Opublikowano sobota o 07:503 dni Jakby dali tryb dock gierek z S1 przenośnie na S2 byłoby idealo. Tak niestety mimo poprawy klatek w grach które szwankowały na S1 to dalej przenośnie widać że to mniejsza rozdzielczość niż ekran S2 (oczywiście mowa o grach bez patchy).Ogółem jest lepiej niż się spodziewałem po Nintendo ale dalej uważam że ten tryb dock był spokojnie do ogarnięcia
Opublikowano sobota o 11:282 dni No jak w tym wywiadzie mówili, że tylko NIEKTÓRE gry mogą chodzić lepiej to człowiek był trochę niepewny co do tej wstecznej a tutaj ładny boost w każdej gierce.Do tej pory trafiłem jedynie na jedną grę, która jest podobno mocno CPU bound w tych porównaniach - DQ Builders ~26 fps gdzie na S1 było ~14 fps. Trafiliście na jakiś inny, podobny przykład gry, która się krztusi przez procka?
Opublikowano sobota o 11:552 dni Dragon ball fighter Z ładny boost stabilności klatek i obrazu przenośnie
Opublikowano sobota o 12:252 dni Autor No włączyłem znowu Panią Robot i jednak przyjemne jest to przejście hehe. Gra wygląda często koszmarnie - ciągle jakieś bugi z oświetleniem, w tym fakt, że często nie widać pocisków w trybie hackowania, co oznacza, że po prostu losowo zbieram strzały od niewidocznego wroga i ginę lol.Nie da się tak grać niby, ale i tak szybsza reakcja wszystkiego, włączanie się menusów itd. sprawia, że ogólnie nie chciałoby się wracać do grania na starym Switchu. Crashe zdarzają się "tylko" w trybie handheld. Jak na grę oficjalnie "niewspieraną", to w pewnym sensie nieźle. To dość duży hit i pewnie mają dane z wersji na duże sprzęty, więc pewnie dostanie kiedyś cały update do Switcha 2, ale i tak nie chce się wracać nawet w tej formie, mimo koszmarnych bugów wizualnych.Ogólnie chyba wszystkie multiplatformy w stylu "ciężko było to zmieścić, by działało na Switchu" (a to w dzisiejszej erze większość gier) jest bardzo mile lepsza na Switchu 2.
Opublikowano sobota o 12:322 dni Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.
Opublikowano sobota o 12:332 dni Teraz, Ukukuki napisał(a):A czasy ładowania? Na S1 były strasznie długie.36 minut temu, Ukukuki napisał(a):A czasy ładowania? Na S1 były strasznie długie.Właśnie sprawdziłem z stoperem w komórce, na S1 loading do walki 26s, na S2 całe 12s.
Opublikowano sobota o 16:122 dni 3 godziny temu, Bzduras napisał(a):Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.To jest fantastyczna wiadomość bo kupiłem tę trylogię bez wiedzy o tym jak działa 2 i 3 - bitwa pikseli - ale założyłem że na nsw2 nawet bez dedykowanego patcha to powinno przyspieszyć i zostawiłem sobie do ogrania kiedyś. Wersja na NSW jest chyba najtańszym sposobem zdobycia trylogii. Niby mam jedynkę w wersji black na xboxa 1 i dwójkę na 360 i wystarczyłoby dokupić 3 ale i tak chciałem mieć to na kieszonsoli. Edytowane sobota o 16:152 dni przez Wieslaw
Opublikowano sobota o 20:532 dni Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE.Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia.Doom Eternal - pikseloza nie istnieje, nadal maksymalna rozdzielczość jest dość niska, za to już nie spada i klatkaż to stabilne 30fps.Bomb Rush Cyberfunk - po włączeniu opcji odblokowania klatek stabilne 60fps.Jak ktoś mi jeszcze raz powie "do gier z S1 tylko oled!" to śmiechem zabiję.
Opublikowano sobota o 21:402 dni 46 minut temu, Bzduras napisał(a):Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE.Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia.Doom Eternal - pikseloza nie istnieje, nadal maksymalna rozdzielczość jest dość niska, za to już nie spada i klatkaż to stabilne 30fps.Bomb Rush Cyberfunk - po włączeniu opcji odblokowania klatek stabilne 60fps.Jak ktoś mi jeszcze raz powie "do gier z S1 tylko oled!" to śmiechem zabiję.Sprawdziłem tego re zero i jest szybciej, ale też aż nie tak do przesady:loading na s1 11,30Loading na s2 9,309 godzin temu, Bzduras napisał(a):Jakby co cała kolekcja Ninja Gaiden działa pięknie i wygląda pięknie. Wrzuciłem NGS2 i 3RE na trochę i tam, gdzie na S1 spada do chyba 240p w 25fps tutaj jest wszystko zawsze ostre i płynne. Nie są to wymagające gry, ale przepaść jest widoczna.60?
Opublikowano niedziela o 07:202 dni 9 godzin temu, XM. napisał(a):Sprawdziłem tego re zero i jest szybciej, ale też aż nie tak do przesady:loading na s1 11,30Loading na s2 9,30Stoperem nie mierzyłem, ale na S1 pamiętam, że po audio cue trzeba było jeszcze czekać, teraz już nie trzeba.9 godzin temu, XM. napisał(a):60?Jo
Opublikowano niedziela o 13:221 dzień 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):Mario Odyssey dostało patcha? Bo śmiga jakby w 4k.Natywne 1440p upscaled do 4k. Dlatego wziąłem sobie monitor w tej rozdziałce do grania w doku bo to chyba norma dla tych upgraded gier
Opublikowano niedziela o 13:491 dzień Gram w kolekcję gta i auta nie mają cieni. Ciekawe czy tylko na switcha czy ta definitywna edycja po prostu jest taka skopana. No ale kurde wyglądają jakby lewitowały.
Opublikowano niedziela o 14:101 dzień 16 minut temu, grzybiarz napisał(a):Gram w kolekcję gta i auta nie mają cieni. Ciekawe czy tylko na switcha czy ta definitywna edycja po prostu jest taka skopana. No ale kurde wyglądają jakby lewitowały.Która gra? W SA widzę, że jakieś tam cienie rzucają, te modele tak wyglądają pudełkowo po prostu. Swoją drogą betonowe 30 klatek teraz
Opublikowano niedziela o 16:221 dzień Xeno X betonowe 30 fps w 1080p pograłem trochę, bo czekać znowu X lat na Switcha 2 edition lub patch imo bez sensu. Docked mode, bo w handheld gówno obesrane 720p, co na tym ekranie wyglada bardzo źle.
Opublikowano niedziela o 16:411 dzień 16 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):Docked mode, bo w handheld gówno obesrane 720p, co na tym ekranie wyglada bardzo źle.Na pewno lepiej niż na ekranie Switcha 1 bo Xeno X w trybie handheld korzysta z dynamicznej rozdziałki więc na Switchu 2 masz wyższą rozdzielczość przez cały czas.
Opublikowano niedziela o 17:151 dzień Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł. https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/the-legend-of-zelda-echoes-of-wisdom-gra-nintendo-switch
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.