Opublikowano sobota o 07:502 dni Jakby dali tryb dock gierek z S1 przenośnie na S2 byłoby idealo. Tak niestety mimo poprawy klatek w grach które szwankowały na S1 to dalej przenośnie widać że to mniejsza rozdzielczość niż ekran S2 (oczywiście mowa o grach bez patchy).Ogółem jest lepiej niż się spodziewałem po Nintendo ale dalej uważam że ten tryb dock był spokojnie do ogarnięcia
Opublikowano sobota o 11:281 dzień No jak w tym wywiadzie mówili, że tylko NIEKTÓRE gry mogą chodzić lepiej to człowiek był trochę niepewny co do tej wstecznej a tutaj ładny boost w każdej gierce.Do tej pory trafiłem jedynie na jedną grę, która jest podobno mocno CPU bound w tych porównaniach - DQ Builders ~26 fps gdzie na S1 było ~14 fps. Trafiliście na jakiś inny, podobny przykład gry, która się krztusi przez procka?
Opublikowano sobota o 11:551 dzień Dragon ball fighter Z ładny boost stabilności klatek i obrazu przenośnie
Opublikowano sobota o 12:251 dzień Autor No włączyłem znowu Panią Robot i jednak przyjemne jest to przejście hehe. Gra wygląda często koszmarnie - ciągle jakieś bugi z oświetleniem, w tym fakt, że często nie widać pocisków w trybie hackowania, co oznacza, że po prostu losowo zbieram strzały od niewidocznego wroga i ginę lol.Nie da się tak grać niby, ale i tak szybsza reakcja wszystkiego, włączanie się menusów itd. sprawia, że ogólnie nie chciałoby się wracać do grania na starym Switchu. Crashe zdarzają się "tylko" w trybie handheld. Jak na grę oficjalnie "niewspieraną", to w pewnym sensie nieźle. To dość duży hit i pewnie mają dane z wersji na duże sprzęty, więc pewnie dostanie kiedyś cały update do Switcha 2, ale i tak nie chce się wracać nawet w tej formie, mimo koszmarnych bugów wizualnych.Ogólnie chyba wszystkie multiplatformy w stylu "ciężko było to zmieścić, by działało na Switchu" (a to w dzisiejszej erze większość gier) jest bardzo mile lepsza na Switchu 2.
Opublikowano sobota o 12:321 dzień Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.
Opublikowano sobota o 12:331 dzień Teraz, Ukukuki napisał(a):A czasy ładowania? Na S1 były strasznie długie.36 minut temu, Ukukuki napisał(a):A czasy ładowania? Na S1 były strasznie długie.Właśnie sprawdziłem z stoperem w komórce, na S1 loading do walki 26s, na S2 całe 12s.
Opublikowano sobota o 16:121 dzień 3 godziny temu, Bzduras napisał(a):Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.To jest fantastyczna wiadomość bo kupiłem tę trylogię bez wiedzy o tym jak działa 2 i 3 - bitwa pikseli - ale założyłem że na nsw2 nawet bez dedykowanego patcha to powinno przyspieszyć i zostawiłem sobie do ogrania kiedyś. Wersja na NSW jest chyba najtańszym sposobem zdobycia trylogii. Niby mam jedynkę w wersji black na xboxa 1 i dwójkę na 360 i wystarczyłoby dokupić 3 ale i tak chciałem mieć to na kieszonsoli. Edytowane sobota o 16:151 dzień przez Wieslaw
Opublikowano sobota o 20:531 dzień Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE.Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia.Doom Eternal - pikseloza nie istnieje, nadal maksymalna rozdzielczość jest dość niska, za to już nie spada i klatkaż to stabilne 30fps.Bomb Rush Cyberfunk - po włączeniu opcji odblokowania klatek stabilne 60fps.Jak ktoś mi jeszcze raz powie "do gier z S1 tylko oled!" to śmiechem zabiję.
Opublikowano sobota o 21:401 dzień 46 minut temu, Bzduras napisał(a):Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE.Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia.Doom Eternal - pikseloza nie istnieje, nadal maksymalna rozdzielczość jest dość niska, za to już nie spada i klatkaż to stabilne 30fps.Bomb Rush Cyberfunk - po włączeniu opcji odblokowania klatek stabilne 60fps.Jak ktoś mi jeszcze raz powie "do gier z S1 tylko oled!" to śmiechem zabiję.Sprawdziłem tego re zero i jest szybciej, ale też aż nie tak do przesady:loading na s1 11,30Loading na s2 9,309 godzin temu, Bzduras napisał(a):Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.60?
Opublikowano wczoraj o 07:20 1 dzień 9 godzin temu, XM. napisał(a):Sprawdziłem tego re zero i jest szybciej, ale też aż nie tak do przesady:loading na s1 11,30Loading na s2 9,30Stoperem nie mierzyłem, ale na S1 pamiętam, że po audio cue trzeba było jeszcze czekać, teraz już nie trzeba.9 godzin temu, XM. napisał(a):60?Jo
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):Mario Odyssey dostało patcha? Bo śmiga jakby w 4k.Natywne 1440p upscaled do 4k. Dlatego wziąłem sobie monitor w tej rozdziałce do grania w doku bo to chyba norma dla tych upgraded gier
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Gram w kolekcję gta i auta nie mają cieni. Ciekawe czy tylko na switcha czy ta definitywna edycja po prostu jest taka skopana. No ale kurde wyglądają jakby lewitowały.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 16 minut temu, grzybiarz napisał(a):Gram w kolekcję gta i auta nie mają cieni. Ciekawe czy tylko na switcha czy ta definitywna edycja po prostu jest taka skopana. No ale kurde wyglądają jakby lewitowały.Która gra? W SA widzę, że jakieś tam cienie rzucają, te modele tak wyglądają pudełkowo po prostu. Swoją drogą betonowe 30 klatek teraz
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Xeno X betonowe 30 fps w 1080p pograłem trochę, bo czekać znowu X lat na Switcha 2 edition lub patch imo bez sensu. Docked mode, bo w handheld gówno obesrane 720p, co na tym ekranie wyglada bardzo źle.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 16 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):Docked mode, bo w handheld gówno obesrane 720p, co na tym ekranie wyglada bardzo źle.Na pewno lepiej niż na ekranie Switcha 1 bo Xeno X w trybie handheld korzysta z dynamicznej rozdziałki więc na Switchu 2 masz wyższą rozdzielczość przez cały czas.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł. https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/the-legend-of-zelda-echoes-of-wisdom-gra-nintendo-switch
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.