Opublikowano 11 godzin temu11 godz. ostatnia scena po napisach już ukończone (ending B) no i jak dla mnie całościowo na poziomie Dead Space więc cenię to naprawdę wysoko ale dwójki raczej nie będzie WccftechCronos: The New Dawn Has Sold 200K Units so Far, and Ther...Bloober Team said that Cronos: The New Dawn has sold 200K units in the first three days. There's no plan for a sequel right now.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Drugi boss pokonany, poszło łatwiej niż z pierwszym. Mega mi się podobają te podróże w przeszłość. Coś podejrzewam o co może chodzić z tymi esencjami, ale ciii. Teraz przede mną szpital, ładnie mnie nakręciliście. Edytowane 10 godzin temu10 godz. przez Wojtq
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Kronosik własnie zapukał do moich drzwiszkoda, że dopiero w sobotę konkretniej pogram :/ Edytowane 10 godzin temu10 godz. przez Josh
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Mi ze 2h zostalo do konca ale to juz na jutro sobie zostawiam. Raz to ja w cale nie chce konczyc. Ale jak juz to z przytupem a do tego musze wypoczac
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Pograłem godzinę i jest mocne, pozytywne wow. Bardzo mi się podoba ten kameralny początek: przeciwników jest niewielu i głównie chłonie się klimat: tak powinien zaczynać się każdy horror, a nie od razu wesołe pif paf, widać że Bloobery kumają bazę. Nie zawsze chce mi się czytać wszystkie notatki w takich grach, ale tutaj wertuję wszystko, fakt że przygoda rozgrywa się w Polsce pięknie podbija wrażenia dla nas - graczy z Cebulandii - swojsko brzmiące imiona, znajomy wystrój lokacji, masa walających się gadżetów z PRLu (telefony z tarczą, stare magnetofony itp). Chyba nie do końca rozumiem narzekanie na power broni, jak dla mnie pistolet brzmi mocarnie i czuć że ma wystarczającego kopa (zwłaszcza przy korzystaniu z naładowanego strzału), w porównaniu do tego początkowego gówna na koperytka z RE4R to jest mega spoczko, przeciwnicy też ładnie reagują na obrażenia i wzorem Dead Space można sobie poskakać na ich ścierwach :) Pytałem wcześniej jak się ma Cronos do Daymare, no i widzę, że w ogóle nie ma co porównywać, tutaj faktycznie czuć że budżet nie wyniósł 200zł.Jak na ten moment jest tu wszystko czego potrzebowałem: rewelacyjny design, dobrze zachowany balans międz eksploracją i walką (chociaż zakładam, że później się to zmieni na korzyść rozwałki), konieczność umiejętnego zarządzania ekwipunkiem + liczenie się z każdym pociskiem. Oj wleci dłuższa sesyjka z soboty na niedzielę, zarwana nocka included. Edytowane 8 godzin temu8 godz. przez Josh
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Jestem po szpitalu i wow. Kapitalnie to zrobili. Ta gra ma wszystko czego potrzebuje w swoim gatunku.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. zrobię pauzę i pewnie będę grał drugi raz bo fajnie będzie to przejść mając te informacje które mam..dla tych co jeszcze nie przeszli to polecam :wyczyszczać lokacje na maxa, a szczególnie szukać kotów i drzwi z łańcuchami do przecięcia (myślałem że robiłem to dogłębnie a jednak tylko 4 komiksy zebrane na 10)tylko charged shoty mają sens, pojedyncze strzały tylko na te małe gówienka ja w to grałem na słuch (na słuchawkach) i nie dałem się złapać tym kurwiom wrośniętym w ścianę a takich akcji jest sporo dopakować sobie moc jakiejś spluwy na max jak najszybciej (potem upgrade'y drożeją), ja miałem pistola, shotguna i karabin dobrze dokręcone i wszystkie się przydawały po równo nie cieszyć się że macie dużo ammo, to raczej oznacza że grubsza akcja przed wami xd
Opublikowano 31 minut temu31 min 5 godzin temu, nero2082 napisał(a):zrobię pauzę i pewnie będę grał drugi raz bo fajnie będzie to przejść mając te informacje które mam..dla tych co jeszcze nie przeszli to polecam :wyczyszczać lokacje na maxa, a szczególnie szukać kotów i drzwi z łańcuchami do przecięcia (myślałem że robiłem to dogłębnie a jednak tylko 4 komiksy zebrane na 10)tylko charged shoty mają sens, pojedyncze strzały tylko na te małe gówienkaja w to grałem na słuch (na słuchawkach) i nie dałem się złapać tym kurwiom wrośniętym w ścianę a takich akcji jest sporodopakować sobie moc jakiejś spluwy na max jak najszybciej (potem upgrade'y drożeją), ja miałem pistola, shotguna i karabin dobrze dokręcone i wszystkie się przydawały po równonie cieszyć się że macie dużo ammo, to raczej oznacza że grubsza akcja przed wami xdDodalbym jeszcze, ze po zdobyciu elektrycznych boltow warto nimi strzelac w beczki, karnistry, te male grzyby wybuchajace i zielone poczwary z grzybem na plecach, co wybuchaja zblizajac sie do nas.Mamy ich nieograniczona ilosc i pozwalaja sporo zaoszczedzic ammo Edytowane 28 minut temu28 min przez Pierre Deck
Opublikowano 29 minut temu29 min Skończone, moje zdanie o historii nie zmieniło się. Jak Blubery przyinwestują w scenarzystów to ich następna gierka będzie już totalnym bangerem. Bardzo dobrze wydane pieniądze, najadłem się Cronosikiem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.