wolisz prawdziwe kolory tamtych czasów? :)
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Pierwszy raz się spotykam z sytuacją, że im dalej tym czuje coraz większy niepokój i lekko dygam. Zawsze w takich grach to się dzieje na początku zwykle.24 minuty temu, Szermac napisał(a):Co mi nadal przeszkadza i to jest raczej nie do przeskoczenia dla mnie, to to jak ta gra wygląda, tak od strony artu. Strasznie mi się nie podoba xD Ta paleta barw, miejscówki, wszystko obstrzone w tym żółto-brązowym kolorze. Nie ma tak na dobrą sprawę na czym zawiesić oka imo i stwierdzić - wow, ale ładne. Wiem, że taki akurat kierunek obrany, ale no brzydko xd Pod koniec huty już miałem momentami serio dość tego na co się patrzyłem od godziny.Ale fabułka się zaciaśnia i jest dość ciekawa, twisty z czasem zawsze na propsie No to mnie zaskoczyłeś. Nawet sobie nie wyobrażam, żeby gra miała wyglądać inaczej.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. U mnie nadeszla gesta mgla. Nie widze wlasnej du.py. To nie moze byc przypadek.. to juz musi byc blisko szpitala I love this Game
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Ja dalej kręcę się po kombinacie i coraz mocniej wkręca mi się klimat tej historii. Zwykle w grach nie lubię czytać notatek pozostawionych po kątach, tak tutaj poznaję te skrawki historii Gienków, Arturów i innych przodowników pracy z ciekawością. Trochę denerwuje mnie żonglerka inwentarzem, bo czasami specjalnie ganiałem z powrotem do safe roomu, żeby coś zostawić w skrzyni, żeby tylko wrócić się po cenny łup, ale niech będzie, że to gatunkowy standard.Dla fanów survival horrorów to jest pozycja obowiązkowa. Jestem niezmiernie ciekaw jak to jest być kimś spoza naszego pięknego kraju i grać w grę osadzoną w tak unikalnych okolicznościach.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Poza latarka jest jeszcze jedna rzecz która powinni zmienić/poprawić. Mianowicie przedmioty ktore wyrzucamy z inventarza znikają od razu po usunięciu. Jest to trochę liche, bo cos co sie chwilowo nie nadaje moze sie przydać za sekund kilka. Niestety znika bezpowrotnie I tak jest juz wystarczająco ciężko, a tu jeszcze śrubę podkręcają P.S@Czokosz jest wyjaśnienie kim my w ogóle jesteśmy i jak wyglądamy bez kostiumu/hełmu ?
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Autor Godzinę temu, Donatello1991 napisał(a):No to mnie zaskoczyłeś. Nawet sobie nie wyobrażam, żeby gra miała wyglądać inaczej.No to raczej jasne, że kwestia gustu itd.Mi się po prostu nie podoba to co widzę, a nie że chciałbym aby wyglądała inaczej, tak jak mówisz ;)
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 8 minut temu, MEVEK napisał(a):jest wyjaśnienie kim my w ogóle jesteśmy i jak wyglądamy bez kostiumu/hełmu ?Tak, wszystko jest wyjaśnione.1 godzinę temu, Szermac napisał(a):Pod koniec huty już miałem momentami serio dość tego na co się patrzyłem od godziny.W Hucie to kolorystyka jak na Marsie im wyszła. Edytowane 2 godziny temu2 godz. przez Czokosz
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Gierka rewelacja. 9/10Idealne polaczenie Silent Hill z Dead Space. Swietna fabula, przyjemny gameplay i mega lokacje. Nie spodziewalem sie, ze az tak dobrze bedzie sie to przechodzic
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.