Skocz do zawartości

Wsteczna kompatybilność ze Switch 1

Featured Replies

Opublikowano

Jakby dali tryb dock gierek z S1 przenośnie na S2 byłoby idealo. Tak niestety mimo poprawy klatek w grach które szwankowały na S1 to dalej przenośnie widać że to mniejsza rozdzielczość niż ekran S2 (oczywiście mowa o grach bez patchy).

Ogółem jest lepiej niż się spodziewałem po Nintendo ale dalej uważam że ten tryb dock był spokojnie do ogarnięcia

  • Odpowiedzi 105
  • Wyświetleń 3,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE. Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia. Doom Eternal

  • Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł. https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/t

  • https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/s/J3CSBxzGmB Całkiem spoko lista ciągle odświeżana na Reddicie.

Opublikowano

No jak w tym wywiadzie mówili, że tylko NIEKTÓRE gry mogą chodzić lepiej to człowiek był trochę niepewny co do tej wstecznej a tutaj ładny boost w każdej gierce.

Do tej pory trafiłem jedynie na jedną grę, która jest podobno mocno CPU bound w tych porównaniach - DQ Builders ~26 fps gdzie na S1 było ~14 fps. Trafiliście na jakiś inny, podobny przykład gry, która się krztusi przez procka?

Opublikowano

Dragon ball fighter Z ładny boost stabilności klatek i obrazu przenośnie

20250607135047-01JX53CBFQWCMJQ0NHRG3Z6EQ6.jpg

20250607135049-01JX53CET0C5E89F99E1P2RM89.jpg

20250607135050-01JX53CNRB24CMVZQE3RW6HHFQ.jpg

20250607135055-01JX53JATP2WGP16TZR07K45EY.jpg

Opublikowano
  • Autor

No włączyłem znowu Panią Robot i jednak przyjemne jest to przejście hehe. Gra wygląda często koszmarnie - ciągle jakieś bugi z oświetleniem, w tym fakt, że często nie widać pocisków w trybie hackowania, co oznacza, że po prostu losowo zbieram strzały od niewidocznego wroga i ginę lol.

Nie da się tak grać niby, ale i tak szybsza reakcja wszystkiego, włączanie się menusów itd. sprawia, że ogólnie nie chciałoby się wracać do grania na starym Switchu. Crashe zdarzają się "tylko" w trybie handheld. Jak na grę oficjalnie "niewspieraną", to w pewnym sensie nieźle. To dość duży hit i pewnie mają dane z wersji na duże sprzęty, więc pewnie dostanie kiedyś cały update do Switcha 2, ale i tak nie chce się wracać nawet w tej formie, mimo koszmarnych bugów wizualnych.

Ogólnie chyba wszystkie multiplatformy w stylu "ciężko było to zmieścić, by działało na Switchu" (a to w dzisiejszej erze większość gier) jest bardzo mile lepsza na Switchu 2.

Opublikowano

Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.

Opublikowano
Teraz, Ukukuki napisał(a):

A czasy ładowania? Na S1 były strasznie długie.

36 minut temu, Ukukuki napisał(a):

A czasy ładowania? Na S1 były strasznie długie.

Właśnie sprawdziłem z stoperem w komórce, na S1 loading do walki 26s, na S2 całe 12s.

Opublikowano
3 godziny temu, Bzduras napisał(a):

Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.

To jest fantastyczna wiadomość bo kupiłem tę trylogię bez wiedzy o tym jak działa 2 i 3 - bitwa pikseli - ale założyłem że na nsw2 nawet bez dedykowanego patcha to powinno przyspieszyć i zostawiłem sobie do ogrania kiedyś. Wersja na NSW jest chyba najtańszym sposobem zdobycia trylogii. Niby mam jedynkę w wersji black na xboxa 1 i dwójkę na 360 i wystarczyłoby dokupić 3 ale i tak chciałem mieć to na kieszonsoli.

Edytowane przez Wieslaw

Opublikowano

Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE.

Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia.

Doom Eternal - pikseloza nie istnieje, nadal maksymalna rozdzielczość jest dość niska, za to już nie spada i klatkaż to stabilne 30fps.

Bomb Rush Cyberfunk - po włączeniu opcji odblokowania klatek stabilne 60fps.

Jak ktoś mi jeszcze raz powie "do gier z S1 tylko oled!" to śmiechem zabiję.

Opublikowano

Metroid Prime: Remastered

Na TV obraz ŻYLETA

Opublikowano
46 minut temu, Bzduras napisał(a):

Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE.

Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia.

Doom Eternal - pikseloza nie istnieje, nadal maksymalna rozdzielczość jest dość niska, za to już nie spada i klatkaż to stabilne 30fps.

Bomb Rush Cyberfunk - po włączeniu opcji odblokowania klatek stabilne 60fps.

Jak ktoś mi jeszcze raz powie "do gier z S1 tylko oled!" to śmiechem zabiję.

Sprawdziłem tego re zero i jest szybciej, ale też aż nie tak do przesady:

  • loading na s1 11,30

  • Loading na s2 9,30

9 godzin temu, Bzduras napisał(a):

Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.

60?

Opublikowano
9 godzin temu, XM. napisał(a):

Sprawdziłem tego re zero i jest szybciej, ale też aż nie tak do przesady:

  • loading na s1 11,30

  • Loading na s2 9,30

Stoperem nie mierzyłem, ale na S1 pamiętam, że po audio cue trzeba było jeszcze czekać, teraz już nie trzeba.

9 godzin temu, XM. napisał(a):

60?

Jo

Opublikowano
1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Mario Odyssey dostało patcha? Bo śmiga jakby w 4k.

Natywne 1440p upscaled do 4k. Dlatego wziąłem sobie monitor w tej rozdziałce do grania w doku bo to chyba norma dla tych upgraded gier

Opublikowano

Gram w kolekcję gta i auta nie mają cieni. Ciekawe czy tylko na switcha czy ta definitywna edycja po prostu jest taka skopana. No ale kurde wyglądają jakby lewitowały.

Opublikowano
16 minut temu, grzybiarz napisał(a):

Gram w kolekcję gta i auta nie mają cieni. Ciekawe czy tylko na switcha czy ta definitywna edycja po prostu jest taka skopana. No ale kurde wyglądają jakby lewitowały.

Która gra? W SA widzę, że jakieś tam cienie rzucają, te modele tak wyglądają pudełkowo po prostu. Swoją drogą betonowe 30 klatek teraz

4r5gtg.jpg

Opublikowano

Xeno X betonowe 30 fps w 1080p pograłem trochę, bo czekać znowu X lat na Switcha 2 edition lub patch imo bez sensu.

Docked mode, bo w handheld gówno obesrane 720p, co na tym ekranie wyglada bardzo źle.

Opublikowano
16 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Docked mode, bo w handheld gówno obesrane 720p, co na tym ekranie wyglada bardzo źle.

Na pewno lepiej niż na ekranie Switcha 1 bo Xeno X w trybie handheld korzysta z dynamicznej rozdziałki więc na Switchu 2 masz wyższą rozdzielczość przez cały czas.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1