Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 45 minutes ago, NemoKOF said:A jeszcze się przyczepię - czym podeprzesz teorię że "większość" użytkowników woli wielkie ekrany? Nie wydaje mi się żeby większą sprzedaż miały te największe maszynki + mniejszych po prostu nie ma, więc nie ma wyboru. Ty wolisz? Ok. Ale pisanie ze większość to chyba tak "stary qoorva, mówię ci". Małe maszynki na Andku schodzą, Ayn nie nadąża z produkcją Thora ale na rynku HH PC po prostu takich małych urządzeń nie ma przez x86 które generuje więcej ciepła. Stąd liczę, że Valve ogarnie sobie ARM i translację. Tam stosunek wydajności na wat jest lepszy.Translacja na ARM to już by było za dużo. ARM, Protony, itd. za dużo tych translacji :)
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Ale już to masz, to już się dzieje https://github.com/FEX-Emu/FEX Jeśli valve rzuci do tego swoich ludzi to przyspieszy, projekt open source więc mogą
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. ciekawy ruch z tymi okularami, bo mam wrażenie że to już totalna nisza i garstka ludzi na tym gra. Sony coś wydało na swoje gogle czy już olali?
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Tutaj już od początku mówią, że to ma robić i za VR i dać możliwość odpalania gier na "dużym ekranie" co jak te wszystkie produkty ala nreal itd. Jak tylko VR to jest tego tyle co kot napłakał
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Ja kupuje, przez tyle lat już spora lista tytułów się uzbierała do ogrania.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Ja Oculus zaliczyłem. Cycki widziałem, laserami pomachałem i w Alyxa pograłem. Do zapomnienia. Ciekawe kiedy ceny podadzą.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Ja swoje gogle sprzedałem jakiś czas temu bo zauważyłem, że wszystkie nowe gry które wychodziły były w dużym stopniu kopiami gier które już wcześniej wyszły. Zakładam, że brak możliwości swobodnego poruszania się ogranicza twórców i właściwie większość tego co VR ma do zaoferowania można zobaczyć w Half Life Alyx i Beat Saber .
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. ja niestety nie dałem rady grać w wiele tytułów przez nudności, ale nie powiem - nawet głupi Trevor Saves The Universe to było całkowicie inne doświadczenie.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Fajne jako ciekawostka, ale nic na dłuższą metę. Kupić, sprawdzić, sprzedać. Będzie leżało stąd mam lekkie zdziwienie że wydają takie coś.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Tak, też jestem zaskoczony, że Valve brnie w VR. Może mają długofalowy plan okularów AR/VR albo jeszcze coś nowego i to jest po prostu jeden z wielu sprzętów przejściowych, które mają pomóc sfinansować pracę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.