Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Resident Evil 9 Requiem

Featured Replies

Opublikowano

Krótkie urywki pokazujące niesamowite różnice w graficzce jeśli kupicie sobie karte za 9k hehe pawel

  • Odpowiedzi 246
  • Wyświetleń 9,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Capcom pewnie jakoś sobie poradzi bez pieniążków od 3 Polaków którzy muszą mieć po polsku napisane czemu zmutowany pies uciekł z klatki bo inaczej nie kupią gry 10/10

  • Już wiadomo kto jest tajemnicza postacią z trailera Spoiler

  • Niby można zmieniać widok z fpp na top

Opublikowano

z RT i bez RT wygląda niemal tak samo ale za to chociaż działa trzy razy gorzej

Opublikowano

Stanę w obronie dążenia twórców do coraz to lepszego oświetleni. Tak jak odbicia wydawać się mogą zbędne to Global Illumination to game changer i taki NG2B pomimo rozmazania w trybie performance powodował niejednokrotny opad kopary z powodu oświetlenia właśnie. Dosłownie nadawało to głębi grze która wygląda jedynie poprawnie.

Także jeśli nowe konsole będą już działać na RDNA5 to może konsolorze zobaczą z czym to się je.

Opublikowano
3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Stanę w obronie dążenia twórców do coraz to lepszego oświetleni. Tak jak odbicia wydawać się mogą zbędne to Global Illumination to game changer i taki NG2B pomimo rozmazania w trybie performance powodował niejednokrotny opad kopary z powodu oświetlenia właśnie. Dosłownie nadawało to głębi grze która wygląda jedynie poprawnie.

Także jeśli nowe konsole będą już działać na RDNA5 to może konsolorze zobaczą z czym to się je.

Przez pierwsze pół roku zobaczą. Potem powrót do rzeczywistości i ostre cięcia.

Opublikowano

20 lat temu: postać odbijająca się w szybie w każdej grze

Dzisiaj: postać odbijająca się w szybie dopiero jak weźmiesz kredyt i zupgrade'ujesz kompa za 20 tys zł

Opublikowano
11 minut temu, Josh napisał(a):

20 lat temu: postać odbijająca się w szybie w każdej grze

Dzisiaj: postać odbijająca się w szybie dopiero jak weźmiesz kredyt i zupgrade'ujesz kompa za 20 tys zł

Oj, to kompletnie nie ta skala byczQ.

Opublikowano
3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Oj, to kompletnie nie ta skala byczQ.

Co nie zmienia faktu, że dzisiaj to częściej cięcie w chuja i kłamanie że się nie da. Chodzi o podstawowe odbicia których dzisiaj po prostu nie ma. Zwykłe wymówki i pierdolenie developerów.

Opublikowano

No jednak nie porównywalbym ręcznie stworzonego odbicia w jednym miejscu do odbić generowanych w czasie rzeczywistym, gdzie odbija się to co powinno na każdym obiekcie, który w rzeczywistości odbija otoczenie. No i ogólnie to największa robotę robi zawsze RTGI, to całkowicie zmienia wygląd gier nadając im dużo bardziej realistyczny wygląd i wcale nie potrzeba do tego karty za 9k.

Opublikowano

Czym więcej dynamicznych elementów tym jest większy sens używania wszelkich form RT, ale w Residentach gdzie nie ma otwartego świata, dynamicznie zmieniającej się pory dnia czy dużej zniszczalności środowiska na luzie mogli by uzyskać świetne efekty bez RT szczególnie w kwestii oświetlenia co pokazało TLOU Part 2 czy The Order 1886.

Opublikowano
15 minut temu, Qbon napisał(a):

No jednak nie porównywalbym ręcznie stworzonego odbicia w jednym miejscu do odbić generowanych w czasie rzeczywistym, gdzie odbija się to co powinno na każdym obiekcie, który w rzeczywistości odbija otoczenie. No i ogólnie to największa robotę robi zawsze RTGI, to całkowicie zmienia wygląd gier nadając im dużo bardziej realistyczny wygląd i wcale nie potrzeba do tego karty za 9k.

Problem w tym, że dzisiaj im sie nie chce nawet własnie w jednym miejscu już nic zrobić. Ja nie potrzebuję żeby postać odbijała się w blaszanej misce w rogu jakiejś szafki, ale miłoby było widzieć odbicie w lustrze jak sie włazi do łazienki itd. Zresztą w RE1 HD odbijające się zombiaki w płytkach na podłodze to dobre ułatwienie na invisible mode ninja

Opublikowano
57 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

17556042768834443477702308431174.jpg

Dobra ekipa będzie.

Eh, gdyby tylko... jeżeli RE9 to będzie spięcie klamrą i zakończenie na dobre sagi Spencera/Weskera/Raccoon/Umbrelli i zabraknie połowy bohaterów to lipa straszna.

Może dla Capcom finałowym epizodem ze znanymi ryjcami było Death Island xD

Opublikowano
  • Autor

Demko do ogrania na gamescom, może będą jakieś przecieki.

Opublikowano

Myślałem, że pokażą coś więcej z rozgrywki. "Follow mom" i dobre 10sek gameplayu z latarką nic nie robią. No zawiodłem sie na tym pokazie.

Opublikowano

Ale trailery to oni c0rwa robią tragiczne. Jutro chyba też wrażenia wypłyną więc może rzeczywiście będzie jakiś gameplay. Z tym demkiem pół roku przed premierą to chyba sobie żartujecie xD

Opublikowano

Stary dobry Capcom: teraz nie pokazują praktycznie nic, a dwa miesiące przed premierą zaczną srać non stop trailerami aż zaspoilerują 3/4 gry.

Opublikowano

Scenka taka sobie ale prawdopodobnie jutro wypłynie znacznie więcej. Na halach gamescomu mieli największe stoisko przypominające bramę wejściową do RPD. Nie robili tego po to, by pokazywać byle co.

Opublikowano

Z jednej strony w FPP mocno podbija klimat, z drugiej grać w ten sposób i przegapić TAKIE animacje (7:30)?

Potworek spoko, serio mocny vibe Lisy Trevor. Aczkolwiek mam małe podejrzenie, że to może być matka Grace, być może schwytana przez Umbrellę 2.0 i poddana eksperymentom, fryz w sumie by się zgadzał.

Opublikowano

Ja to będę zdzwiony jeśli to nie będzie jej matka xD

Opublikowano

Jeszcze lepsze replayability z tymi dwoma trybami do wyboru fsg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.