Opublikowano wtorek o 07:192 dni Krótkie urywki pokazujące niesamowite różnice w graficzce jeśli kupicie sobie karte za 9k hehe
Opublikowano wtorek o 08:042 dni z RT i bez RT wygląda niemal tak samo ale za to chociaż działa trzy razy gorzej
Opublikowano wtorek o 08:292 dni Stanę w obronie dążenia twórców do coraz to lepszego oświetleni. Tak jak odbicia wydawać się mogą zbędne to Global Illumination to game changer i taki NG2B pomimo rozmazania w trybie performance powodował niejednokrotny opad kopary z powodu oświetlenia właśnie. Dosłownie nadawało to głębi grze która wygląda jedynie poprawnie.Także jeśli nowe konsole będą już działać na RDNA5 to może konsolorze zobaczą z czym to się je.
Opublikowano wtorek o 08:332 dni 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):Stanę w obronie dążenia twórców do coraz to lepszego oświetleni. Tak jak odbicia wydawać się mogą zbędne to Global Illumination to game changer i taki NG2B pomimo rozmazania w trybie performance powodował niejednokrotny opad kopary z powodu oświetlenia właśnie. Dosłownie nadawało to głębi grze która wygląda jedynie poprawnie.Także jeśli nowe konsole będą już działać na RDNA5 to może konsolorze zobaczą z czym to się je.Przez pierwsze pół roku zobaczą. Potem powrót do rzeczywistości i ostre cięcia.
Opublikowano wtorek o 09:302 dni 20 lat temu: postać odbijająca się w szybie w każdej grze Dzisiaj: postać odbijająca się w szybie dopiero jak weźmiesz kredyt i zupgrade'ujesz kompa za 20 tys zł
Opublikowano wtorek o 09:422 dni 11 minut temu, Josh napisał(a):20 lat temu: postać odbijająca się w szybie w każdej grzeDzisiaj: postać odbijająca się w szybie dopiero jak weźmiesz kredyt i zupgrade'ujesz kompa za 20 tys złOj, to kompletnie nie ta skala byczQ.
Opublikowano wtorek o 09:472 dni 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):Oj, to kompletnie nie ta skala byczQ.Co nie zmienia faktu, że dzisiaj to częściej cięcie w chuja i kłamanie że się nie da. Chodzi o podstawowe odbicia których dzisiaj po prostu nie ma. Zwykłe wymówki i pierdolenie developerów.
Opublikowano wtorek o 11:592 dni No jednak nie porównywalbym ręcznie stworzonego odbicia w jednym miejscu do odbić generowanych w czasie rzeczywistym, gdzie odbija się to co powinno na każdym obiekcie, który w rzeczywistości odbija otoczenie. No i ogólnie to największa robotę robi zawsze RTGI, to całkowicie zmienia wygląd gier nadając im dużo bardziej realistyczny wygląd i wcale nie potrzeba do tego karty za 9k.
Opublikowano wtorek o 12:072 dni Czym więcej dynamicznych elementów tym jest większy sens używania wszelkich form RT, ale w Residentach gdzie nie ma otwartego świata, dynamicznie zmieniającej się pory dnia czy dużej zniszczalności środowiska na luzie mogli by uzyskać świetne efekty bez RT szczególnie w kwestii oświetlenia co pokazało TLOU Part 2 czy The Order 1886.
Opublikowano wtorek o 12:162 dni 15 minut temu, Qbon napisał(a):No jednak nie porównywalbym ręcznie stworzonego odbicia w jednym miejscu do odbić generowanych w czasie rzeczywistym, gdzie odbija się to co powinno na każdym obiekcie, który w rzeczywistości odbija otoczenie. No i ogólnie to największa robotę robi zawsze RTGI, to całkowicie zmienia wygląd gier nadając im dużo bardziej realistyczny wygląd i wcale nie potrzeba do tego karty za 9k.Problem w tym, że dzisiaj im sie nie chce nawet własnie w jednym miejscu już nic zrobić. Ja nie potrzebuję żeby postać odbijała się w blaszanej misce w rogu jakiejś szafki, ale miłoby było widzieć odbicie w lustrze jak sie włazi do łazienki itd. Zresztą w RE1 HD odbijające się zombiaki w płytkach na podłodze to dobre ułatwienie na invisible mode
Opublikowano wtorek o 12:512 dni 57 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):Dobra ekipa będzie.Eh, gdyby tylko... jeżeli RE9 to będzie spięcie klamrą i zakończenie na dobre sagi Spencera/Weskera/Raccoon/Umbrelli i zabraknie połowy bohaterów to lipa straszna. Może dla Capcom finałowym epizodem ze znanymi ryjcami było Death Island xD
Opublikowano wtorek o 20:041 dzień Myślałem, że pokażą coś więcej z rozgrywki. "Follow mom" i dobre 10sek gameplayu z latarką nic nie robią. No zawiodłem sie na tym pokazie.
Opublikowano wtorek o 20:111 dzień Ale trailery to oni c0rwa robią tragiczne. Jutro chyba też wrażenia wypłyną więc może rzeczywiście będzie jakiś gameplay. Z tym demkiem pół roku przed premierą to chyba sobie żartujecie xD
Opublikowano wtorek o 20:221 dzień Stary dobry Capcom: teraz nie pokazują praktycznie nic, a dwa miesiące przed premierą zaczną srać non stop trailerami aż zaspoilerują 3/4 gry.
Opublikowano wtorek o 20:301 dzień Scenka taka sobie ale prawdopodobnie jutro wypłynie znacznie więcej. Na halach gamescomu mieli największe stoisko przypominające bramę wejściową do RPD. Nie robili tego po to, by pokazywać byle co.
Opublikowano wczoraj o 12:04 1 dzień Z jednej strony w FPP mocno podbija klimat, z drugiej grać w ten sposób i przegapić TAKIE animacje (7:30)? Potworek spoko, serio mocny vibe Lisy Trevor. Aczkolwiek mam małe podejrzenie, że to może być matka Grace, być może schwytana przez Umbrellę 2.0 i poddana eksperymentom, fryz w sumie by się zgadzał.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.